Na výběr máte ze 3 platebních metod:
Twisto
Okamžitý převod
Platební karta
Všechny platby probíhají přes zabezpečenou platební bránu PayU.
Online platby jsou dostupné pouze pro ubytování, které je na našem webu aktivovaly. Během rezervace vždy uvidíte, zda dané ubytování tuto službu nabízí. Naší snahou je stále rozšiřovat počet partnerů, kteří online platby umožňují.
Stav platby se zobrazí hned po jejím dokončení. Stejnou informaci vám také zašleme na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při vytváření rezervace.
Online platbou je možné uhradit pouze zálohu.
Náš systém v současnosti umožňuje pouze jednorázové platby - platby na splátky nejsou podporovány.
Na rozhraní s platební bránou se můžete kdykoliv vrátit skrze e-mail s potvrzením rezervace.
Bohužel ne. Online platba je momentálně dostupná pouze u vybraných českých ubytování.
Ano, platbu můžete provést i poslední den její splatnosti.
Možné důvody neúspěšné platby zahrnují:
nedostatečné finanční prostředky na vašem bankovním účtu
nedostatečný limit pro online platby
chybně zadané číslo bankovní karty nebo CVC kód
neplatná bankovní karta
Bohužel, úhrada zálohy po splatnosti není možná. Po uplynutí termínu splatnosti systém vaši rezervaci automaticky zruší. O tomto kroku budete informováni e-mailem.
V tomto případě prosím kontaktujte ubytovací zařízení a požádejte o prodloužení splatnosti. Kontaktní údaje na ubytovatele najdete v e-mailu s potvrzením rezervace.
Pokud jste již zahájili pobyt, můžete se obratit na ubytovatele a pokusit se domluvit na vrácení finančních prostředků.
Hotely.cz zahájí proces vrácení peněz ihned po zrušení rezervace. Finanční prostředky budou vráceny na váš účet maximálně do 5 pracovních dnů (obvyklá lhůta pro vrácení je 1 - 2 pracovní dny).
V tomto případě kontaktujte prosím ubytování a požádejte o prominutí storno poplatku. Kontaktní údaje na ubytovatele naleznete v e-mailu s potvrzením rezervace. Pokud vám ubytoval storno poplatek odpustí, může zajistit vrácení finančních prostředků sám nebo nás požádat o zprostředkování.