Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme off-line v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Aladin

Hotel Aladin

* * *
Košická 230/12, Praha 10
Zobrazit na mapě

Hotel Aladin leží na hranici Prahy 2 a 10, kde nabízí komfortní ubytování v kompletně vybavených pokojích. Hotel Aladin v Praze svým hostům poskytuje kromě kvalitního ubytování bohaté snídaně formou bufetu, internetový koutek a wifi pokrytí zdarma. Hotelová recepce s nepřetržitým provozem je připravena splnit každé Vaše přání během pobytu v Praze.

  • typ

    Prijemny pokoj i personal klid cisto a hezke prostredi s krasnym vybavenim v pokoji hotelu aladin sem spokojena a doporucila bych....

    Vavlav S.
  • typ

    Kvalita ubytování je přiměřeně úměrná ceně, v pokoji (wc + sprcha) uklizeno, klidné prostředí, doporučuji....

    Petra B.
  • typ

    Solidní standard za dobrou cenu, pokud hledáte ubytování v této části Prahy a nemáte přehnané nároky, tak můžu doporučit....

    Petr K.
  • typ

    Pokoj pěkný, čistý, místo klidné, personál příjemný. Internet mizerný. Všichni mluví rusky nebo s ruským přízvukem, což mi nevadí. Na krátkodobý pobyt bez problému....

    Petr K.
  • typ

    byla jsem spokojená a mohu jen doporučit. Snadno k nalezení od nádraží a velká ochota....

    Zdeňka B.
  • typ

    Velmi příjemné ubytování, velmi čistý, klidný pokoj. Příště opět využiji. Jana B....

    Jana B.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
850 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Dvoulůžkový pokoj
1 400 Kč
+
1 900 Kč
1 400 Kč
Třílůžkový pokoj s možností přistýlky
Třílůžkový pokoj
1 900 Kč
+
2 100 Kč
1 900 Kč
1 900 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj
2 100 Kč
2 100 Kč
2 100 Kč
2 100 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditní kartou.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • JCBJCB
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Na recepci je k dispozici drobný prodej (jízdenky na MHD, nápoje, mapy, cukrovinky).

jazyková vybavenost personálu:  anglictina,rustina, cestina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • tv
  • služba praní prádla - 200 Kč

Gastronomické služby

Bohatá snídaně formou bufetu je podávána v čase od 7:30 do 10:30 hodin.

  • sklípek 200 m
  • pizzerie 300 m
  • pivnice 200 m
  • kavárna 300 m
  • venkovní terasa 200 m
  • cukrárna 200 m
  • bar
  • vinárna 200 m
  • restaurace

Doplňkové služby

Hotel zajistí kompletní servis hostům po dobu jejich pobytu, vstupenky na kulturní a společenské akce, místa v restauraci, prohlídky či výlety nejen po Praze ale i kdekoliv v České republice.

V hotelu není možné ubytovat domácí zvíře.

  • rezervace vstupenek a letenek
  • průvodcovské služby
  • hotelové taxi
  • hotelový transport - 600 Kč
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 200 Kč

Sportovní možnosti

  • solárium 500 m
  • lázeňské služby 500 m
  • hřiště pro děti 200 m
  • sauna 500 m

Služby pro motoristy

Parkování na našem pozemku – 10 minut pěšky.

  • parkoviště 2 m

Kongresové a školící služby

V hotelu je také jednací místnost pro pořádání školení či oslav. Konferenční techniku zajistíme dle přání klienta.

  • konferenční a společenská místnost
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel se nachází v tiché ulici ve Vršovicích v těsné blízkosti Havlíčkových sadů a vinice Grébovka.

Nadmořská výška: 214 m n.m.

  • diskotéka: 300 m
  • informační služba: 1.0 km
  • autobusové nádraží: Florenc - 4,6 km
  • centrum města: Václavské náměstí - 4,1 km
  • letiště: Ruzyně - 20,9 km
  • zastávka MHD: tramvajová zastávka Ruská - 0,3 km
  • stanice metra: A - Jiřího z Poděbrad - 1,6 km
  • vlakové nádraží: Praha hlavní nádraží - 3,2 km
  • noční klub: 400 m
  • lyžování
  • 50°4'10.325"
  • 14°26'58.753"

Turistické cíle:

  • Kostel sv. Mikuláše Původně stála na dnešním Vršovickém náměstí románská kaple, zasvěcená v roce 1028 Maří Magdaleně. Jméno Sv. Mikuláše nese tento kostel od gotické přestavby a rozšíření v roce 1374. V roce 1704 byl…
  • Rangherka Před několika staletími zde byla Štočkovská vinice a viničná usedlost zvaná Špendlikářka. Kolem roku 1776 se v Praze usadil italský obchodník z Lombardie Josef Rangheri, jehož Koníčkem bylo…
  • Praha - Vinohrady Vinohrady sousedí se Starým městem a rozkládají se východně od Wilsonova nádraží. Od východního okraje města se rozkládá Žižkov s rozlehlá plocha Olšanského hřbitova. Ve Vinohradech byl vybudován…
  • Gröbeho vila Ve svahu mezi Botičem a Vinohrady ležely dvě usedlosti s Vinicemi Dolní a Horní Landhauska. V roce 1870 koupil obě včetně všech pozemků podnikatel Moritz Gröbe, Horní Landhausku nechal zbourat, na…
  • Praha - Moskevská Moskevská ulice spojuje Bohdaleckou ulici se spojnicí Ruské a Francouzské. Ulice je dlouhá asi 1400 metrů a leží z části ve Vršovicích z části ve Vinohradech.Původně se nazývala Palackého, v letech…

Celkové hodnocení Hotel Aladin od ubytovaných zákazníků

Ubytování
68%
Stravování
56%
Přístup personálu
77%
Okolí
58%
Služby
59%
Celková spokojenost
63%
63%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze

Hotel Aladin hodnotilo 45 zákazníků, 56% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Vavlav S.

12.8.2018

Celkové hodnocení
80%

Prijemny pokoj i personal klid cisto a hezke prostredi s krasnym vybavenim v pokoji hotelu aladin sem spokojena a doporucila bych.

typ

Klient Petra B.

10.7.2018

Celkové hodnocení
80%

Kvalita ubytování je přiměřeně úměrná ceně, v pokoji (wc + sprcha) uklizeno, klidné prostředí, doporučuji.

typ

Klient Petr K.

29.5.2015

Celkové hodnocení
60%

Solidní standard za dobrou cenu, pokud hledáte ubytování v této části Prahy a nemáte přehnané nároky, tak můžu doporučit.

typ

Klientka G.

27.11.2014

Celkové hodnocení
20%

byla tam velká zima vůbec se netopilo na moje upozornění mi bylo doporučeno že si mám vzít ještě jednu deku tv nešly české programy příště využiji raději hostel florenc

typ

Klient Petr K.

30.9.2014

Celkové hodnocení
70%

Pokoj pěkný, čistý, místo klidné, personál příjemný. Internet mizerný. Všichni mluví rusky nebo s ruským přízvukem, což mi nevadí. Na krátkodobý pobyt bez problému.

typ

Klient Václav P.

30.9.2014

Celkové hodnocení
36%

Při příjezdu byl neuklizený pokoj a nepřevlečené postele. Recepční úklid a převlečení postelí zajistila v době kdy jsme odešli do města. Teplá jídla při snídani byla studená, v hotelu nemají zařízení na udržování teplého bufetu. Také pečivo nebylo čerstvé, jen jakýsi toustový chléb. Myslím, že i v neděli je možné v současné době čerstvé pečivo obstarat.

typ

Klient Jiří R.

23.9.2014

Celkové hodnocení
36%

Nebyla česká televize vůbec ve výběru, za 2 dny nepřišla uklízečka, nevyměnily ručníky, okolí hotelu ošklivé, ale tiché, i když pod otevřenými okny jezdily auta po dlažebních kostkách dost hlučně. záchodová mísa nebyla řádně přidělaná a kymácela se při dopadu. Jinak hotel neobsazen, bylo v něm tudíš zase alespon ticho.

typ

Klientka Ludmila S.

9.9.2014

Celkové hodnocení
60%

Ubytování bylo na úrovni tříhvězdičkového hotelu, snídaně v pořádku. Ocenila jsem přístup recepční, která byla velmi ochotná. Pro krátkodobé přenocování mohu hotel doporučit.

typ

Klient Martin M.

9.6.2014

Celkové hodnocení
80%

Docela příjemný hotel s dobrým standartem ubytování.Slušné ubytování za rozumnou cenu.Doporučuji k využití pro krátkodobý pobyt.Drobný problém s parkováním.Hotel nemá vlastní parkoviště.

typ

Klientka Petronela B.

13.5.2014

Celkové hodnocení
60%

pokoj v hotelu čistý, přístup personálu OK, jídlo-snídaně velmi jednoduchá ale pro nenáročné dostačující, okolí je přenádherné

typ

Klientka Zdeňka B.

9.5.2014

Celkové hodnocení
68%

Ubytování výborné jen je škoda,že televize nemá ani jeden český kanál. Obohatila bych snídani ta nebyla nic moc.Jinak spokojenost. Personál ochotný. Na pokoji chybí skleničky.

typ

Klientka Zdeňka B.

5.12.2013

Celkové hodnocení
92%

byla jsem spokojená a mohu jen doporučit. Snadno k nalezení od nádraží a velká ochota.

typ

Klient Lubomír C.

4.12.2013

Celkové hodnocení
36%

špatné parkování, špatné připojení k internetu, nevaří, snídaně v ne moc čisté restauraci s kočkou, která běhala po stolech

typ

Klientka Richard C.

5.11.2013

Celkové hodnocení
56%

Hotel Aladin je ruskými majiteli vedený low cost, který ale víceméně odpovídá třem hvězdám.

typ

Klient František Č.

2.10.2013

Celkové hodnocení
44%

Hotel poskytuje len základné služby pre krátkodobý pobyt v Prahe. Nevyznačuje sa ničím výnimočným, je orientovaný na rusky hovoriace krajiny a paradoxne dohovoriť sa česky (slovensky) bol problém. Strava (raňajky) bola veľmi slabá, stále to isté, žiadna zelenina, osobne nám nevyhovovala. Sľubované parkovacie miesto niekde na pozemku hotela neexistovalo, len na ulici, ak bolo kde. Problémom bola dostupnosť autom, nakoľko oblasť hotela sa vo veľkom rekonštruovala a ani navigácia nestíhala zaznamenať zmeny v doprave.Toto ale nie je nedostatkom hotela, ide o jav, ktorý nebolo možné ovplyvniť. Celkové dojmy z hotela sú zmiešané, prevládajú negatíva a aj personál dával najavo, že sme neboli pre nich asi očakávaní hostia. Na kvalitu ponúkaných služieb bol personál prehnane sebavedomý. Nie je to ale žiadna tragédia, pozitívne bolo rešpektovanie súkromia, žiadne výstrednosti alebo rušenie nočného kludu. V tejto cenovej kategórii ide o slušný pomer cena/ubytovanie. Kto však očakáva minimálne európsky štandard služieb musí dobre zvážiť výber tohto hotela.

typ

Klient P.

2.10.2013

Celkové hodnocení
32%

Hotel jsme zvolili z důvodu nižší ceny. Recepční byla příjemná, ale ihned chtěla uhradit pobyt aniž bychom viděli pokoj. Při žádosti o platbu kartou, kterou hotel nabízí, jsme byli upozornění, že bude odečten poplatek ve výši 3,5 procenta. Snídaně byla od 7 do 9, ale v 8 hodin bylo ještě zavřeno, protože obsluha zaspala a následně dalších 30 minut vše připravovala. Výběr nebyl velký a podávané uzeniny byly nejnižší možné kvality. Pokoj byl čistý, ale koupelna již potřebuje rekonstrukci.

typ

Klient Jan T.

2.7.2013

Celkové hodnocení
60%

STANDARTNÍ SPOKOJENOST.

typ

Klient Gergo P.

5.12.2012

Celkové hodnocení
48%

Tento hotel bohužel kvalitou neodpovídá 3*, servis také prapodivný, s paní majitelkou/manažerkou jsme při ubytování obchodních partnerů měli nemilý výstup, nemohu doporučit.

typ

Klientka Irma H.

20.11.2012

Celkové hodnocení
80%

Byla jsem trochu překvapena, že bych se na recepci zřejmě lépe domluvila jiným jazykem než česky.

typ

Klient Josef H.

5.3.2012

Celkové hodnocení
56%

Ráno vykrademe auto před hotelem. Hotel se velmi špatně hledá.

typ

Klientka Božena D.

11.7.2011

Celkové hodnocení
52%

DôKLADNE UPRATAŤ!!!

typ

Klientka Veronika K.

6.12.2010

Celkové hodnocení
88%

Byla jsem ráda , že sem mohla Hotel Monte Carlo využít velice milí personál i okolí hotelu .

typ

Klientka Jana B.

3.4.2010

Celkové hodnocení
100%

Velmi příjemné ubytování, velmi čistý, klidný pokoj. Příště opět využiji. Jana B.

typ

Klient Josef Š.

6.3.2010

Celkové hodnocení
40%

Dobrý den, s přístupem personálu jsem byl velmi nespokojen! Recepční spala a my, i přesto že jsme měli rezervaci na danou hodinu, jsme stáli cca 20min. před hotelem a zvonili. Přišla otevřít žena s ukrajinským přízvukem a koukala na nás jak sůva z nudlí, co tady děláme.Při placení jsme nedostali ani účet za ubytování. Když jsem požádal o nějakou vodu tak mi bylo řečeno, že je to už uzamčené, ale že na pokoji teče voda z kohoutku!Už nikdy nenavštívím Hotel Monte Carlo.

typ

Klient Vavlav S.

12.8.2018

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Vavlav S.

21.7.2018

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient S.

5.2.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient S.

4.2.2013

Celkové hodnocení
32%

typ

Klient Jiří S.

11.1.2013

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient D.

7.12.2012

Celkové hodnocení
36%

typ

Klient K.

16.8.2012

Celkové hodnocení
28%

typ

Klient J.

6.6.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Petra Š.

6.6.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Marek C.

5.11.2010

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient Jan D.

11.10.2010

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Helena H.

8.9.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Hana H.

8.9.2010

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Magda K.

8.9.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient David V.

6.8.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Lucie T.

6.8.2010

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Marian V.

5.8.2010

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Vladimír D.

2.7.2010

Celkové hodnocení
87%

typ

Klient Ing.Vladimír B.

8.5.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Svatopluk T.

4.5.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Roman V.

16.11.2008

Celkové hodnocení
80%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Aladin 0 Hotel Aladin 1 Hotel Aladin 2 Hotel Aladin 3 Hotel Aladin 4 Hotel Aladin 5 Hotel Aladin 6 Hotel Aladin 7 Hotel Aladin 8 Hotel Aladin 9 Hotel Aladin 10 Hotel Aladin 11 Hotel Aladin 12 Hotel Aladin 13
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím