Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Merrion Hotel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Merrion Hotel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Merrion Hotel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Merrion Hotel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Merrion Hotel
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Merrion Hotel

Merrion Hotel

* * * *
Jeseniova 49, Praha 3
Zobrazit na mapě

Hotel Merrion je nenápadný a přitom útulný i elegantní hotel, nacházející se na poklidném místě nedaleko historického centra Prahy. Hotelový interiér byl inspirován italskou společností a nabízí tak opravdu skvostné prostředí pro ubytování v Praze. Hotel disponuje dvaceti komfortními pokoji a jedním apartmánem a poskytuje velmi kvalitní hotelové služby.

  • typ

    Velmi příjemně a moderně zařízený hotel. Snídaně výborná, příjemná obsluha v recepci. Byl jsem spokojen....

    Jan M.
  • typ

    Až příště pojedu do Prahy, tak už jedině k vám. Všude kolem klid, příjemný a vstřícný personál, super....

    Werner H.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
DBL pokoj
2 535 Kč
2 535 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
DBL+přistýlka
ceny na vyžádání
+
ceny na vyžádání
ceny na vyžádání
Apartmán
Apartmán
3 329 Kč
3 329 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Hostům je k dispozici non-stop pohodlný lobby bar. Celý hotel je zabezpečen kamerovým systémem.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, španělština

  • nastěhovaní na pokoj od : 15:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • směnárna
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

Snídani si můžete vychutnat v nádherné zimní zahradě.

  • lobby bar

Doplňkové služby

Recepce poskytuje službu zaparkování vozidla, půjčení vozidla, concierge a drobný prodej.

  • hotelové taxi
  • domácí mazlíčci - 410 Kč

Sportovní možnosti

  • fitness 50 m
  • vnitřní bazén 1.5 km

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

Konferenční místnost je vhodná zejména pro pořádání malých konferencí, školení, pracovních jednání či prezentací. Místnost vybavíme technikou přesně dle požadavku klienta.

  • konferenční a společenská místnost
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel je umístěn ve čtvrti Žižkov, v okolí se nacházejí nová business centra, restaurace a obchody. Výhodná je i poloha jen pár metrů od zastávky autobusů a tramvají. Centrum města je možné dosáhnout pěšky do 20 minut.

Nadmořská výška: 249 m n.m.

  • divadlo: 2.0 km
  • informační služba: 20.0 km
  • kino: 2.0 km
  • vlakové nádraží: Hlavní nádraží - 3,9 km
  • autobusové nádraží: Florenc - 2,6 km
  • letiště: Ruzyně - 18,8 km
  • zastávka MHD: Černíkova - 0,3 km
  • centrum města: Václavské nám. - 3,8 km
  • stanice metra: B -Křizíkova - 1,8 km
  • 50°5'14.28"
  • 14°27'44.14"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Římskokatolický kostel sv. Anny v Praze na Žižkově Nejznámější dominantou Žižkova je pro mnohé Žižkovský vysílač, který je současně nejvyšší stavbou v Praze. Ale tento objekt je zde až od přelomu 80. a 90. let minulého století. O něco déle mohou lidé…
  • Menhir v Praze Při svém toulání Žižkovem jsem došel do pěkného parku Parukářka a cesta mě dovedla na vyhlídkový vrch sv. Kříže, kde v minulosti prý bývalo popraviště a tak se mu také říká Šibeničák. Zaujal mě zde usazený samostatně stojící kámen - menhir o velikosti zhruba 30 x 30 x 150 cm, který byl vyroben podle návrhu...
  • Praha - Žižkov Dnešní území Žižkova bylo v minulosti řídce osídlenou krajinou za hranicemi Prahy. Velkou změnu přineslo rozhodnutí císaře Karla IV. z 16. února 1358, aby stráně kolem Prahy v okruhu tří mílí byly…
  • Žižkov Vrch Žižkov, po němž bylo město nazváno, se jmenoval až do r. 1420 Vítkov (snad po pražském měšťanu Vítkovi z Hory, který tu měl vinice). Vinice byly hlavně na jižní straně a pod nimi z Horské brány…
  • Kostel Sv. Rocha Kostel sv. Rocha, který se nachází na dnešním Olšanském náměstí je nejstarším žižkovským kostelem. Bezprostředným podnětem k jeho výstavbě byla morová epidemie, která vypukla v Praze počátkem roku…

Celkové hodnocení Merrion Hotel od ubytovaných zákazníků

Ubytování
95%
Stravování
84%
Přístup personálu
84%
Okolí
76%
Služby
94%
Celková spokojenost
86%
86%

Fotografie od ubytovaných klientů

Merrion Hotel hodnotilo 12 zákazníků, 100% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jan M.

31.3.2016

Celkové hodnocení
84%

Velmi příjemně a moderně zařízený hotel. Snídaně výborná, příjemná obsluha v recepci. Byl jsem spokojen.

typ

Klientka Irena S.

9.10.2013

Celkové hodnocení
76%

S kvalitou ubytování i se snídaní jsme byli velmi spokojeni. Pokoj ve třetím patře s orientací do dvora byl velmi tichý. Určitě se do hotelu při příští návštěvě Prahy znovu vrátíme.

typ

Klientka Monika B.

13.1.2011

Celkové hodnocení
96%

Bola som velmi spokojna a rada sa tam pri najblizsej prilezitosti vratim.

typ

Klient Werner H.

9.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Až příště pojedu do Prahy, tak už jedině k vám. Všude kolem klid, příjemný a vstřícný personál, super.

typ

Klient Ján B.

16.2.2009

Celkové hodnocení
80%

Ubytovanie je príjemné, zvlášť 4. patro, kde je relatívne pekný výhľad. Na 4* hotel sa zdá, ako by zabudli na pár drobností. Napríklad ak idem do dvojky s kolegom očakávam, že tam zo všetkého budú po dva kusy: 2 mydlá, 2 čapice, 2 prospekty, 2 mapky .... bol iba jeden. Bar je vo vestibule a pivo vám predá recepčný. Personál je profesionálny a prirodzený. Hotel nemá reštauráciu, ale iba saloník pre raňajky.

typ

Klientka Kateřina K.

4.3.2013

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Irena S.

4.4.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka T.

3.4.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Monika B.

7.2.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient T.

4.11.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Eva B.

6.12.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Martina S.

20.10.2008

Celkové hodnocení
55%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Římskokatolický kostel sv. Anny v Praze na Žižkově

typ

Marie R.

18.7.2018

Výstava k výročí vzniku republiky v Jízdárně na Hradě. Vystavena je Zlatá Bula sicilská. Dávám námět k zamyšlení - dokument je psaný pro běžného návštěvníka těžko rozluštitelným jazykem. Zajímavé by bylo, kdyby vedle otevřené stránky Buly byl na listu papíru napsán současným českým jazykem text té otevřené stránky. Jina jsem byla s čtyřdenním pobytem v Praze nadmíru spokojená. Navštívila jsem spoustu výstav a míst a vyšlo krásné počasí. Praha je překrásná!!!

Menhir v Praze

typ

Denisa O.

4.1.2016

Ubytování pro skupinu obchodníků bylo zvoleno s ohledem na místo konání vánočního večírku společnosti, pro nás strategická výhoda

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Merrion Hotel 0 Merrion Hotel 1 Merrion Hotel 2 Merrion Hotel 3 Merrion Hotel 4 Merrion Hotel 5

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím