Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Veronika
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Veronika

Hotel Veronika

* * *
Mírové náměstí 3d/519, Ostrava - Vítkovice
Zobrazit na mapě

Hotel Veronika Ostrava je situován v městské části Vítkovice, nedaleko centra města. Hotel poskytuje kvalitní ubytování za nízké ceny, a to ve standardních i luxusních pokojích. Hotelové pokoje jsou prostorné a nabízí dostatek klidu. Nedílnou součástí hotelu je Club Restaurant Veronika, jemuž vládne přátelská atmosféra, a jenž připravuje dobrou kuchyni.

  • typ

    Byla jsem velmi spokojená. Personál milí a ochotný. Celkově jsem byla milé překvapená i z Ostravy jako města moc se mi u vás líbilo a vřele vás doporučím. ...

    Lya K.
  • typ

    Ďakujeme boli sme spokojný aj pri objednavke aj samotne ubytovanie....

    Marian C.
  • typ

    Velmi sympatický hotel, ve kterém pobývám již několik let vždy když navštívím Ostravu a okolí. S přístupem personálu jsem vždy velmi spokojená, všude čisto - snídaně perfektní i dostupnost od tramvaje a spojení z hlavního vlako...

    Vlasta Č.
  • typ

    Hotel není vybaven výtahem a klimatizací. Pokoje dobré, čistota v pořádku, personál vstřícný. Okolí hotelu hlučné. Poprvé z nabídky jídel jsem si nic nevybral, jídelní lístek po 17.hod. už omezený....

    Josef M.
  • typ

    Príjemný hotel aj recepčné, v restauracii hotela dobre varia, personál hotela i reštaurácie bol veľmi milý a ústretový. Okolie je úžasné, námestie i Sad Jožky Jaburkové je nádherný. Jediný problém som mala s nízkou teplotou v izbe...

    Yvona H.
  • typ

    Velmi prijemne ubytovanie v centre Ostrava-Vitkovice,dobry pristup,ciste izby!...

    Matej Š.
  • typ

    příjemné ubytování, obsluha milá, snídaně dobrá. Trochu omezující parkování a lokalizace hotelu u zastávky tramvaje (mně to na spaní nevadí, ale někoho to může rušit)...

    Kateřina H.
  • typ

    Již při příjezdu jsem byl mile prekvapen.recepce perfektní..pokoj čistý a chtěla připraven..nabídka služeb výborná......

    Petr L.
  • typ

    Dobrý den ano nebylo to spatne ubytování klidne a levné ...

    Martina N.
  • typ

    Hotel je velmi dobře dostupný z vlakového nádraží tram. č. 2. Ubytování slušné a levné, ale doporučuji špunty do uší (jsou slyšet sousedi a při otevřeném okně i hluk z ulice). Z kuchyně jsme využily snídani k naší spokojenosti. P...

    N.
  • typ

    Příjemně řešený hotel, sice je v rušné části, ale cena je zase na oplátku slušná. Příjemný a vstřícný personál, takže není co vytknout. ...

    Farní C.
  • typ

    Hotel je čistý, personál příjemný, jídlo dobré. Okolí je trochu hlučné kvůli tramvajím. Cena je velmi přízivá, využil jsem vyšší standard pokoje....

    Miroslav S.
  • typ

    Kvalita hotelu odpovídala ceně. Menší nevýhodou je horší parkování v blízkosti hotelu. Naproti je placené parkoviště, kde se však přes noc neplatí. ...

    Daniel M.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový Standard***
846 Kč
666 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový Lux***
936 Kč
756 Kč
Třílůžkový pokoj Třílůžkový Standard***
1 120 Kč
846 Kč
666 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový Standard***
1 494 Kč
1 120 Kč
846 Kč
666 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu: 

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • kanceláře k pronájmu
  • nekuřácký hotel
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

  • cukrárna
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi

Sportovní možnosti

  • horolezectví 2.0 km
  • tělocvična
  • pára 3.0 km
  • šipky 150 m
  • venkovní bazén 6.0 km
  • fitness 500 m
  • sauna 3.0 km
  • vnitřní bazén 6.0 km
  • golfový trenažér 2.0 km

Služby pro motoristy

  • parkoviště 50 m

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel se nachází v městské části Vítkovice v Ostravě, na hlavním náměstí tohoto obvodu, cca 2 km od centra města.

Nadmořská výška: 231 m n.m.

  • divadlo: 100 m
  • kino: 2.6 km
  • zdravotní středisko: 140 m
  • obchodní centrum : 2.0 km
  • autobusové nádraží: 2.0 km
  • centrum města: 2.0 km
  • letiště: 15.0 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • vlakové nádraží: 3.0 km
  • noční klub: mapa-15.jpeg km
  • lyžování
  • 49°48'52.790"
  • 18°15'59.101"

Turistické cíle:

  • Ostrava - Vítkovice kostol svätého Pavla Kostol sv. Pavla je dominantou Mierového námestia v mestskej časti Ostrava - Vítkovice. Kostol patrí rímsko - katolíckej cirkvi, spadá pod ostravsko -opavskú diecézu. Kostol postavili v rokoch 1880 …
  • Komentovaná prohlídka Ostrava-Vítkovice Včera neděle byla, včera byl hezký čas a tak jsem se autobusem z Orlové vydala na komentovanou prohlídku městské části Ostrava-Vítkovice. Informaci jsem našla na internetu. Prohlídky různých částí…
  • Olympijský park Ostrava Včera byly slavnostně zahájeny v hlavním městě Brazílie Rio de Janeiru 31. novodobé olympijské hry. V ČR jsou u této příležitosti čtyři olympijské parky, a to v Ostravě, Pardubicích, Plzni a hlavní…
  • Železniční muzeum moravskoslezské v Ostravě Ještě před vánoci jsem se s vnučkou vydala do nedaleké Ostravy na prohlídku Železničního muzea moravskoslezského v Ostravě, které je umístěno v prostorách nádraží Ostrava-střed. Toto nádraží je asi…
  • Obraz Zavraždění sv. Václava  Obraz Zavraždění sv. Václava  Zachráněný monumentální obraz Antona Pettera Zavraždění sv. Václava, který byl 160 let na půdách (srolován jako koberec), protože církvi, která ho v 1.pol.19…

Celkové hodnocení Hotel Veronika od ubytovaných zákazníků

Ubytování
84%
Stravování
79%
Přístup personálu
89%
Okolí
72%
Služby
81%
Celková spokojenost
81%
81%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Veronika hodnotilo 27 zákazníků, 81% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Lya K.

17.10.2018

Celkové hodnocení
92%

Byla jsem velmi spokojená. Personál milí a ochotný. Celkově jsem byla milé překvapená i z Ostravy jako města moc se mi u vás líbilo a vřele vás doporučím.

Reakce hotelu:

To nás těší. Moc děkujeme!

typ

Klient Marian C.

15.10.2018

Celkové hodnocení
88%

Ďakujeme boli sme spokojný aj pri objednavke aj samotne ubytovanie.

typ

Klient Vlasta Č.

17.7.2018

Celkové hodnocení
100%

Velmi sympatický hotel, ve kterém pobývám již několik let vždy když navštívím Ostravu a okolí. S přístupem personálu jsem vždy velmi spokojená, všude čisto - snídaně perfektní i dostupnost od tramvaje a spojení z hlavního vlakového nádraží výborné.

typ

Klient Josef M.

23.6.2018

Celkové hodnocení
60%

Hotel není vybaven výtahem a klimatizací. Pokoje dobré, čistota v pořádku, personál vstřícný. Okolí hotelu hlučné. Poprvé z nabídky jídel jsem si nic nevybral, jídelní lístek po 17.hod. už omezený.

typ

Klient Yvona H.

9.3.2018

Celkové hodnocení
96%

Príjemný hotel aj recepčné, v restauracii hotela dobre varia, personál hotela i reštaurácie bol veľmi milý a ústretový. Okolie je úžasné, námestie i Sad Jožky Jaburkové je nádherný. Jediný problém som mala s nízkou teplotou v izbe. Je možné, že to je norma, no mne bolo v noci zima.

typ

Klient Matej Š.

2.3.2018

Celkové hodnocení
60%

Velmi prijemne ubytovanie v centre Ostrava-Vitkovice,dobry pristup,ciste izby!

typ

Klient Kateřina H.

30.10.2017

Celkové hodnocení
96%

příjemné ubytování, obsluha milá, snídaně dobrá. Trochu omezující parkování a lokalizace hotelu u zastávky tramvaje (mně to na spaní nevadí, ale někoho to může rušit)

typ

Klient Petr L.

26.6.2017

Celkové hodnocení
96%

Již při příjezdu jsem byl mile prekvapen.recepce perfektní..pokoj čistý a chtěla připraven..nabídka služeb výborná...

typ

Klient Martina N.

15.1.2017

Celkové hodnocení
72%

Dobrý den ano nebylo to spatne ubytování klidne a levné

typ

Klient N.

4.1.2017

Celkové hodnocení
80%

Hotel je velmi dobře dostupný z vlakového nádraží tram. č. 2. Ubytování slušné a levné, ale doporučuji špunty do uší (jsou slyšet sousedi a při otevřeném okně i hluk z ulice). Z kuchyně jsme využily snídani k naší spokojenosti. Personál ochotný a příjemný. A využily jsme i malou posilovnu, která je zdarma. Ubytování celkově hodnotím kladně. Pavel z Prahy.

typ

Klient Farní C.

23.11.2015

Celkové hodnocení
76%

Příjemně řešený hotel, sice je v rušné části, ale cena je zase na oplátku slušná. Příjemný a vstřícný personál, takže není co vytknout.

typ

Klient Miroslav S.

18.4.2014

Celkové hodnocení
76%

Hotel je čistý, personál příjemný, jídlo dobré. Okolí je trochu hlučné kvůli tramvajím. Cena je velmi přízivá, využil jsem vyšší standard pokoje.

typ

Klient Daniel M.

3.12.2013

Celkové hodnocení
56%

Kvalita hotelu odpovídala ceně. Menší nevýhodou je horší parkování v blízkosti hotelu. Naproti je placené parkoviště, kde se však přes noc neplatí.

typ

Klientka Lenka B.

2.10.2013

Celkové hodnocení
100%

V hotelu Veronika se nám líbilo. Ubytování splnilo svou funkci a cenově bylo dostupné. A snídaně? Tak ta byla vynikající, bylo z čeho vybírat:-) Není co vytknout.

typ

Klient Jan D.

5.3.2013

Celkové hodnocení
70%

Byl jsem mile překvapen s úrovní ubytování ve vztahu k ceně.

Reakce hotelu:

Dobrý den, velmi děkujeme za kladnou rezenzi a věříme, že nás opět navštívíte.

typ

Klient H.

7.11.2012

Celkové hodnocení
60%

Nebylo mi sděleno, že o víkendech se snídaně nepodává. Nebylo to ani na webových stránkách, podle kterých jsem si ubytování vybral, nesdělila mi to ani recepční. Že není snídaně jsem zjistil, až když jsem na ní ráno šel. Cena je samozřejmě prezentovaná se snídaní.

Reakce hotelu:

Dobrý den, na našich stránkách je uvedeno, že mimo pracovní dny se snídaně podávají v závislosti na obsazenosti hotelu. Velmi mě mrzí, že jste náš hotel navštívil v termínu, kdy nebylo ubytováno tolik hostů. Je dost možné, že snídaně byly v tento den plánovány, ale v noci nedorazilo větší množství hostů a proto recepční nemohla tušit, že snídaně nakonec nebudou.

typ

Klientka Hana M.

6.10.2012

Celkové hodnocení
73%

Pozor na to, že jde o hotel bez výtahu a okolí je celkem hllučné. Kromě zastávky autobusu pod okny je i přímo u kostelní věže, která odbíjí každou čtvrthodinu. Pokoje byly čisté, ale v koupelně byla silně cítit plíseň a také nejsou schopni zajistit nekuřácký pokoj. Což bylo dost cítit.

Reakce hotelu:

Dobrý den, bohužel, své okolí nejsme schopni ovlivnit, ale neustále pracujeme na odhlučnění hotelu. Byla instalována speciální odhlučněná okna a podobně. Snad byla za vyšší hlučnost odměnou, krásná cihlová architektura v okolí hotelu. Na čístotu pokojů velmi dbáme a na sanitu vynakládáme nemalé prostředky, proto mě dvojnásob mrzí, že jste měla pocit, že koupelna zapáchá. Od 1.1.2013 se staly veškeré pokoje v hotelu nekuřáckými.

typ

Klient Jaroslav P.

10.7.2018

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Mikuláš S.

29.4.2018

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Eliška R.

21.10.2017

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jaroslav J.

31.5.2015

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Dana L.

3.6.2013

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient Valentin K.

5.5.2013

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Petr S.

4.4.2013

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Josef H.

5.10.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jan P.

11.9.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Peter V.

2.7.2012

Celkové hodnocení
85%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Ostrava - Vítkovice kostol svätého Pavla

typ

Vlasta Č.

17.7.2018

Nejen kostel sv. Petra a Pavla, ale také z autobusového nádraží jezdívám do Beskyd na Pustevny - odtud pěšky krásná procházka s perfektními výhledy až na Radhoště, také Rožnov. Ale i návštěva Šilheřovic - golfové hřiště a nádherný park, nebo Hlučín se štěrkovnou ke koupání - a cena ubytování je zde přijatelná.

typ

Yvona H.

9.3.2018

Vítkovice majú krásne námestie s kostolim, ktorého fotku som priložila.

Komentovaná prohlídka Ostrava-Vítkovice

typ

Jaroslav P.

10.7.2018

Výborná prohlídka. Dále návštěva malého muzea a vodojemu gong. Skvělý zážitek

typ

Yvona H.

9.3.2018

Do Vitkovic sa dostanete električkou priamo z Hlavného nádarží v Ostrave, no i z nádražia Ostrava Svinov, zastávka Svinov-mosty. V Ostrave je čo vidieť. Tento rok ma veľmi upútali vianočné trhy, o ktorých som písala i na svojom blogu. Všetkým odporúčam.

typ

Matej Š.

2.3.2018

Pekny vylet, industrialna cast Ostravy,vsetko kusok od naseho hotelu.

Olympijský park Ostrava

typ

Yvona H.

9.3.2018

Oplatí sa navštíviť, rovnako ako i ostatné turistické ciele. Netreba zabudnúť ani na Slezsky hrad, na ktorý sa dá ísť lavičkou priamo z výstaviska Černá louka.

Železniční muzeum moravskoslezské v Ostravě

typ

Yvona H.

9.3.2018

Ak nemáte kam vyraziť a máte radi múzeá, odporúčam návštevu Železničného múzea moravskoslezského v Ostrave. Dýcha na vás história i technika zároveň. Fascinujúce pre deti, seniorov, no i produktívnu generáciu.

Obraz Zavraždění sv. Václava

typ

Martina N.

15.1.2017

typ

Farní C.

23.11.2015

Líbila se nám prohlídka těžební šachty ve Vítkovicích a návštěva na konferenci v hotelu Clarion byla také bezva.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Veronika 0 Hotel Veronika 1
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím