×

Penzion Zámecká Adršpach

  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • Bez stravy
Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni v prostorných a komfortně zařízených pokojích ve městě Adršpach, Penzion Zámecká Adršpach je ideálním místem. Penzion Zámecká Adršpach je přátelské k majitelům domácích zvířat. Pobyt se zvířetem je za poplatek. Auto si můžete během dovolené nechat na parkovišti bez poplatku. Pro maximální spokojenost pro hosty jsou k dispozici osvěžující wellness služby. Ohledně dalších podrobností informace naleznete ve formuláři. Vybavení pokojů a podrobný seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) v Penzion Zámecká Adršpach najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Umístění a okolí Velký vodopád v Adršpašských skalách ve vzdálenosti 1.3 km, U Morouse - ubytování Adršpach 1 km, U Morouse - ubytování Adršpach 1 kmAdršpašské skály 3 km, U Morouse - ubytování Adršpach 1 kmAdršpašské skály 3 kmPískovna Adršpach 1.3 km, U Morouse - ubytování Adršpach 1 kmAdršpašské skály 3 kmPískovna Adršpach 1.3 kmAdršpašské jezírko 1.3 km, U Morouse - ubytování Adršpach 1 kmAdršpašské skály 3 kmPískovna Adršpach 1.3 kmAdršpašské jezírko 1.3 kmKřížový vrch 300 m, U Morouse - ubytování Adršpach 1 kmAdršpašské skály 3 kmPískovna Adršpach 1.3 kmAdršpašské jezírko 1.3 kmKřížový vrch 300 mZřícenina Adršpach 1 km.

Stravování Uvedená cena rezervace pobytu nezahrnuje stravování.

Platba Za pobyt je možné zaplatit následujícími způsoby: hotovost, bankovní převod, kreditní karta. Při rezervaci ubytování v Penzion Zámecká Adršpach je třeba zaplatit zálohu ve výši 100.

Příjezd, otevírací doba Na ubytování je možné nastoupit od: 17:00, odhlásit se z pobytu je možné do: 10:00 v den odjezdu. Můžete se domluvit s personálem v jazyce: Česky.

Dolní Adršpach 78, 54957, Adršpach (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

  • Bez stravy
Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Pokoj se sprchou  pro 4 os. Pokoj se sprchou pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
Pokoj se sprchou  pro 2 os. Pokoj se sprchou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
Pokoj č.7 čtyř-pětilůžkový Pokoj č.7 čtyř-pětilůžkový
může se zde ubytovat maximálně 5 osob
Pokoj se sprchou  pro 4 os. Pokoj se sprchou pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
Pokoj pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
Pokoj se sprchou  pro 4 os. Pokoj se sprchou pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
Pokoj se sprchou  pro 4 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 4 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 6 osob
Pokoj č.3 dvoulůžkový Pokoj č.3 dvoulůžkový
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
4.7
(Na základě 1 hodnocení)
  • Personál:
    6
  • Čistota:
    4
  • Cena/Výkon:
    2
  • Komfort:
    4
  • Služby:
    4
  • Přístupnost:
    8
Hodnocení 4.7
"Dobra lokalizacja"
Překlad
Pár středního věku
na základě 4 denního pobytu
před 7 měsíci
Polsko
Parkování, doprava
  • Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Bazén vnitřní na blízku, Pivnice, Cyklotrasy v okolí, Tenisový kurt vnitřní na blízku, Tělocvična/sportovní hala na blízku, Horolezectví na blízku, Aquapark na blízku

    Odpočinek: Turistické možnosti (na blízku), Rybolov (na blízku), Lov zvěře (na blízku), Jízda na koni (na blízku), Biliárd (na blízku), Bowling (ve vzdálenosti 15 m)

Wellness, relax
  • Venkovní bazén
  • Dětský bazén
Další informace a okolí
  • Hotel - Perličková vana na blízku, Vlaková zastávka na blízku, Letiště na blízku, Houbaření, Autobusová zastávka na blízku, Tenisový kurt venkovní na blízku, Lyžařský vlek na blízku, Vícejazyčný personál, Terasa, Objekt je nekuřácký, kouření je povoleno pouze na označených místech., Nekuřácké prostředí

    Kavárna, Vlastní úschovna kol, Zahrada, Domácí mazlíčci vítáni, Bar

Stravování
  • Možnost vaření venku: Možnost grilování

    Stravovací možnosti: Nejbližší restaurace - nevlastní (ve vzdálenosti 100 m)

Služby pro děti
  • Dětské hřiště

    Ubytování pro dítě do 3 let zdarma!

Čas příjezdu
od 17:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Rezervační podmínky ubytování
Doplňující obchodní podmínkyObchodní a storno podmínkyVŠEOBECNÉOBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB UBYTOVÁNÍ V PENZIONUZÁMECKÁ.Všeobecné obchodní a stornopodmínky (dále jen podmínky) Penzionu Zámecká (dále jen ubytovacího zařízení)upravují vzájemný smluvní vztah mezi společností Dufex, s.r.o., se sídlem Sekaninova893/2, Brno, IČ: 06024921, zastoupenou jednatelem Martinem Dufkem (dále jenprovozovatelem) a klientem, fyzickou nebo právnickou osobou, která pobyt vubytovacím zařízení jako objednatel objednává (dále jen klient). 1. Objednávka pobytu, vznik smluvníhovztahuKlient si objednáváslužby v ubytovacím zařízení písemnou objednávkou nebo požadavkem na rezervaci,kterou podává ubytovacímu zařízení elektronickou poštou, přes rezervačnírozhraní na internetových stránkách nebo přes rezervační rozhraní třetích stran(např. Booking).Rezervace(Objednávka) musí obsahovat:- jméno a příjmeníklienta (v případě právnických osobo bchodní jméno, IČ, DIČ)- termín pobytu- kontaktní údaje:telefonní číslo, adresa klienta, e-mailový kontakt- preferovaný způsobúhrady za služby- počet objednanýchosob ve struktuře dospělé osoby x děti (u dětí jejich věk)- druh a početobjednaných doplňkových služeb (např. přistýlky, snídaně, domácí mazlíčky…)Ubytovatelpředběžné rezervace zaeviduje a obvykle zpracovává do 48 hodin. Potvrzujepředběžné rezervace, zamítá předběžné rezervace, nebo navrhuje klientovi jinýtermín. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce nebo rezervaci pobytupoužije ubytovací zařízení pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovacímzařízením a klientem. Předané osobní údaje budou zpracovány v souladu z čl. 6odst. 1 písm. a) a čl. 7 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 zedne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracovánímosobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES(obecné nařízení o ochraně osobních údajů). Po řádně vystavené a podanéobjednávce nebo podaném závazném požadavku na rezervaci je klient tímtodokumentem vázán. Potvrzením objednávky nebo požadavku na závaznou rezervaci ubytovacíhozařízení (dle bodu 4. těchto podmínek) vzniká mezi klientem a ubytovacímzařízením smluvní vztah. Ubytovací zařízení se zavazuje zabezpečit klientovi službyv potvrzeném rozsahu a kvalitě a klient zaplatit ubytovacímu zařízení smluvenoucenu. Podmínky smluvního vztahu platí pro všechny osoby uvedené v objednávcenebo požadavku na rezervaci, kterou klient podal a ubytovací zařízenípotvrdilo. 2. Práva a povinnosti klientaKlient má právo: - být dostatečně aúplně informován ubytovacím zařízením o objednávaných službách, tj. jejichrozsahu, termínu a ceně- na řádné poskytnutíjím objednaných, ubytovacím zařízení potvrzených (zálohově zaplacených) služeb- před zahájením pobytuzrušit potvrzenou objednávku nebo požadavek na rezervaci za předpokladudodržení stornovacích podmínek v souladu s bodem 7.- reklamovat vadyposkytovaných služeb.Klientje povinen: - uplně a správně uvéstvšechny podstatné náležitosti objednávky nebo požadavku na rezervaci- zaplatit ubytovacímu zařízenív požadovaném termínu zálohu a doplatek za pobyt nebo plnou cenu za pobyt dle konkrétníchpodmínek objednávky- respektovat předpisyubytovacího zařízení jehož služby využívá- pečlivě sipřekontrolovat ubytovacím zařízením vystavené potvrzení pobytu (ubytovacívoucher) a při zjištění jakékoliv nesrovnalosti ubytovací zařízení neprodleněkontaktovat. 3. Povinnosti ubytovacího zařízeníUbytovací zařízení jepovinno: - poskytnout klientovidůležité informace k objednaným službám a potvrdit klientovi řádně objednané služby- při závazné rezervacinebo potvrzené objednávce zabezpečit klientovi služby v potvrzeném rozsahu akvalitě- v případě odstoupeníod potvrzené objednávky služeb nebo závazné rezervace ze strany klientavyplatit nejpozději do 30 dnů po písemném obdržení storna zaplacenou zálohu naslužby. Avšak pokud vznikne nárok ubytovacího zařízení na stornovací poplatky,vyplatí klientovi rozdíl mezi již zaplacenou zálohou a příslušnými stornopoplatky. 4. Ceny služeb a jejich úhradaCeny služebposkytovaných ubytovacím zařízením jsou uvedeny na www.penzionzamecka.cz. Klientovi budoupo vytvoření rezervace zaslány podklady k platbě faktur a na pobyt v ubytovacímzařízení, ve výši 100 % z celkové výše objednávky,nedohodnou-li se ubytovatel sobjednatelem jinak. Klient je povinen platbu řádně uhradit, tzn. ve výši a vtermínu splatnosti uvedeném na dokladu. Pokud není platba klientem uhrazenavčas rezervace se automaticky ruší. Cenu pobytu může klient před příjezdempřevést bankovním převodem na účet provozovatele,nebo online přes platebníbránu. Jakékoliv nesrovnalosti daňového dokladu (faktury) musí být klientemreklamovány v písemné formě, a to do 5 - ti dnů od data jeho obdržení. Vpřípadě, že je ze strany ubytovatele uznána reklamace daňového dokladu(faktury) za oprávněnou, je splatnost předmětného daňového dokladu(faktury)odložena a částka uvedená v reklamovaném daňovém dokladu (faktuře)bude splatnáve lhůtě splatnosti uvedené v nově vystaveném daňovém dokladu (faktuře).Reklamovaný daňový doklad (faktura), u kterého ubytovatel shledá reklamaci zaneoprávněnou, je předmětná částka splatná v termínu splatnosti uvedeném nareklamovaném daňovém dokladu (faktuře). 5. Potvrzení pobytuK čerpání zaplacenýchslužeb opravňuje klienta potvrzení vystavené ubytovacím zařízením, e-mailem.Klient je povinen překontrolovat správnost údajů uvedených na potvrzení. Přizjištění jakékoliv nesrovnalosti kontaktuje klient neprodleně ubytovacízařízení emailem na adresu penzionzamecka@seznam.cz6. NástupPři nástupu se klientprokáže občanským průkazem, pasem nebojiným průkazem totožnosti. Po splněnívýše uvedeného ubytovatel klienta ubytujea poskytne mu další informace kpobytu. 7. Storno podmínkyStorno podmínky jsounedílnou součástí obchodní smlouvy mezi klientem a ubytovacím zařízením. Klientmá právo kdykoliv pobyt zrušit, tj. odstoupit od potvrzené objednávky neborezervačního požadavku pobytu za níže uvedených podmínek. Toto odstoupení zestrany klienta (dále jen storno) musí být provedeno písemnou formou aprokazatelně doručeno ubytovacímu zařízení. Storno podmínky se vztahují nazrušení rezervace ubytovacích služeb ze strany klienta. Storno poplatek seúčtuje z celkové výše objednaných služeb. Poplatek představuje náhradu škodyzpůsobenou ubytovateli. Při zrušení rezervace od data, kdy byla hostem zadánaje výše storno poplatku: Zrušení zdarma do 60 dní před příjezdem,20 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 60 dní před příjezdem,50 % z ceny rezervace při zrušení pobytu méně než 30 dní před příjezdem,100 % z cenyrezervace při zrušení pobytuméně než 14 dní před příjezdem. V případě zrušenípobytu, u kterého byla již provedena platba je ubytovatel povinen objednatelivrátit částku převyšující storno poplatek. V případě předčasného ukončení čipřerušení pobytu bez zavinění ubytovatele nevzniká ubytovateli povinnost vrátitobjednateli zaplacenou cenu pobytu ani její poměrnou část. Při zkrácení délkypobytu platí stejné stornopoplatky, jako při zrušení pobytu. V případě storna zvážných neodvratitelných událostí je po vzájemné dohodě možná změna termínu. Otom, zda bude storno poplatek účtován rozhodne ubytovatel. Pokud si klientrezervoval pobyt přes portál Booking, platí pro něj storno podmínky uvedené natomto portále. Pokud zde není blíže specifikováno, řídí se ubytovatelvšeobecnými obchodními podmínkami.8. ReklamaceReklamaci objednanýchslužeb poskytovaných ubytovatelem je klient povinen uplatnit v písemné formě.Tato reklamace musí být uplatněna bezodkladně po zjištění nedostatků služeb,nejpozději však den následující po posledním dni, ve kterém byly klientovipředmětné služby poskytnuty. Reklamace daňových dokladů se řídí dle odstavceCeny a platební podmínky. Na pozdější reklamace nebude brán zřetel. 9. Odpovědnost za škoduKlient nesezodpovědnost za všechny jím způsobené škody během pobytu. V případě, že škoduzpůsobilo dítě, odpovědnost nese zákonný zástupce, stejně tak jako případnéújmy na zdraví dítěte v prostorách ubytovatele. Klient je povinen uhraditubytovateli škodu vzniklou na majetku. Ubytovatel je oprávněný vypovědětsmlouvu s okamžitou účinností, pokud klient přes výstrahu hrubě porušujepovinnosti ze smlouvy nebo dobré mravy, zejména:– Klient při rezervacia následném příjezdu zamlčí skutečný počet osob nebo zvířat na pokoji.– Klient úmyslně nebonedbale poškozuje majetek ubytovatele, či jeho chování je v rozporu se zásadamislušného společenského chování a morálkou a obtěžuje svým chováním ostatníubytované klienty– Zdravotní stavKlienta ohrožuje zdraví ostatní klientů – Klient nejedná vsouladu s ubytovacím řádem ubytovatele– Klient nebo osobypřihlášené spolu s klientem k pobytu nerespektují v době od 22 hod do 7hod režim nočního klidu a dochází tak k rušení a obtěžování dalších ubytovanýchosob. Pokud ubytovatel zjistí, že klient hrubě porušuje povinnosti ze smlouvy,anebo dobré mravy (závadné jednání), bez odkladu klienta vyzve k nápravě azároveň ho upozorní na možnost okamžité výpovědi smlouvy o ubytování. Vpřípadě, že klient pokračuje v závadném jednání anebo závadné jednání opakuje,případně se dopustí jiného závadného jednání, ubytovatel vypoví klientovismlouvu s okamžitou účinností. Okamžitou výpověď může ubytovatel udělit i ústněa sepsat o tom záznam. Při okamžité výpovědi je klient povinen bezodkladnězcela vyklidit ubytovací zařízení a ukončit ubytování. Pokud je okamžitá výpověďudělena v době mezi 22 hod a 7 hod, je klient povinen vyklidit prostory aukončit ubytování nejdéle do 10 hod ráno. V případě, že klient nevyklidí ve stanovenélhůtě prostory a neukončí ubytování, je ubytovatel oprávněn bez odkladuvyklidit ubytovací zařízení. O vyklizení ubytovatelem pořídí ubytovatel záznam.Věci klienta uloží ubytovatel na určeném místě a klienta vyzve k jejich převzetí.Pokud klient hrubě poruší povinnosti ze smlouvy, anebo dobré mravy a je muubytovatelem udělena okamžitá výpověď, má ubytovatel právo na zaplacení smluvnípokuty. Smluvní pokuta se stanoví ve výši rozdílu mezi uhrazenou cenou zacelkový pobyt klienta a cenou vyčerpané doby pobytu před udělením výpovědi. Vpenzionu není dovoleno používat vlastní elektrické spotřebiče. Tento zákaz se nevztahujena spotřebiče určené k osobní hygieně (vysoušeče vlasů, holicí strojky,atd.),na výpočetní techniku (notebook) a na nabíječky výpočetní techniky ( notebook,fotoaparát). Nezletilé osoby mladší je vhodné mít z bezpečnostních důvodůpod dozorem dospělé osoby. Dospělá osoba nese plnou odpovědnost za nezletilouosobu a případné škody, kterou způsobí.Od 22:00 do 8:00 hodin jsou osobyužívající prostory povinny respektovat noční klid. Osoby užívající prostorymusí při odchodu z pokoje uzavřít vodovodní kohoutky, uzavřít okna adveře,vypnout elektrické spotřebiče, zhasnout světla. Vnitřní prostory penzionu jsounekuřácké. Kouření v těchto prostorách je pokutováno částkou 5000,-Kč (slovy:pět tisíc korun českých). 10. Ochrana osobních údajůOchrana osobníchúdajů klienta, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č.101/2000 Sb.,o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů. Klient souhlasí sezpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště,adresa elektronické pošty, telefonní číslo. V případě klienta podnikatele takéidentifikační číslo, daňové identifikační číslo (dále společně vše jen jako„osobní údaje“). Klient souhlasí se zpracováním osobních údajů ubytovatelem, ato pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o ubytování, pro účelyvedení uživatelského účtu a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení.Údaje o klientovi jsou ukládány v bezpečné databázi a nejsou poskytovány třetímstranám, pokud klient prostřednictvím třetí osoby neučinil rezervaci či jinéjednání v souvislosti se smlouvou. Osobní údaje budou zpracovávány po dobuneurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podoběautomatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.Klient potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom,že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Klient souhlasí sezasíláním informací souvisejících se službami nebo podnikem ubytovatele naelektronickou adresu. Svůj souhlas s uchováním a zpracováním osobních údajůnebo se zasíláním obchodních sdělení může klient kdykoliv písemně odvolat, a totak že zašle emailovou zprávu na penzionzamecka@seznam.cz11. Závěrečná ustanoveníVšeobecné obchodnípodmínky vstupují v platnost dne 1.1.2022. Změny a doplňky těchto podmínekmohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnouformou. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použijeubytovatel pouze pro uzavřený smluvní vztah mezi provozovatelem a klientem.