Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL CHODOV PRAHA

HOTEL CHODOV PRAHA

* * *
Mírového hnutí 2137, Praha 4
Zobrazit na mapě

Hotel Chodov je situován v blízkosti nákupního i kulturního centra v Praze, kde nabízí komfortní ubytování se snídaní za nízké ceny. Během pobytu v Praze 4 vám hotel umožní připojení k internetu zdarma, stejně jako parkování před hotelem. Součástí hotelového areálu je fitness centrum a krytá sportovní hala za účelem aktivního odpočinku. Hotel Chodov svým hostům doporučuje partnerskou restauraci Free Solo.

  • typ

    Ubytování neodpovídá ceně, kterou si účtují. Ručník 1 ks - malý. ...

    Miroslav M.
  • typ

    Ubytování splnilo očekávání vzhledem k ceně. Čistota, personál, klid a cena... to jsou výhody tohoto hotelu....

    Pavel M.
  • typ

    Starší hotel nižší kategorie. Vše je ale velmi čisté a personál má perfektní přístup Dobře dostupné metrem nebo autem (kousek od dálnice na Brno). Byla jsem nadšena nově otevřenou restaurací, která za velmi slušné ceny nabízí vy...

    Kateřina M.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový - superior
1 690 Kč
1 190 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový - budget
1 190 Kč
890 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový Sup Extra
1 790 Kč
+
2 290 Kč
+
2 290 Kč
1 290 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový - superior
2 190 Kč
1 690 Kč
1 190 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový - budget
1 490 Kč
1 190 Kč
890 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový - budget
1 790 Kč
1 490 Kč
1 190 Kč
890 Kč
Apartmán
Apartmán Superior
1 890 Kč
+
2 390 Kč
+
2 390 Kč
1 390 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

V hotelu akceptují platební karty.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Hosté mají možnost zapůjčení žehličky, žehlícího prkna a využití samoobslužné pračky. Lze zapůjčit i vysoušeč vlasů. K dispozici je sejf na recepci hotelu.
O víkendech uvolnění pokoje do 11:00.

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • pokojová služba
  • tv
  • kadeřnictví
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

Snídaně je podávána každý den od 07:00 do 10:00 a zahrnuje výběr z čerstvých sendvičů, baget a teplých nápojů, pomerančový džus, sladké pečivo a jablko.

Partnerská restaurace se nachází zhruba 5 minut chůze od hotelu. Na základě předchozí domluvy je možné objednat polopenze a plné penze.

V hotelu je k dispozici kuchyňka.

  • pivnice
  • venkovní terasa
  • cukrárna
  • restaurace

Doplňkové služby

  • rezervace vstupenek a letenek
  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 150 Kč

Sportovní možnosti

V areálu hotelu je fitness centrum a krytá sportovní hala, kterou si je možné pronajmout.

V okolí se nachází vodní svět Aquapalace, Hostivařská přehrada, nákupní Centrum Chodov, kulturní centrum Chodovská tvrz, Toulcův dvůr nebo Jihoměstský pivovar.

  • solárium
  • horolezectví 350 m
  • tělocvična
  • pára 300 m
  • lázeňské služby 300 m
  • hřiště pro děti
  • bowling 500 m
  • squash/ricochet 500 m
  • fitness
  • sauna 300 m
  • vnitřní bazén 300 m

Služby pro motoristy

Parkování je možné přímo před hotelem (pro automobily i autobusy).

  • parkoviště
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový - superior
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový - budget
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový Sup Extra
Třílůžkový pokoj Třílůžkový - superior
Třílůžkový pokoj Třílůžkový - budget
Čtyřlůžkový pokoj Čtyřlůžkový - budget
Apartmán Apartmán Superior
od 15.12.2017
do 11.12.2018
1 690 Kč
1 190 Kč
1 790 Kč
2 190 Kč
1 490 Kč
1 790 Kč
1 890 Kč

Hotel se nachází na Praze 4, nedaleko přírodního parku Hostivař a pouhý 1 km od sjezdu z dálnice D1. Do centra Prahy se dostanete během 20 minut.

  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 3.0 km
  • zdravotní středisko: 150 m
  • obchodní centrum : 1.2 km
  • půjčovna DVD:
  • noční klub: chodov-mapa.jpeg km
  • 50°2'23.881"
  • 14°30'21.434"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Klikující autobus - David Černý, Agrofert Klikující autobus sochaře Davida Černého má své stálé místo. Je umístěn na nově otevřeném dětském hřišti v areálu společnosti Agrofert. Děti z Jižního Města mohou využívat herní atrakce,…
  • Chodov Tím jediným, co zbylo ze starého Chodova, je Okrouhlá vodní tvrz poblíž podle ní pojmenované autobusové zastávky; ještě hůře na tom jsou sousední Litochleby, na jejichž někdejší existenci již upomíná…
  • Turistická známka č. 891 - Chodovská tvrz Barokně přestavěná středověká vodní tvrz, dnes centrum kulturního života v Praze - Chodově.
  • Praha - Chodov Jeden z nejpozoruhodnějších zámeckých objektů na území Prahy stojí při Türkově ulici na okraji velkého sídliště Jižní Město. Zámek se nachází v Praze-Chodově (Praha 4). Jde o neobvyklou Kruhovou patrovou stavbu s Kruhovým nádvořím a arkádami, která si v podstatě uchovala vzhled původní tvrze s gotickým vstupním...
  • Praha-Hostivař - Slunečný vršek Na území Hostivaře jihozápadně od areálu Toulcova dvora navazující na sídliště Košík vzniklo zajímavé moderně řešené sekupení domů nazvané Slunečný vršek. Nachází se mezi ulicemi K Horkám, Doupovská…

Celkové hodnocení HOTEL CHODOV PRAHA od ubytovaných zákazníků

Ubytování
77%
Stravování
77%
Přístup personálu
89%
Okolí
66%
Služby
74%
Celková spokojenost
76%
76%

Fotografie od ubytovaných klientů

HOTEL CHODOV PRAHA hodnotilo 7 zákazníků, 71% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Miroslav M.

12.11.2016

Celkové hodnocení
64%

Ubytování neodpovídá ceně, kterou si účtují. Ručník 1 ks - malý.

typ

Klient Pavel M.

14.3.2016

Celkové hodnocení
72%

Ubytování splnilo očekávání vzhledem k ceně. Čistota, personál, klid a cena... to jsou výhody tohoto hotelu.

typ

Klient Anton V.

20.7.2015

Celkové hodnocení
60%

Už sa tam viackrát nevrátim, v noci okolo 4. hodiny ráno si ktosi odomkol dvere od našej izby a chcel vstúpiť dnu. Viete si predstaviť, ako sa nám spalo zvyšok noci?

Reakce hotelu:

Velmi se Vám, pane Antone, za tento nepříjemný zážitek omlouváme. Něco takového se na našem hotelu doposud nestalo. Každý pokoj je uzamykatelný zevnitř a má svůj vlastní nezaměnitelný klíč. Zámek u Vašeho pokoje jsme samozřejmě ihned vyměnily, aby se něco takového již nemohlo opakovat. S úctou Hotel Chodov Praha

typ

Klientka Kateřina M.

11.4.2011

Celkové hodnocení
100%

Starší hotel nižší kategorie. Vše je ale velmi čisté a personál má perfektní přístup Dobře dostupné metrem nebo autem (kousek od dálnice na Brno). Byla jsem nadšena nově otevřenou restaurací, která za velmi slušné ceny nabízí vynikající kuchyni. Doporučuji všem co nejsou extra nároční a nepotřebují bydlet v centru Prahy.

typ

Klient Veronika A.

4.10.2016

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Ilona K.

17.4.2016

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Ondřej C.

4.1.2015

Celkové hodnocení
84%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Klikující autobus - David Černý, Agrofert

typ

Pavel M.

14.3.2016

Velmi vhodný hotel pro rodinu s dětmi. Za 200 Kč jsme se dostali taxíkem do centra města.

typ

Eva F.

21.2.2016

Hotel je postaveny velke kryteho kluziste, tak tam je mozno zajit i pesky.

Turistická známka č. 891 - Chodovská tvrz

typ

Magda P.

20.11.2017

Je to kousek od hotelu a rozhodně doporučuji zajít si tam na procházku když už tam budete. Hezký výhled za to stojí!

Objednávky a Obchodní podmínky se řídí platným Občanským zákonem číslo 89/2012 Sb.

Provozovatel Hotelu Chodov Praha:
Hotel a Restaurace Chodov s.r.o.
IČO: 24752681
DIČ: CZ24752681
Sídlo: U Petřin 1462/20
Praha 6 - Břevnov
162 00 
Mobil: (+420) 603 180 521
e-mail: info@hotelchodovpraha.cz   


Obchodní a Storno podmínky 

1) Věcný rozsah platnosti
Následující podmínky, regulují vzájemná práva a povinnosti mezi objednavatelem a provozovatelem ubytovacího zařízení.

2) Uzavření obchodní smlouvy elektronicky, předmět a rozsah plnění
Při vytváření rezervace se objednavatel řídí pokyny rezervačního formuláře. K uzavření obchodní smlouvy dochází v elektronické podobě, kde je předem objednavatel seznámen po zadání termínu, výběru pokoje a jejich počtů, které chce rezervovat s cenou své rezervace. Při vyplňování rezervačního formuláře, musí host vyplnit řádně povinné položky tak, aby neuváděl provozovatele v omyl a zadat údaje o své kreditní kartě, která slouží jako garance rezervace. Před odesláním si přečíst a zaškrtnout souhlas s Obchodními a Storno podmínkami, že s nimi souhlasí a kliknut na Dokončit. Po dokončení host obdrží svůj voucher na emailovou adresu, kterou uvedl ve své rezervaci. Dále si tento voucher, může ihned po vytvoření rezervace i vytisknout. Tento voucher následně předloží při příjezdu na recepci Hotelu Chodov Praha. Po odeslání rezervace zaslanou přes online rezervační systém je rezervace platná a není nutné ji nijak potvrzovat.

2a) Pokud objednavatel neobdrží svůj voucher ke své rezervaci na svůj email, mohl při vyplňování rezervace špatně zadat svou emailovou adresu, nebo byl jeho poštovním klientem zařazen do spamu či nevyžádané pošty. Proto je třeba si toto nejdříve zkontrolovat. Provozovatel nezodpovídá za chyby uvedené ve formuláři objednavatelem při jeho vyplňování a rezervaci zpracuje tak, jak je uvedeno objednavatelem v objednávce.
Uvedená cena ve voucheru, neobsahuje doplňkové ceny, jako je poplatek za placené parkování, které je nutné si předem rezervovat, nebo u skupinových rezervací při počtu více jak 15 osob poplatek za snídaně.

3) Cena za ubytování
Internetové ceny za ubytování se řídí vždy platným ceníkem a cenou uvedenou na voucheru. Ceny platné při příchodu na hotelovou recepci, jsou za ubytování bez rezervací, učiněných elektronicky.
Žádných z uvedených cen se netýkají ceny za případné doplňkové služby. S cenou za doplňkové služby, se zákazník může seznámit v ceníku na internetových stránkách www.hotelchodovpraha.cz. Požadavek na tyto služby je nutné uvést v poznámce rezervace při jejím zadávání! Tyto služby pak budou objednavateli doúčtovány vždy, při příjezdu na recepci.

4) Způsoby platby
Rezervace se hradí platbou přes platební bránu, po výzvě ubytovatele, kreditní kartou při příjezdu, nebo hotově. Na jednotlivé rezervace, je vždy vyžadována garance kreditní kartou a provozovatel má právo kdykoli provést předautorizaci ve výši jedné noc na kreditní kartě objednavatele. Před autorizace znamená, zablokování částky na účtu objednavatele nikoli její ztržení!

4a) Pokud objednavatel neposkytne údaje o své kreditní platbě, má možnost uhradit částku za svou rezervaci před svým příjezdem provozovateli, aniž byl k platbě provozovatelem vyzván. K tomuto kroku, mu na požádání recepce hostelu odešle veškeré instrukce, jak svou platbu provede na uvedenou emailovou adresu v rezervaci.

4b) U rezervací, jejichž hodnota přesahuje 5000,- Kč, se vyžaduje platba zálohy na učiněnou rezervaci hotově, platební kartou, nebo převodem na účet provozovatele a to až do výše cca 60 %. Tato záloha podléhá storno poplatkům dle platných obchodních podmínek o stornopoplatcích zde uvedených. Při platbě převodem na účet, se splatnost plateb vyžaduje zpravidla do čtrnácti dnů od data zaslané rezervace, pokud je doba nástupu na ubytování delší, než je splatnost platby. Pokud je doba kratší nástupu na ubytování kratší než čtrnáct, je požadovaná splatnost kratší. V případě potřeby je možné, dobu splatnosti po dohodě upravit. Dobou splatnosti, se rozumí datum, kdy má být požadovaná částka již na účtu připsána, ne datem kdy má být odeslána.

4c) U rezervací v lukrativních termínech, jako jsou státní a jiné svátky, například Velikonoce, Vánoce, Silvestr, požaduje provozovatel okamžitou platbu na požadovanou rezervaci objednavatele v celkové výši. Tato částka bude objednavateli stržena z kreditní karty, provedena platbou přes platební bránu, nebo převodem na účet provozovatele do výše 100 %. Tyto rezervace nelze po zaplacení měnit, ani rušit. Takováto rezervace podléhá 100 % storno poplatkům dle platných podmínek o stornopoplatcích zde uvedených. Při písemně sjednané platbě převodem na účet, se vyžaduje 24 hodinová splatnost, od data zaslané rezervace a odeslání požadavku zákazníkovi. V případě potřeby je možné, dobu splatnosti po dohodě upravit. Dobou splatnosti, se rozumí datum, kdy má být požadovaná částka již na účtu připsána, ne datem kdy má být odeslána. Při platbě převodem na účet, je nutné dodržet variabilní symbol (číslo rezervace). Tento symbol slouží k identifikaci platby a je nutné ho vždy uvádět. V případě, že není variabilní symbol v platbě zákazníkem uveden, nemusí být platba správně spárována s konkrétní rezervací. Za případnou chybu při párování plateb z důvodu nezadaného variabilního symbolu, nenese provozovatel žádnou odpovědnost. V takovém případě bude nucen zákazník provést platbu v hotovosti na recepci hostelu. Po spárování se správnou platbou k dané rezervaci, bude hotovost zákazníkovi vrácena.

5) Zrušení, změna a úprava rezervace bez stornopoplatků
- Objednavatel, má možnost zrušit svou rezervaci bez stornopoplatků nejpozději do dvou dnů před dnem příjezdu uvedenému v rezervaci.
- Úpravu v rezervaci bez storno poplatku lze provádět, pokud je to ze strany poskytovatele možné, nejpozději do dvou dnů před dnem příjezdu uvedenému v rezervaci.
Objednavatel může rezervaci měnit, upravovat či stornovat bez jakýchkoli stornopoplatků a sankcí, nejpozději dva dny před dnem příjezdu uvedeným v rezervaci. Úpravy a změny je možné provést jen tehdy, pokud je to ze strany provozovatele možné.

6) Zrušení rezervace provozovatelem bez náhrady
Provozovatel má právo zrušit rezervaci objednavatele z provozních, nebo technických důvodů. O této skutečnosti bude vždy objednavatel vyrozuměn na kontakty uvedené ve své rezervaci, nejdříve však elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu a to nejpozději do dvou dnů, před dnem příjezdu uvedeným v rezervaci. Provozovatelem může být v takovém případě objednavateli nabídnuto ubytování v jiném ubytovacím zařízení. V takovém případě nevzniká objednavateli povinnost, této nabídky využít a nevztahují se na takové případy žádné stornopoplatky či jiné sankce.

6a) V případě, že provozovatel nemůže objednavateli poskytnout již objednané ubytování dle rezervace objednavatele z provozních, nebo technických důvodů v době kratší než dva dny před dnem příjezdu uvedenému v rezervaci, je povinen mu zajistit náhradní ubytování v dalším ubytovacím zařízení, a to ve stejné cenové výši původního ubytování. V případě, že je hodnota náhradního zajištěného ubytování vyšší, než cena původního objednaného ubytování, jde rozdíl k tíži provozovatele. O této skutečnosti bude host neprodleně vyrozuměn na kontakty uvedené ve své rezervaci, nejdříve však elektronicky na uvedenou e-mailovou adresu. Objednavateli však nevzniká povinnost, této nabídky využít a nevztahují se na takové případy žádné stornopoplatky, ani kompenzace.

7) Zrušení, změny a úpravy rezervace podléhajícím stornopoplatkům
Stornopoplatky se vztahují na zrušené, změněné, upravované a neuskutečněné rezervace, v termínu kratším než dva dny před nástupním dnem uvedeným v rezervaci objednavatele. Takovéto rezervace, se již nedají bez stornopoplatků rušit ani upravovat!
- Při rušení rezervace méně než dva dny před nástupním dnem uvedeným v rezervaci je stornopoplatek ve výši jedné noci ceny rezervace.
- Při zrušení rezervace den před dnem příjezdu uvedeným v rezervaci, nebo se neubytuje, je stornopoplatek ve výši 100% jeho rezervace.
- Při požadavku na změnu nebo úpravu rezervace méně jak dva dny před nástupním dnem uvedeným v rezervaci a je-li tato změna možná, nebude provozovatel požadovat platbu stornopoplatku i když se na takovéto rezervace stornopoplatek vztahuje. Nebude-li však tato změna či úprava ze strany ubytovatele možná, nelze rezervaci bez storno poplatku rušit, ani upravovat.
V takovém případě je objednavatel povinen uhradit veškeré náklady provozovateli, které vznikli jeho jednáním. Minimální výše storno poplatku je stanovena vždy dle objednávky a ceníku, za jednu noc objednaného a rezervovaného pokoje. Po provedení úhrady je doklad za platbu zaslán ve formátu PDF, jak je umožněno zákonem č. 235/2004 sbírky (aktualizace 319/2006). V případě neuhrazení storno poplatku, se případ považuje za hrubé porušení obchodní smlouvy a smluvních podmínek ze strany objednavatele a pohledávka bude následně podstoupena advokátní kanceláři k vymáhání. Následně bude objednavatel písemně vyzván právním zástupcem společnosti k úhradě výše uvedeného storno poplatku, za svou rezervaci v plné výši, dle ceny uvedené na voucheru, smluvní pokutu 500,- Kč a úroky z prodlení ve výši 0,3% denně z dlužné částky!

8) Storno poplatky vztahující se na skupinové rezervace uhrazené zálohou, nebo celou částkou předem
Zrušení rezervace při platbě zálohy, nebo celé částky za ubytování předem, musí být učiněno pouze písemnou formou (e-mailem) a recepce její přijetí, obratem zákazníkovi potvrdí stejným způsobem. Pokud jsou storno poplatky menší, nežli je již zaplacená záloha, či celková platba, rozdíl je klientovi vrácen převodem zpět na účet.

9) Na zálohy a celkové platby se vztahují tyto storno poplatky
Pokud host zruší svou objednávku, na kterou provedl platbu zálohy, nebo celé částky předem: 
Storno 30 – 23 dnů před příjezdem  – 30 % z ceny ubytování (vrácení 70 % z ceny)
Storno 22 – 15 dnů před příjezdem – 50 % z ceny ubytování (vrácení 50 % z ceny)
Storno 14 – 10 dnů před příjezdem – 70 % z ceny ubytování (vrácení 30 % z ceny) 
Storno 9 – 5 dnů před příjezdem – 90 % z ceny ubytování (vrácení 10 % z ceny) 
Storno méně než 5 dnů před nástupem ubytování – 100 % z ceny ubytování (vrácení 0 % z ceny)

10) Změny v objednávce, na kterou objednavatel již provedl platbu zálohy, nebo celé částky hotově, kartou, převodem
Změnou v rezervaci se rozumí, ubráním počtu osob, dnů, nebo pokojů. Změnu v rezervaci bez sankcí, lze provádět do 30 dnů před příjezdem na ubytování.
Požadované změny na skupinové rezervace provedené v termínu kratším než 30 dnů před příjezdem, nemají vliv na snížení celkové ceny!

10a) Rezervace na lukrativní termíny, jako jsou státní a jiné svátky, například Velikonoce, Vánoce, Silvestr, které byli již plně uhrazeny, jsou závazné a v případě požadavku o jejich zrušení je stornopoplatek ve výši 100 %.

11) Změny v rezervacích po již zaplaceném ubytování a obsazení pokoje
Zkrácení, nebo zrušení již zaplaceného ubytování, když se host již ubytoval, nenáleží hostovi nárok na vrácení platby za ubytování, ani její poměrná část.

12) Kompenzace
Objednavateli může být nabídnuta za strany provozovatele také kompenzace, za uhrazené a nevyužité ubytování formě odbydlení, vybráním si služby ubytování v jiném termínu ve stejné cenové výši jeho původní rezervace. V takovém případě je však nutné, rezervaci učinit nejméně jeden týden předem a recepcí hostelu bude písemně (e-mailem) potvrzena a schválena. Na tuto kompenzaci, bude hostovi vystaveno potvrzení, jehož platnost je 3 měsíce od data jeho vystavení. O případném prodloužení platnosti tohoto potvrzení, může rozhodnout pouze vedení společnosti individuálně, nelze ji však nárokovat. Tato možnost kompenzace, se netýká skupinových rezervací.

13) Ubytování
Nástup na ubytování „check in“ je možný od 14:00 do 21:00 hodin – do této doby je pokoj pro hosta rezervován. Po 21:00 hodině, nemusí být host ubytován, není-li individuálně sjednáno jinak. Požadavek na pozdější nástup na ubytování, musí být domluven a potvrzen pracovníkem hotelové recepce.
Ukončení ubytování „check out“ je nejpozději do 10:00 hodin dne odjezdu. Pozdější odjezd je zpoplatněn částkou 50% ceny jedné noci. 

13a) Provozovatel si vyhrazuje právo neubytovat hosty, případně zrušit rezervaci při nedodržení ubytovacího řádu, nebo nesplnění obchodních podmínek.

14) Ochrana osobních dat
Objednavatel odesláním vyplněné objednávky a odsouhlasením obchodních podmínek, dává souhlas ke zpracování svých údajů uvedených v rezervaci, a to jméno adresu, telefon a emailové spojení zadané v rezervaci, dále pak při ubytování údaje z občanského průkazu, či jiného průkazu totožnosti, číslo osobního dokladu a datum narození. Tyto údaje slouží především pro kontrolní úřady (PČR a CPČR). Provozovateli slouží tyto údaje k usnadnění zpracování budoucích rezervací objednavatele.

14b) Všichni hosté, jsou povinni seznámit a řídit se ubytovacím řádem a obchodními podmínkami Hotelu Chodov Praha.

15) Povinnost objednavatele při nástupu na ubytování
Každý host předloží při ubytování platný doklad totožnosti, bez platného dokladu nebude žádný host ubytován. V případě nepředložení platného dokladu totožnosti při nástupu na ubytování, nebude host ubytován a na rezervaci se pohlíží jako na zrušenou, podléhající stornopoplatku.

16) Objednavatel souhlasí s tím, že v případě jakéhokoliv řešení sporu soudní cestou, bude dle § 89 a o. s. ř. ustanoven soud, dle příslušnosti soudu žalobce.


==============================================


Business Terms are governed by applicable Civil Law No. 89/2012 Coll. 

Operator of Hotel Chodov Praha:
Hotel a Restaurace Chodov s.r.o.
IČ: 24752681
DIČ: CZ24752681
Residency: U Petřin 1462/20
Praha 6 - Břevnov
162 00 
Mobil: (+420) 603 180 521
e-mail: info@hotelchodovpraha.cz

Business and Cancellation Terms

1) Scope of validity
The following conditions govern the mutual rights and obligations between the customer and the accommodation operator.

2) Conclusion of a commercial contract by electronic means, subject and scope of performance
When making a reservation, the ordering person follows the booking form instructions. The contract is concluded in electronic form, where the client is informed in advance of the deadline, the choice of room and their number, which he wants to book with the price of his reservation. When filling out the booking form, the guest must fill in the required items so that he does not mislead the operator and enter his credit card information as a booking guarantee. Before submitting, read and agree to the Terms of Business and Cancellation that they agree and click on Finish. Upon completion of the guest, he will receive his voucher at the email address he entered in his booking. In addition, this voucher can print as soon as you book it. This voucher will be presented on arrival at the Hotel Chodov Praha. After the reservation is sent via the online booking system, the reservation is valid and does not need to be confirmed.

2a) If the customer does not receive his voucher to book on his email, he could have incorrectly entered his email address or filled his email client with spam or junk mail. This is why you need to check this first. The operator is not responsible for the errors stated in the form by the ordering party when filling in and the booking is processed as specified by the customer in the order.
The price quoted in the voucher does not include additional charges, such as a parking fee that must be booked in advance, or for group bookings for more than 15 people a breakfast fee.

3) Price for accommodation
Internet rates for accommodation is governed by a valid price list and the price shown on the voucher. The prices valid upon arrival at the hotel reception are for accommodation without reservation made electronically.
None of these prices apply to any additional services. With the price for additional services, the customer can get acquainted with the price list at www.hotelchodovpraha.cz. The request for these services must be stated in the booking note when you enter it! These services will then be charged to the customer upon arrival at the reception. 

4) Payment methods
Reservation is subject to payment via a payment gate, upon request by the property, credit card upon arrival or cash. For individual reservations, a credit card guarantee is always required, and the operator has the right at any time to pre-authorize one night on the customer's credit card. Before authorizing means blocking the amount on the client's account rather than being taken off!

4a) If the customer fails to provide credit card details, he / she has the option of paying the amount for his reservation prior to his arrival to the operator without being summoned by the operator. At this request, he will send all instructions on request to the hostel's receptionist for how he will make the payment at the specified email address in the reservation.

4b) For bookings with a value exceeding CZK 5000, a prepayment deposit is required in cash, by credit card or by transfer to the operator's account up to approximately 60%. This deposit is subject to cancellation fees according to the applicable business terms and conditions. Upon payment by bank transfer, payment due usually takes 14 days from the date of the reservation when the time of arrival is longer than the maturity of the payment. If the shorter arrival time is shorter than fourteen, the required maturity is shorter. If necessary, it is possible to modify the due date after agreement. Maturity is the date when the required amount is already credited to the account, not the date it is to be sent.

4c) For bookings in lucrative terms such as state holidays and other holidays, such as Easter, Christmas, New Year's Eve, the operator requires an immediate payment on the required reservation of the customer in total. This amount will be deducted from the credit card, paid by the payment gateway, or transferred to the operator account up to 100%. These reservations can not be changed or cancelled after payment. Such reservation is subject to 100% cancellation fees in accordance with the applicable cancellation policy conditions. Upon payment in writing, transferring to the account requires a 24-hour maturity, from the date of the reservation sent and sending the customer request. If necessary, it is possible to modify the due date after agreement. Maturity is the date when the required amount is already credited to the account, not the date it is to be sent. When paying by bank transfer, you must keep the variable symbol (reservation number). This symbol is used to identify the payment and must always be indicated. If the variable payment symbol is not specified by the customer, the payment may not be correctly matched to the specific reservation. In case of an error in matching the payments due to an unnamed variable symbol, the operator does not bear any responsibility. In this case, the customer will be forced to make cash payment at the reception of the hostel. After pairing with the correct payment for the reservation, the cash will be returned to the customer.

5) Cancellation, change and modification of reservation without cancellation fees
- The customer has the option of cancelling his reservation without cancellation fees no later than two days before the day of arrival stated in the reservation.
- Cancellations can be made without reservation if this is possible by the provider, no later than two days before the day of arrival indicated in the reservation.
The customer may change, modify or cancel the reservation without any cancellation fees or sanctions, at least two days before the date of arrival specified in the reservation. Modifications and changes can only be made if the operator is able to do so.

6) Cancellation of the reservation by the operator without compensation
The operator has the right to cancel the reservation of the customer for operational or technical reasons. This fact will always be communicated to the customer in the contacts listed in his reservation, but first by e-mail at the e-mail address, not later than two days before the day of arrival stated in the reservation. In this case, the operator may be offered accommodation in another accommodation facility. In such a case, the Customer shall not be obliged to use this offer and shall not be subject to any cancellation fees or other sanctions.

6a) In the event that the operator can not provide the ordered accommodation for the client for operational or technical reasons less than two days before the date of arrival stated in the reservation, he is obliged to provide him / her with alternative accommodation at the same accommodation price of the original accommodation. If the value of the surrogate accommodation is higher than the price of the original booked accommodation, the difference is that of the operator. As a result, the guest will be immediately notified of the contacts listed in his reservation, but first by e-mail at the email address specified. However, the Client does not have the obligation to use this offer and does not apply to such cases of any cancellation fees or compensation.

7) Cancellation, modification and adjustment of the reservation subject to cancellation fees
Cancellations refer to cancelled, modified, modified and non-executed reservations, less than two days before the start date specified in the booking of the customer. Such reservations can no longer be cancelled or modified without cancellation fees!
- Cancellations made less than two days before the start date stated in the reservation are a cancellation fee of one night's reservation price.
- Cancellations made prior to the day of check-in or check-out are subject to a 100% cancellation fee.
- When requesting to change or modify a booking less than two days before the start date specified in the reservation and if this change is possible, the operator will not demand payment of the cancellation fee even if such reservation is cancelled. However, if this change or adjustment is not possible, the reservation can not be cancelled or modified without a cancellation fee. 
In such a case, the Client is obliged to pay all costs to the Operator arising from his actions. The minimum cancellation fee is set according to the order and price list, for one night booked and reserved room. After the payment has been made, the payment receipt is sent in PDF format, as permitted by Act No 235/2004 Coll. (Update 319/2006). In the case of non-payment of the cancellation fee, the case is considered a gross violation of the commercial contract and the contractual terms by the client and the claim will be subsequently filed with the law enforcement agency. Subsequently, the client will be asked in writing by the Company's legal representative to pay the above cancellation fee, for his full reservation, according to the price stated on the voucher, a contractual fine of CZK 500 and interest for late payment of 0.3% of the amount due!

8) Cancellation fees related to group reservations paid by a deposit or a full amount in advance
Cancellation of the reservation upon payment of the deposit or the full amount of the advance payment must be made only in writing (by e-mail) and reception of receipt thereof, by return confirmation to the customer in the same way. If the cancellation fees are lower than the prepayment already paid or the total payment, the difference is returned to the client by transfer back to the account.

9) Advance payments and total payments are subject to these cancellation fees
If a guest cancels his / her order to which he / she has made a prepayment payment or the full amount in advance:
Cancellation 30 - 23 days before arrival - 30% of the accommodation (70% refund)
Cancellation 22 - 15 days before arrival - 50% of the accommodation price (50% refund)
Cancellation 14 - 10 days before arrival - 70% of the accommodation (30% refund)
Cancellation 9 - 5 days before arrival - 90% of the accommodation price (10% refund)
Cancellation less than 5 days before the arrival - 100% of the accommodation (0% refund)

10) Changes in the order where the customer has already paid the deposit or the entire amount in cash, by card, by transfer
Changing the reservation is understood to mean the number of people, days or rooms. Change of reservation without penalty can be made within 30 days prior to arrival.
Required changes to group reservations made less than 30 days prior to arrival do not affect the overall price reduction!

10a) Reservations for lucrative dates such as state holidays and other holidays, such as Easter, Christmas, New Year's Eve, which have already been fully paid, are binding, and if cancelled, a 100% cancellation fee is required.

11) Changes in reservations after paid accommodation and room occupancy
Reducing or cancelling the already paid accommodation when the guest is already accommodated does not entitle the guest to a refund of the accommodation payment or the proportion thereof.

12) Compensation
The buyer may also be offered compensation from the operator, for paid and unused accommodation as a form of accommodation, by selecting the accommodation service in another term at the same price level of his original reservation. In this case, however, it is necessary to make a reservation at least one week in advance and the reception of the hostel will be confirmed in writing and approved by e-mail. For this compensation, the guest will be issued with a confirmation valid for 3 months from the date of issue. The possible extension of this confirmation may only be decided by the company individually, but it can not be claimed. This offset option does not apply to group bookings.

13) Accommodations
Check in is possible from 14:00 until 21:00 - until then the guest room is reserved. After 21:00, the guest may not be accommodated unless otherwise agreed. The requirement for later boarding must be agreed and confirmed by the hotel reception staff.
Check-out is no later than 10:00 on departure. Late departure is subject to 50% of the price of one night.

13a) The Operator reserves the right to not host the guests or to cancel the reservation in case of non-observance of the accommodation rules or failure to meet the business conditions.

14) Personal data protection
By sending a completed order and agreeing to the terms of business, the customer agrees to process his or her data listed in the reservation, namely the address, phone number and e-mail address entered in the reservation, as well as the accommodation data from the ID card or other identity card, birthdate. These data are mainly for the control authorities (the Czech Police and the CPČR). The Operator serves these data to facilitate future booking of the customer.

14b) All guests are required to familiarize themselves with and comply with the Hotel Chodov Praha Accommodation Rules and Terms of Business.

15) Obligation of the client when boarding the accommodation
Each guest will present a valid ID at check-in, without a valid document, no guest will be accommodated. In the event of no valid identification document being issued at the time of arrival, the guest will not be accommodated and the reservation will be treated as cancelled, subject to cancellation fees.

16) The Client agrees that in the event of any settlement of the dispute through judicial proceedings, a court will be appointed according to § 89 and the Civil Code, according to the jurisdiction of the plaintiff's court.
HOTEL CHODOV PRAHA 0 HOTEL CHODOV PRAHA 1 HOTEL CHODOV PRAHA 2 HOTEL CHODOV PRAHA 3 HOTEL CHODOV PRAHA 4 HOTEL CHODOV PRAHA 5 HOTEL CHODOV PRAHA 6 HOTEL CHODOV PRAHA 7 HOTEL CHODOV PRAHA 8 HOTEL CHODOV PRAHA 9 HOTEL CHODOV PRAHA 10 HOTEL CHODOV PRAHA 11 HOTEL CHODOV PRAHA 12 HOTEL CHODOV PRAHA 13

Rezervovat
TOPlist