Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gradient
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gradient
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Gradient

Hotel Gradient

* * *
Klánova 1431/61, Praha 4
Zobrazit na mapě

Hotel Gradient sídlí v klidné pražské vilové čtvrti, kde nabízí komfortní ubytování i řadu příjemných možností k využití volného času. Hotel tvoří dvoulůžkové i třílůžkové standardně zařízené pokoje a vedle ubytovacích služeb vám zajistí možnost parkování i další hotelové služby. Hotelová restaurace disponuje příjemnou letní zahrádkou a nedaleké centrum Novodvorská Plaza vybízí k minigolfu, cyklistice a dalším aktivitám.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj Trojlůžkový
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Služby hotelu

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • úschovna jízdních kol a koloběžek

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci

Sportovní možnosti

  • solárium 500 m
  • lázeňské služby 500 m
  • hřiště pro děti 500 m
  • venkovní bazén 2.0 km
  • minigolf 500 m
  • fitness 800 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel je situován v krásném prostředí vilové čtvrti na Praze 4, v blízkosti rozsáhlého lesoparku, cca 20 minut od centra.

Nadmořská výška: 271 m n.m.

  • diskotéka: 500 m
  • divadlo: 2.0 km
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 400 m
  • zdravotní středisko: 1.0 km
  • obchodní centrum : 500 m
  • autobusové nádraží: Florenc - 12 km
  • centrum města: Václavské náměstí - 10,9 km
  • letiště: Ruzyně - 26,6 km
  • zastávka MHD: autobusová zastávka Frýbortova - 0,2 km
  • vlakové nádraží: Praha hlavní nádraží - 10,5 km
  • stanice metra: C - Budějovická - 5,1 km
  • 50°1'17.356"
  • 14°25'35.622"

Turistické cíle:

  • Lhotka V dnešním centru čtvrti Lhotka stojí moderní kostel P. Marie Královny míru, u něhož začíná ulička Ve Lhotce směřující do jejího historického středu. Doprava Lhotky je orientována k metru B Smíchovské…
  • Přírodní koupaliště Lhotka Na hranici sídliště Novodvorská v Praze 4 se nachází rybník, který je napouštěn pitnou vodou. V areálu je základní hygienické zázemí, koupání je vhodné i pro děti a neplavce. Kvalitu vody sleduje Hygienická stanice města Prahy a je možno informovat se na http://www.hygpraha.cz/koupaliste-detail.php?sum=MQ==&ksum=MQ==...
  • kostel sv. Apolináře na Větrově Kostel založen v polovině 14. st. Karlen IV pro kapitulu, kterou jsem r.1362 přenesl ze Sadské, R. 1503 splynula tato kapitula se svatovítskou, která má dodnes ke kostelu patronátní právo. Kostel je…
  • U Branického pivovaru Přírodní památka U Branického pivovaru leží na pomezí Bráníka a Hodkoviček v blízkosti železniční Zastávky Praha-Bráník. Jde o dvě samostatné části, jednu jižně u nádraží, druhou 0,5km severovýchodně. Území o výměře 0,54 ha je chráněno od roku 1988, výchoz graptolitových břidlic motolského souvrství.
  • Modřanská rokle Modřanská rokle je Přírodní památka v oblasti Praha-Libuš-Praha Modřany v údolí Libušského potoka.Najdete zde 3,5 km dlouhou Naučnou stezku zaměřenou na geologii,faunu,flóru.Nachází se zde přehrada…

Celkové hodnocení Hotel Gradient od ubytovaných zákazníků

Ubytování
70%
Stravování
80%
Přístup personálu
75%
Okolí
70%
Služby
50%
Celková spokojenost
69%
69%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Gradient hodnotilo 8 zákazníků, 75% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Igor Š.

10.8.2010

Celkové hodnocení
44%

-neochotni, arogantni personal -vsude citit cigaretovy dym -snidane na podprumerne urovni

typ

Klient Jan S.

10.5.2010

Celkové hodnocení
40%

Tento hotel by možná měl úspěch v 70-80 letech minulého století. Už hodně dlouho jsem se nesetkal z tak špatnou kvalitou pokojů : propálené koberce, úplně černé záclony, popraskané a zatečené zdi , prostě katastrofa. Do toho vše totálně prokouřeno! Jídlo velmi skromné a hlavně stálé ! Tento hotel nedoporučuji !

typ

Klient Vladislav K.

7.10.2009

Celkové hodnocení
70%

Chybí noční klid!

typ

Klientka Zdenka B.

6.6.2008

Celkové hodnocení
80%

V hotelu byla ubytována zahraniční delegace (2 mladí obchodníci z Číny). Ubytování, poskytované služby i přístup personálu jim vyhovovalo. Pokud opět přijedou zahraniční, ale i tuzemští specialisté k nám do firmy, určitě využijeme služeb hotelu Gradient.

typ

Klientka Viera S.

21.6.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka MVDr. Irena M.

27.4.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Miluše O.

7.10.2008

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Martin L.

3.9.2008

Celkové hodnocení
80%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Přírodní koupaliště Lhotka

typ

Karel M.

22.6.2016

Bohužel, to je již několik let zavřeno a zarůstá vegetací, ale kousek od něj je pškný lesík a v tom je procházka velmi příjemná...

typ

Pavla H.

26.5.2016

V létě určitě znovu navštívíme, působí příjemným prostředím.

U Branického pivovaru

typ

Ing.Jiří M.

16.7.2017

Vyšehrad - vynikající cíl pro výlet s rodinou, velmi pěkný rozsáhlý udržovaný park, dětská hřiště, posezení na trávě. Vzorně udržovaný hřbitov na Slavíně.

typ

Stanislav H.

30.5.2016

Navštívili jsme výstavy v jízdárně na Pražském hradě a Valdštejnské ke Karlovi IV. Nádherné. Navíc jsme se zúčastnili akce na Žofíně.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Gradient 0 Hotel Gradient 1 Hotel Gradient 2
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím