Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Corso
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Corso
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Corso
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Corso
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Corso
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Corso
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Corso
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Corso
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Corso
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Corso

Hotel Corso

* * *
Palackého 175, Rokycany
Zobrazit na mapě

Hotel Corso stojí na klidném místě v historickém centru města Rokycany a nabízí pohodlné zázemí pro všechny cestovatele. Příjemné hotelové pokoje vám zaručí dostatek prostoru a soukromí. K Hotelu Corso patří pěkná restaurace, kde vám nabídnou exotické japonské speciality. Další příjemnou službou je bezpečné parkování vašeho vozu a internetové připojení.

  • typ

    Hotel nabízí sice útulné ubytování - jen postele bych volila z jiného materiálu, každý pohyb mě ze spánku rušil extrémním vrzáním a častěji bych dělala kontrolu koupelen - za nás ucpané odpady, voda špatně odtékala, což není zrovn...

    Jana R.
  • typ

    Příjemný hotel v tiché části města. Ochotný personál, flexibilní možnost příjezdu. Pokoje čisté a dostatečně vybavené. Klid a pohoda. Snídaně bohatá a dobrá. ...

    Monika C.
  • typ

    Příjemný hotel, ubytování v pořádku, líbilo se nám! Ručníkový servis vynikající....

    Lucie J.
  • typ

    Skvělý a ochotný personál. Naprostá spokojenost. Vřele doporučuji...

    Martin M.
  • typ

    Ubytování nedaleko vlakového nádraží, v blízkosti centra, snídaně chutná....

    M.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový
900 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový
1 300 Kč
900 Kč
Apartmán
Apartmán
1 500 Kč
1 300 Kč
900 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • v tomto hotelu nelze platit platební kartou

Služby hotelu

  • nekuřácký hotel
  • tv
  • nastěhovaní na pokoj od : 18:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00

Gastronomické služby

  • restaurace

Služby pro motoristy

  • parkoviště
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel stojí v městečku Rokycany.

Nadmořská výška: 362 m n.m.

  • 49°44'31.305"
  • 13°35'34.595"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Ulice Míru Ulice Míru je historickou východozápadní osou středověkých Rokycan, navazující na osu obou historických městských náměstí (Malé a Masarykovo náměstí). Měří na asi 200 metrů. Vznikla patrně ve…
  • Hradební ulice Ulice se nachází jihozápadním směrem od náměstí T.G.Masaryka. Ulice je asi 180 metrů dlouhá. Hradební ulice byla vysazena středověkým lokátorem Rokycan v 14.století jako obslužná a podružná…
  • Vojenské muzeum na demarkační linii v Rokycanech Vojenské muzeum na demarkační linii v Rokycanech je zaměřeno na výzbroj, výstroj a techniku naší armády od roku 1918 a na techniku a výzbroj armád, které ukončily druhou světovou válku na demarkační…
  • Klasicistní kašna Klasicistní kašna se nachází na náměstí T.G.Masaryka v Rokycanech. Pochází z roku 1827 a je památkově chráněná. Tento druh technické architektury býval dříve pro každé město nezbytný. Při absenci…
  • Rokycany - kašna na Masarykově náměstí Pískovcová kašna na Masarykově náměstí v Rokycanech je klasicisní a vytvořená byla v r. 1827. Tvoří jí nádrž čtvercového půdorysu s odsazenými zaoblenými rohy a uprostřed stojící čtyřboký hranolový…

Celkové hodnocení Hotel Corso od ubytovaných zákazníků

Ubytování
93%
Stravování
100%
Přístup personálu
100%
Okolí
80%
Služby
87%
Celková spokojenost
92%
92%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Corso hodnotilo 6 zákazníků, 100% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jana R.

13.9.2018

Celkové hodnocení
76%

Hotel nabízí sice útulné ubytování - jen postele bych volila z jiného materiálu, každý pohyb mě ze spánku rušil extrémním vrzáním a častěji bych dělala kontrolu koupelen - za nás ucpané odpady, voda špatně odtékala, což není zrovna příjemné při ranní hygieně. Jinak přístup personálu byl příjemný, vstřícný. Kuchyně nabízí kvalitní jídla, jen bych rozšířila sortiment pro vegetariány, množství omezené tak na saláty či grilovaný sýr. Spíše bych doporučovala snídaně formou švédských stolů než omezený výběr na vajíčka, omeletu či obložený talíř sýrem....Ale to jsou pouze mé postřehy, určitě nekritizuji. I přes některé výhrady doporučuji.

typ

Klient Monika C.

18.5.2018

Celkové hodnocení
92%

Příjemný hotel v tiché části města. Ochotný personál, flexibilní možnost příjezdu. Pokoje čisté a dostatečně vybavené. Klid a pohoda. Snídaně bohatá a dobrá.

typ

Klient Lucie J.

10.7.2017

Celkové hodnocení
100%

Příjemný hotel, ubytování v pořádku, líbilo se nám! Ručníkový servis vynikající.

typ

Klient Martin M.

30.10.2015

Celkové hodnocení
90%

Skvělý a ochotný personál. Naprostá spokojenost. Vřele doporučuji

typ

Klient M.

5.8.2015

Celkové hodnocení
100%

Ubytování nedaleko vlakového nádraží, v blízkosti centra, snídaně chutná.

typ

Klient Daniela W.

21.8.2018

Celkové hodnocení
90%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Vojenské muzeum na demarkační linii v Rokycanech

typ

Lucie J.

10.7.2017

Vynikající cíl pro výlet s rodinou, spousta krásných strojů k vidění, počasí vyšlo,

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Corso 0 Hotel Corso 1 Hotel Corso 2 Hotel Corso 3 Hotel Corso 4 Hotel Corso 5 Hotel Corso 6 Hotel Corso 7 Hotel Corso 8 Hotel Corso 9

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím