Adventní trhy a historická Praha



Máte v plánu navštívit Prahu v adventní čas? Zajistíme vám ubytování se snídaní a 24hodinovou jízdenku na MHD pro 2 osoby. Přivoníte tak ke svařákem provoněnému Staroměstskému a Václavskému náměstí.
2 236 Kč
Hotel Oáza sídlí v blízkosti centra Prahy, nedaleko Václavského náměstí. Hotel poskytuje klidné ubytování v komfortních pokojích, které vám zajistí dostatek odpočinku. Ubytovací kapacitu tvoří jednolůžkové až třílůžkové pokoje i prostorný apartmán. V ceně ubytování jsou zahrnuty snídaně, internet i parkování. Součástí Hotelu Oáza v Praze je sportovní areál s tenisovými kurty, minigolfem i tělocvičnou pro kondiční i zdravotní cvičení.
Ubytování je možné ve jednolůžkových až třílůžkových pokojích, wifi připojení je zdarma. Všechny pokoje mají vlastní balkon. Osobní přístup k našim hostům je samozřejmostí.
Snídaně - formou bufetu
Non stop recepce provoz.
Parkoviště je od 1.11.2018 zpoplatněno za spec. cenu pro hotelové hosty 100,-CZK.Hotel OÁZA je nedaleko centra Prahy, v klidné vilové čtvrti, 5 stanic metra od Václavského náměstí. Metro je do 5 min. chůze od hotelu. Velkou výhodou je vlastní parkoviště pro osobní automobily i autobusy, V centru Prahy se totiž velmi obtížně parkuje. Hotel je součástí sportovního areálu s tenisovými kurty a sportovní halou.
Výhody – nedaleko centra, vlastní parkoviště, klidné- tiché prostředí, 5 min. od metra, prostě oáza klidu
Parkoviště je od 1.11.2018 zpoplatněno za spec. cenu pro hotelové hosty 100,-CZK.OAZA hotel Vám nabízí zajištění mnoha dalších služeb: průvodce, prohlídky Prahy a dalších měst v ČR, transfer z letište taxi, nebo minibus za speciálni cenu, pronájem auta apod.
Hotel OAZA je nedaleko centra Prahy, v klidné vilové čtvrti, 5 stanic metra od Václavského náměstí. Metro je do 5 min. chůze od hotelu. Velkou výhodou je vlastní parkoviště pro osobní automobily i autobusy. V centru Prahy se totiž velmi obtížně parkuje. Hotel je součástí sportovního areálu s tenisovými kurty a sportovní halou.
Výhody – nedaleko centra, vlastní parkoviště - cena 100,-za den pro hotelové hosty, klidné- tiché prostředí, 5 min. od metra, prostě oáza klidu
Máte v plánu navštívit Prahu v adventní čas? Zajistíme vám ubytování se snídaní a 24hodinovou jízdenku na MHD pro 2 osoby. Přivoníte tak ke svařákem provoněnému Staroměstskému a Václavskému náměstí.
Hotel se nachází nedaleko centra Prahy, v klidné vilové čtvrti, 5 stanic metra od centra města - Václavského náměstí. Metro je do 5 minut chůze od hotelu.
Nadmořská výška ubytování: 265 m n.m.
Možnosti:
Lyžarské vleky:
Souřadnice ubytování pro navigaci:
Ubytování | 75% |
---|---|
Stravování | 80% |
Přístup personálu | 90% |
Okolí | 75% |
Služby | 80% |
Celková spokojenost | 80% |
Hotel Oáza hodnotilo 8 zákazníků, 100% tento hotel doporučuje.
| Klient Marek B.17.12.2018 | Celkové hodnocení 92% | Velice příjemný a klidný hotel pro rodinu s dětmi. úžasný personál a příjemné okolí. Určitě budeme tohoto hotelu využívat i v budoucnu :-) |
| Klient Vladimír B.16.12.2015 | Celkové hodnocení 60% | S ubytovaním sme boli spokojní. Služby zodpovedajú hotelu s tromi hviezdičkami. Celkový dojem kazili nefunkčné žalúzie na oknách a skrine na šaty, ktoré boli bez úchytok, takže ich bolo obtiažne otvoriť. |
| Klientka Simona T.29.8.2014 | Celkové hodnocení 68% | Hotel byl cisty, snidane vynikajici. Pani u snidani velice mila a ochotna! Na recepci pri nasem nastupu do hotelu velice prijemna a ochotna recepcni, ktera nam sama nabidla tipy na vylety po Praze pro deti. Ostatni recepcni bez zajmu, jen roboticky vykonavali svoji praci. Tyhle dve pani jsou nejvetsim prinosem pro tenhle hotel, ktery evidentne zazil jiz lepsi casy. Tak ochotny personal se malokde vidi. Diky nim se do hotelu radi vratime. |
| Klientka Hana K.12.5.2014 | Celkové hodnocení 96% | V hotelu se nám velmi líbilo, byli jsme celkově spokojeni s ubytováním, polohou hotelu a také velmi vstřícným a ochotným personálem. Rádi využijeme tento hotel i při příští návštěvě Prahy. |
| Klient Lukáš H.25.8.2018 | Celkové hodnocení 72% |
| Klient Hana M.5.6.2017 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Vladimír K.26.10.2013 | Celkové hodnocení 73% |
| Klientka P.8.7.2013 | Celkové hodnocení 88% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Šárka C.17.4.2019 | Arkády Pankrác, DBK Budějovická Sportovní areál Brumlovka V okolí hotelu hodně kaváren i restauraci pro občerstvení Kongresové centrum Praha vhodné pro kulturní využití Vyšehrad vhodný pro turistiku |
| Marek B.17.12.2018 | Navštívili jsme s rodinkou starou Prahu, Karlův Most, Staromák, Václavské náměstí Museum a národní divadlo.. s Hotelu Oáza je to jen kousek na metro , pár zastávek a jste přímo v centru.. nádhera a veliká spokojenost |
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5A, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.