Online platby - FAQ pro hosty

Obecné informace

1. Jakými platebními metodami mohu za svou rezervaci zaplatit? 

Na výběr máte ze 3 platebních metod:

  1. Twisto

  2. Okamžitý převod

  3. Platební karta 

Všechny platby probíhají přes zabezpečenou platební bránu PayU.



2. Kolik stojí online platba?
Nic - použití online platby nezahrnuje žádné dodatečné náklady.


3. U kterých ubytování mohu provést úhradu online platbou?

Online platby jsou dostupné pouze pro ubytování, které je na našem webu aktivovaly. Během rezervace vždy uvidíte, zda dané ubytování tuto službu nabízí. Naší snahou je stále rozšiřovat počet partnerů, kteří online platby umožňují.


4. Jak poznám, že moje online platba byla úspěšně provedena?

Stav platby se zobrazí hned po jejím dokončení. Stejnou informaci vám také zašleme na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli při vytváření rezervace.


5.  Mohu online platbou uhradit celou hodnotu rezervace nebo jen zálohu?

Online platbou je možné uhradit pouze zálohu.


6. Mohu platit ve více splátkách?

Náš systém v současnosti umožňuje pouze jednorázové platby - platby na splátky nejsou podporovány.


7. Jak se mohu vrátit na stránku s platební bránou, pokud chci zaplatit později?

Na rozhraní s platební bránou se můžete kdykoliv vrátit skrze e-mail s potvrzením rezervace.


8. Mohu platit online za rezervaci v zahraničním ubytovacím zařízení?

Bohužel ne. Online platba je momentálně dostupná pouze u vybraných českých ubytování.


9. Od koho mohu získat fakturu za provedenou úhradu zálohy?

Fakturu vystavuje přímo ubytovací zařízení. Pokud vám faktura nebyla zaslána, kontaktujte ubytovatele. Kontaktní údaje jsou uvedeny v e-mailu s potvrzením rezervace.


10. Pokud musím zaplatit zálohu do pěti dnů, mohu platbu provést až pátý den?

Ano, platbu můžete provést i poslední den její splatnosti.



Problémy s platbou

11. Jaké mohou být příčiny neúspěšné online platby?

Možné důvody neúspěšné platby zahrnují:

  1. nedostatečné finanční prostředky na vašem bankovním účtu

  2. nedostatečný limit pro online platby

  3. chybně zadané číslo bankovní karty nebo CVC kód

  4. neplatná bankovní karta

Prověřte výše uvedené příčiny. Pokud i přesto potíže s platbou přetrvávají, kontaktujte náš zákaznický servis.


12. Neprovedl/a jsem úhradu včas. Mohu platbu uhradit po termínu splatnosti?

Bohužel, úhrada zálohy po splatnosti není možná. Po uplynutí termínu splatnosti systém vaši rezervaci automaticky zruší. O tomto kroku budete informováni e-mailem.


13. Mohu požádat o prodloužení lhůty pro zaplacení zálohy?

V tomto případě prosím kontaktujte ubytovací zařízení a požádejte o prodloužení splatnosti. Kontaktní údaje na ubytovatele najdete v e-mailu s potvrzením rezervace.


14.  Přijel/a jsem do ubytovacího zařízení a nesplnilo to má očekávání, takže zde nechci zůstat. Jak mohu získat peníze zpět?

Pokud jste již zahájili pobyt, můžete se obratit na ubytovatele a pokusit se domluvit na vrácení finančních prostředků.


15. Dostanu peníze zpět pokud zruším rezervaci?
Ano, pokud zrušíte rezervaci v období bezplatného storna. Pokud však rušíte rezervací v období, kdy již platí storno poplatky, bude vám vrácena pouze ta část zálohy, která storno poplatek převyšuje.


16. Zrušil/a jsem rezervaci v období bezplatného storna. Jak dlouho bude trvat vrácení uhrazené zálohy?

Hotely.cz zahájí proces vrácení peněz ihned po zrušení rezervace. Finanční prostředky budou vráceny na váš účet maximálně do 5 pracovních dnů (obvyklá lhůta pro vrácení je 1 - 2  pracovní dny). 


17.  Z vážných osobních důvod jsem zrušil/a rezervaci v době, kdy jsou již platné storno podmínky. Dostanu zpět uhrazenou zálohu?

V tomto případě kontaktujte prosím ubytování a požádejte o prominutí storno poplatku. Kontaktní údaje na ubytovatele naleznete v e-mailu s potvrzením rezervace. Pokud vám ubytoval storno poplatek odpustí, může zajistit vrácení finančních prostředků sám nebo nás požádat o zprostředkování.