Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel KRUŠNOHOR
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel KRUŠNOHOR
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel KRUŠNOHOR
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel KRUŠNOHOR
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel KRUŠNOHOR
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel KRUŠNOHOR
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel KRUŠNOHOR
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel KRUŠNOHOR
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel KRUŠNOHOR
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel KRUŠNOHOR

Hotel KRUŠNOHOR

* * *
Krušnohorská 1196, Ostrov
Zobrazit na mapě

Nově zrekonstruovaný Hotel Krušnohor je situován v malebném městě Ostrov jen 15 kilometrů od centra Krušných hor, Božího Daru. Ubytovat se v Hotelu Krušnohor v Ostrově můžete v útulných hotelových pokojích a využít lze i stylovou restauraci či salónek, který je vhodný pro menší rodinné oslavy. Ubytování v Hotelu Krušnohor v Ostrově je dobrým tipem pro rodinnou dovolenou i firemní akce. Hotel Krušnohor se těší na vaši návštěvu!

  • typ

    Klidné prostředí, blízko centra (dostupné pěšky), turisticky lákavé okolí pro všechny (sport - turistika, kultura, historie, památky). Čistý, útulný pokoj, výborná kuchyně, milá, ochotná obsluha, recepční dokáže poradit, pomoci....

    Jana B.
  • typ

    Personál hotelu byl vstřícný, příjemný a jídlo velmi dobré. Hotel sám o sobě byl čistý, a tudíž s pobytem jsem byla spokojena!...

    Jana Š.
  • typ

    Absolutně bezvadný přístup obsluhy v restauraci. Na náměstí pak cukrárna nemající obdoby....

    Bronislav S.
  • typ

    Všem, kdo chteji si odpočinout v hezkem prostředi, tak doporučuji služby tohoto hotelu. Těším se na dalši náštevu. Zdeněk...

    zdeněk k.
  • typ

    Pobyt v tomto hotelu byl velmi příjemný. Byl jsem spokojen. Hotel Krušnohor doporučuji všem. ...

    Ondřej J.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Apartmán Apartmán

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

CSS

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • SphereSphere
  • CSCS

Služby hotelu

V salonku pro 20 osob lze pořádat svatby, promoce, rodinné a firemní oslavy. Recepce s 24 hodinovým provozem poskytuje - směnárna, prodej suvenýrů, přístup na internet, e-mail, fax, obstarání vstupenek, letenek a průvodcovské služby. Sestavení několikadenního plánu výletů po okolních či vzdálenějších památkách či zajímavostech ( Karlovy Vary, Praha, Mariánské Lázně, historický klášter v Teplé, muzeum hraček v Seifnu v SRN, Drážďany atd.) Jako specialitu nabízí pravý moravský večer s cimbálovou muzikou a ochutnávkou moravského vína. Transfer na letiště - K.Vary (zdarma) nebo Praha je možný.

jazyková vybavenost personálu:  Angličtina, němčina, ruština

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

Restaurace nabízí kromě jídel české a mezinárodní kuchyně i kuchyni mexickou. Restaurace má kapacitu 60 osob a svůj taneční parket.

  • pivnice 10 m
  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

Hotel je připraven nabídnout realizaci rautů, recepcí a jiných společenských akcí v prostorách hotelu či firmě. Lze využít dětský koutek.

  • vyhlídkové lety
  • průvodcovské služby
  • hotelové taxi
  • hotelový transport
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 150 Kč

Sportovní možnosti

Okolí skýtá vhodné podmínky pro letní i zimní turistiku a cykloturistiku v Krušných horách. V okolí hotelu lze využít této nabídky sportovních aktivit: tělocvična 50 m, tenisová hala 8000 m, golf 10000m, bowling 1000 m, el. šipky 500 m, půjčovna potápěčské výstroje 8000 m, ckloturistika, bazén krytý 500 m, horolezectví, lyžařský vlek, fitness-studio 500 m, tenisové kurty 500 m, golfový trenažér 8000 m, squash 500 m, vodní sporty 8000 m, střelnice 8000 m, půjčovna kol 500 m, rybolov, horské túry, půjčovna lyží, aerobic 500 m, půjčovna sportovního vybavení 500 m, minigolf 2000 m, stolní tenis 500 m, potápění 8000 m jízda na koni 8000 m, bazén venkovní 1000 m, možnost lovu zvěře, zimní sporty, běžkařské trasy.

  • solárium
  • tělocvična 100 m
  • lázeňské služby 10.0 km
  • hřiště pro děti
  • půjčovna lyžařského vybavení 5.0 km
  • bowling 500 m
  • úschovna lyží
  • squash/ricochet 800 m
  • šipky 800 m
  • venkovní bazén 800 m
  • minigolf 800 m
  • fitness 800 m
  • golf 10.0 km
  • tenisový kurt 100 m
  • stolní tenis 800 m
  • kulečník 500 m
  • jízda na koni
  • možnost rybolovu

Služby pro motoristy

Parkoviště, které se nachází cca 400 m od hotelu a je hlídáno 24 hodin denně. Je na něj možné zajistit dopravu na náklady hotelu. Myčka automobilů 200 m, pneuservis 500 m a autoservis 200 m.

  • parkoviště - 150 Kč 200 m

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
  • společenská místnost s tv
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Krušnohor se nalézá zhruba 500m od centra města Ostrov. Leží v klidné části města a jeho poloha je vhodná pro výlety do mnoha zajímavých míst západních Čech. Například do lázeňského trojlístku – Karlových Varů, Mariánských Lázní a Františkových Lázní. Navštívit lze také historický klášter v Teplé či centrum města Cheb.

Nadmořská výška: 409 m n.m.

  • diskotéka: 800 m
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kasino/herna:
  • kino: 500 m
  • autobusové nádraží: 0,5 km
  • centrum města: 0,5 km
  • zastávka MHD: 0,5 km
  • vlakové nádraží: 0,5 km
  • noční klub: 800 m
  • lyžování
  • 50° 18' 25
  • 12° 56' 48

Turistické cíle:

  • Ostrov nad Ohří (SORELA) Ostrov nad Ohří (SORELA) Město Ostrov leží v Karlovarském kraji na úpatí Krušných hor a žije zde přes 17 tisíc obyvatel. Nejstarší dochovanou stavební památkou je kostel sv. Jakuba Staršího. Tato…
  • Ostrov nad Ohří Původně slovanskou osadu založil spolu s klášterem Slávek z Oseka v bažinaté roviněnad potokem Bystřicí kolem roku 1200. Z německého názvu Schackenwerth pochází současný český název Ostrov, který se…
  • Stará radnice Původně gotický objekt, pravděpodobný vznik budovy ve druhé polovině 14. století. Po požáru v r. 1567 objekt renesančně přestavěn, po r. 1795 upraven v klasicistním duchu. Po požáru v r. 1866 úpravy…
  • Pamětní deska v Ostrově Na boční zdi zámku v Ostrově při Pohledu z ulice Jáchymovská je umístěna nenápadná pamětní deska. Deska z černého mramoru sem byla instalována roku 1962 a slavnostně odhalena 13. května téhož roku.…
  • Ostrovský zámek Ostrovský zámek má za sebou bohatou historii .15 století byl ve vlastnictví Schliků, ale postupně zámek prošel stavebními úpravami podle toho, jak se měnily majitelé. 1685-1690 nechal Julius…

Celkové hodnocení Hotel KRUŠNOHOR od ubytovaných zákazníků

Ubytování
83%
Stravování
83%
Přístup personálu
90%
Okolí
70%
Služby
82%
Celková spokojenost
81%
81%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel KRUŠNOHOR hodnotilo 48 zákazníků, 75% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Jana B.

3.9.2012

Celkové hodnocení
96%

Klidné prostředí, blízko centra (dostupné pěšky), turisticky lákavé okolí pro všechny (sport - turistika, kultura, historie, památky). Čistý, útulný pokoj, výborná kuchyně, milá, ochotná obsluha, recepční dokáže poradit, pomoci.

typ

Klient Jana Š.

3.9.2012

Celkové hodnocení
96%

Personál hotelu byl vstřícný, příjemný a jídlo velmi dobré. Hotel sám o sobě byl čistý, a tudíž s pobytem jsem byla spokojena!

typ

Klient Václav K.

2.9.2012

Celkové hodnocení
52%

Dobrý den, velmi me překvapilo, že na romantickém pobytu pro dva jsme byli ubytováni na pokoji s oddělenými postelemi. K večeři nás čekalo vepřové maso, které všichni zdaleka nejedí, a následující den, podotýkám, že bylo 30°C, nás v rámci tříchodového menu pohostili hutnou hrachovou polévkou. "Romantickou" atmosféru dokreslovali hluční němečtí turisté, kteří zde rovněž pobývali. A tak zážitky z romantického pobytu předkládáme svým známým spíše jako perličku pro zasmání.

Reakce hotelu:

Dobrý den, za chybu s pokojem ( oddělená lůžka ) se omlouváme. Nicméně pokud se stane podobná věc, tak stačí nahlásit na recepci, že Vám pokoj nevyhovuje a v rámci možností Vám nabídneme jiný. To samé platí i o večeři. Někdo nemá rád vepřové a jiný zase kuřecí maso. Vždy je šance, že se dopředu netrefíte do chuti klienta. Opět stačí nahlásit personálu a rádi nabídneme náhradní variantu.

typ

Klient Marie K.

31.8.2012

Celkové hodnocení
76%

Dobrý den, využila jsem s rodinou vašich služeb, byla jsem velmi spokojena s úrovní kuchyně a profesionálním přístupem paní recepční, jen při nástupu pobytu mě velmi zarazilo, že ač jsme měli nástup mezi 14 - 18 hod., ještě v 16,30 hod. se všude na chodbách doslova válelo špinavé prádlo a byl všude značný nepořádek. Naprosto laxní přístup uklízečky a otázka, proč se mi to nelíbí, zarážel. Vzápětí omluva a nabídnutí apartmánu pro rodinu a vysoká úroveň kuchyně a velmi vstřícný postoj k malým dětem tento nedostatek zcela vyvážili. Ovšem zapomenutá velká igelitová taška plná odpadu v pokoji po předchozích hostech taky nic moc.

Reakce hotelu:

Dobrý den, v den Vašeho nájezdu na pobyt bylo nutné provést celkový úklid téměř všech pokojů po předcházejících klientech, kteří ten den hotel opouštěli. Vzhledem k tomu, že pokoje uvolnili mezi 10:00 - 11:00 hodinou, tak se nám, ač s vypětím všech sil, nepodařilo vše stihnout v časovém limitu. Za opomenutou tašku se omlouváme. Hotel Krušnohor

typ

Klient Václav R.

31.8.2012

Celkové hodnocení
72%

Recepční mění vína, a tak místo vína z Moravy dostanete supermarketovou sračku, která se nedá pít.

Reakce hotelu:

Dobrý den, bohužel nemáme podobné zkušenosti od ostatních klientů. Každopádně děkujeme za podnět a věc prošetříme.

typ

Klient Bronislav S.

31.8.2012

Celkové hodnocení
68%

Absolutně bezvadný přístup obsluhy v restauraci. Na náměstí pak cukrárna nemající obdoby.

typ

Klient Jana V.

31.8.2012

Celkové hodnocení
64%

Romantickou večeři si představuji zcela jinak...bylo nám naservírováno kuře na paprice s rýží...

typ

Klient zdeněk k.

29.6.2012

Celkové hodnocení
88%

Všem, kdo chteji si odpočinout v hezkem prostředi, tak doporučuji služby tohoto hotelu. Těším se na dalši náštevu. Zdeněk

typ

Klient Jitka P.

17.3.2012

Celkové hodnocení
100%

Byli jsme s manželem velmi spokojeni, hotel Krušnohor je na vysoké úrovni. P.

typ

Klient Oldřich Š.

9.3.2012

Celkové hodnocení
88%

Balíčky byly velmi výhodné a vše do puntíku splnily.

typ

Klient Dušan V.

8.3.2012

Celkové hodnocení
80%

Na nejaké väčšie postrehy sme u vás strávili málo času, ale boli sme vcelku spokojní.

typ

Klient Eva V.

7.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Město s mnoha památkami a výhodné východisko k výletům.

typ

Klient Petra H.

7.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Všichni byli moc ochotní a příjemní. Moc se nám líbilo a doporučujeme.

typ

Klient Helena D.

7.3.2012

Celkové hodnocení
76%

Po dobu pobytu se venku velmi ochladilo (něco málo nad O), ale topit se začalo až po několika urgencích, jinak celkem v pořádku. D.

typ

Klient Milan R.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

Ubytování bylo na dobré úrovni, program jsme využili, podívali jsme se na skok i do Mariánských Lázní. Jen ta cesta domů se nám nepovedla, bloudili jsme po všech koutech republiky a domů se dostali až hluboko nad ránem, dvě hodiny před nástupem pondělního zaměstnání. Ale to byla naše chyba v orientaci. Za pobyt děkujeme.

typ

Klient Veronika G.

6.3.2012

Celkové hodnocení
75%

Okna na hotelu byla starší, takže byl velmi slyšet hluk okolí. Pobyt měl být romantický - romantiku si však představujeme trošku jinak. Večeře probíhala v osvětlené místnosti - žádné intimní romantické prostředí. Vedle našeho stolu seděli nějací prarodiče se svými vnoučaty - ti byli neustále svými prarodiči za něco kárání (takže úžasná zvuková kulisa). V ceně byl odpolední dezert s kávou - ten jsme však nedostali. Během našeho pobytu se na hotelu konala oslava nějakých podnikatelů - do 3 hodiny ranní jsme nemohli usnout - hrozný rámus.

typ

Klient zdeněk k.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Vřele doporučuji služby Hotely a penziony ČR. Byl jsem moc spokojen. Zdeněk K.

typ

Klient František K.

6.3.2012

Celkové hodnocení
80%

Personál v hotelu byl ochotný a vstřícný. Okolí hotelu již tak dobré není (hlučná ulice, smog).

typ

Klient J.

7.5.2010

Celkové hodnocení
80%

za 1200 KC zadna slava

typ

Klient Ondřej J.

3.11.2009

Celkové hodnocení
100%

Pobyt v tomto hotelu byl velmi příjemný. Byl jsem spokojen. Hotel Krušnohor doporučuji všem.

typ

Klient Jaroslav T.

3.5.2013

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Věra P.

1.5.2013

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jaroslava H.

30.4.2013

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Vlasta K.

8.10.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Miloslav H.

13.9.2012

Celkové hodnocení
56%

typ

Klient Olga Š.

6.9.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jitka H.

2.9.2012

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Jiří V.

2.9.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Ivana P.

31.8.2012

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Jaroslav J.

31.8.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Štěpán H.

30.6.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient PAVLA J.

29.6.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Radek V.

2.4.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Kvetoslava B.

11.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Josef P.

8.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Karel C.

7.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Petr B.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Martin Z.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Soňa P.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Světlana I.

6.3.2012

Celkové hodnocení
20%

typ

Klient Vladimír M.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Zdeněk F.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Petr H.

6.3.2012

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Radek Č.

6.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Jitka K.

27.10.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka M. Č.

12.4.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Věra D.

8.2.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient B.

28.5.2009

Celkové hodnocení
80%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel KRUŠNOHOR 0 Hotel KRUŠNOHOR 1 Hotel KRUŠNOHOR 2 Hotel KRUŠNOHOR 3 Hotel KRUŠNOHOR 4 Hotel KRUŠNOHOR 5 Hotel KRUŠNOHOR 6 Hotel KRUŠNOHOR 7 Hotel KRUŠNOHOR 8 Hotel KRUŠNOHOR 9
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím