Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pankrác
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pankrác
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pankrác
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pankrác
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pankrác
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pankrác
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pankrác
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pankrác
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pankrác
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Pankrác

Hotel Pankrác

* * *
Na Pankráci 1597, Praha 4
Zobrazit na mapě

Hotel Pankrác nabízí kvalitní ubytování v Praze, ať už míříte do hlavního města za obchodem, kulturou nebo zábavou. Jelikož se hotel nalézá v blízkosti stanice metra Pražské povstání, disponuje výbornou dopravní dostupností. Vedle ubytování Hotel Pankrác nabízí vynikající pizzu v hotelové stylové italské Pizzerii Trappola, které dominuje originální interiér, a ve které si mimo jiné pochutnáte také na středozemských specialitách a domácím chlebu.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
1 300 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
1 700 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
2 000 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
2 300 Kč
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu: 

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • recepce nonstop
  • tv

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

Sportovní možnosti

  • solárium

Služby pro motoristy

  • parkoviště
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel je situován v klidné části Prahy 4 - Pankráci, 3 minuty chůze od stanice metra Pražského povstání. Cesta metrem do centra na Václavské náměstí netrvá déle než 10 minut.

Nadmořská výška: 254 m n.m.

  • 50°3'15.461"
  • 14°26'11.961"

Turistické cíle:

  • Pankrác Osada Krušina, prvně jmenovaná roku 1205, kdy kostel Sv.Pankráce i okolní pozemky náležely Benediktinum kláštera na Ostrově. V Údolí byly již roku 1222 Vinice, které za Karla IV. byly rozšířeny,…
  • Praha 4 - Vazební věznice Pankrác - pamětní deska Gorazd II. Nová pamětní deska na budově pankrácké věznice připomíná původně katolického kněze, později pravoslavného biskupa, vlastním jménem Matěje Pavlíka. Zde byl vězněn před svou popravou za podíl na…
  • Kostel Sv. Pankráce Gotický kostel zbudovaný z románské rotundy obce Krušina z 11. stol. byl poničen při bitvě o Vyšehrad roku 1420, poté Švédy roku 1648 (ze zdiva dodnes trčí dělové kule). Stavbu opravili roku 1650…
  • DUOMAMAS Děláme věci poctivě a prioritou je pro nás kvalita. Pečlivě jsme vybíraly materiály, naším největším přáním bylo skloubit kvalitu, funkčnost a estetickou stránku. Všechny materiály splňují…
  • Praha - Nusle První písemný doklad o starobylé vsi Nusle pochází z 11. století. Ve starých zápisech je zmiňována jako Neosvětly, Nostuly, Neovstlí. Ve středověku se osada Nusle rozkládala v údolí Botiče na východ…

Celkové hodnocení Hotel Pankrác od ubytovaných zákazníků

Ubytování
80%
Stravování
53%
Přístup personálu
90%
Okolí
73%
Služby
80%
Celková spokojenost
75%
75%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Pankrác hodnotili 4 zákazníci, 100% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Rudolf Z.

5.3.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka P.

5.1.2011

Celkové hodnocení
53%

typ

Klientka Zdenka S.

2.6.2010

Celkové hodnocení
87%

typ

Klientka Lenka V.

3.2.2010

Celkové hodnocení
85%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Pankrác 0 Hotel Pankrác 1 Hotel Pankrác 2 Hotel Pankrác 3 Hotel Pankrác 4 Hotel Pankrác 5 Hotel Pankrác 6 Hotel Pankrác 7 Hotel Pankrác 8 Hotel Pankrác 9
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím