Celkové hodnocení HOTEL HERMAN od ubytovaných zákazníků
Ubytování | |
Stravování | |
Přístup personálu | |
Okolí | |
Služby | |
Celková spokojenost | |
77%
Fotografie od ubytovaných klientů
HOTEL HERMAN hodnotilo 7 zákazníků, 71% tento hotel doporučuje.
 | Klient Bohuslav V. 21.8.2018 | Celkové hodnocení | Hotel byl ve fázi přestavby kuchyně a podával pouze snídaně, což jsem vzhledem ke své zdravé stravě nevyužil. Jelikož mi šlo hlavně o přespání a úschovu věcí v centru města, a samotný program pobytu nebyl s hotelem spojen, tak jsem byl celkem spokojen. Nicméně hotel je v přestavbě, takže další bližší hodnocení asi nemá smysl. |
 | Klient Alexander B. 17.8.2018 | Celkové hodnocení | bude to tam moc pekne az rekonstrukci hotelu dokonci a bude k dispozici i restaurace... |
 | Klient František V. 4.8.2018 | Celkové hodnocení | V hotelu se pracovalo, televize na pokoji nefunkční, pořádek i přes stavební práce byl velmi dobrý |
 | Klient Č. 17.6.2018 | Celkové hodnocení | Přijemný hotel s přijemným personálem. Vřele doporučuji |
 | Klient Zděnek M. 16.1.2018 | Celkové hodnocení | Jedná se normálka hotel. Doporučuji pokoj na odvrácené straně hlavní silnice. |
 | Klient Vláďa M. 21.7.2015 | Celkové hodnocení | |
 | Klient Jaroslav J. 7.12.2012 | Celkové hodnocení | |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
Storno poplatky při zrušení pobytu
- 100% z ceny rezervace v případě nedojezdu (nenastoupení na pobyt)
- cena za 1 noc při zrušení pobytu méně než 1 den před příjezdem
Doplňující obchodní podmínky
1. Ceny a služby
Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.).Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v ubytovacím poukazu (dále jen voucher).Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu.
2. Zrušení pobytu zákazníkem
Zákazník je oprávněn zrušit objednávku kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou elektronickou podobu (email s doručenkou) na adresu info@hotel-labut.cz. Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas odeslání emailu.
U větších skupin mohou být sjednány individuální storno poplatky.
Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku.
3. Platnost
Tyto obchodní a storno podmínky jsou nedílnou součástí objednávky ubytování a ubytovacího poukazu (voucheru).