| Klient Mojmír J.25.4.2016 | Celkové hodnocení 48% | Hotel v klidném místě Prahy, dostupnost docela dobá |
- Ubytování ČR
- Ubytování Praha
- Ubytování Praha 9
- Praha 9 - penziony
- Pension Dobroucky
Pension Dobroucky sídlí v severovýchodní části hlavního města a nabízí kvalitní ubytování během soukromé i služební cesty v Praze. Pension disponuje kompletně vybavenými pokoji s vlastním sociálním zázemím, a to za nízké ceny. Výhodou ubytování v Pensionu Dobroucky je možnost parkování přímo u budovy zcela zdarma. Přímo v pensionu naleznete nově otevřenou kavárničku, kde můžete posedět s přáteli a vychutnat si dobrou kávu.
jazyková vybavenost personálu: angličtina, němčina
Snídaně se podávají v čase od 7.30. do 9.30 hod.
Nově otevřená kavárna v přízemí pensionu nabízí kromě vynikající kávy také širokou nabídku dalšiho občerstvení za velmi příznivé ceny.
Možnost parkování i pro dodávky a nákladní automobily je přímo před pensionem a zdarma.
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj |
Třílůžkový pokoj s možností přistýlky Třílůžkový pokoj |
od 23.4.2018 do 19.4.2019 |
---|
1 100 Kč |
ceny na vyžádání |
Pension se nachází v severovýchodní části Prahy, pět minut od stanice metra “Prosek” na trase “C”. Vzdálenost od centra autem: 10 min, dopravními prostředky 20 min.
Nadmořská výška: 268 m n.m.
Ubytování | 87% |
---|---|
Stravování | 83% |
Přístup personálu | 93% |
Okolí | 75% |
Služby | 88% |
Celková spokojenost | 85% |
Pension Dobroucky hodnotilo 31 zákazníků, 90% tento hotel doporučuje.
| Klient Mojmír J.25.4.2016 | Celkové hodnocení 48% | Hotel v klidném místě Prahy, dostupnost docela dobá |
| Klient Emília M.15.1.2016 | Celkové hodnocení 92% | Bola som maximalne spokojna. Ubytovanie splnilo všetko čo som v tom čase potrebovala. Ticho,jednoduchost,čistotu,prijemnu obsluhu a prijemnu hudbu počas ranajok. Maximalne ocenujem tiche prostredie vo vnutri. |
| Klient Jan T.17.12.2014 | Celkové hodnocení 64% | Vše proběhlo v pořádku, skvělá komunikace ale horší pokoje, pavučiny, divný zápach, neprané záclony, Na přespání dobré, |
| Klient Roman S.15.12.2014 | Celkové hodnocení 100% | příjmný personál, čistý a uklizený pokoj vše krásně vysvětleno |
| Klientka Hana N.30.9.2014 | Celkové hodnocení 100% | Byla jsem opravdu velmi mile překvapena. Nejen, že nám paní Dobroucka trpělivě pomáhala vymotat se z Pražských ulic, když jsme zabloudili a dovedla nás telefonicky až do penzionu, ale i celkově je personál velmi příjemný a ochotný vždy pomoct a poradit. Penzion je útulný, čistý a v noci je ticho, jako by jste ani nebyli v Praze. Zkráceně, ubytování bylo velmi příjemné a určitě jej někdy opět využiji. |
| Klient Miroslav H.26.9.2014 | Celkové hodnocení 100% | Hotel se nachází v blízkosti stanice metra. Velmi příjemná paní recepční. |
| Klientka Michaela Č.2.9.2014 | Celkové hodnocení 100% | Parádní obsluha.Parádní ubytování.Jsem fakt nadšena, Večer by klid :) vybavení odpovídá ceně ubytování.Což se výborný.Příště alespon vím,ze se muzu vratit. Vřele doporučuji. |
| Klientka Jarmila B.24.8.2014 | Celkové hodnocení 76% | Všichni členové personálu byli velmi ochotní a přátelští. Pokoj byl čistý, stejně tak příslušenství. Využili jsme i nabídku snídaně, kterou byli ochotni časově přizpůsobit našim požadavkům. |
| Klientka Lucie P.28.6.2014 | Celkové hodnocení 96% | V penzionu jsme byli s manželem už podruhé. Malý, útulný penzionek. Pokoj byl sice vybaven starším nábytkem, ale byl čistý a útulný. Pro nenáročné klienty super volba. |
| Klient Jan T.24.6.2014 | Celkové hodnocení 92% | S ubytováním jsem byl velice spokojen, naprostý klid , na požádání zdarma televizor na pokoj, vlastní sociální zázemí, snídaně, příjemný personál, výborné spojení do centra i do jiných míst Prahy ( metro 5.minut), cenová dostupnost ubytování. Pobyt na tomto zařízení doporučuji a určitě se zde zas někdy vrátím. |
| Klient Karel K.11.5.2014 | Celkové hodnocení 85% | Kuchyň jsem bohužel nevyzkoušel, nebyla příležitost, využil jsem pouze nocleh. |
| Klient Jaroslav T.1.5.2014 | Celkové hodnocení 92% | S ubytováním jsme byli velice spokojeni. Nebyli jsme zde poprvé, proto naše volba padla na tento penzion. |
| Klient Milan K.3.4.2014 | Celkové hodnocení 80% | Velmi dobré ubytování a vstřícný přístup personálu za přijatelnou cenu. Vhodné pro obchodníky, wifi a velmi dobré pivo. Milan |
| Klient Petr B.4.2.2014 | Celkové hodnocení 64% | S ubytováním jsem byl celkem spokojen. Pokoj byl celkem příjemný, chování personálu bylo v pořádku pán na recepci mi vše vysvětlil, k poměru ceny a kvality je toto odpovídající ubytování. |
| Klientka Dagmar K.6.9.2013 | Celkové hodnocení 80% | Velice hezký přístup majitele, který nás sám telefonicky kontaktoval, aby nám vysvětlit, jak se dostaneme z vlakového nádraží do penzionu. I během pobytu nám dával užitečné rady a tipy na procházky Prahou. |
| Klientka N.6.5.2013 | Celkové hodnocení 80% | Urcite je to cisty pension,jako plus hodnotim opravdu klidny pension,zastavka 50m a moznost v kavarne dat kafe ci teply napoj.Jako minus vidim,ze na pokoji c.2, kde jsem byla ubytovana, neni televize,coz bych ocekavala za tu cenu a snidane, ktere byly kratce, a kdyz jsem se rozhodla pred 10hod,.ze bych si je dala, tak mi rekl pan na recepci, ze to uz uklidil a ze kousek je mekac.Nicmene pisou, ze jsou snidane do 10:30, pokud si dobre pamatuju, a tak si myslim,ze minimalne do 10:15 by mely byt. Reakce hotelu:-televize je na požádání -snídaně jsou od 7.30. do 9.30 hod, což je rozmezí dvou hodin, to na dvouhvězdičkové ubytovací zařízení není málo -obě tyto informace jste obdržela při příchodu, dále jsou vyvěšeny na nástěnce na chodbě a na dveřích každého pokoje :-) |
| Klientka Jana K.11.2.2013 | Celkové hodnocení 100% | Skvělý přístup personálu, pěkný čistý pokoj a výborná snídaně. Děkuji |
| Klient S.2.3.2012 | Celkové hodnocení 45% | Vše ok. |
| Klient D.2.2.2012 | Celkové hodnocení 100% | Vše v naprostém pořádku. Doporučuji. |
| Klientka PhDr. Alice V.5.9.2011 | Celkové hodnocení 95% | Dobrý den, nemohu hodnotit kvalitu kuchyně, protože jsem se v penzionu nestravovala. S pozdravem Helena N. |
| Klientka jitka m.2.5.2014 | Celkové hodnocení 90% |
| Klient M.5.4.2014 | Celkové hodnocení 100% |
| Klientka Ivana D.5.5.2013 | Celkové hodnocení 90% |
| Klientka Lucie P.4.5.2013 | Celkové hodnocení 96% |
| Klientka S.4.3.2013 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Petr V.4.3.2013 | Celkové hodnocení 95% |
| Klientka Šárka C.6.2.2013 | Celkové hodnocení 84% |
| Klient Radovan T.5.2.2013 | Celkové hodnocení 96% |
| Klient Jiří P.4.1.2013 | Celkové hodnocení 64% |
| Klient Miroslav D.7.11.2012 | Celkové hodnocení 90% |
| Klient Tomáš K.3.5.2012 | Celkové hodnocení 75% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| F.12.4.2018 | Restauraci při bobové dráze vřele doporučuji...pestrá nabídka jídel i drinků, ze zahrádky je fajn výhled na celý areál. |
| Pavla K.14.11.2016 | Restauraci jsem navštívila se svou kolegyní při pracovní cestě do Prahy, velice příjemné prostředí, milá obsluha i jsme si pochutnaly na pozdním obědě. Vřele doporučuji! |
| Marie S.7.3.2016 | Bobová dráha nebyla otevřená, ale určitě by to byl příjemný zážitek, necháme na příští návštěvu. |
| F.12.4.2018 | Bobovka je nedaleko a nemohla jsem si ji nechat uniknout...je to zábavné zpestření dne, obzvlášť večerní jízdy za tmy :-D Všude klid a zeleň. |
1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 1332/7, 460 01 Liberec
1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.
1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.
2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.
5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení
5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.
6.2. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz
7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.
7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.