×

Penzion Malý Šišák Špindlerův Mlýn

Rezervace pro skupiny: skupiny@hotely.cz
  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
Ubytování nelze ve vámi zvoleném termínu, pro daný počet osob a vybraný pokoj rezervovat.
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Penzion Malý Šišák Špindlerův Mlýn nabízí prostorné a komfortně zařízené pokoje pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni ve městě Špindlerův Mlýn. Pro majitele domácích zvířat Penzion Malý Šišák Špindlerův Mlýn umožňuje pobyt s domácím mazlíčkem za poplatek. Přímo v objektu si mohou hosté vychutnat skvělé jídlo v příjemném prostředí restaurace. Parkoviště pro ubytované hosty je k dispozici za poplatek u objektu. Pro všechny hosty kteří hledají relaxaci a wellness, je k dispozici široká nabídka služeb. Kompletní informace najdete ve formuláři níže. Seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) v Penzion Malý Šišák Špindlerův Mlýn, nebo vybavení jednotlivých pokojů najdete v níže uvedeném formuláři a v podrobnostech zvoleného pokoje.

Umístění a okolí V blízkosti ubytovacího zařízení: Webkamera Špindlerův Mlýn (Krkonoše) 4.5 km , Naučná stezka Správy KRNAP - Čertův důl 2.5 km, Aquapark Špindlerův Mlýn 3.6 km, Webkamera - Špindlerův Mlýn - chata Vatra 1.9 km, Kozí hřbety 3.3 km, Webkamera Svatý Petr (Krkonoše) 4.5 km, Ptačí kámen 2.5 km, Ski areál Medvědín - Horní Mísečky 3.1 km, Ski areál Špindlerův Mlýn - Svatý Petr 4.6 km, Webkamera - Hotel Olympie - Svatý Petr 3.6 km, Webkamera - Horní Mísečky 4.2 km, Medvědín 4.2 km, Webkamera Hromovka (Krkonoše) 4.5 km, Malý Šišák 1.3 km, Webkamera - Špindlerův Mlýn 4.6 km, Webkamera Svatý Petr - Stoh 4.4 km, Hotel Olympie 3.6 km, Dívčí kameny 3.2 km.

Stravování Cena rezervace ubytování nezahrnuje stravování. Pro ubytované hosty ubytovací zařízení nabízí následující formy stravování: snídaně, bez stravy, polopenze, plná penze

Platba Akceptované způsoby platby za pobyt: platební karta, hotovost, bankovní převod.

Příjezd, otevírací doba Nástup na pobyt nejdřív (od): 14:00, odchod z pobytu nejpozději (do): 10:00. Zaměstnanci s Vámi umí komunikovat v jazyce: Česky.

9.3

Velmi dobré

Na základě 67 hodnocení

  • Individuální host
    listopadu. 2023.

    Host nevyplnil textové hodnocení.

  • Starší pár
    května. 2023.

    Host nevyplnil textové hodnocení.

  • Individuální host
    února. 2023.

    "Bylo to super."

  • Individuální host
    února. 2023.

    Host nevyplnil textové hodnocení.

  • Individuální host
    ledna. 2023.

    "Personál, krásná příroda, všichni ochotní, příjemná atmosféra i krajina. Rychlá dostupnost na SP ve ŠPINDLEROVĚ MLÝNĚ."

Špindlerův Mlýn 107, 54351, Špindlerův Mlýn (Česká republika)

Mé jméno je Tereza. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: rezervace@hotely.cz

- přehled pokojů

Ubytování nelze ve vámi zvoleném termínu, pro daný počet osob a vybraný pokoj rezervovat.

Kvalita služeb ubytovacího zařízení Penzion Malý Šišák Špindlerův Mlýn je na vysoké úrovni, dosahuje skóre 9.3/10 podle hodnocení a názorů hostů.

Parkování, doprava
  • Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Půjčovna sportovního vybavení, Disco na blízku, Darts, Cyklotrasy v okolí, Střelnice na blízku, Bazén vnitřní na blízku, Venkovní tenisový kurt, Tělocvična/sportovní hala na blízku, Golfový trenažér na blízku, Tenisový kurt vnitřní na blízku, Horolezectví na blízku, Stolní hry, Půjčovna lyží, Aquapark na blízku

    Volný čas: Výtety / turistické atrakce (na blízku), Golfové hřiště (ve vzdálenosti 30000 m), Stolní tenis (na blízku), Minigolf (ve vzdálenosti 3700 m), Squash (ve vzdálenosti 5000 m), Půjčovna kol (zdarma, na blízku), Rybolov (na blízku), Fitness (na blízku), Nightclub (ve vzdálenosti 14000 m), Bowling (na blízku)

Wellness, relax
  • Solárium
  • Masáž
  • Sauny
Další informace a okolí
  • Úschovna lyží, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Lyžařský vlek na blízku, Vlaková zastávka na blízku, Houbaření, Vícejazyčný personál, TV místnost, Informační služba

    Zahrada, Vlastní úschovna kol, Domácí mazlíčci vítáni

Stravování
  • Možnosti stravování: Vlastní restaurace

    Kuchyně

Typy wellness
  • Hotel - Perličková vana

Služby pro děti
  • Dětská herna, Dětské hřiště

    Ubytování pro dítě do 3 let zdarma!

  • 7.9 km Centrum města
Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
  • Maestro Maestro
Provozovatel
Rezervační podmínky ubytování
OBCHODNÍ PODMÍNKY HOTELOVÝCH ZAŘÍZENÍ VLRZ pro poskytování ubytovacích,stravovacích a dalších služeb Vojenská lázeňská a rekreačnízařízení Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha10 IČ: 00000582 Organizace je zapsána uživnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10 Čl. 1 Předmět obchodních podmínek1.1 Předmětem těchto obchodníchpodmínek (dále jen "podmínky") jsou ubytovací, stravovací a dalšípředem řádně objednané a uhrazené služby z nabídky hotelových a léčebnýchzařízení VLRZ (dále jen "zařízení") v rozsahu dle objednávky klienta(viz čl. 2.1.2.). 1.2 Zařízení je povinno zabezpečitslužby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat ozměně poskytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutéhorozsahu, včetně předčasného ukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejménaz důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani přivynaložení veškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změněvyužití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo jiné činnosti zařízení a vznikkrizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, ve zněnípozdějších předpisů.Čl. 2 Účastníci smluvního vztahu2.1 Účastníky smluvního vztahu jsou:2.1.1 Vojenská lázeňská a rekreačnízařízení (dále jen "zařízení"), 2.1.2 Fyzické či právnické osoby(dále jen "klient").Čl. 3 Vznik smluvního vztahu3.1 Smluvní vztah vzniká mezismluvními stranami po objednání služeb ze strany klienta okamžikem jejichpotvrzení ze strany zařízení. 3.2 V případě, že se jedná orezervaci, u které je vyžadována záloha, stává se rezervace platnou teprve jejíúhradou na účet zařízení.Čl. 4 Ceny za služby4.1 Ceny za služby jsou smluvní ajsou uvedeny v platném ceníku, který klient nalezne na webových stránkáchpříslušného zařízení nebo v rezervačním a objednávkovém systému zařízenípo zadání konkrétního datumu pobytu a konfigurace klienta. 4.2 Klient je povinen na základěobjednávky, na výzvu zařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50- 100 % celkové ceny objednaných služeb.Čl.5 Změny objednaných služeb5.1 Klient je oprávněn zrušitpísemně objednané služby za podmínky, že uhradí zařízení odstupné (dále jen"stornopoplatek"), jehož výše je stanovena v závislosti na období, vekterém jsou objednané služby zrušeny, a typu objednaných služeb takto: 5.1.1 v případě „flexibilní“,tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” je změna či zrušení ubytování aobjednaných služeb do 15. dne před nástupem klienta bez stornopoplatku,v případě pozdějšího zrušení či nečerpání objednané služby jsoustornopoplatky nastaveny takto: 5.1.2. 14 až 8 dnůpřed nástupem klienta: 30 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.3. 7 až 3 dnypřed nástupem klienta: 50 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.4. 2 až 1 denpřed nástupem klienta: 60 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.5.v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 % z celkové ceny ubytování(se snídaní) a ceny objednaného stravování za první den pobytu (oběd a večeře). 5.1.6 v případě skupinovéobjednávky, tj. objednávky 5 a více pokojů, mohou být písemně dohodnuty odlišnéstornopoplatky, 5.1.7 v případě objednávkyubytování za „nevratnou cenu“ se klient vzdává možnosti storna či změnyrezervace a zaplacená cena objednaných služeb a pobytu propadá v plné výšive prospěch „zařízení“, 5.1.8 v případě objednávkyubytování na základě obchodní smlouvy jsou stornopoplatky stanoveny podle tétoobchodní smlouvy, 5.1.9 v případě objednávkykonferenčních prostor a dalších služeb hotelu jsou stornopoplatky stanoveny nazákladě písemné objednávky nebo smlouvy. 5.2 V případě nedojezdu klienta domísta ubytování nejpozději do 18. hodiny má zařízení právo poskytnout taktoneobsazené ubytování jinému klientovi. Výjimka platí pouze pro případ, žeklient nejpozději dvě hodiny před takto stanoveným časem dojezdu kontaktujezařízení a sdělí z jakého závažného důvodu dorazí k ubytování později. 5.3 Zařízení si vyhrazuje právov turisticky významných obdobích, zejména v období Silvestra aVelikonoc, v případě objednávky ubytování za vratnou cenu, v písemnéobjednávce stanovit odlišné stornopoplatky. 5.4 Smluvní strany se mohou písemnědohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí, doložená hospitalizace klienta). 5.5 Za nevyčerpané objednané službya za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování) seneposkytuje žádná finanční náhrada. 5.6 Potvrzení o akceptaci zrušeníslužeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktní adresuposkytnutou klientem. 5.7.Při předčasném odjezdu klienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % zezbývající ceny pobytu.Čl. 6 Ubytovací řád6.1. Klient je povinen dodržovatubytovací řád zařízení, který je dostupný na webových stránkách příslušnéhozařízení, či přímo na jeho recepci. Jeho verze v českém jazyce jenadřazena pořízeným jazykovým mutacím. 6.2. V případě nedodrženíubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škody klienta, zařízení za nineodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak. 6.3. Zařízení je oprávněno ubytovatpouze řádně přihlášeného klienta. Za tímto účelem předloží klient příslušnémupracovníku zařízení ihned po svém příjezdu svůj platný občanský průkaz nebocestovní pas, případně jinou listinu, kterou za tímto účelem predikuje § 103zákona č. 326/1999, o pobytu cizinců na území České republiky a ozměně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 6.4 Zařízení je oprávněno zabránitve vstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb klientovi, který je podvlivem alkoholu, či omamných látek. 6.5 Klient je v případě, že si jevědom, či vykazuje příznaky infekčního onemocnění nebo má podezření na to, žeby mohl trpět takovou chorobou, povinen na tuto skutečnost neodkladně upozornitpříslušného zaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení mánásledně možnost mu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout. Čl. 7 Reklamace7.1. Klient má právo na reklamacislužeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením mají vady. 7.2. Reklamace služeb se řídíReklamačním řádem VLRZ, který je k dispozici v zařízení a na webových stránkáchwww.volareza.cz. 7.3. V případě, že dojde meziklientem (spotřebitelem) a zařízením ke vzniku spotřebitelského sporu, který senepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudnířešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelskýchsporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR,Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz,www.adr.coi.cz.Čl. 8 Závěrečná ustanovení8.1. Všechny eventuální sporyvzniklé v souvislosti s poskytnutím ubytování ze strany zařízení seřídí českým právním řádem a budou řešeny u obecného soudu zařízeníbez ohledu na sídlo/bydliště klienta. 8.2. Veškeré sporné otázky budouzařízení a klient řešit přednostně osobním či písemným kontaktema soudní spor budou považovat za krajní řešení.