Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Albion Hotel Praha
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Albion Hotel Praha
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Albion Hotel Praha
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Albion Hotel Praha
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Albion Hotel Praha
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Albion Hotel Praha
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Albion Hotel Praha
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Albion Hotel Praha
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Albion Hotel Praha
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Albion Hotel Praha

Albion Hotel Praha

* * * *
Peroutkova 531/81, Praha 5
Zobrazit na mapě

****hvězdičkový Hotel Albion sídlí na poklidném místě v Praze 5, odkud je centrum města vzdáleno pouhých pár minut chůze. Hotel nabízí kvalitní ubytování v pokojích standard, economy i bezbariérových pokojích, a také v prostornějších apartmánech. Součástí hotelových služeb je konferenční zázemí pro pořádání obchodních či společenských akcí. Svůj čas pro relaxaci mohou ubytovaní hosté využít k masážím a sportovním aktivitám, které hotel nabízí.

  • typ

    Celkově jsme byli spokojeni, pouze nám scházely pravdivé informace ohledně možnosti občerstvení v okolí, popř.doporučení vhodného zařízení. /Vaše restaurace byla zavřena/ . Také bychom přivítali ucelené informace o možnosti cesto...

    Štěpán R.
  • typ

    Dobrý den, v hotelu Albion jsem byl velmi spokojen, i když byl můj pokoj situován do zadního traktu s výhledem na další objekt. Měl jsem trochu smůlu s parkováním, protože díky kalamitě bylo parkoviště uzavřené. Nevadí, parkoval j...

    Tomáš B.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB

Služby hotelu

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • bezbarierový přístup
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • úschovna jízdních kol a koloběžek

Gastronomické služby

  • pizzerie
  • pivnice
  • kavárna
  • internetová kavárna
  • venkovní terasa
  • cukrárna
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • hotelový transport
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 300 Kč

Sportovní možnosti

  • hřiště pro děti 100 m
  • sauna

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • přednáškový sál
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj

Hotel je situován v Praze 5 (pouhých 8 minut od centra) a zároveň nabízí strávení volného času v klidné vilové čtvrti.

Nadmořská výška: 289 m n.m.

  • informační služba: 1.0 km
  • autobusové nádraží: 3.0 km
  • centrum města: 5.0 km
  • letiště: 13.0 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • stanice metra: 3.0 km
  • 50°3'30.542"
  • 14°22'41.992"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Vjezd pouze pro tanky u středověké usedlosti Tuhle pozoruhodnou značku, která povoluje vjezd pouze tankům, jsem objevila v Praze na Smíchově u usedlosti Šalamounka. Samotná usedlost je velmi zajímavá, velká část fasády je bez omítky tak, aby…
  • Praha, hřbitov Malvazinky Hřbitov Malvazinky, též Smíchovský hřbitov, je jedním z největších hřbitovů v Praze. Vybudován byl v roce 1876 podle návrhu Antonína Viktora Barvitia. Jeho dominantou je kulturní památka, kostel…
  • Radlice Radlice jsou malá osada v údolí pod Smíchovem. Jejich centrum se nachází u stanice metra B Radlická, při níž zde bývalo autobusové Stanoviště, dnes zcela zrušené; před nedávnem sem byla prodloužena…
  • Košíře Jméno se objevuje v roce 1185 a je pravděpodobně odvozeno od kosířů či kosiřů, kteří zakřiveným nožem řezali vrbové proutí, z něhož vyráběli košíkářské zboží. V 15. a 16. století patřily králi a…
  • Prokopské údolí Mimořádně hodnotné území z hlediska přírodovědných oborů, jeden z nejvýznamnějších přírodních celků v Praze. Zahrnuje Krasové území s řadou geologických opěrných profilů, naleziště zkamenělin, bohata…

Celkové hodnocení Albion Hotel Praha od ubytovaných zákazníků

Ubytování
83%
Stravování
78%
Přístup personálu
81%
Okolí
73%
Služby
78%
Celková spokojenost
78%
78%

Fotografie od ubytovaných klientů

Albion Hotel Praha hodnotilo 70 zákazníků, 83% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Štěpán R.

26.5.2015

Celkové hodnocení
72%

Celkově jsme byli spokojeni, pouze nám scházely pravdivé informace ohledně možnosti občerstvení v okolí, popř.doporučení vhodného zařízení. /Vaše restaurace byla zavřena/ . Také bychom přivítali ucelené informace o možnosti cestování do centra Prahy. /TAXI, BUS ../. Zjistili jsme že je velmi výhodné používat taxík. Obsluha příjemná, čisto.

Reakce hotelu:

Děkujeme Vám za recenzi, pane Štěpáne, a zařídím, aby byla recepce schopna lépe informovat hosty. Budeme se těšit na Vaši další návštěvu! Stanislav Daič Rezervace

typ

Klientka Lenka P.

29.11.2014

Celkové hodnocení
84%

Hotel je trošku větší (bludište), televize na pokoji se mi podařila naladit pouze na německy mluvící programy. Přístup personálu byl ale příjemný, cena přijatelná, tedy určitě mohu doporučit. Veškeré zásadní věci jsou naprosto v pořádku. Televize je pouze detail :-)....

typ

Klientka Lada K.

27.10.2014

Celkové hodnocení
48%

Hotel je velmi starý, neodpovídá standardu 4 hvězd. V pokojích chybí stropní světlo v místnosti, nábytkové vybavení, TV a veškeré zařízení zastaralé s pouze německými programy. Žádné volné zásuvky pro nabíjení telefonu. u stolku není zásuvka na pc. Snídaně - čerstvá vařená byla chutná, ostatní sýry okoralé, zkyslé mléko. Standard odpovídající ubytovně

typ

Klientka Iva D.

8.11.2013

Celkové hodnocení
80%

S ubytování jsme byli v celku spokojeni, jen první noc bylo topení příliš horké a nešlo ztlumit. Snídaně chutné, bohatý výběr.

typ

Klientka Bohdana K.

6.9.2013

Celkové hodnocení
92%

Ubytování v hotelu se mi moc líbílo, mohu skvěle doporučit svým známým!

typ

Klientka Eva K.

7.9.2012

Celkové hodnocení
64%

Stará okna v budově, která nejdou pořádně zavřít, ani otevřít, určitě neodpovídá 4*.

typ

Klient Jaromír R.

4.1.2012

Celkové hodnocení
76%

Nabídka hotelové restaurace v době pobytu velmi chabá, kvalita jídla hodně podprůměrná a cena v tomto ohledu extrémně vysoká - velmi negativní kontrast k úrovni ubytování.

typ

Klientka Maria V.

8.7.2011

Celkové hodnocení
64%

Hoci sme tam boli iba jednú noc s ubytovanim sme boli spokojné,keďze sme boli 3 ženy tak sme si všímali čistotu izby z ktorou sme boli spokojné aj socialne zariadenie bolo čiste a na úrovni.Keď pôjdeme do Prahy určite tento hotel vyhľadáme. S pozdravom V. Mária Žilina

typ

Klient František S.

5.1.2011

Celkové hodnocení
76%

neupravené parkovište-naodhrnutý sneh

typ

Klientka Sylva P.

5.12.2010

Celkové hodnocení
48%

V 18. hodin jiz v hotelu netece tepla voda, i kdyz pokoje jsou ciste a prijemne, okoli je prilis vzdalene od 1. zastavky MHD i kdyz na svych Internetovych strankach hotel uvadi vzdalenost k zastavce metra 150 m, tak v realu je to 500m lesikem, coz opravdu v zimnich mesicich v podvecer, kdy je tma a neni videt na krok neni nic prijemneho. Mozna je to vhodne pro nekoho, kdo prijede autem, ale pokud jste odkazani na MHD, tak je to pritez. Vim, ze sluzeb tohoto hotelu v Praze jiz nikdy nevyuziji.

typ

Klient Jaroslav Č.

3.11.2010

Celkové hodnocení
68%

Špatná orientace uvnitř hotelu. U baru teplé a předražené pivo.

typ

Klient C.

4.9.2010

Celkové hodnocení
72%

wifi bylo jen u recepce a velmi pomalý internet, jinak snídaně byly výborné, až na to, že bylo málo ovoce, ale jsou to kraviny, které nám až tak nevadily, jinak to bylo super. Čisto, krásně ale úplná hvězda to nebyla. Mějte se krásně a na shledanou.

typ

Klientka Eva A.

4.8.2010

Celkové hodnocení
72%

Objednala som si trojlôžkovú izbu a dali mi dvojlôžkovú, zaplatila som za tri lôžka a keď som sa domáhala ešte jednej postele, nakoľko som ju mala zaplatenú, recepčný na mňa hľadel ako na blázna, že nie som spokojná, že ešte sa u nich nik nesťažoval a na moju otázku, ako budeme traja dospelí spať na dvoch posteliach sa na mňa len blbo usmieval. Takže moja spokojnosť?????

typ

Klientka Eva K.

4.8.2010

Celkové hodnocení
90%

Bola som príjemne prekvapená krásnym hotelom a absolutne spokojná s personalom. Až nato, že sme sa môhli ubytovať až o 14:00 a boli sme tam o 11:00 hod. Jedine, čo ma trošku zarazilo, že metro je až 9 zastavok od hotela , ale kedže autobus chodí k metru, dalo sa to . Inak som bola veľmi spokojná.

typ

Klient Zděnek U.

10.6.2010

Celkové hodnocení
60%

raději ne

typ

Klientka V.

2.6.2010

Celkové hodnocení
75%

málo parkovacích míst

typ

Klient Zdenek S.

17.4.2010

Celkové hodnocení
70%

Super cena, bohuzel slabsi personal, ale pro nase potreby ok.

typ

Klient Petr H.

7.3.2010

Celkové hodnocení
50%

Raději bez komentáře.

typ

Klient Jan V.

4.3.2010

Celkové hodnocení
95%

vše ok

typ

Klient Jan V.

6.2.2010

Celkové hodnocení
100%

myslím si, že není co vytknout.. perfektní

typ

Klient Tomáš B.

5.2.2010

Celkové hodnocení
90%

Dobrý den, v hotelu Albion jsem byl velmi spokojen, i když byl můj pokoj situován do zadního traktu s výhledem na další objekt. Měl jsem trochu smůlu s parkováním, protože díky kalamitě bylo parkoviště uzavřené. Nevadí, parkoval jsem na malém parkovišti asi pro personál. Jinak až budu příště v Praze přes noc, rád se zde opět ubytuji.

typ

Klient Vít D.

4.2.2010

Celkové hodnocení
70%

Oceňuji možnost zdokonalit se v ruštině díky početné tamní komunitě.

typ

Klient Jan V.

8.1.2010

Celkové hodnocení
95%

Příjemný hotel s dobrou dostupností a příjemnou obsluhou.

typ

Klient Igor M.

8.10.2013

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient Milan N.

6.3.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Hana P.

6.1.2013

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Lukáš Ć.

6.6.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Alena K.

6.1.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient M.

6.1.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Vladislav P.

7.11.2011

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka H.

3.11.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Ingrid D.

6.10.2011

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Helena K.

13.9.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Naďa Z.

10.9.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Miroslava S.

5.5.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří A.

5.5.2011

Celkové hodnocení
24%

typ

Klient Milan N.

7.4.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Sarka H.

6.3.2011

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Radovan M.

3.2.2011

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Martin L.

1.11.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Jiří S.

19.10.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Milan N.

5.9.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Viliam V.

7.8.2010

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Róbert P.

6.8.2010

Celkové hodnocení
65%

typ

Klientka Renata O.

3.8.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Pavlína K.

7.7.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient H.

6.7.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Lukáš Č.

7.6.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka K.

2.6.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka A.

2.6.2010

Celkové hodnocení
65%

typ

Klientka Š.

5.5.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka D.

9.4.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Milan N.

6.4.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient S.

6.4.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jan L.

4.3.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Ondřej K.

4.3.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Jiří A.

4.3.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Pavel S.

6.2.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Milan N.

5.2.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Milan N.

5.2.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Pieter W.

8.1.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Karel P.

17.12.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Martina N.

15.12.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří N.

11.12.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Pavel N.

10.12.2009

Celkové hodnocení
73%

typ

Klientka Anna Š.

9.12.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Dávid L.

9.12.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Jana D.

6.11.2009

Celkové hodnocení
65%

typ

Klientka Maria S.

4.11.2009

Celkové hodnocení
73%

typ

Klient Vojtěch T.

15.10.2009

Celkové hodnocení
95%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Albion Hotel Praha 0 Albion Hotel Praha 1 Albion Hotel Praha 2 Albion Hotel Praha 3 Albion Hotel Praha 4 Albion Hotel Praha 5 Albion Hotel Praha 6 Albion Hotel Praha 7 Albion Hotel Praha 8 Albion Hotel Praha 9

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím