Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rambousek ***
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rambousek ***
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rambousek ***
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rambousek ***
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rambousek ***
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rambousek ***

Hotel Rambousek

* * *
Komenského 60, Nové Město nad Metují
Zobrazit na mapě
Popis hotelu více

Ke svému ubytování v romantické krajině Nového Města nad Metují můžete využít kvalitní Hotel Rambousek, který se řadí k hotelům rodinného typu. Hotel Rambousek poskytne potřebné zázemí pro individuální hosty stejně jako pro obchodní cestující, kterým nabízí potřebné zázemí také díky salonku. Okolí Nového Města zaručuje příjemné prostředí pro procházky nebo projížďky Orlickými horami.

  • typ

    Hotel snadno dostupný, kolem se dá i zaparkovat, personál ochotný. lze si uložit i jízdní kola. Vybavení není sice špičkové ale odpovídá ceně a je plně dostačující pro běžné cetování - město kolem a okolí je úžasné....

    Marie Z.
  • typ

    Pokoj i koupelna,obojí čisté.Zařízení pro jednodenní přespání,i delší pobyt úplně dostačující.Personál vstřícný,v restauraci velmi příjemné posezení a přístup personálu bez jediné výtky.Při další cestě do Nového Města nad Metují z...

    Josef B.
  • typ

    Personál vstřícný, ubytování skromnější, malý pokoj, malá obrazovka TV. Krepové povlečení. Hotel je bez výtahu, tedy méně vhodné pro starší klienty. Výhodou je restaurace v přízemí, kde je možné stravování. Doporučuji lepší úklid ...

    Jindřiška K.
  • typ

    Hotel je v centru města, ale na trochu hlučné ulici. Jinak jsme byli spokojeni....

    Jaroslava J.
  • typ

    Byli jsme spokojeni.I kdyz hotel je uz ponekud starsi.Vse bylo vynahrazeno pristupem personalu....

    Lukáš H.
  • typ

    Personál hotelu Rambousek je velice vstřícný k požadavkům klienta. Při jednání je velice vlídný. Toto ubytování v Novém Městě nad Metují vřele doporučuji každému zájemci....

    Arnold K.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj apartmá
990 Kč
Jednolůžkový pokoj jednolůžkový pokoj
580 Kč
Dvoulůžkový pokoj dvoulůžkový pokoj
880 Kč
Třílůžkový pokoj třílůžkový pokoj
990 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard

Služby hotelu

Moderně a účelně zařízené pokoje nabízejí ideální možnosti nejen pro příjemný odpočinek, ale i pro práci obchodních cestujících, jimž je k tomuto účelu k dispozici fax v recepci.Hotel dipsonuje i salonkem, který slouží pro uzavřené obchodní jednání, školení a kurzy, svatby, srazy.

jazyková vybavenost personálu:  AJ, NJ

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00

Gastronomické služby

Hotelová restaurace nabízí široký sortiment teplých a studených jídel, moučníků a nápojů. Ochotný personál je zárukou klidného a ničím nerušeného posezení v příjemném prostředí.

  • restaurace

Doplňkové služby

Hotel akceptuje domácí zvířata.

  • domácí mazlíčci - 60 Kč

Sportovní možnosti

Historie zámku v Novém Městě nad Metují je téměř totožná s historií města. Zámek je nedílnou součástí městské památkové rezervace. Byl založen v roce 1501 Janem Černčickým z Kacova. V okolí hotelu lze provozovat turistiku a cyklistiku.

Služby pro motoristy

Lze parkovat nedaleko hotelu.

Jednolůžkový pokoj jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj apartmá
Třílůžkový pokoj třílůžkový pokoj
od 26.5.2017
do 8.5.2018
580 Kč
880 Kč
990 Kč
990 Kč

Uvedené ceny zahrnují snídani

Ceny obsahují rekreační poplatek.

Hotel Rambousek se nachází asi 200 m od historického centra Nového Města nad Metují.

  • informační služba: 20.0 km
  • vlakové nádraží: 0,5 km
  • autobusové nádraží: 0,5 km
  • centrum města: 0,2 km
  • noční klub: mapa-301.jpeg km
  • 50° 20' 52
  • 16° 9' 3

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Nové Město nad Metují - klášterní kostel Narození Panny Marie Bývalý klášterní kostel Narození Panny Marie byl společně s Loretánskou kaplí postaven roku 1767. Je spojen s bývalým klášterem a špitálem Milosrdných bratří. Postaven byl na místě předešlého kostela sv. Máří Magdalény, který byl připomínán roku 1500.
  • Nové Město nad Metují - socha Sv. Jana Nepomuckého V městské památkové rezervaci, Novém Městě nad Metují v ulici U Zázvorky, stojí u hradeb nad skalním srázem Socha sv. Jana Nepomuckého z r. 1709.  
  • Nové Město nad Metují - galerie Zázvorka Galerie Zázvorka se nachází u věže městského opevnění ze 16. století stejného jména - Zázvorka. V 1. patře galerie je expozice výtvarných děl novoměstských rodáků. V podkroví se během roku konají krátkodobé výstavy. Přízemí a sklepní prostor jsou využívány jako lapidárium, kde jsou umístěny kamenné a...
  • Nové Město nad Metují - dům U Sv. Jana V Novém Městě nad Metují stojí naproti Městskému úřadu na ulici Českých legií dům čp. 4 s nádherným vstupním portálem a nikou se sochou Sv. Jana Nepomuckého.  
  • Nové Město nad Metují - Krajská brána Přístup do Nového Města nad Metují byl po založení města na začátku 16. stol. dvěma branami: z jihu Horskou bránou a ze severu Krajskou bránou. Krajská brána postavená o něco později než Horská dostala v 18. stol. č. 11. Dvouposchoďová Krajská (Zemská, Hradecká) brána s výškou shodnou s výškou hradeb,...

Celkové hodnocení Hotel Rambousek *** od ubytovaných zákazníků

Ubytování
69%
Stravování
75%
Přístup personálu
87%
Okolí
82%
Služby
74%
Celková spokojenost
77%
77%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Rambousek *** hodnotilo 42 zákazníků, 64% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Marie Z.

6.8.2016

Celkové hodnocení
80%

Hotel snadno dostupný, kolem se dá i zaparkovat, personál ochotný. lze si uložit i jízdní kola. Vybavení není sice špičkové ale odpovídá ceně a je plně dostačující pro běžné cetování - město kolem a okolí je úžasné.

typ

Klient Josef B.

20.7.2015

Celkové hodnocení
96%

Pokoj i koupelna,obojí čisté.Zařízení pro jednodenní přespání,i delší pobyt úplně dostačující.Personál vstřícný,v restauraci velmi příjemné posezení a přístup personálu bez jediné výtky.Při další cestě do Nového Města nad Metují zcela určitě jiné ubytování hledat nebudu.

Reakce hotelu:

Dobrý den Děkujeme a vážíme si Vašeho hodnocení s pozdravem Hotel Rambousek

typ

Klient Martin Š.

19.11.2014

Celkové hodnocení
75%

Hotel je 10 minut chůze od náměstí. Pokoj příjemný, jak jsem četl i v jiné recenzi televizní obrazovka opravdu velmi malá. Celkově dobré ubytování ale řekl bych, že hotel má doby větší slávy tak trochu za sebou. Kvalita odpovídá ceně. Personál je příjemný a hotel je veden tak trochu v sousedském duchu. Pro nás největší minus je, že je za ty roky, co je dole hospoda, úplně prosáklý cigaretovým kouřem.

typ

Klientka Jindřiška K.

18.8.2014

Celkové hodnocení
72%

Personál vstřícný, ubytování skromnější, malý pokoj, malá obrazovka TV. Krepové povlečení. Hotel je bez výtahu, tedy méně vhodné pro starší klienty. Výhodou je restaurace v přízemí, kde je možné stravování. Doporučuji lepší úklid na toaletách restaurace. Chybí papírové utěrky. Hotel je umístěn na rušné ulici, proto parkování je možné pouze na přilehlých ulicích, hotel nemá vlastní parkoviště.

typ

Klientka Jaroslava J.

18.7.2014

Celkové hodnocení
80%

Hotel je v centru města, ale na trochu hlučné ulici. Jinak jsme byli spokojeni.

typ

Klient Lukáš H.

10.12.2013

Celkové hodnocení
76%

Byli jsme spokojeni.I kdyz hotel je uz ponekud starsi.Vse bylo vynahrazeno pristupem personalu.

typ

Klient Antonín Š.

10.10.2013

Celkové hodnocení
60%

Je nutno vyzdvihnout ochotu a celkový přístup a pozornost personálu, velice dobrou kvalitu stravy. Všechny tyto pozitivní skutečnosti ale dost výrazně kazí plesnivý závěs ve sprchovém koutě, i když jinak je v pokoji čisto a celkem útulně.

typ

Klientka Dana M.

16.8.2013

Celkové hodnocení
44%

Průměrný hotel, před hotelem rušná silnice.

typ

Klient Josef F.

10.1.2013

Celkové hodnocení
92%

Nábytek a vybavení pokoje, kde jsme byli ubytováni, t.j. hlavně postele, polštáře a deky by už bylo třeba vyměnit za nové, své si už toto vybavení pokoje odsloužilo. Jinak jsme byli velmi spokojeni, zejména s kvalitou kuchyně a přístupem a ochotou personálu hotelu. Děkujeme.

typ

Klientka S.

2.11.2012

Celkové hodnocení
70%

V hotelu Rambousek topí minimálně a přímotop je hlučný. Lůžkoviny nevypadají dobře. Další připomínka je snídaně - bílá káva v hotelu Rambousek je 250ml instantní kávy a 1 malá smetánka do kávy! Ubytování v hotelu Rambousek nebudu vyhledávat.

typ

Klientka Marie Ž.

8.8.2012

Celkové hodnocení
80%

Problém - plíseň ve sprchovém koutě.

typ

Klient R.

11.5.2012

Celkové hodnocení
20%

Podle mé zkušenosti je hotel Rambousek něco odporně nespolehlivého. Nedoporučuji nikomu, aby tento hotel používal. Ubytování bylo sjednáno vaším prostřednictvím, vše potvrzeno, ale když jsme se dostavili, tak byl hotel uzavřen. Což nás donutilo, abychom si našli ubytování jinde, konkrétně v hotelu Bonato v Náchodě, kde vše probíhalo perfektně. Nikomu nedoporučuji ubytování v hotelu Rambousek, kvůli neserioznímu jednání majitele tohoto hotelu. Objednání a chování majitele hotelu je neseriózní, protože potvrdil rezervaci, ale přitom hotel byl uzavřen. Navrhoval bych, aby tento hotel byl bojkotován a vyřazen z vaší evidence, neboť jednáním tohoto majitele následně zpochybňujete i svoji důvěru, protože toto ubytování je přes vás sjednané. Majitel si dělá legraci nejenom z vás, ale vašim prostřednictvím i ze zákazníků. Nikdy se mi nestalo, že bych se s takovým hulvátským postojem majitele hotelu setkal. Ubytování v tomto hotelu NEDOPORUČUJI, je to výsměch všemu. Jinak vaše služby jsou solidní a perfektní. Distancujte se od těchto zloduchů, neboť jak jsem psal stín a ostuda padne i na vaší firmu. Vám děkuji....Hotel Rambousek je po zkušenostech absolutě neseriozní a nejhorší....děkuji.

typ

Klient N.

11.1.2012

Celkové hodnocení
60%

Zařízení pokoje velmi staré, nefunkční TV, osvětlení v pokoji i v příslušenství naprosto nedostatečné (slabé žárovky, nebo prasklé), v noci nefungovalo topení.

typ

Klient Zdeněk G.

6.10.2011

Celkové hodnocení
76%

Mělo by se dbát, aby se nekouřilo kde se nemá. V hotelu ( v recepci) by mohly být nějaké mapky(prospekty) o okolí a hlavně jaké jsou zajímavosti tamnějšího města. Je to moc krásné město. Škoda, že zrovna jsme měli tu smůlu, že se opravovala komunikace z náměstí.

typ

Klientka Věra K.

15.9.2011

Celkové hodnocení
68%

V hotelu bylo čisto, ale přikrývky byly velmi těžké. Snídaně byla velmi průměrná a navíc personál si nepamatoval naši objednávku (na snídani jsme v tu dobu byly 4! hosté) a přinesl nám něco jiného....

typ

Klient Miroslav H.

13.7.2011

Celkové hodnocení
87%

V době mého pobytu byla restaurace zadána pro uzavřenou společnost, proto nemohu hodnotit kvalitu kuchyně, byla mi doporučena restaurace, kde byla kuchyně velmi dobrá. Okolí hotelu - historické jádro Nového Města n. M. je krásné. Vzhledem k nízké ceně ubytování byly poskytnuté služby na dobré úrovni.

typ

Klientka Líba V.

8.6.2011

Celkové hodnocení
88%

Velkou výhodou je , že je hotel ve velké blízkosti historického centra. Bohužel však před hotelem probíhá frekventovaná silnice a u hotelu jsou zbrzďovací pásy opatřeny zvukovou signalizací .

typ

Klient Milan V.

13.5.2011

Celkové hodnocení
96%

Chtěl bych poděkovat servírce za perfektní obsluhu, a za ten ředěný džus ke snídani v den odjezdu určitě nemohla. Děkuji V.

typ

Klientka Markéta K.

29.4.2011

Celkové hodnocení
47%

Hotel je poměrně levný, nicméně i když je vybavení starší, bylo by vhod udržovat vybavení v pořádku, což v našem případě nebylo, např.sprcha stříkala všude jinde než růžicí, jedno světlo u postele nefungovalo, prasklá nádrž WC, velmi hlučný ventilátor v koupelně, také úplně chyběl držák na toaletní papír. Ráno jsme si k snídani objednali omeletu, kterou jsme obdrželi smaženou na přepáleném levném tuku a ještě připálenou. Okolí hotelu nehodnotím, neboť jsme odjeli bez prohlídky okolí, taktéž jsme nevyužili žádné služby. Myslím, že příště si tento hotel nevyberu.

typ

Klient Daniel L.

9.10.2010

Celkové hodnocení
96%

Hotel ponuka prijemne ubytovanie za velmi slusnu cenu.

typ

Klientka Alžběta B.

9.9.2010

Celkové hodnocení
76%

Kvalita ubytování odpovídá ceně.

typ

Klient Arnold K.

10.6.2009

Celkové hodnocení
100%

Personál hotelu Rambousek je velice vstřícný k požadavkům klienta. Při jednání je velice vlídný. Toto ubytování v Novém Městě nad Metují vřele doporučuji každému zájemci.

typ

Klient Jiří J.

27.7.2014

Celkové hodnocení
36%

typ

Klient Petr H.

26.5.2014

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Ota Š.

11.7.2013

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Pavla J.

13.1.2013

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Milan M.

15.9.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Jirina L.

6.6.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Hana R.

14.8.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Jaruška Ř.

18.7.2011

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Jakub Š.

13.7.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Zdenka K.

27.6.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Pavel Z.

6.11.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Martin K.

1.11.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Martin K.

24.9.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Daniel Z.

5.9.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Pavla K.

4.9.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient B.

4.9.2010

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Markéta V.

6.5.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Jarmila V.

9.10.2009

Celkové hodnocení
50%

typ

Klient S.

7.9.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient F.

28.7.2007

Celkové hodnocení
85%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Nové Město nad Metují - klášterní kostel Narození Panny Marie

Nové Město nad Metují - socha Sv. Jana Nepomuckého

Nové Město nad Metují - galerie Zázvorka

Nové Město nad Metují - dům U Sv. Jana

Nové Město nad Metují - Krajská brána

typ

Marie Z.

6.8.2016

Kolem krajské brány jsme šli a líbil se nám nápis s historií města

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Sokolovská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec

1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.

5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení

5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.

6.2. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.

7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.

Hotel Rambousek *** 0 Hotel Rambousek *** 1 Hotel Rambousek *** 2 Hotel Rambousek *** 3 Hotel Rambousek *** 4 Hotel Rambousek *** 5

Zaslat poptávku
TOPlist