Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme off-line v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň

Hotel Bayer Plzeň

* * *
Borská 7, Plzeň
Zobrazit na mapě

***hvězdičkový Hotel Bayer leží v centru Plzně, nedaleko Hotelu Morrison. Ubytovací kapacita hotelu zahrnuje jednolůžkové až čtyřlůžkové kompletně vybavené pokoje. Nedílnou součástí Hotelu Bayer je hotelová restaurace, kde jsou podávány chutné snídaně formou bohatého bufetu. Hotelové služby zahrnují možnost parkování, internetové připojení a další kvalitní servis.

  • typ

    Výborná dostupnosť hotela, blízko centra. Výhodná orientácia izieb, takže nebolo počuť hluk z ulice. Ručníkový servis iba priemerný (staršie ručníky). ...

    Alexander D.
  • typ

    Velmi milý přístup personálu. Tento hotel či spíše penzion má rodinnou atmosféru a i když není vybaven zrovna nejmodernějším mobiliářem, je zde čisto a vždy pečlivě uklizeno. V současnosti je ulice před hotelem v rekonstrukci, což...

    Zdeněk P.
  • typ

    Ubytování v hotelu je velice příjemné. Je zde možnost parkování auta ve dvoře. Personál hotelu je vstřícný a ochotný. Velký výběr jídel a výborná kuchyně, Snídaně s velkou možností kombinace potravin. Celkově jsem byl velmi spokoj...

    I.
  • typ

    Ubytování v tomto hotelu je na velmi dobré úrovni. Bohužel na pokoji byla rozbitá televize, nebylo možné sledovat TV přenosy. Personál hotelu asi nezaznamenal poškození televize předchozím návštěvníkem pokoje. Velice dobrá kuchyně...

    Ivan M.
  • typ

    Dobry den, chcela by som sa podakovat personalu hotela Bayer.Cestujem velmi casto a som rada,ze som sa stretla s velmi milymi ludmi. Po odhalseni z hotela mi bez problemu uschovali batozinu,po navrate po nu mi uvarili kavu a doko...

    Zuzana M.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
A Jednolůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
B Dvoulůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj
C Třílůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj
D Čtyřlůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

EuroCard

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • úschovna jízdních kol a koloběžek

Gastronomické služby

  • pizzerie 200 m
  • pivnice 100 m
  • kavárna 200 m
  • venkovní terasa 300 m
  • bar 200 m
  • restaurace

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

  • squash/ricochet 500 m
  • šipky 300 m
  • tenisová hala 2.0 km
  • vnitřní bazén 500 m
  • kulečník 500 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště - 90 Kč

Kongresové a školící služby

V prostorách restaurace je v současnosti možnost pořádání společenských či firemních akcí, prezentací – kapacita 10 - 45 míst s možností odddělení prostoru dle požadavku.

  • konferenční a společenská místnost
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Bayer se nachází 5 min. chůze od historického centra města Plzně, směr Borská pole, poblíž Zimního stadionu.

Nadmořská výška: 330 m n.m.

  • divadlo: 300 m
  • kino: 500 m
  • zdravotní středisko: 500 m
  • obchodní centrum : 1.0 km
  • 49°44'23.18"
  • 13°22'13.11"

Turistické cíle:

  • Plzeň - Kostel svatého Jana Nepomuckého Kostel sv. Jana Nepomuckého v Plzni se nachází na Chodském náměstí. Byl vystavěn v letech 1908 – 1911 v pseudorománském slohu podle návrhu architektů Jana Svobody a Františka Stalmachera. Chrám…
  • Plzeň – katedrální kostel sv. Bartoloměje Se stavbou tohoto kostela se započalo současně se založením města Plzně, tedy po roce 1295. Původně byl pouze filiálkou kostela Všech Svatých v dnešní Roudné. Od roku 1322 přechází kostel pod…
  • Divadlo J.K.Tyla Divadlo bylo vystavěno v letech 1899-1902 podle návrhu arch. Antonína Belšánka nákladem 1 mil. korun. Stavba je pravoúhlého půdorysu. Po obvodu členěna risality. Zadní průčelí postaveno na mohutný…
  • Smetanovy sady - Plzeň Devatenácté století znamenalo pro architekturu města Plzně zásadní zlom. Zbouráním městských hradeb se mimo jiné vytvořil prostor pro výstavbu nových domů. Na vnějším obvodu nově založených…
  • Velká synagoga Velká synagoga v Plzni (Sady Pětatřicátníků) je druhá největší synagoga v Evropě (třetí na světě). Byla postavena v letech 1890-93 v maursko-románském stylu. Od roku 1894 patří k dominantám Plzně,…

Celkové hodnocení Hotel Bayer Plzeň od ubytovaných zákazníků

Ubytování
77%
Stravování
78%
Přístup personálu
87%
Okolí
70%
Služby
80%
Celková spokojenost
78%
78%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Bayer Plzeň hodnotilo 57 zákazníků, 70% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Alexander D.

26.10.2016

Celkové hodnocení
80%

Výborná dostupnosť hotela, blízko centra. Výhodná orientácia izieb, takže nebolo počuť hluk z ulice. Ručníkový servis iba priemerný (staršie ručníky).

typ

Klient Zdeněk P.

2.10.2015

Celkové hodnocení
80%

Velmi milý přístup personálu. Tento hotel či spíše penzion má rodinnou atmosféru a i když není vybaven zrovna nejmodernějším mobiliářem, je zde čisto a vždy pečlivě uklizeno. V současnosti je ulice před hotelem v rekonstrukci, což sice lehce ztěžuje přístup, zato v nočních hodinách přináší klid.

typ

Klient K.

13.11.2014

Celkové hodnocení
80%

Kvalita ubytování za cenu 660 Kč na to že se jedná o centrum je velmi slušná. Pokojové vybavení je starší a použité nicméně všude je čisto. Mile jsem byl překvapen snídaní.

typ

Klient Dušan R.

3.9.2014

Celkové hodnocení
52%

Na izbe neboli dvere, chýbali výplne na dverách do kúpelne. Po urgencii nevymenili žiarovku na lustri.

typ

Klient I.

23.5.2014

Celkové hodnocení
88%

Ubytování v hotelu je velice příjemné. Je zde možnost parkování auta ve dvoře. Personál hotelu je vstřícný a ochotný. Velký výběr jídel a výborná kuchyně, Snídaně s velkou možností kombinace potravin. Celkově jsem byl velmi spokojen.

typ

Klient Ivan M.

22.4.2014

Celkové hodnocení
88%

Ubytování v tomto hotelu je na velmi dobré úrovni. Bohužel na pokoji byla rozbitá televize, nebylo možné sledovat TV přenosy. Personál hotelu asi nezaznamenal poškození televize předchozím návštěvníkem pokoje. Velice dobrá kuchyně a ochotná obsluha. Parkoviště je stísněné, malé prostory, ale je výhoda, že nemusí vozidlo zůstat na ulici. S ubytováním i s obsluhou jsem byl spokojen.

typ

Klient P.

4.4.2013

Celkové hodnocení
67%

Chtěl bych upozornit, že to není hotel ale ubytovna v ceně hotelu.V pokoji na stropě absolutně všude pavučiny, na skříni asi 1cm prachu, nelžu, mohu doložit, fotil jsem si to jako raritu. Pokoj a jeho vybavení totálně zastaralé. Neskutečně ochytané zdi, x roků nevymalováno. Jelikož jsem potřeboval ubytování na 14 dnů, druhý den jsem tuto ubytovnu opustil a našel jsem si druhý hotel.

typ

Klient Š.

3.8.2012

Celkové hodnocení
52%

Je to klasický tří hvězdičkový hotel, žádný komfort, ale alespoň nikomu nevadily dvě pobíhající děti.

typ

Klientka Ludmila V.

8.6.2012

Celkové hodnocení
92%

Velká vstříctnost a spokojenost.

typ

Klient K.

6.4.2012

Celkové hodnocení
76%

Jen kdyby kuchař a číšník fandili kometě Brno a né Plzni, to by bylo nejlepší, :-)

typ

Klientka Vladimíra J.

7.10.2011

Celkové hodnocení
96%

Děkuji, hotel splnil mé očekávání.

typ

Klientka MUDr. Eva P.

7.9.2011

Celkové hodnocení
52%

Nedoporučuji parkování v hotelu , je nedořešené, jedete-li z frekventované ulice a musíte zabočit , nejde to, protože dveře nejsou na čidlo ,musíte vyskočit a projít hotelem zevnitř odemknout na stěně vypínač dveří a otevřít. Spíše to musí udělat někdo jiný, protože na této silnici nemůžete vyskočit z auta.Parkování je ve dvou propojených dvorcích a ještě teď mne mrazí při vyjíždění a zajíždění. Co se týče hotelového pokoje, velmi úzká nudle pro dvě postele a sprcha s nízkým tlakem , takže voda nebyla teplá.

typ

Klientka Marcela V.

9.7.2011

Celkové hodnocení
44%

místo 2-lůžkového pokoje do zahrad, který byl objednán předem jsme dostali 4-lůžkový do velmi rušné ulice, kde nás budily vlaky,s manž. postelemi, které neměly stejnou výšku a jedna z nich byla naprosto nepoužitelná z důvodu velké prohlubně

typ

Klient Vladimir S.

7.5.2011

Celkové hodnocení
52%

Hotel je na velmi frekventovaném místě. Restaurace zavřená - mění pronajímatele. Pečivo na snídani přinejlepším z minulého dne.

typ

Klient Luděk K.

6.5.2011

Celkové hodnocení
80%

Informovat o způsobu parkování u hotelu nebo kde se dá parkovat. Jinak cena odpovídá nabízeným a poskytovaným službám ve srovnání s jinými ubytovacími zařízeními v ČR.

typ

Klientka Alena S.

5.1.2011

Celkové hodnocení
96%

Nad míru spokojena,moc příjemný personál,poradí a jsou moc přátelští. Mockrát děkujeme,rádi se k vám vrátíme.

typ

Klient R.

7.10.2010

Celkové hodnocení
72%

Pokoj není zrovna moderně vybaven

typ

Klient Jiří H.

4.8.2010

Celkové hodnocení
47%

Pokavad chcete navštívit skanzen 70-tých let minulého století a být celou noc vzhůru a poslouchat příjemnou kulisu projíždějících vlaků, tramvají, nákladních i osobních aut- vřele doporučuji.V opačném případě je snad lepší spát v autě.

typ

Klient Lubomir Š.

3.8.2010

Celkové hodnocení
80%

Trochu nepříjemné je to, že přímo před hotelem nelze zaparkovat. Je tam frekventovaná silnice téměř přímo u křižovatky, takže zastavit je možno snad jen se spuštěnými výstražnými světly, a to do té doby, než Vám recepční otevře vjezd do dvora . Ubytování odpovídá ceně.

typ

Klientka Zuzana M.

11.7.2010

Celkové hodnocení
100%

Dobry den, chcela by som sa podakovat personalu hotela Bayer.Cestujem velmi casto a som rada,ze som sa stretla s velmi milymi ludmi. Po odhalseni z hotela mi bez problemu uschovali batozinu,po navrate po nu mi uvarili kavu a dokonca som tam mohla este vyse hodiny pobudnut a vybavit si svoje pracovne zalezitosti s vyuzitim ich wi-fi.

typ

Klient Peter T.

8.6.2010

Celkové hodnocení
70%

Málo parkovacích miest! Čakal som priestranejšie sociálne miestnosti. Cez sádrokartónové steny je všetko počuť. Jedáleň vcelku spokojný./ viac národných jedál/.

typ

Klientka Kateřina P.

3.6.2010

Celkové hodnocení
80%

úzký vjezd do dvora

typ

Klientka Petra K.

7.5.2010

Celkové hodnocení
90%

Prijemny hotel za dobru cenu na lokacii, ktora je blizko centra mesta. Personal bol velmi prijemny, ranajky chutne. Maly minus je len kvoli hlucnej ceste, ktora je z jednej strany hotela, ale so zavretymi oknami je to ok.

typ

Klient Filip S.

15.12.2014

Celkové hodnocení
44%

typ

Klient Ing. Josef K.

7.3.2013

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Lukáš D.

5.1.2012

Celkové hodnocení
68%

typ

Klientka Věra Š.

3.12.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Michaela D.

2.12.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Kateřina Ž.

7.10.2011

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Petr H.

7.10.2011

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient Michal R.

6.10.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Martin S.

9.9.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka S.

7.9.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Petr H.

11.7.2011

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Petr Z.

9.7.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Petr P.

6.6.2011

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Rostislav Č.

4.6.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří P.

6.4.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří R.

6.3.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jiří V.

6.3.2011

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient PhDr. Ján B.

4.3.2011

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Ivan L.

4.2.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Kristína Š.

3.2.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jan P.

7.1.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Libor H.

6.12.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Michal V.

5.12.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Hana K.

3.12.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Lenka P.

9.11.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Milan Š.

5.11.2010

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Vladimír K.

11.10.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Jitka J.

11.10.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Č.

8.10.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jan Š.

8.10.2010

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Petr P.

6.8.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient F.

4.8.2010

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Gabriela K.

3.6.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klientka Hana S.

9.5.2010

Celkové hodnocení
100%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Plzeň – katedrální kostel sv. Bartoloměje

typ

Alexander D.

26.10.2016

vynikajúci výhľad z veže kostola

typ

Jakub R.

26.11.2015

krasny goticky chram v strede mesta, moze sluzit ako bod stretnuti

Divadlo J.K.Tyla

typ

Pavlína B.

19.7.2018

krásná historická budova s parkem osázeným květinami a s fontánami, zvláště v noci je biudova pěkně nasvícená

typ

Jakub R.

26.11.2015

kde domov muj

Velká synagoga

typ

Petr J.

16.10.2018

Hezké centrum s krásnou bazilikou sv. Bartoloměje,doporučuji vystoupat na vyhlídku,krásný výhled na celou Plzeň.

typ

Tony T.

11.2.2018

Rozhodně hotel Wallis doporučuji , stojí to za to v něm přespat a i se najíst .

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Bayer Plzeň 0 Hotel Bayer Plzeň 1 Hotel Bayer Plzeň 2 Hotel Bayer Plzeň 3 Hotel Bayer Plzeň 4 Hotel Bayer Plzeň 5 Hotel Bayer Plzeň 6 Hotel Bayer Plzeň 7 Hotel Bayer Plzeň 8 Hotel Bayer Plzeň 9 Hotel Bayer Plzeň 10 Hotel Bayer Plzeň 11
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím