Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Seifert

Hotel Seifert

* * *
Nové Hamry 13, Nové Hamry
Zobrazit na mapě

Příjemné ubytování v srdci Krušných hor poskytuje Hotel Seifert se sídlem v Nových Hamrech. Hotel Seifert nabízí ideální pobyt pro ty, kteří touží po odpočinku, aktivní dovolené i sportovním vyžití. Ubytovací kapacita zahrnuje jednolůžkové až čtyřlůžkové, moderně rekonstruované pokoje se standardním vybavením. K dispozici je velký společenský sál, společenská místnost a restaurace s letní zahrádkou.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový
590 Kč
Dvoulůžkový pokoj s možností přistýlky
Dvoulůžkový
1 180 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový
1 770 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový
2 360 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Hotel disponuje společenskými prostory pro firemní večírky, semináře, školení, svatby či zábavy.
Recepci naleznete v hotelu a slouží i pro hosty penzionu.
V penzionu můžete volné večery trávit ve společenské místnosti.

jazyková vybavenost personálu:  NJ, RJ. AJ

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • pokojová služba
  • tv
  • zahrada
  • úschovna jízdních kol a koloběžek

Gastronomické služby

V hotelu je k dispozici restaurace a Grill bar.
V penzionu můžete využít plně vybavenou kuchyň.

  • pivnice
  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • průvodcovské služby - 200 Kč
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

Penzion Seifert je vhodným ubytováním pro rodiny, skupiny přátel, lyžařské výcviky, školy v přírodě a různá sportovní soustředění. Pension je obklopen sjezdovkami a tak vás v zimě od lyžařského vyžití bude dělit pouhých 20 m chůze.

  • horolezectví 100 m
  • hřiště pro děti
  • úschovna lyží
  • šipky
  • sauna 50 m
  • stolní tenis
  • kulečník

Služby pro motoristy

V hotelu je k dispozici podzemní garážové parkování. Parkování pro hosty penzionu je možné na parkovišti pouhých 10 m od penzionu.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

Kongresové centrum hotelu Seifert v Nových Hamrech pro 30 až 200 osob je díky svému vybavení - divadelní pódium, moderní velkoplošný projektor, perfektní akustika a profesionální ozvučení – vhodné pro konání následujících akcí: konference a semináře, firemní akce, školicí sál, společenské akce, sportovní akce, divadelní vystoupení.

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
  • společenská místnost s tv
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Nadmořská výška: 693 m n.m.

  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • zdravotní středisko: 6.0 km
  • obchodní centrum : 6.0 km
  • letiště: 30.0 km
  • vlakové nádraží: 0,3 km
  • lyžování
  • 50°21'35.513"
  • 12°43'9.042"

Turistické cíle:

  • Turistická známka č. 1883 - Nové Hamry - Krušné hory Nové Hamry leží na samém konci západního Krušnohoří v nadmořské výšce 670 – 890 m.n.m. a jsou nejčistší části Krušných hor. Parkoviště před hotelem Seifert je zároveň výchozím místem pro všechny…
  • Hamerská naučná stezka Na parkovišti před hotelem Seifert v Nových Hamrech, kousek od infocentra, má svůj výchozí i cílový bod 6 kilometrů dlouhá Hamerská stezka. Tato naučná stezka, vhodná pro pěší i cykloturisty,…
  • Rozcestí Nové Hamry - Žst. Rozcestník umístěný před železničním nádražím v Nových Hamrech stojí na žlutě značené turistické trase, která okolo nádraží prochází od severu na jih. Pokud se po žluté vydáte směrem na jih, dojdete…
  • Rozcestí Nad nádražím Křižovatkou třech místních komunikací označenou turistickým rozcestníkem Nad nádražím prochází žlutě značená turistická trasa a červeně značená Hamerská naučná stezka. Žlutá trasa vede od železniční…
  • Rozhledna na Tisovském vrchu Na vrcholovém žulovém skalisku Tisovského vrchu /977m/ byla dokončena v roce 1897 jedna z nejmohutnějších a nejkrásnějších rozhleden v Krušných horách. Rozhledna je vystavěna ze žulových kvádrů a je…

Celkové hodnocení Hotel Seifert od ubytovaných zákazníků

Ubytování
60%
Stravování
80%
Přístup personálu
80%
Okolí
80%
Služby
80%
Celková spokojenost
76%
76%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Seifert hodnotil 1 zákazník, 100% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Zdeňka H.

20.9.2018

Celkové hodnocení
76%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Seifert 0 Hotel Seifert 1 Hotel Seifert 2 Hotel Seifert 3 Hotel Seifert 4 Hotel Seifert 5 Hotel Seifert 6 Hotel Seifert 7 Hotel Seifert 8 Hotel Seifert 9 Hotel Seifert 10 Hotel Seifert 11 Hotel Seifert 12 Hotel Seifert 13 Hotel Seifert 14 Hotel Seifert 15 Hotel Seifert 16
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím