Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Bayer Plzeň

Hotel Bayer Plzeň

* * *
Borská 7, Plzeň
Zobrazit na mapě
Popis hotelu více

***hvězdičkový Hotel Bayer leží v centru Plzně, nedaleko Hotelu Morrison. Ubytovací kapacita hotelu zahrnuje jednolůžkové až čtyřlůžkové kompletně vybavené pokoje. Nedílnou součástí Hotelu Bayer je hotelová restaurace, kde jsou podávány chutné snídaně formou bohatého bufetu. Hotelové služby zahrnují možnost parkování, internetové připojení a další kvalitní servis.

  • typ

    Výborná dostupnosť hotela, blízko centra. Výhodná orientácia izieb, takže nebolo počuť hluk z ulice. Ručníkový servis iba priemerný (staršie ručníky). ...

    Alexander D.
  • typ

    Velmi milý přístup personálu. Tento hotel či spíše penzion má rodinnou atmosféru a i když není vybaven zrovna nejmodernějším mobiliářem, je zde čisto a vždy pečlivě uklizeno. V současnosti je ulice před hotelem v rekonstrukci, což...

    Zdeněk P.
  • typ

    Ubytování v hotelu je velice příjemné. Je zde možnost parkování auta ve dvoře. Personál hotelu je vstřícný a ochotný. Velký výběr jídel a výborná kuchyně, Snídaně s velkou možností kombinace potravin. Celkově jsem byl velmi spokoj...

    I.
  • typ

    Ubytování v tomto hotelu je na velmi dobré úrovni. Bohužel na pokoji byla rozbitá televize, nebylo možné sledovat TV přenosy. Personál hotelu asi nezaznamenal poškození televize předchozím návštěvníkem pokoje. Velice dobrá kuchyně...

    Ivan M.
  • typ

    Dobry den, chcela by som sa podakovat personalu hotela Bayer.Cestujem velmi casto a som rada,ze som sa stretla s velmi milymi ludmi. Po odhalseni z hotela mi bez problemu uschovali batozinu,po navrate po nu mi uvarili kavu a doko...

    Zuzana M.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
A Jednolůžkový pokoj
700 Kč
Dvoulůžkový pokoj
B Dvoulůžkový pokoj
1 080 Kč
1 080 Kč
Třílůžkový pokoj
C Třílůžkový pokoj
1 400 Kč
1 350 Kč
1 350 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
D Čtyřlůžkový pokoj
1 700 Kč
1 500 Kč
1 500 Kč
1 500 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

EuroCard

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • úschovna jízdních kol a koloběžek

Gastronomické služby

  • pizzerie 200 m
  • pivnice 100 m
  • kavárna 200 m
  • venkovní terasa 300 m
  • bar 200 m
  • restaurace

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

  • squash/ricochet 500 m
  • šipky 300 m
  • tenisová hala 2.0 km
  • vnitřní bazén 500 m
  • kulečník 500 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště - 90 Kč

Kongresové a školící služby

V prostorách restaurace je v současnosti možnost pořádání společenských či firemních akcí, prezentací – kapacita 10 - 45 míst s možností odddělení prostoru dle požadavku.

  • konferenční a společenská místnost
Jednolůžkový pokoj A Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj pro jednu osobu B Dvoulůžkový pokoj pro jednu osobu
Dvoulůžkový pokoj B Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj C Třílůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj D Čtyřlůžkový pokoj
od 25.5.2017
do 31.12.2017
od 1.1.2018
do 2.4.2018
700 Kč ceny na vyžádání
1 080 Kč ceny na vyžádání
1 080 Kč ceny na vyžádání
1 400 Kč ceny na vyžádání
1 700 Kč ceny na vyžádání

Hotel Bayer se nachází 5 min. chůze od historického centra města Plzně, směr Borská pole, poblíž Zimního stadionu.

  • divadlo: 300 m
  • kino: 500 m
  • zdravotní středisko: 500 m
  • obchodní centrum : 1.0 km
  • 49°44'23.18"
  • 13°22'13.11"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Plzeň – katedrální kostel sv. Bartoloměje Se stavbou tohoto kostela se započalo současně se založením města Plzně, tedy po roce 1295. Původně byl pouze filiálkou kostela Všech Svatých v dnešní Roudné. Od roku 1322 přechází kostel pod správu Řádu německých rytířů a stává se kostelem farním. V roce 1993 se pak stává sídelním kostelem plzeňského...
  • Divadlo J.K.Tyla Divadlo bylo vystavěno v letech 1899-1902 podle návrhu arch. Antonína Belšánka nákladem 1 mil. korun. Stavba je pravoúhlého půdorysu. Po obvodu členěna risality. Zadní průčelí postaveno na mohutný postament (suterén a mezenin), který vyrovnává nerovnost terénu . Postarnní východy divadla vedou na přilehlé Kamenné terasy...
  • Smetanovy sady - Plzeň Devatenácté století znamenalo pro architekturu města Plzně zásadní zlom. Zbouráním městských hradeb se mimo jiné vytvořil prostor pro výstavbu nových domů. Na vnějším obvodu nově založených promenádních sadů tak byly postaveny reprezentativní budovy městského divadla, Měšťanské besedy či nového muzea....
  • Velká synagoga Velká synagoga v Plzni (Sady Pětatřicátníků) je druhá největší synagoga v Evropě (třetí na světě). Byla postavena v letech 1890-93 v maursko-románském stylu. Od roku 1894 patří k dominantám Plzně, kde až do počátku druhé světové války žila početná a prosperující židovská komunita. Skvostná budova se...
  • Bývalý klášter dominikánek Ženský Klášter dominikánek v Plzni byl vystavěn Jakubem Augustonem v období 1711 až 1714, roku 1782 byl zrušen. Bývalý Klášter dominikánek je rozsáhlý klášterní komplex, obdélného nádvoří s kostelem Sv.Anny v severovýchodním nároží. V původním stavu je zachováno pouze osmiosé průčelí do Bezručovy ulice. Jeho...

Celkové hodnocení Hotel Bayer Plzeň od ubytovaných zákazníků

Ubytování
77%
Stravování
78%
Přístup personálu
87%
Okolí
70%
Služby
80%
Celková spokojenost
78%
78%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Bayer Plzeň hodnotilo 57 zákazníků, 70% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Alexander D.

26.10.2016

Celkové hodnocení
80%

Výborná dostupnosť hotela, blízko centra. Výhodná orientácia izieb, takže nebolo počuť hluk z ulice. Ručníkový servis iba priemerný (staršie ručníky).

typ

Klient Zdeněk P.

2.10.2015

Celkové hodnocení
80%

Velmi milý přístup personálu. Tento hotel či spíše penzion má rodinnou atmosféru a i když není vybaven zrovna nejmodernějším mobiliářem, je zde čisto a vždy pečlivě uklizeno. V současnosti je ulice před hotelem v rekonstrukci, což sice lehce ztěžuje přístup, zato v nočních hodinách přináší klid.

typ

Klient K.

13.11.2014

Celkové hodnocení
80%

Kvalita ubytování za cenu 660 Kč na to že se jedná o centrum je velmi slušná. Pokojové vybavení je starší a použité nicméně všude je čisto. Mile jsem byl překvapen snídaní.

typ

Klient Dušan R.

3.9.2014

Celkové hodnocení
52%

Na izbe neboli dvere, chýbali výplne na dverách do kúpelne. Po urgencii nevymenili žiarovku na lustri.

typ

Klient I.

23.5.2014

Celkové hodnocení
88%

Ubytování v hotelu je velice příjemné. Je zde možnost parkování auta ve dvoře. Personál hotelu je vstřícný a ochotný. Velký výběr jídel a výborná kuchyně, Snídaně s velkou možností kombinace potravin. Celkově jsem byl velmi spokojen.

typ

Klient Ivan M.

22.4.2014

Celkové hodnocení
88%

Ubytování v tomto hotelu je na velmi dobré úrovni. Bohužel na pokoji byla rozbitá televize, nebylo možné sledovat TV přenosy. Personál hotelu asi nezaznamenal poškození televize předchozím návštěvníkem pokoje. Velice dobrá kuchyně a ochotná obsluha. Parkoviště je stísněné, malé prostory, ale je výhoda, že nemusí vozidlo zůstat na ulici. S ubytováním i s obsluhou jsem byl spokojen.

typ

Klient P.

4.4.2013

Celkové hodnocení
67%

Chtěl bych upozornit, že to není hotel ale ubytovna v ceně hotelu.V pokoji na stropě absolutně všude pavučiny, na skříni asi 1cm prachu, nelžu, mohu doložit, fotil jsem si to jako raritu. Pokoj a jeho vybavení totálně zastaralé. Neskutečně ochytané zdi, x roků nevymalováno. Jelikož jsem potřeboval ubytování na 14 dnů, druhý den jsem tuto ubytovnu opustil a našel jsem si druhý hotel.

typ

Klient Š.

3.8.2012

Celkové hodnocení
52%

Je to klasický tří hvězdičkový hotel, žádný komfort, ale alespoň nikomu nevadily dvě pobíhající děti.

typ

Klientka Ludmila V.

8.6.2012

Celkové hodnocení
92%

Velká vstříctnost a spokojenost.

typ

Klient K.

6.4.2012

Celkové hodnocení
76%

Jen kdyby kuchař a číšník fandili kometě Brno a né Plzni, to by bylo nejlepší, :-)

typ

Klientka Vladimíra J.

7.10.2011

Celkové hodnocení
96%

Děkuji, hotel splnil mé očekávání.

typ

Klientka MUDr. Eva P.

7.9.2011

Celkové hodnocení
52%

Nedoporučuji parkování v hotelu , je nedořešené, jedete-li z frekventované ulice a musíte zabočit , nejde to, protože dveře nejsou na čidlo ,musíte vyskočit a projít hotelem zevnitř odemknout na stěně vypínač dveří a otevřít. Spíše to musí udělat někdo jiný, protože na této silnici nemůžete vyskočit z auta.Parkování je ve dvou propojených dvorcích a ještě teď mne mrazí při vyjíždění a zajíždění. Co se týče hotelového pokoje, velmi úzká nudle pro dvě postele a sprcha s nízkým tlakem , takže voda nebyla teplá.

typ

Klientka Marcela V.

9.7.2011

Celkové hodnocení
44%

místo 2-lůžkového pokoje do zahrad, který byl objednán předem jsme dostali 4-lůžkový do velmi rušné ulice, kde nás budily vlaky,s manž. postelemi, které neměly stejnou výšku a jedna z nich byla naprosto nepoužitelná z důvodu velké prohlubně

typ

Klient Vladimir S.

7.5.2011

Celkové hodnocení
52%

Hotel je na velmi frekventovaném místě. Restaurace zavřená - mění pronajímatele. Pečivo na snídani přinejlepším z minulého dne.

typ

Klient Luděk K.

6.5.2011

Celkové hodnocení
80%

Informovat o způsobu parkování u hotelu nebo kde se dá parkovat. Jinak cena odpovídá nabízeným a poskytovaným službám ve srovnání s jinými ubytovacími zařízeními v ČR.

typ

Klientka Alena S.

5.1.2011

Celkové hodnocení
96%

Nad míru spokojena,moc příjemný personál,poradí a jsou moc přátelští. Mockrát děkujeme,rádi se k vám vrátíme.

typ

Klient R.

7.10.2010

Celkové hodnocení
72%

Pokoj není zrovna moderně vybaven

typ

Klient Jiří H.

4.8.2010

Celkové hodnocení
47%

Pokavad chcete navštívit skanzen 70-tých let minulého století a být celou noc vzhůru a poslouchat příjemnou kulisu projíždějících vlaků, tramvají, nákladních i osobních aut- vřele doporučuji.V opačném případě je snad lepší spát v autě.

typ

Klient Lubomir Š.

3.8.2010

Celkové hodnocení
80%

Trochu nepříjemné je to, že přímo před hotelem nelze zaparkovat. Je tam frekventovaná silnice téměř přímo u křižovatky, takže zastavit je možno snad jen se spuštěnými výstražnými světly, a to do té doby, než Vám recepční otevře vjezd do dvora . Ubytování odpovídá ceně.

typ

Klientka Zuzana M.

11.7.2010

Celkové hodnocení
100%

Dobry den, chcela by som sa podakovat personalu hotela Bayer.Cestujem velmi casto a som rada,ze som sa stretla s velmi milymi ludmi. Po odhalseni z hotela mi bez problemu uschovali batozinu,po navrate po nu mi uvarili kavu a dokonca som tam mohla este vyse hodiny pobudnut a vybavit si svoje pracovne zalezitosti s vyuzitim ich wi-fi.

typ

Klient Peter T.

8.6.2010

Celkové hodnocení
70%

Málo parkovacích miest! Čakal som priestranejšie sociálne miestnosti. Cez sádrokartónové steny je všetko počuť. Jedáleň vcelku spokojný./ viac národných jedál/.

typ

Klientka Kateřina P.

3.6.2010

Celkové hodnocení
80%

úzký vjezd do dvora

typ

Klientka Petra K.

7.5.2010

Celkové hodnocení
90%

Prijemny hotel za dobru cenu na lokacii, ktora je blizko centra mesta. Personal bol velmi prijemny, ranajky chutne. Maly minus je len kvoli hlucnej ceste, ktora je z jednej strany hotela, ale so zavretymi oknami je to ok.

typ

Klient Filip S.

15.12.2014

Celkové hodnocení
44%

typ

Klient Ing. Josef K.

7.3.2013

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Lukáš D.

5.1.2012

Celkové hodnocení
68%

typ

Klientka Věra Š.

3.12.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Michaela D.

2.12.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Kateřina Ž.

7.10.2011

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Petr H.

7.10.2011

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient Michal R.

6.10.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Martin S.

9.9.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka S.

7.9.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Petr H.

11.7.2011

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Petr Z.

9.7.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Petr P.

6.6.2011

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Rostislav Č.

4.6.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří P.

6.4.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jiří R.

6.3.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jiří V.

6.3.2011

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient PhDr. Ján B.

4.3.2011

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Ivan L.

4.2.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Kristína Š.

3.2.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jan P.

7.1.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Libor H.

6.12.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Michal V.

5.12.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Hana K.

3.12.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Lenka P.

9.11.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Milan Š.

5.11.2010

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Vladimír K.

11.10.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Jitka J.

11.10.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Č.

8.10.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jan Š.

8.10.2010

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Petr P.

6.8.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient F.

4.8.2010

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Gabriela K.

3.6.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klientka Hana S.

9.5.2010

Celkové hodnocení
100%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Plzeň – katedrální kostel sv. Bartoloměje

typ

Alexander D.

26.10.2016

vynikajúci výhľad z veže kostola

typ

Jakub R.

26.11.2015

krasny goticky chram v strede mesta, moze sluzit ako bod stretnuti

Divadlo J.K.Tyla

typ

Jakub R.

26.11.2015

kde domov muj

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Sokolovská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec

1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.

5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení

5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.

6.2. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.

7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.

Hotel Bayer Plzeň 0 Hotel Bayer Plzeň 1 Hotel Bayer Plzeň 2 Hotel Bayer Plzeň 3 Hotel Bayer Plzeň 4 Hotel Bayer Plzeň 5 Hotel Bayer Plzeň 6 Hotel Bayer Plzeň 7 Hotel Bayer Plzeň 8 Hotel Bayer Plzeň 9 Hotel Bayer Plzeň 10 Hotel Bayer Plzeň 11

Zaslat poptávku
TOPlist