| Klient Hana G.10.9.2019 | Celkové hodnocení 95% | S ubytováním jsme byli spokojeni. Při příští návštěvě Ostravy se určitě opět ubytujeme v hotelu Veronika. |
Hotel Veronika Ostrava je situován v městské části Vítkovice, nedaleko centra města. Hotel poskytuje kvalitní ubytování za nízké ceny, a to ve standardních i luxusních pokojích. Hotelové pokoje jsou prostorné a nabízí dostatek klidu. Nedílnou součástí hotelu je Club Restaurant Veronika, jemuž vládne přátelská atmosféra, a jenž připravuje dobrou kuchyni.
Pokoje typu LUX *** - pokoje vybavené novým hotelovým nábytkem, stolečkem s křesílky, LCD televizí, součástí pokoje je koupelna s vanou, WC; Pokoje typu STANDARD *** - jsou vybaveny koupelnou s vanou, WC a LCD TV, v pokojích je hotelový nábytek barvy třešeň, koberec či plovoucí podlaha a příjemnou atmosféru dotváří záclona; Na všech pokojích bezdrátové připojení k internetu WiFi zdarma.
non-stop
Externí školící prostory, vzdálenost 3 minuty chůze od budovy hotelu. Kapacita 14-56 osob.
Slevové akce pro hotelové hosty
10% sleva na konzumaci v restauraci Roxbery www.roxbery.cz
20% sleva na prohlídky DOV www.dolnivitkovice.cz
Zastávka: 10 m Centrum: 2 km Vlakové nádraží: 5 km Letiště: 10 km
Hotel se nachází v městské části Vítkovice v Ostravě, na hlavním náměstí tohoto obvodu, cca 2 km od centra města.
Nadmořská výška ubytování: 231 m n.m.
Možnosti:
Lyžarské vleky:
Souřadnice ubytování pro navigaci:
Ubytování | 86% |
---|---|
Stravování | 78% |
Přístup personálu | 91% |
Okolí | 72% |
Služby | 82% |
Celková spokojenost | 81% |
Hotel Veronika hodnotilo 37 zákazníků, 86% tento hotel doporučuje.
| Klient Hana G.10.9.2019 | Celkové hodnocení 95% | S ubytováním jsme byli spokojeni. Při příští návštěvě Ostravy se určitě opět ubytujeme v hotelu Veronika. |
| Klient Erika N.10.3.2019 | Celkové hodnocení 76% | Příjemný personál,pěkný pokoj,snad jen horší parkování u hotelu. |
| Klient Marcel H.17.1.2019 | Celkové hodnocení 92% | Sem naprosto spokojený hotel čistý jídlo dobre a personal ochotný můžu doporučit a dobrá dostupnost |
| Klient Jana P.17.11.2018 | Celkové hodnocení 60% | Pokoj byl moc hezky zařízený-televize,fen ručníky osušky,skleničky,čistota křesla skřín s ramínky.Bylo tam příjemně teplo na nočních stolkách lampičky,personál příjemný jedině co se nám nelíbilo že tam není výtah a tašky jsme museli odnášet v rukách,hned vedle je kostel a každou hodinu bimbaly zvony takže se nám po náročném dni špatně usínalo. |
| Klient Lya K.17.10.2018 | Celkové hodnocení 92% | Byla jsem velmi spokojená. Personál milí a ochotný. Celkově jsem byla milé překvapená i z Ostravy jako města moc se mi u vás líbilo a vřele vás doporučím. Reakce hotelu:To nás těší. Moc děkujeme! |
| Klient Marian C.15.10.2018 | Celkové hodnocení 88% | Ďakujeme boli sme spokojný aj pri objednavke aj samotne ubytovanie. |
| Klient Vlasta Č.17.7.2018 | Celkové hodnocení 100% | Velmi sympatický hotel, ve kterém pobývám již několik let vždy když navštívím Ostravu a okolí. S přístupem personálu jsem vždy velmi spokojená, všude čisto - snídaně perfektní i dostupnost od tramvaje a spojení z hlavního vlakového nádraží výborné. |
| Klient Josef M.23.6.2018 | Celkové hodnocení 60% | Hotel není vybaven výtahem a klimatizací. Pokoje dobré, čistota v pořádku, personál vstřícný. Okolí hotelu hlučné. Poprvé z nabídky jídel jsem si nic nevybral, jídelní lístek po 17.hod. už omezený. |
| Klient Yvona H.9.3.2018 | Celkové hodnocení 96% | Príjemný hotel aj recepčné, v restauracii hotela dobre varia, personál hotela i reštaurácie bol veľmi milý a ústretový. Okolie je úžasné, námestie i Sad Jožky Jaburkové je nádherný. Jediný problém som mala s nízkou teplotou v izbe. Je možné, že to je norma, no mne bolo v noci zima. |
| Klient Matej Š.2.3.2018 | Celkové hodnocení 60% | Velmi prijemne ubytovanie v centre Ostrava-Vitkovice,dobry pristup,ciste izby! |
| Klient Kateřina H.30.10.2017 | Celkové hodnocení 96% | příjemné ubytování, obsluha milá, snídaně dobrá. Trochu omezující parkování a lokalizace hotelu u zastávky tramvaje (mně to na spaní nevadí, ale někoho to může rušit) |
| Klient Petr L.26.6.2017 | Celkové hodnocení 96% | Již při příjezdu jsem byl mile prekvapen.recepce perfektní..pokoj čistý a chtěla připraven..nabídka služeb výborná... |
| Klient Martina N.15.1.2017 | Celkové hodnocení 72% | Dobrý den ano nebylo to spatne ubytování klidne a levné |
| Klient N.4.1.2017 | Celkové hodnocení 80% | Hotel je velmi dobře dostupný z vlakového nádraží tram. č. 2. Ubytování slušné a levné, ale doporučuji špunty do uší (jsou slyšet sousedi a při otevřeném okně i hluk z ulice). Z kuchyně jsme využily snídani k naší spokojenosti. Personál ochotný a příjemný. A využily jsme i malou posilovnu, která je zdarma. Ubytování celkově hodnotím kladně. Pavel z Prahy. |
| Klient Farní C.23.11.2015 | Celkové hodnocení 76% | Příjemně řešený hotel, sice je v rušné části, ale cena je zase na oplátku slušná. Příjemný a vstřícný personál, takže není co vytknout. |
| Klient Miroslav S.18.4.2014 | Celkové hodnocení 76% | Hotel je čistý, personál příjemný, jídlo dobré. Okolí je trochu hlučné kvůli tramvajím. Cena je velmi přízivá, využil jsem vyšší standard pokoje. |
| Klient Daniel M.3.12.2013 | Celkové hodnocení 56% | Kvalita hotelu odpovídala ceně. Menší nevýhodou je horší parkování v blízkosti hotelu. Naproti je placené parkoviště, kde se však přes noc neplatí. |
| Klientka Lenka B.2.10.2013 | Celkové hodnocení 100% | V hotelu Veronika se nám líbilo. Ubytování splnilo svou funkci a cenově bylo dostupné. A snídaně? Tak ta byla vynikající, bylo z čeho vybírat:-) Není co vytknout. |
| Klient Jan D.5.3.2013 | Celkové hodnocení 70% | Byl jsem mile překvapen s úrovní ubytování ve vztahu k ceně. Reakce hotelu:Dobrý den, velmi děkujeme za kladnou rezenzi a věříme, že nás opět navštívíte. |
| Klient H.7.11.2012 | Celkové hodnocení 60% | Nebylo mi sděleno, že o víkendech se snídaně nepodává. Nebylo to ani na webových stránkách, podle kterých jsem si ubytování vybral, nesdělila mi to ani recepční. Že není snídaně jsem zjistil, až když jsem na ní ráno šel. Cena je samozřejmě prezentovaná se snídaní. Reakce hotelu:Dobrý den, na našich stránkách je uvedeno, že mimo pracovní dny se snídaně podávají v závislosti na obsazenosti hotelu. Velmi mě mrzí, že jste náš hotel navštívil v termínu, kdy nebylo ubytováno tolik hostů. Je dost možné, že snídaně byly v tento den plánovány, ale v noci nedorazilo větší množství hostů a proto recepční nemohla tušit, že snídaně nakonec nebudou. |
| Klientka Hana M.6.10.2012 | Celkové hodnocení 73% | Pozor na to, že jde o hotel bez výtahu a okolí je celkem hllučné. Kromě zastávky autobusu pod okny je i přímo u kostelní věže, která odbíjí každou čtvrthodinu. Pokoje byly čisté, ale v koupelně byla silně cítit plíseň a také nejsou schopni zajistit nekuřácký pokoj. Což bylo dost cítit. Reakce hotelu:Dobrý den, bohužel, své okolí nejsme schopni ovlivnit, ale neustále pracujeme na odhlučnění hotelu. Byla instalována speciální odhlučněná okna a podobně. Snad byla za vyšší hlučnost odměnou, krásná cihlová architektura v okolí hotelu. Na čístotu pokojů velmi dbáme a na sanitu vynakládáme nemalé prostředky, proto mě dvojnásob mrzí, že jste měla pocit, že koupelna zapáchá. Od 1.1.2013 se staly veškeré pokoje v hotelu nekuřáckými. |
| Klient Karel N.10.7.2019 | Celkové hodnocení 76% |
| Klient Antonín L.10.6.2019 | Celkové hodnocení 84% |
| Klient Daniel W.2.5.2019 | Celkové hodnocení 68% |
| Klient Jarmila T.17.3.2019 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Nikol S.21.11.2018 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Nikol S.21.11.2018 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Jaroslav P.10.7.2018 | Celkové hodnocení 85% |
| Klient Mikuláš S.29.4.2018 | Celkové hodnocení 90% |
| Klient Eliška R.21.10.2017 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Jaroslav J.31.5.2015 | Celkové hodnocení 100% |
| Klientka Dana L.3.6.2013 | Celkové hodnocení 65% |
| Klient Valentin K.5.5.2013 | Celkové hodnocení 90% |
| Klient Petr S.4.4.2013 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Josef H.5.10.2012 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Jan P.11.9.2012 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Peter V.2.7.2012 | Celkové hodnocení 85% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Vlasta Č.17.7.2018 | Nejen kostel sv. Petra a Pavla, ale také z autobusového nádraží jezdívám do Beskyd na Pustevny - odtud pěšky krásná procházka s perfektními výhledy až na Radhoště, také Rožnov. Ale i návštěva Šilheřovic - golfové hřiště a nádherný park, nebo Hlučín se štěrkovnou ke koupání - a cena ubytování je zde přijatelná. |
| Yvona H.9.3.2018 | Vítkovice majú krásne námestie s kostolim, ktorého fotku som priložila. |
| Jaroslav P.10.7.2018 | Výborná prohlídka. Dále návštěva malého muzea a vodojemu gong. Skvělý zážitek |
| Yvona H.9.3.2018 | Do Vitkovic sa dostanete električkou priamo z Hlavného nádarží v Ostrave, no i z nádražia Ostrava Svinov, zastávka Svinov-mosty. V Ostrave je čo vidieť. Tento rok ma veľmi upútali vianočné trhy, o ktorých som písala i na svojom blogu. Všetkým odporúčam. |
| Matej Š.2.3.2018 | Pekny vylet, industrialna cast Ostravy,vsetko kusok od naseho hotelu. |
| Yvona H.9.3.2018 | Oplatí sa navštíviť, rovnako ako i ostatné turistické ciele. Netreba zabudnúť ani na Slezsky hrad, na ktorý sa dá ísť lavičkou priamo z výstaviska Černá louka. |
| Yvona H.9.3.2018 | Ak nemáte kam vyraziť a máte radi múzeá, odporúčam návštevu Železničného múzea moravskoslezského v Ostrave. Dýcha na vás história i technika zároveň. Fascinujúce pre deti, seniorov, no i produktívnu generáciu. |
| Martina N.15.1.2017 |
|
| Farní C.23.11.2015 | Líbila se nám prohlídka těžební šachty ve Vítkovicích a návštěva na konferenci v hotelu Clarion byla také bezva. |
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5A, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.