| Klient Zdeněk S.13.8.2017 | Celkové hodnocení 100% | Příjemný personál, výborná kuchyně, ubytovaná v upraveném, dostatečně vybaveném pokoji. Mohu jen doporučit. |
Ke svému ubytování v romantické krajině Nového Města nad Metují můžete využít kvalitní Hotel Rambousek, který se řadí k hotelům rodinného typu. Hotel Rambousek poskytne potřebné zázemí pro individuální hosty stejně jako pro obchodní cestující, kterým nabízí potřebné zázemí také díky salonku. Okolí Nového Města zaručuje příjemné prostředí pro procházky nebo projížďky Orlickými horami.
jazyková vybavenost personálu:
Historie zámku v Novém Městě nad Metují je téměř totožná s historií města. Zámek je nedílnou součástí městské památkové rezervace. Byl založen v roce 1501 Janem Černčickým z Kacova. V okolí hotelu lze provozovat turistiku a cyklistiku.
Hotel Rambousek se nachází asi 200 m od historického centra Nového Města nad Metují.
Nadmořská výška: 329 m n.m.
Ubytování | 74% |
---|---|
Stravování | 78% |
Přístup personálu | 91% |
Okolí | 88% |
Služby | 84% |
Celková spokojenost | 83% |
Hotel Rambousek hodnotilo 18 zákazníků, 72% tento hotel doporučuje.
| Klient Zdeněk S.13.8.2017 | Celkové hodnocení 100% | Příjemný personál, výborná kuchyně, ubytovaná v upraveném, dostatečně vybaveném pokoji. Mohu jen doporučit. |
| Klient Iveta K.10.7.2017 | Celkové hodnocení 95% | Příjemný hotel, ubytování v pořádku, parkování v přilehlé ulici. Pokoj uklizený, příslušenství čisté, připravené ručníky a osušky. Restauraci nemohu posoudit, protože byla zavřená z důvodu dovolené. Výhodná je poloha hotelu, pár minut chůze na náměstí a k zámku. |
| Klient Marie Z.6.8.2016 | Celkové hodnocení 80% | Hotel snadno dostupný, kolem se dá i zaparkovat, personál ochotný. lze si uložit i jízdní kola. Vybavení není sice špičkové ale odpovídá ceně a je plně dostačující pro běžné cetování - město kolem a okolí je úžasné. |
| Klient Josef B.20.7.2015 | Celkové hodnocení 96% | Pokoj i koupelna,obojí čisté.Zařízení pro jednodenní přespání,i delší pobyt úplně dostačující.Personál vstřícný,v restauraci velmi příjemné posezení a přístup personálu bez jediné výtky.Při další cestě do Nového Města nad Metují zcela určitě jiné ubytování hledat nebudu. Reakce hotelu:Dobrý den Děkujeme a vážíme si Vašeho hodnocení s pozdravem Hotel Rambousek |
| Klient Martin Š.19.11.2014 | Celkové hodnocení 75% | Hotel je 10 minut chůze od náměstí. Pokoj příjemný, jak jsem četl i v jiné recenzi televizní obrazovka opravdu velmi malá. Celkově dobré ubytování ale řekl bych, že hotel má doby větší slávy tak trochu za sebou. Kvalita odpovídá ceně. Personál je příjemný a hotel je veden tak trochu v sousedském duchu. Pro nás největší minus je, že je za ty roky, co je dole hospoda, úplně prosáklý cigaretovým kouřem. |
| Klientka Jindřiška K.18.8.2014 | Celkové hodnocení 72% | Personál vstřícný, ubytování skromnější, malý pokoj, malá obrazovka TV. Krepové povlečení. Hotel je bez výtahu, tedy méně vhodné pro starší klienty. Výhodou je restaurace v přízemí, kde je možné stravování. Doporučuji lepší úklid na toaletách restaurace. Chybí papírové utěrky. Hotel je umístěn na rušné ulici, proto parkování je možné pouze na přilehlých ulicích, hotel nemá vlastní parkoviště. |
| Klientka Jaroslava J.18.7.2014 | Celkové hodnocení 80% | Hotel je v centru města, ale na trochu hlučné ulici. Jinak jsme byli spokojeni. |
| Klient Lukáš H.10.12.2013 | Celkové hodnocení 76% | Byli jsme spokojeni.I kdyz hotel je uz ponekud starsi.Vse bylo vynahrazeno pristupem personalu. |
| Klient Josef F.10.1.2013 | Celkové hodnocení 92% | Nábytek a vybavení pokoje, kde jsme byli ubytováni, t.j. hlavně postele, polštáře a deky by už bylo třeba vyměnit za nové, své si už toto vybavení pokoje odsloužilo. Jinak jsme byli velmi spokojeni, zejména s kvalitou kuchyně a přístupem a ochotou personálu hotelu. Děkujeme. |
| Klientka S.2.11.2012 | Celkové hodnocení 70% | V hotelu Rambousek topí minimálně a přímotop je hlučný. Lůžkoviny nevypadají dobře. Další připomínka je snídaně - bílá káva v hotelu Rambousek je 250ml instantní kávy a 1 malá smetánka do kávy! Ubytování v hotelu Rambousek nebudu vyhledávat. |
| Klientka Marie Ž.8.8.2012 | Celkové hodnocení 80% | Problém - plíseň ve sprchovém koutě. |
| Klient Iva D.21.9.2018 | Celkové hodnocení 76% |
| Klient Testovací R.31.7.2017 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Testovací R.22.7.2017 | Celkové hodnocení 60% |
| Klient Petr H.26.5.2014 | Celkové hodnocení 85% |
| Klient Ota Š.11.7.2013 | Celkové hodnocení 80% |
| Klientka Pavla J.13.1.2013 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Milan M.15.9.2012 | Celkové hodnocení 92% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Alena G.10.8.2018 | Na historickém náměstí se mě líbilo mnoho obchůdků se suvenýry a příjemnými prodavači. |
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.