| Klient Eva H.17.1.2018 | Celkové hodnocení 80% | V hotelu jsem byla spokojena Reakce hotelu:Děkujeme. |
- Ubytování ČR
- Ubytování Jižní Čechy
- Ubytování Písek
- Písek - hotely
- Hotel U Zlatého býka
Pokud hledáte ubytování v Písku, dovolte abychom Vám představili Hotel U Zlatého býka. Rodinný Hotel U Zlatého býka naleznete v atraktivní lokalitě histrického centra Písku. Z hotelových pokojů mají hosté možnost nádherného výhledu na Otavu. Hotel U Zlatého býka v Písku se těší na setkání s vámi!
jazyková vybavenost personálu: aj,nj,it
Restaurace nabízí výtečnou mezinárodní kuchyni, kterou je možné doplnit vynikajícími víny z pestrého vinného lístku.
Hotel U Zlatého býka je ideálním místem pro uspořádání firemních i soukromých jednání, oslav a samozřejmě i svateb.
Hotel U Zlatého býka se nachází v historickém centru města Písek.
Nadmořská výška: 373 m n.m.
Ubytování | 87% |
---|---|
Stravování | 83% |
Přístup personálu | 95% |
Okolí | 95% |
Služby | 92% |
Celková spokojenost | 90% |
Hotel U Zlatého býka hodnotilo 12 zákazníků, 92% tento hotel doporučuje.
| Klient Eva H.17.1.2018 | Celkové hodnocení 80% | V hotelu jsem byla spokojena Reakce hotelu:Děkujeme. |
| Klient Jiří B.20.12.2016 | Celkové hodnocení 96% | Velice příjemný hotýlek, výhled na řeku a starou bránu, moc milé prostředí. |
| Klient Magdaléna M.24.10.2016 | Celkové hodnocení 88% | Krásné ubytování opravdu hned v centru, hrozně milý personal, výborná snídaně, pěkné čisté pokoje. Reakce hotelu:Děkujeme :-) |
| Klientka Anna H.27.5.2014 | Celkové hodnocení 96% | Pokoje i jejich vybavení byly překrásné, nádherná koupelna, v noci klid, prostě všichni jsme velmi spokojeni, pokud nám to vyjde, rádi znovu využijeme tento hotel! |
| Klient I.28.4.2014 | Celkové hodnocení 80% | Hotel je v klidné části města a při tom pár kroků od centra. Mohu velice doporučit každému, kdo chce pobýt v Písku. |
| Klientka Petra Z.30.7.2012 | Celkové hodnocení 85% | Hotel je na krasnem miste, kousek od centra. Prijeli jsme na motorkach a nechali nam je zaparkovat na dvore. Personal je vyborny, mily. Kuchyn je ok, ale zadny zazrak to neni. Celkove jsme byli spokojeni a jeli bychom tam urcite znovu. |
| Klientka Kateřina B.25.7.2011 | Celkové hodnocení 96% | nedostatečné místo na parkování |
| Klientka Jana S.8.6.2010 | Celkové hodnocení 85% | Měla jsem objednaný třílůžkový pokoj, ale byl nám přidělen dvoulůžkový s přistýlkou. Proti tomu jsem se ohradila a tak postupně jsem dosáhla vylepšení pokoje. Nakonec se majitel velice snažil. Nedostatků bylo více, nefungovaly karty do zámku, odpoledne netekla teplá voda atd. V restauraci jsme nebyli, protože je strašně zakouřená. Místo je to krásné s výhledem a také je příjemná venkovní terasa.. |
| Klient Pavel T.18.8.2018 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient David B.19.3.2013 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient R.3.1.2011 | Celkové hodnocení 96% |
| Klient Michal K.11.9.2010 | Celkové hodnocení 92% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Magdaléna M.24.10.2016 | Perfektní, doporučujeme navštívit. Za malo peněz krasna prohlídka. |
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.