Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHOTOL

HOTEL CHOTOL

* * *
K Chotolu 502, Praha Horoměřice
Zobrazit na mapě

Hotel Chotol nabízí příjemné a útulné ubytování v Praze-Horoměřice. Hotel má bohaté zkušenosti ve svém oboru, a proto je schopen svým klientům poskytnout kvalitní pobyt za příznivé ceny. Ubytovaným hostům je v Hotelu Chotol dále k dispozici hlídané parkoviště, hotelová restaurace, lobby bar či společenský sál. V letním období lze relaxovat na venkovní terase s grilem.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
1 Lůžkový SINGLE

vyžadována garance kreditní kartou
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj 2 Lůžkový TWIN

vyžadována garance kreditní kartou
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj 2 Lůžkový DOUBLE

vyžadována garance kreditní kartou
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj 3 Lůžkový TRIPLE

vyžadována garance kreditní kartou
ceny na vyžádání
Apartmán 4 Lůžkový APARTMAN

vyžadována garance kreditní kartou
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptace kreditních karet.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard

Služby hotelu

Prodej upomínkových předmětů, Wi-Fi ve veřejných prostorách a na vybraných pokojích ZDARMA, PC a Internet ZDARMA v hotelové hale.

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • bezbarierový přístup
  • výtah
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • zahrada
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • služba praní prádla - 50 Kč
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

Kapacita restaurace je cca 100 osob. Možnost využití lobby baru s nočním provozem. V letních měsících je otevřena venkovní terasa, vaří se speciality na grilu.

  • kavárna
  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

Možné zajištění okružních jízd po Praze a blízkém okolí, prohlídek města s průvodcem, vstupenek na sportovní a kulturní akce, taxi služby a další.

  • hotelové taxi
  • hotelový transport - 300 Kč
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

Golf 5 min., koupaliště 5 min., fitness 5 min.

  • kulečník

Služby pro motoristy

K dispozici hlídané parkoviště pro osobní vozy i autobusy.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

Společenský sál: v hotelu je možné uspořádání různých rautů, rodinných či firemních oslav, svatebních hostin s možností zajištění kulturních programů na venkovní terase atd. Na přání klientů je možnost připravení kompletního servisu, výzdoby, technického vybavení a gastronomických nabídek s individuálním přístupem.

  • konferenční a společenská místnost
  • společenská místnost s tv
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel chotol se nachází v poklidné obci Horoměřice u Prahy, nedaleko letiště Praha Ruzyně.

Je možné navštívit mnoho památek v Praze nebo nedaleký Přírodní park Šárka.

Nadmořská výška: 316 m n.m.

  • informační služba: 1.0 km
  • autobusové nádraží: 5.0 km
  • centrum města: 7.0 km
  • zastávka MHD: 0,2 km
  • stanice metra: 5.0 km
  • vlakové nádraží: 5.0 km
  • letiště: 1.5 km
  • 50°8'13.578"
  • 14°19'47.661"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Statenice Zámek a obec Statenice leží 8 km severozápadně od Prahy - Červeného vrchu. Obec je dostupná městskou pražskou Dopravou (PI D). Ves leží v údolí Únětického potoka. První zpráva o ní pochází z r. 1227,…
  • Úholičky Úholičky leží 4 km severozápadně od Roztok u Prahy. Úholičky se původně jmenovaly Hoholice. Ve 14.století byly majetkem pražské kapituly u sv.Víta, později měnily majitele. první písemná zpráva o…
  • Úholičky Bližší zprávy o šerém dávnověku Úholiček nemáme. Víme, že 1200 - 800 před n.l. zde žil lid Knovízské kultury. Součástí starých pověstí Českých je však pověst o lucké válce a bitvě na Turském poli.…
  • Ristorante Pizzeria Da Ezio I my jsme rodiče…Dobře víme, co potřebujete, abyste si návštěvu u nás opravdu užili.Bezpečné prostředíV restauraci najdete ohrazený dětský koutek, a venku, hned vedle zahrádky, se nachází oplocené…
  • Nebušice Rozsáhlá obec, skrytá za severním zalesněným hřebenem Divoké Šárky, jejíž název snad vyjadřuje, že kdysi šlo o ves lidí Nebušových. Ve středu obce je Kostel Sv. Cyrila a Metoděje v pseudorománském…

Celkové hodnocení HOTEL CHOTOL od ubytovaných zákazníků

Ubytování
77%
Stravování
44%
Přístup personálu
70%
Okolí
80%
Služby
67%
Celková spokojenost
67%
67%

Fotografie od ubytovaných klientů

HOTEL CHOTOL hodnotilo 6 zákazníků, 67% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Anamy P.

11.12.2014

Celkové hodnocení
52%

Hotel je pro me rodice pri navsteve idealni, kvuli blizskosti Prahy a par kroku k nam. Prozatim jsme byli spokojeny, jen pri posledni zimni navsteve nefungovalo topeni. Doporucila bych hotelu se na to urcite podivat, pri minusovych teplotach se sprchovat a spat v zime neni uplne idealni.

typ

Klientka Ivana S.

8.9.2013

Celkové hodnocení
88%

ubytování výborné a za dobrou cenu, velice doporučuji. kvalita kuchyně však velice pokulhává za kvalitou ubytování. důvodem je to, že kuchyň je zřejmě někomu pronajata a ten to má troufám si tvrdit jen jako vývařovnu pro důchodce, kterým je za pár korun jedno, jestli je rýže nedovařené, jídlo bez chuti. dobré je, že se dá výborné jídlo objednat s dovážkou na hotel

typ

Klientka Ivana S.

7.8.2013

Celkové hodnocení
92%

tento hotel velice doporučuji, ubytování je výborné, čistota a hygiena za 1, kuchyně (bohužel nespadá pod hotel) je velice na nízké úrovni spíše nepoživatelná. vše ale vynahradí okolí a příjemné restaurace v městečku Horoměřice ve kterém se hotel nachází.Jsem velice spokojena a opakovaně se do tohoto hotelu vracíme

typ

Klientka Ivana S.

2.7.2013

Celkové hodnocení
76%

Hotel a ubytování je opravdu moc pěkné, bohužel více pokulhává kvalita kuchyně. Je zde možnost večeře od 17:00, ale je na výběr tak ze tří hotových jídel, které zřejmě (dle mého názoru) jsou od oběda, tedy zbytky.

typ

Klient Libor J.

12.8.2012

Celkové hodnocení
48%

Vybavení pokoje neodpovídalo popisu.

typ

Klient Petr M.

4.7.2012

Celkové hodnocení
50%

Personál absolutně neochotný, paní jsme požadavkem nápoje rušili od televize (Ulice). Pokoj a koupelna hrozně malé. Výhoda je lednice na pokoji. Snídaně nám nebyla umožněna, podává se od (!!) 8hod, což je pro pracovníky pozdě. Navíc jsme naší prosbou recepční natolik překvapili, že si neodpustila poznámky o své zkušenosti z různých hotelů, kde se snídaně (VŠUDE) podávají VŽDY od 8 hodin (NESMYSL!!!). Snídaně propadla a jednání s obsluhou o náhradu ve formě např. večeře, či alespoň pití, selhala. Recepce smrdí kouřem. Příští návštěvu rozhodně neplánuji.


Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Ristorante Pizzeria Da Ezio

typ

Radovan O.

23.8.2018

Pizzu sme mali bola úžasná

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

HOTEL CHOTOL 0 HOTEL CHOTOL 1 HOTEL CHOTOL 2 HOTEL CHOTOL 3 HOTEL CHOTOL 4 HOTEL CHOTOL 5 HOTEL CHOTOL 6 HOTEL CHOTOL 7 HOTEL CHOTOL 8 HOTEL CHOTOL 9 HOTEL CHOTOL 10

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím