Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Classic
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Classic
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Classic
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Classic
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Classic
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Classic
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Classic
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Classic

Hotel Classic

* * *
U Památníku 1185, Nový Bydžov
Zobrazit na mapě

V Novém Bydžově je situován Hotel Classic, který je rodinným hotelem s ubytovací kapacitou až 40 lůžek. Ubytování v Hotelu Classic je vhodné i pro firemní akce, jelikož můžete využít salónku pro pořádání seminářů. V okolí hotelu v Novém Bydžově najdete mnoho možností k vyžití v oblasti kultury i sportu a ubytovat se v hotelu Classic je proto tou pravou volbou.

  • typ

    Hotel za dobrou cenu, výborná večeře, dobré pivo. ochotný personal, zlepšil bych snídaní...

    Pavel R.
  • typ

    Pěkný hotel s rodinným prostředím. Využili jsme i restauraci, kde vařili moc dobře. Hotel Classic určitě doporučujeme....

    Františelk H.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
600 Kč
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj EXECUTIVE
900 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
780 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 170 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj
1 560 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu:  angličtina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00
  • tv

Gastronomické služby

V hotelové restauraci jsou podávány pokrmy české i mezinárodní kuchyně. Nabízíme minutky i hotová jídla.

  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

Restaurace je vhodným místem pro pořádání oslav, společenských akcí a svateb. Po dohodě je možné zajistit transfer.

Sportovní možnosti

Okolí hotelu je vhodné zejména pro cykloturistiku.

  • bowling
  • vnitřní bazén
  • kulečník
  • jízda na koni

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

Pro pořádání soukromých či firemních akcí, školení a seminářů je vedle restaurace k dispozici salonek. K dispozici je video, TV, internet.

Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj EXECUTIVE
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj Čtyřlůžkový pokoj
od 21.8.2018
do 21.10.2018
600 Kč
900 Kč
780 Kč
1 170 Kč
1 560 Kč

Hotel Classic se nachází v centru Nového Bydžova - města na spojnici Chlumce nad Cidlinou a Jičína.

Hrad Kost, ZOO (Safari) ve Dvoře Králové, zámek v Chlumci nad Cidlinou, nově vybudované koupaliště v Novém Bydžově. - více Za návštěvu stojí zejména 15 km vzdálený Hrádek u Nechanic se zámeckým parkem, 10 km vzdálený zámek Karlova koruna v Chlumci nad Cidlinou a památník selských bouří z roku 1775, roubené kostelíky se zvonicemi v Měníku a ve Vysočanech, románský kostel sv. Prokopa ve Starém Bydžově, naučná stezka dr. Vojtěcha ve Skřivanech, trámový roubený kostelík sv. Jiří v Loučné Hoře, památník bitvy U Chlumu, vojenský hřbitov a mnohé další.

Nadmořská výška: 234 m n.m.

  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • noční klub: mapa-317.jpeg km
  • 50°14'33.937"
  • 15°29'29.218"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Webkamera - Nový Bydžov Webkamery na připojeném odkazu nabízí pohled na město od kostela v Metličanech a na bydžovské náměstí s novogotickou radnicí a budovou muzea. Viz: http://www.novybydzov.cz/vismo/webkamera.asp
  • Nový Bydžov - Mariánský sloup Novobydžovský morový sloup se nachází v centru Masarykova náměstí. Základy morového sloupu pocházejí již z roku 1697. V konečné podobě sousoší vzniklo až v roce 1716. Na centrálním sloupu je umístěna…
  • Nový Bydžov Nový Bydžov leží ve Východních Čechách, západním směrem od města Hradec Králové. Město je založeno na pravém břehu řeky Cidliny. Město se rozkládá v oblasti České Tabule. Okolí města tvoří mírně…
  • Farní sbor Českobratrské církve evangelické Až do roku 1942, kdy se ujal samostatné práce v Novém Bydžově vikář František Marounek, kazatelská stanice sboru v Hořicích. Za 2. světové války byl život ve sboru velmi čilý, že počet členů přesáhl 700. Po válce se odstěhovalo mnoho členů do pohraničí, ale i tak dosáhl sbor statutu filiálního sboru spojením s...
  • Městské muzeum Muzeum je otevřeno od května do konce října o nedělích a svátcích vždy od 9 do 12 a od 13 do 17 hodin. Pro předem ohlášené hromadné návštěvy je možno po dohodě zajistit vstup i v ostatních dnech po celý rok. Uvítáme nejen vyučující, žáky a studenty základních a středních škol, ale i různé skupiny absolventů...

Celkové hodnocení Hotel Classic od ubytovaných zákazníků

Ubytování
65%
Stravování
83%
Přístup personálu
83%
Okolí
69%
Služby
50%
Celková spokojenost
70%
70%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Classic hodnotilo 8 zákazníků, 63% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Pavel R.

10.6.2018

Celkové hodnocení
60%

Hotel za dobrou cenu, výborná večeře, dobré pivo. ochotný personal, zlepšil bych snídaní

typ

Klient Petr B.

2.2.2013

Celkové hodnocení
84%

Menší problém tam přece byl, na pětilůžkovém pokoji byla televize úhlopříčky cca 35". Podle mého názoru si pokoj zaslouží větší TV. Jinak OK.

typ

Klient Petr S.

5.1.2013

Celkové hodnocení
32%

Hotel Classic je naprosto šílená díra. Na pokoji byla neuvěřitelná zima, po ránu jednou i pod 15°C. Celým pokojem se linul zápach přepálených tuků z kuchyně, který do pokoje proudil jak z chodby, tak hlavně z centrálního odsávání. Pokoj byl celkově velmi stroze zařízen a koupelna nebyla zrovna vzor čistoty. Internet přes Wifi byl horor, fungoval velmi sporadicky a špatně. Gastronomický zážitek v hotelové restauraci, to je kapitola sama pro sebe. Po zkušenostech s pokojem sem se odvážil si objednat pouze zeleninový salát a ani to nebyla dobrá volba - prostě hnus. Pokud někdo jen uvažujete o ubytování v hotelu Classic, radím vám, rychle na to zapomeňte. V okolí je několik mnohel lepších ubytovacích zařízení a překvapivě i za mnohem lepší cenu.

typ

Klient Františelk H.

30.10.2009

Celkové hodnocení
93%

Pěkný hotel s rodinným prostředím. Využili jsme i restauraci, kde vařili moc dobře. Hotel Classic určitě doporučujeme.

typ

Klient Pavel S.

11.7.2014

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient K.

9.11.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Miloslav B.

21.10.2008

Celkové hodnocení
93%

typ

Klient Peter F.

9.7.2008

Celkové hodnocení
73%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Classic 0 Hotel Classic 1 Hotel Classic 2 Hotel Classic 3 Hotel Classic 4 Hotel Classic 5 Hotel Classic 6 Hotel Classic 7

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím