Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna Rhea
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna Rhea
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna Rhea
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna Rhea
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Fortuna Rhea

Hotel Fortuna Rhea

* * *
V Úžlabině 19, Praha 10
Zobrazit na mapě

Hotel Fortuna Rhea poskytuje kvalitní ubytování za rozumné ceny v klidném prostředí na Praze 10. Hotel je snadno dostupný do centra města a kromě ubytování nabízí komplexní hotelové služby pro jednotlivce, firmy i rodiny s dětmi. K maximální spokojenosti klientů během pobytu v Hotelu Fortuna Rhea přispívá také hotelová restaurace s rozsáhlou nabídkou pochoutek domácí i mezinárodní kuchyně.

  • typ

    Personal byl velice vstricny a ochotny. Pokoj byl utulny a cisty, rovnez prislusenctvi. Snidane byly vydatne, velice chutne a vzdy cerstve. S mym pobytem v hotelu Fortuna Rhea jsem byla naprosto spokojena....

    Jaroslava S.
  • typ

    Standartne vybaveny pokoj, čistý, personál velmi ochotný. Při snidanich v jídelně trochu chaos, personal nestihal doplňovat kávu a bufet. Celkový dojem z hotelu velmi dobrý. ...

    K.
  • typ

    Som velmi spokojny ze som si vybral prave tento hotel. Prijemny personal, skvela kuchyna a vela dalsieho. Urcite ked pojdem znova do Prahy tak si vyberem tento hotel pretoze je lacny ale pri tom velmi utulny....

    Peter F.
  • typ

    Hotel má opravdu profesionální a příjemný personál, čili nedošlo k žádnému problému během pobytu. Pokoje byly vybaveny velmi dobře. Určitě doporučuji zvážit pobyt na tomto místě, je v perfektním poměru cena/kvalita. A výhled z 20....

    Petr B.
  • typ

    Na recepci jsou moc prijemni, pokoje ciste a uklizene, vyborne snidane. V noci klid. Byly jsme moc spokojeni....

    Martina O.
  • typ

    Hodnocení ubytování je ve vazbě na cenu za ubytování. Poměr cena výkon dobrý...

    Milan K.
  • typ

    Kvalita ubytování byla úměrná stáří budovy. Škoda, že nejsou funkční balkony, z vyšších pater by byl skvělý výhled. Až na pár vad na kráse všechno fungovalo a hotel mohu doporučit. Překvapila mě kvalita snídaně, ta byla na úrovni...

    G.
  • typ

    S ubytováním jsem byla moc spokojena. Do Prahy, kde musím trávit školení, jezdím nepravidelně a příště se určitě na ubytování v hotelu Fortuna Rhea obrátím....

    M.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Apartment SGL - dvoupokojové apartmá s TV, telefonem, koupelnou a toaletou.

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky Apartment DBL/TWN - dvoupokojové apartmá se společnými nebo oddělenými postelemi, TV, telefonem, koupelnou a toaletou

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj Apartment TRP - dvoupokojové apartmá s TV, telefonem, koupelnou a toaletou

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Virtuální prohlídky

Platební karty

Hotel přijímá platební karty.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB

Služby hotelu

Hotel disponuje obchodem se suvenýry, květinovou službou a internetovým terminálem.

jazyková vybavenost personálu:  AJ, NJ

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • směnárna
  • kadeřnictví
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

Hotelová restaurace se 156 místy je otevřená denně od 7.00 do 10.00 a od 17.00 do 22.00, široký výběr specialit české i mezinárodní kuchyně, stylový snack bar Kajuta otevřený denně od 10.00 do 24.00 a Non-stop automat s občerstvením a nápoji.

  • snack bar
  • pizzerie 400 m
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

Hotel má svoji vlastní TAXI službu.

  • rezervace vstupenek a letenek
  • hotelové taxi
  • hotelový transport
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci

Sportovní možnosti

V hotelu je sauna.

  • tělocvična 400 m
  • hřiště pro děti 50 m
  • bowling 500 m
  • venkovní bazén 3.0 km
  • fitness 2.5 km
  • golf 3.0 km
  • tenisový kurt 200 m
  • turistika

Služby pro motoristy

U hotelu je otevřené parkoviště.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

V hotelu je zasedací místnost pro 90 osob.

  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Fortuna Rhea*** se nachází v klidné části Prahy 10 pouze 15 minut od centra města.

Nadmořská výška: 238 m n.m.

  • divadlo: 300 m
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 3.5 km
  • zdravotní středisko: 25 m
  • obchodní centrum : 100 m
  • autobusové nádraží: 6.0 km
  • centrum města: 4.0 km
  • letiště: 21.0 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • půjčovna DVD:
  • vlakové nádraží: 4.0 km
  • stanice metra: 1,5 km
  • noční klub: mapa-rhea-detail.jpeg km
  • lyžování
  • 50° 4' 46
  • 14° 29' 59

Turistické cíle:

  • Strašnice Vesnice Strašnice byly dvě - Strašnice Staré a Nové. Ze Starých Strašnic nezbylo snad vůbec nic - nacházely se v místech dnešní stanice metra A Strašnická; dnešní ulice Starostrašnická není v místech…
  • Malešice Centrem starých Malešic je Malešické náměstí se stejnojennou autobusovou zastávkou, odkud jezdí místní linka na metro A Želivského, a hlavně dálkové tangenciálky na metro A Skalka, B Vysočanská a…
  • Malešická botanická zahrada. Botanická zahrada v Malešicích se rozkládá na vrchu Tábor v Praze. Jedná se o jednu ze tří významných botanických zahrad na území hlavního města. Zároveň slouží jako školní botanická zahrada pro…
  • Praha 3 - Hollarovo náměstí - pamětní deska Václav Hollar Nikoho jistě nepřekvapí, že pamětní deska tohoto českého barokního rytce a kreslíře je na Hollarově náměstí v Praze umístěna na budově Vyšší odborné školy a Střední umělecké školy Václava Hollara. …
  • Chrám Zesnutí přesvaté Bohorodice Pravoslavný chrám z roku 1925, zvaný též Uspenskij, se nachází na pražských Olšanských hřbitovech. Byl postaven podle návrhu Vladimira Alexandroviče Brandta ve staroruském slohu. Výzdobu chrámu…

Celkové hodnocení Hotel Fortuna Rhea od ubytovaných zákazníků

Ubytování
72%
Stravování
67%
Přístup personálu
83%
Okolí
69%
Služby
69%
Celková spokojenost
72%
72%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Fortuna Rhea hodnotilo 45 zákazníků, 71% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jaroslava S.

1.11.2015

Celkové hodnocení
100%

Personal byl velice vstricny a ochotny. Pokoj byl utulny a cisty, rovnez prislusenctvi. Snidane byly vydatne, velice chutne a vzdy cerstve. S mym pobytem v hotelu Fortuna Rhea jsem byla naprosto spokojena.

Reakce hotelu:

Dobrý den, jsme velice rádi, že se Vám pobyt u nás líbil. Budeme se těšit na další návštěvu. S přátelský pozdravem, personál hotelu Fortuna Rhea

typ

Klient K.

29.5.2015

Celkové hodnocení
76%

Standartne vybaveny pokoj, čistý, personál velmi ochotný. Při snidanich v jídelně trochu chaos, personal nestihal doplňovat kávu a bufet. Celkový dojem z hotelu velmi dobrý.

Reakce hotelu:

Dobrý den, děkujeme za Vaše hodnocení. Těšíme se na příští návštěvu. Recepce Rhea

typ

Klient K.

12.2.2015

Celkové hodnocení
68%

Z dvadsiateho poschodia krasny vyhlad, skoda ze sa nedalo vojst na balkon

typ

Klient Peter F.

10.2.2015

Celkové hodnocení
84%

Som velmi spokojny ze som si vybral prave tento hotel. Prijemny personal, skvela kuchyna a vela dalsieho. Urcite ked pojdem znova do Prahy tak si vyberem tento hotel pretoze je lacny ale pri tom velmi utulny.

Reakce hotelu:

Vážený pane Petere, děkujeme Vám a jsme velmi rádi za Váš názor na náš hotel. Budeme se těšit na další Vaši návštěvu. Personál hotelu Fortuna Rhea

typ

Klient Martin S.

4.2.2015

Celkové hodnocení
56%

Ve srovnání cena - kvalita spokojeni. Jinak je vidět, že hotelu chybí zásadní rekonstrukce a renovace. Ale opakuji- za tu cenu jsme byli maximálně spokojeni.

typ

Klient Milan K.

10.11.2014

Celkové hodnocení
56%

Standardní ubytování v dobré kvalitě za dobrou cenu. Doporučuji

typ

Klient Petr B.

9.11.2014

Celkové hodnocení
96%

Hotel má opravdu profesionální a příjemný personál, čili nedošlo k žádnému problému během pobytu. Pokoje byly vybaveny velmi dobře. Určitě doporučuji zvážit pobyt na tomto místě, je v perfektním poměru cena/kvalita. A výhled z 20. patra je opravdovým zážitkem, viz foto.

typ

Klient Martina O.

7.9.2014

Celkové hodnocení
100%

Na recepci jsou moc prijemni, pokoje ciste a uklizene, vyborne snidane. V noci klid. Byly jsme moc spokojeni.

typ

Klient Ferdinand P.

7.8.2014

Celkové hodnocení
48%

Velmi špatná snídaně, nebyl sáčkový čaj, míchaná vajíčka v 9 hod. už nebyla, personál donesl vidličky až po opakovaném upozornění

typ

Klient Milan K.

21.4.2014

Celkové hodnocení
68%

Velmi dobrý poměr cena výkon. Plně zvládnutý provoz na recepci i přes množství autokarových zájezdů.

Reakce hotelu:

Hezký den, děkujeme Vám za recenzi. Těšíme se na Vaši další návštěvu. S pozdravem, Petra Klímová - Front Office Manager

typ

Klient Martin S.

20.4.2014

Celkové hodnocení
65%

Ve vámi uváděný termín jsme bydleli v druhém patře, vybavení pokoje bylo trochu jako za "socíku",ale vzhledem k ceně jsme byli spokojeni. Využili jsme pouze snídani, spokojenost velká, rozsah nabídky přesahoval zařazení, ve kterém se hotel nachází. Okolí nemůžeme hodnotit, protože jsem byli pouze hosty na přespání a byli jsme autem. Protože jsme druhý pobyt, který byl v začátkem dubna bydleli v posledním patře, oceňujeme krásný výhled a skutečnost, že i pokoje se postupně renovují. Při našem příštím pobytu budeme upřednostňovat pokud to bude možné též horní patra.

typ

Klient Milan K.

1.4.2014

Celkové hodnocení
70%

Hodnocení ubytování je ve vazbě na cenu za ubytování. Poměr cena výkon dobrý

typ

Klient G.

6.12.2013

Celkové hodnocení
92%

Kvalita ubytování byla úměrná stáří budovy. Škoda, že nejsou funkční balkony, z vyšších pater by byl skvělý výhled. Až na pár vad na kráse všechno fungovalo a hotel mohu doporučit. Překvapila mě kvalita snídaně, ta byla na úrovni, která snad nabídkou a prostředím uspokojí každého.

typ

Klient Milan K.

6.8.2013

Celkové hodnocení
88%

Fajbo obchodní stzrategie, kdy cena apartmánu byla deklarována s mimořádnou slovou, ale cena po slevě odpovídala standardu. Hodnocení kuchyně jen jen dle kontroly lístku a prostředí. Nevbyužili jsme z technickcýh důvodů.

typ

Klientka Petra S.

27.6.2013

Celkové hodnocení
60%

Malinko jsme se vyděsili při pohledu zvenčí na hotel, příšerná okna a balkony. Vchod už působil reprezentativně, zrovna tak recepce. Personál byl vstřícný. Co nás negativně naladilo, bylo NEPOUŽIVAT BALKON - z bezpečnostních důvodů, posléze jsme pochopili, stará okna nešla ani pořádně dovřít a na balkon by jsme si netroufli. Wifi fungovala pouze u recepce, na pokoji za poplatek. TV - 4 české programy. V reastauraci jsme si pouze objednali pizzu na pokoj, běžný polotovar, zakoupený v obchodě. Závěr : Cena odpovídá kvalitě.

typ

Klient Petr Š.

1.9.2010

Celkové hodnocení
28%

Doporučuji vybrat jiný hotel!!! ubytování příšerné, vypadá to jak někde na koleji, na posteli se nedá spát neuvěřitelně vrže, a původně když jsme přišli nás personál ubytoval ještě do tragičtějšího půl pokoje se společnou koupelnou a bez TV. Nedoporučuji!!!!

typ

Klient František K.

7.12.2009

Celkové hodnocení
85%

Modernizovat koupelnu - sprchový kout.

typ

Klient Jaroslav P.

2.9.2009

Celkové hodnocení
50%

Zařízení pokoje má již leccos za sebou a dokonce bylo prasklé sklo ve výplni dveří. Přestože jsem rezervoval 3 lůžka, jedno lůžko nebylo vůbec povlečené a musel jsem přivolat pokojskou. Na WC nesvítila žárovka a s tím si už personál recepce nedokázal poradit.

typ

Klientka M.

2.9.2009

Celkové hodnocení
95%

S ubytováním jsem byla moc spokojena. Do Prahy, kde musím trávit školení, jezdím nepravidelně a příště se určitě na ubytování v hotelu Fortuna Rhea obrátím.

typ

Klientka Lucia b.

5.8.2009

Celkové hodnocení
90%

Hotel nebol až na takej špičkovej úrovni ako sa prezentoval. Izbu sme mali v hroznom stave. Po príchode na recepciu začal personál obdivuhodne riešiť uvedený problém. Dostali sme novú izbu na vyššom poschodí čistú a upratanú. Boli sme absolutne spokojní a prístup personálu bol obdivuhodný (hlavne recepčnej slečny Markéty)

typ

Klientka H.

3.3.2009

Celkové hodnocení
70%

Chtělo by to obnovit internet cafe, nové telefony na pokoje, čerstvější snídaní. Pokoje byly stylem ubytovny.

typ

Klient Gustav B.

19.8.2008

Celkové hodnocení
40%

V apartmane objednaneho typu nebola chladnicka ani televizor. A ani po urgovani a uznani nasej poziadavky neboli do apartmanu dodane. Pocas prvej noci pracovnikom hotela nevadilo vycinanie vyrastkov, ktori rusili nocny klud a poskodzovali auta, co nam nebolo lahostajne vzhladom k tomu, ze sme mali auto zaparkovane pred hotelom.

typ

Klient Bohuslav K.

5.6.2007

Celkové hodnocení
60%

Hotel by potřeboval celkovou údržbu, stavebně odpovídá době vzniku, zjevně chybí obnova nátěrů, např. balkonového zábradlí. Balkony, jak uvádí nálepka na balkonových dveřích jsou z bezpečnostních důvodů uzavřeny. Jinak v hotelu je čisto, personál na recepci příjemný. Restaurace ke snídani působí velmi studeně, pokrmy v bufetu (salámy, uzeniny) jsou evidentně nejnižší cenové kategorie. Cena za ubytování s ohledem na kvalitu hotelu a stravy (snídaně) je nepřiměřená.

typ

Klient Lubomír N.

3.10.2012

Celkové hodnocení
36%

typ

Klient Andrej K.

7.8.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Aleš M.

4.2.2011

Celkové hodnocení
73%

typ

Klient Michal V.

6.12.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Bohumil B.

4.12.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Stanislav D.

5.7.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka K.

17.3.2010

Celkové hodnocení
73%

typ

Klient Z.

4.3.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Miroslav S.

8.12.2009

Celkové hodnocení
45%

typ

Klient Miroslav S.

9.11.2009

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient N.

8.11.2009

Celkové hodnocení
93%

typ

Klient Juraj M.

7.9.2009

Celkové hodnocení
55%

typ

Klient Anton S.

6.8.2009

Celkové hodnocení
45%

typ

Klient Mikalai H.

5.8.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Jan Č.

12.7.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Petr I.

7.6.2009

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient M.

4.6.2009

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Iveta B.

28.5.2009

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Roman Š.

6.6.2008

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Jiří Č.

12.12.2007

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Helena I.

12.11.2007

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Pavlína L.

22.10.2007

Celkové hodnocení
100%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Strašnice

typ

Vojtech D.

10.5.2018

nedaleko hotelu je multikino a restaurace

typ

Eva B.

23.1.2018

Celkem blízko do centra Prahy. V okolí žižkovský vysílač, blízko na spoje do centra nebo na kteroukoli stranu Prahy. Hlavně je v okolí klid a zeleň.

Malešice

typ

Vojtech D.

10.5.2018

super spalovna

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Fortuna Rhea 0 Hotel Fortuna Rhea 1 Hotel Fortuna Rhea 2 Hotel Fortuna Rhea 3 Hotel Fortuna Rhea 4
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím