Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness Hotel Vyhlídka

Wellness Hotel Vyhlídka

* * * *
Na Vyhlídce 298, Náchod
Zobrazit na mapě
Pobytové balíčky

Wellness Hotel Vyhlídka je rodinný nekuřácký hotel. Nabízí klidnou, ničím nerušenou relaxaci uprostřed přírody s krásným výhledem do širokého okolí. Prvotřídní servis a osobní přístup k hostům je samozřejmostí. V nabídce jsou pobytové balíčky od 2 nocí s polopenzí a dalšími službami. Wellness Hotel Vyhlídka má pestrou nabídku relaxačních a rehabilitačních procedur, bohaté zkušenosti má i s pořádáním firemních akcí a školení. Ke konferenčním účelům v hotelu slouží 3 salonky s kapacitou 20 - 60 osob. K pobytům nepřijímáme děti mladší 12-ti let.

  • typ

    Byli jsme velmi mile překvapeni polohou hotelu Na vyhlídce. Nádherný výhled na celý Náchod, dokonce až za hranice Česka na Polsko. Ubytování bylo příjemné včetně sociálního zařízení. Jídelna opět s krásným výhledem. Snídaně s boha...

    Marie H.
  • typ

    Příjemný hotel, krásný výhled, čistota pokoje a wellnes na jedničku. Na pokoji byl župan a osuška do bazénu. Výborné jídlo a skvělé dezerty. Personál vstřícný a ochotný. Moc se nám pobyt líbil a rádi vás znovu navštívíme....

    Lubomír Ž.
  • typ

    Velmi příjemný hotel, byli jsme v pracovní dny, takže menší počet hostů a tím i více možností vtěsnat co nejvíce procedur za sebou tak, abychom co nejvíce využili okolí hotelu k vyjížďkám. Vynikající kuchyně, vzorná obsluha. Pěkný...

    Ing.Jiří M.
  • typ

    Příjemný hotel i personál. Byli jsme velmi spokojeni a určitě se rádi vrátíme....

    Jana Š.
  • typ

    Příjemné a pohodlné ubytování.Velmi čisto ve všech prostorech hotelu.Výborné jídlo.Úžasné masáže....

    Hana T.
  • typ

    Moc se nám pobyt líbil. Příjemný pobyt, milí a ochotný perzonál. Výborná kuchyně. Supr bazén a příjemný masér...vřele doporučujeme a určitě zase hotel navštívíme...

    Zdenka S.
  • typ

    Jeden z mala hotelu ktery opravdu splnil vsechna ocekavani a to co sliboval. Muzeme jen vrele doporucit. ;-)...

    J.
  • typ

    Opravdu nádherná vyhlídka,čistý vzduch,lesy.Pokoje velké,koupelny také a dobře vybavené.Kuchyně kvalitní,personál milý a úslužný.Jediný nedostatek je slabý signál internetu....

    Antonín Z.
  • typ

    Krásný hotel, příjemná odsluha a velmi chutná kuchyně. Jediné co, tak Náchod není úplně turisticky zajímavý, ale v okolí se už vybrat dá.. ...

    Pavel M.
  • typ

    Hotel nás překvapil velkým množstvím nabízených služeb, masáže byly na výborné úrovni, nádherně položený nad městem Náchod, personál příjemný, včetně pana majitele, určitě hotel znovu navštívíme, moc doporučujeme....

    Jitka J.
  • typ

    Pobyt ve Vašem zařízení lze po všech stránkách hodnotit na 1 s hvězdičkou. Ubytování, stravování a wellness zázemí nelze cokoliv vytknout a překrásné panorama, které nabízí výhled z restaurace hotelu, může dostatečně vylíčit pouze...

    Vladimír M.
  • typ

    V hotelu na Vyhlídce jsme byli velmi spokojeni, nejhezčí hotel, který jsme zatím navštívili. Krásné, příjemné prostředí, klid, čistota, personál vstřícný a ochotný. Určitě se tam zase někdy vrátíme....

    Lenka N.
  • typ

    Velmi pěkný moderní hotel, služby perfektní,někdy až moc /obden výměna ručníků/.Příjemný personál poradí kam na výlety.Jenom ten kopec.Bez auta pro netrénované nemožné....

    Miroslav V.
  • typ

    Tento hotel vyniká především úžasnou polohou a tím pádem skvělým výhledem na celé údolí a město Náchod.Personál velmi příjemný,služby perfektní a jídlo výborné i když jsme poznali,že v kuchyni se vyměnila směna.Každý kuchař holt v...

    Lenka J.
  • typ

    výber hotela sme previedli spontáne za učelom blískeho ubytovania s welnes v blizkosti Zoo v Dvur kralove nad L. O to príjemnejšie bolo prekvapenie z prostredia a prístupu personálu. Boli sme velmi,velmi,velmi spokojný. Hotelu na ...

    Peter J.
  • typ

    Špičková kuchyně s kvalitním ubytováním včetně služeb. Nevýhoda velká vzdálenost od města / prudký kopec zvláště pro starší lidi/....

    Ladislav Š.
  • typ

    Velice jsme byli spokojeni, přestože nám vůbec nepřálo počasí. Personál byl velmi ochotný i jídlo bylo moc chutné. Na nic nemáme žádné výhrady a doporučujeme dál....

    Marta Č.
  • typ

    Prostředí hotelu je velmi příjemné s překrásným výhledem na město Náchod z hotelové restaurace. Velice jsem byla spokojena s wellness nabídkou - bezvadný bazén a dokonalá masáž :-)) ...

    Ilona Č.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Vybrané zařízení nabízí ubytování formou pobytových balíčků zahrnujících širokou paletu dalších služeb. Pokud hledáte pouze obyčejné ubytování, prosím, vyberte si z nabízených alternativ.
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj Classic
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
Suite
2 290 Kč
1 800 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Superior
1 990 Kč
1 500 Kč
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj Classic
1 690 Kč
1 200 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Wellness pobyty v tomto hotelu

Pobyty pro seniory v tomto hotelu

Všechny pobyty v tomto hotelu red background circle

Platební karty

Hotel akceptuje platbu platebními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • CSCS

Služby hotelu

Romantické prostředí a krásný výhled si můžete vychutnat při posezení u jezírka na rozlehlé hotelové zahradě.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina a polština

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • zahrada
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • kadeřnictví 2.0 km
  • služba praní prádla - 150 Kč

Gastronomické služby

V ceně ubytování je zahrnuta polopenze s bohatým snídaňovým bufetem doplněným a zeleninou, večeře jsou podávány formou výběru z lákavého menu o dvou chodech. Ve stylové nekuřácké hotelové restauraci je možnost dokoupení obědů, nabízí se však i příjemné posezení u kávy nebo sklenky dobrého vína s krásným výhledem na město Náchod a jeho široké okolí. Na objednávku lez pro skupiny zajistit zahradní grilování.

  • pizzerie 1.5 km
  • pivnice 1.5 km
  • venkovní terasa
  • cukrárna 1.5 km
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

Pokud hledáte klidné a romantické prostředí pro pořádáním firemních akcí, seminářů, rautů, obchodních setkání, soukromích oslav, Wellness Hotel Vyhlídka je tím pravím místem. Parkování v uzavřeném areálu zdarma. K pobytům nepřijímáme děti mladší 12-ti let.

  • vyhlídkové lety
  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí

Sportovní možnosti

Ve svém volném čase si můžete zahrát petanque, minigolf, ruské kuželky, biliár a stolní fotbal nebo si zapůjčit trekingové hole a poznávat blízké okolí. V okolí Náchoda se nachází několik cyklostezek, které krom cyklistů ocení i milovníci in-line skatingu.

  • horolezectví 40.0 km
  • lázeňské služby
  • bowling 2.0 km
  • squash/ricochet 2.0 km
  • tenisová hala 1.5 km
  • lov
  • minigolf
  • venkovní bazén 1.5 km
  • sauna
  • tenisový kurt 1.5 km
  • vnitřní bazén
  • půjčovna jízdních kol 2.0 km
  • kulečník
  • jízda na koni
  • možnost rybolovu

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

S pořádáním firemních akcí, seminářů a školení má Wellness Hotel Vyhlídka dlouholeté Ke konferenčním účelům v hotelu slouží 3 salonky s kapacitou 20 - 60 osob, v nabídce je také technické vybavení.

  • konferenční a společenská místnost

Wellness služby

Dokonalý odpočinek na Vás čeká v hotelovém Wellness centru s bazénem se slanou vodou a protiproudem, finskou nebo bio saunou se solnou a světelnou terapií a kvalitními relaxačními a rehabilitačními procedurami. Odpočinout si můžete při oxygenoterapii, dopřát si relaxaci v podobě aromakopele, uvolnit se při terapii Reiky, unavené tělo prohřát se zábalem v Thermo dece, uvolňující masáž je samozřejmostí.

Nové wellness Relaxační centrum Vyhlídka pohladí vaše tělo i duši krytým bazénem s protiproudem se slanou vodou, finskou saunou či vířivkou. Hotel Vyhlídka nabízí spousty tématických pobytových balíčků, mezi kterými můžete vybírat. Vaše babičky či dědečky můžete potěšit některým ze Seniorských pobytů a vaše nejbližší třeba Prodlouženým víkendem s vůní šeříku či wellness pobytovým balíčkem Kouzelný podzim.

Potřebujete na chvíli vypnout a dobít energii? Navštivte ve Wellness centru Hotelu Vyhlídka saunu, které se dle potřeb mění v solnou, světelnou nebo bylinnou terapii. Wellness pobyt v sauně zregeneruje vaše unavené tělo i mysl a dodá vám pocit, jako byste se znovu narodili.

Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj Classic
Dvoulůžkový pokoj Suite
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj Superior
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj Classic
od 24.4.2018
do 29.4.2018
od 30.4.2018
do 1.5.2018
od 2.5.2018
do 30.6.2018
od 1.7.2018
do 31.8.2018
od 1.9.2018
do 21.12.2018
od 22.12.2018
do 1.1.2019
od 2.1.2019
do 19.4.2019
ceny na vyžádání ceny na vyžádání ceny na vyžádání ceny na vyžádání ceny na vyžádání ceny na vyžádání ceny na vyžádání
2 290 Kč 2 490 Kč 2 290 Kč 2 490 Kč 2 290 Kč 2 490 Kč ceny na vyžádání
1 990 Kč 2 190 Kč 1 990 Kč 2 190 Kč 1 990 Kč 2 190 Kč ceny na vyžádání
1 690 Kč 1 790 Kč 1 690 Kč 1 790 Kč 1 690 Kč 1 790 Kč ceny na vyžádání
Relaxační pobyt 55+
postel 5 dní
(4 noci)
osoby 90%
strava polopenze

Relaxační pobyt 55+

Wellness Hotel Vyhlídka * * * * Náchod

Ve Wellness Hotelu Vyhlídka v Náchodě na Vás čekají chvíle odpočinku a relaxace, pohodová nálada a krásné čisté prostředí. Tento relaxační pobytový balíček je určen pro všechny osoby starší 55 let.

Cena od:
5 490 Kč
Zobrazit
Relaxační víkend 55+
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 90%
strava polopenze

Relaxační víkend 55+

Wellness Hotel Vyhlídka * * * * Náchod

Tato výhodná nabídka pro všechny osoby starší 55 let od Wellness Hotelu Vyhlídka zahrnuje oxygenoterapii, masáž zad i volný vstup na minigolf. A protože vám zde zapůjčí trekingové hole, tak si můžete dopřát i zdravý pohyb na čerstvém vzduchu.

Cena od:
3 490 Kč
Zobrazit
Pohodový víkend nejen o víkendu
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 90%
strava polopenze

Pohodový víkend nejen o víkendu

Wellness Hotel Vyhlídka * * * * Náchod

Tři dny ve vyhlídkovém hotelu nad Náchodem (v Kladském pomezí) se vstupem do bazénu se slanou vodou a protiproudem. Privátní vstup do finské sauny, krční masáž, oxygenoterapie. Využijte Vyhlídku jako základnu k výletům do Broumovských stěn i Adršpašsko-teplických skal.

Cena od:
3 745 Kč
Zobrazit
Šťastná žena
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 90%
strava polopenze

Šťastná žena

Wellness Hotel Vyhlídka * * * * Náchod

Pro spokojenost a štěstí je potřeba se dobře cítit. Když si dopřejeme ten správný odpočinek a kvalitní péči, tak se budeme cítit naprosto báječně. Vyjeďte si na speciální pobyt pro ženy, ve kterém si užijete masáž Afrodite i oxygenoterapii.

Cena od:
9 980 Kč
Zobrazit
Tři dny pro očistu těla i mysli
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 90%
strava polopenze

Tři dny pro očistu těla i mysli

Wellness Hotel Vyhlídka * * * * Náchod

Dopřejte si relaxační chvíle při příjemné masáži něžná Afrodital nebo si zaplavte v bazénu se slanou vodou ve Wellness Hotelu Vyhlídka. K odlehčení a očiště vašeho těla je připravena i speciální raw večře a čerstvé ovoce na pokoji.

Cena od:
9 980 Kč
Zobrazit
Senioři na Vyhlídce aneb pět dní pohody s polopenzí
postel 5 dní
(4 noci)
osoby 90%
strava polopenze

Senioři na Vyhlídce aneb pět dní pohody s polopenzí

Wellness Hotel Vyhlídka * * * * Náchod

Patříte do seniorské generace? Pak využijte naši nabídku strávit několik dní v oblacích. Náchodský Wellness Hotel Vyhlídka má výbornou lokaci na stráni nad městem s úžasný výhledem na zámek.

Cena od:
10 980 Kč
Zobrazit
Víkendový odpočinek na Vyhlídce pro seniory
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 90%
strava polopenze

Víkendový odpočinek na Vyhlídce pro seniory

Wellness Hotel Vyhlídka * * * * Náchod

Aktivní a relaxační program pro seniory organizuje balíček Víkendový odpočinek na Vyhlídce pro seniory. Kromě minigolfu nebo nordic walkingu zvládnete odpočinek ve wellness centru, kde je bazén se slanou vodou a protiproudem.

Cena od:
6 980 Kč
Zobrazit
Relaxace o víkendu i ve všední dny
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 90%
strava polopenze

Relaxace o víkendu i ve všední dny

Wellness Hotel Vyhlídka * * * * Náchod

Relaxační pobyt je obrovským dárcem energie. Pokud jej navíc spojíte s třídenní relaxační terapií a aktivním odpočinkem, dodáte svému tělu dvojnásobnou porci zdraví a síly. Wellness Hotel Vyhlídka vám přeje pohodový víkend a volno.

Cena od:
7 490 Kč
Zobrazit
Romantické snění na Vyhlídce
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 90%
strava polopenze

Romantické snění na Vyhlídce

Wellness Hotel Vyhlídka * * * * Náchod

Strávit příjemný romantický sen ve dvou můžete pomocí balíčku Romantický snění na vyhlídce, který pro Vás připraví romantickou atmosféru v podobě večeře při svíčkách či příjemných wellnessových procedur.

Cena od:
5 490 Kč
Zobrazit
Tři dny v pohodě aneb pivní balíček nejen pro pány
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 90%
strava polopenze

Tři dny v pohodě aneb pivní balíček nejen pro pány

Wellness Hotel Vyhlídka * * * * Náchod

Tří dny v pohodě aneb pivní balíček nejen pro pány je odpočinkový wellness program s masáží Achilles a chlapskou polopenzí, který vám dopřeje skvělý odpočinek na Náchodsku s denním vstupem do bazénu se slanou vodou.

Cena od:
7 980 Kč
Zobrazit

Hotel naleznete v Náchodě, přibližně 40 km severovýchodně od Hradce Králové.

Nadmořská výška: 526 m n.m.

  • diskotéka: 1.0 km
  • divadlo: 1.0 km
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 1.0 km
  • zdravotní středisko: 1.0 km
  • autobusové nádraží: 3.0 km
  • centrum města: 2.0 km
  • letiště: 150.0 km
  • zastávka MHD: 1.0 km
  • vlakové nádraží: 3.0 km
  • noční klub: 1.0 km
  • lyžování
  • 50°24'16.115"
  • 16°10'40.04"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Náchod - pivovar PRIMÁTOR Původně měšťanský pivovar v Náchodě byl založen roku 1872. Za dobu své existence se stalo slovní spojení PRIMÁTOR = Náchod všeobecné známé. V současnosti se pivovar prezentuje jako „Specialista na…
  • Kaple Navštívení Panny Marie Obec Lipí najdeme jižně od města Náchod, jehož je dnes součástí. Žije zde něco přes 300 obyvatel. Na návsi v blízkosti silnice z Náchoda do České Čermné stojí hezky upravená kaple…
  • Dobrošov u Náchoda - rozhledna a chata Jiráskova chata s rozhlednou (622 m n. m., ) je oblíbeným výletním cílem Kladského pomezí, nedaleko se také nachází Pevnost Dobrošov. Vyhlídková plošina Jiráskovy chaty nabízí výhled do Čech i…
  • Dobrošov – Jiráskova chata a rozhledna Jedním z nejpříjemnějších míst Náchodska je bezesporu Jiráskova turistická chata, kterou doplňuje nejkrásnější rozhledna Královéhradeckého kraje. Krásná stavba architekta Dušana Jurkoviče…
  • Turistická známka č. 537 - Jiráskova chata Dobrošov Chata KČT z roku 1914 na výrazném kopci jihovýchodně od Náchoda.

Celkové hodnocení Wellness Hotel Vyhlídka od ubytovaných zákazníků

Ubytování
93%
Stravování
92%
Přístup personálu
90%
Okolí
89%
Služby
89%
Celková spokojenost
90%
90%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Wellness Hotel Vyhlídka hodnotilo 40 zákazníků, 93% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Marie H.

11.1.2018

Celkové hodnocení
100%

Byli jsme velmi mile překvapeni polohou hotelu Na vyhlídce. Nádherný výhled na celý Náchod, dokonce až za hranice Česka na Polsko. Ubytování bylo příjemné včetně sociálního zařízení. Jídelna opět s krásným výhledem. Snídaně s bohatým výběrem od sladkého přes ovoce a nechyběli ani klobásky,vajíčka...Večeře byly prostě úžasné, jak pro oko tak i chuť. Na personál si také nemůžeme ztěžovat. Všichni velmi příjemní s úsměvem se snažily splnit každé přání. Děkujeme za krásné 4 dny strávené u vás Na vyhlídce. Vřele doporučuji.

typ

Klient Lubomír Ž.

17.10.2017

Celkové hodnocení
100%

Příjemný hotel, krásný výhled, čistota pokoje a wellnes na jedničku. Na pokoji byl župan a osuška do bazénu. Výborné jídlo a skvělé dezerty. Personál vstřícný a ochotný. Moc se nám pobyt líbil a rádi vás znovu navštívíme.

typ

Klient Ing.Jiří M.

9.4.2017

Celkové hodnocení
96%

Velmi příjemný hotel, byli jsme v pracovní dny, takže menší počet hostů a tím i více možností vtěsnat co nejvíce procedur za sebou tak, abychom co nejvíce využili okolí hotelu k vyjížďkám. Vynikající kuchyně, vzorná obsluha. Pěkný welness, příjemný bazén se slanou vodou a protiproudem. Využili jsme i každodenní masáže na profesionální úrovni.

typ

Klient Jana Š.

4.1.2016

Celkové hodnocení
84%

Příjemný hotel i personál. Byli jsme velmi spokojeni a určitě se rádi vrátíme.

typ

Klientka Hana T.

19.2.2015

Celkové hodnocení
100%

Příjemné a pohodlné ubytování.Velmi čisto ve všech prostorech hotelu.Výborné jídlo.Úžasné masáže.

typ

Klientka Zdenka S.

2.1.2015

Celkové hodnocení
80%

Moc se nám pobyt líbil. Příjemný pobyt, milí a ochotný perzonál. Výborná kuchyně. Supr bazén a příjemný masér...vřele doporučujeme a určitě zase hotel navštívíme

typ

Klient J.

30.12.2014

Celkové hodnocení
92%

Jeden z mala hotelu ktery opravdu splnil vsechna ocekavani a to co sliboval. Muzeme jen vrele doporucit. ;-)

typ

Klient Antonín Z.

21.10.2014

Celkové hodnocení
100%

Opravdu nádherná vyhlídka,čistý vzduch,lesy.Pokoje velké,koupelny také a dobře vybavené.Kuchyně kvalitní,personál milý a úslužný.Jediný nedostatek je slabý signál internetu.

typ

Klient Pavel M.

8.10.2014

Celkové hodnocení
88%

Krásný hotel, příjemná odsluha a velmi chutná kuchyně. Jediné co, tak Náchod není úplně turisticky zajímavý, ale v okolí se už vybrat dá..

typ

Klientka Ilona Š.

16.9.2014

Celkové hodnocení
84%

Troch nás zklamal minigolf, má už svá nejlepší léta za sebou.

typ

Klientka Jitka J.

9.9.2014

Celkové hodnocení
92%

Hotel nás překvapil velkým množstvím nabízených služeb, masáže byly na výborné úrovni, nádherně položený nad městem Náchod, personál příjemný, včetně pana majitele, určitě hotel znovu navštívíme, moc doporučujeme.

typ

Klient Leopold K.

9.9.2014

Celkové hodnocení
84%

Personal velice vstricny, nadherna vyhlidka z restaurace, jidlo dobre, studenejsi bazen, horsi kvalita minigolfu.

typ

Klient Vladimír M.

26.8.2014

Celkové hodnocení
100%

Pobyt ve Vašem zařízení lze po všech stránkách hodnotit na 1 s hvězdičkou. Ubytování, stravování a wellness zázemí nelze cokoliv vytknout a překrásné panorama, které nabízí výhled z restaurace hotelu, může dostatečně vylíčit pouze básník.....

typ

Klient Roman B.

26.8.2014

Celkové hodnocení
52%

Hotel se tváří luxusně, ale je to jen pozlátko. Kazí si to kuchyní (večeře velmi jednoduchá, výběr ze tří jídel) a přístupem obsluhy - vůbec jsem neměl chuť si u servírky něco objednávat, byla velmi neochotná. První den jsme na večeři čekali skoro hodinu, druhý den 5 minut, ale byla přinesena bez objednaného pití. Ze všeho je vidět, že hotel šetří jak může. Taktéž matrace na postelích by mohli být kvalitnější, nikoliv pružinové a proleželé.

typ

Klientka Lenka N.

15.7.2014

Celkové hodnocení
100%

V hotelu na Vyhlídce jsme byli velmi spokojeni, nejhezčí hotel, který jsme zatím navštívili. Krásné, příjemné prostředí, klid, čistota, personál vstřícný a ochotný. Určitě se tam zase někdy vrátíme.

typ

Klient Miroslav V.

8.6.2014

Celkové hodnocení
100%

Velmi pěkný moderní hotel, služby perfektní,někdy až moc /obden výměna ručníků/.Příjemný personál poradí kam na výlety.Jenom ten kopec.Bez auta pro netrénované nemožné.

typ

Klientka Lenka J.

9.5.2014

Celkové hodnocení
96%

Tento hotel vyniká především úžasnou polohou a tím pádem skvělým výhledem na celé údolí a město Náchod.Personál velmi příjemný,služby perfektní a jídlo výborné i když jsme poznali,že v kuchyni se vyměnila směna.Každý kuchař holt vaří jinak.

typ

Klient Peter J.

4.3.2014

Celkové hodnocení
100%

výber hotela sme previedli spontáne za učelom blískeho ubytovania s welnes v blizkosti Zoo v Dvur kralove nad L. O to príjemnejšie bolo prekvapenie z prostredia a prístupu personálu. Boli sme velmi,velmi,velmi spokojný. Hotelu na vihlídce a jej perzonálu prajeme len to najlepšie s pozdravom Peter a Renata zo Skalice na Slov.

typ

Klient Ladislav Š.

4.3.2014

Celkové hodnocení
88%

Špičková kuchyně s kvalitním ubytováním včetně služeb. Nevýhoda velká vzdálenost od města / prudký kopec zvláště pro starší lidi/.

typ

Klient František Č.

4.10.2013

Celkové hodnocení
100%

Vynikající kuchyně v restauraci a velmi ochotný personál tamtéž. Kvalitní ubytování i úklidové služby. Totéž platí o prováděných masážích. Trochu slabší služba na recepci. Při příjezdu jsme celkem dlouho čekali na recepční. Ta nám pak místo malé zdvořilé omluvy oznámila že jsme přijeli brzy ( po 12té hodině). Také popletla námi objednaný termín saunování . Trochu výtku snese pomalý internet ( hotel nemá vlastní síť) a během dne byl problém s připojením. Ale to se jednalo skutečně o maličkosti k přehlédnutí, proto i za služby dáváme maximum bodů.

typ

Klient MUDr. Milan P.

5.11.2012

Celkové hodnocení
88%

Mrzí nás, že byl studený bazén. Ale stejnou výtku už jsme četli v jiném hodnocení Vašeho hotelu. Takže o tom víte, ale... Jinak v pohodě. Cítili jsme se opravdu jako chtění hosté. Díky.

typ

Klientka Jiřina S.

1.11.2012

Celkové hodnocení
96%

Hotel i služby vřele doporučuji. Pokud někdo hledá pohodu, klid a příjemný relax, pak je hotel Vyhlídka to pravé ořechové. Viděli jsme zde nádherný západ slunce, jen škoda, že jsem to trochu pozdě vyfotila. Moc se mi tam líbilo.

typ

Klient Alexander M.

3.10.2012

Celkové hodnocení
68%

Malá znalost personálu při vyhledávání zdravotního ošetření hotelových klientů.

typ

Klient Ing. Millan V.

12.8.2012

Celkové hodnocení
96%

Na pobyt ve Wellness Hotelu Vyhlídka s naším vnukem vzpomínáme jen v tom nejlepším a pokud budeme moci, pak příští rok bychom tam jeli opět. Doporučujeme ho všem svým známým. Kvalitní ubytování s nádherným výhledem, všude vzorná čistota, volný přístup do bazénu a sauny, balíček služeb a pozorností, velmi dobré jídlo, vstřícný a ochotný obsluhující personál byl pro nás milým překvapením. Vše fungovalo bezchybně až na jednu maličkost, že na TV přijímači nebylo možné naladit veřejnoprávní televizi. Objednávka přes internet proběhla bez sebemenších komplikací. Personálu Hotelu Na Vyhlídce bychom udělili to nejlepší hodnocení. Ještě jednou díky za pěkný pobyt u vás.

typ

Klientka Jitka P.

3.11.2011

Celkové hodnocení
84%

Hotel Wellnes Vyhlídka není absolutně vhodný pro seniory bez auta, protože se nemohou nikam dostat. Museli jsme několikrát objednávat hotelový taxík. Později jsme byli na Vaši nabídku v hotelu Krušnohor v Ostrově nad Ohří a tam pobyt neměl chybu, bylo tam nádherně a od autobusu cesta trvala jen 10 minut. Přístup personálu v Ostrově byl špičkový. Pammerová.

typ

Klient Miroslav Š.

12.7.2011

Celkové hodnocení
88%

Doporučuji ,je to příjemný relaxační pobyt.

typ

Klientka Marta Č.

9.10.2010

Celkové hodnocení
96%

Velice jsme byli spokojeni, přestože nám vůbec nepřálo počasí. Personál byl velmi ochotný i jídlo bylo moc chutné. Na nic nemáme žádné výhrady a doporučujeme dál.

typ

Klientka Ilona Č.

4.10.2010

Celkové hodnocení
100%

Prostředí hotelu je velmi příjemné s překrásným výhledem na město Náchod z hotelové restaurace. Velice jsem byla spokojena s wellness nabídkou - bezvadný bazén a dokonalá masáž :-))

typ

Klient Karel N.

11.7.2016

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Iveta K.

3.9.2014

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Jiří R.

5.5.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient p.

3.11.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka M.

13.8.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Radek V.

7.8.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient L.

2.5.2012

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient Václav J.

2.2.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka C.

5.4.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jaroslav D.

7.3.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Marta P.

18.10.2010

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient P.

21.9.2010

Celkové hodnocení
88%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Dobrošov u Náchoda - rozhledna a chata

typ

Ing.Jiří M.

9.4.2017

Hotel má strategickou polohu pro výlet do pevnosti Dobrošov a na Jiráskovu chatu KČT. Lehce tam dojdete po značené tur. stezce na východ od hotelu. Pro seniory však doporučujeme spíše cestu autem a to až na velké parkoviště přímo k Jirásovi chatě. Prohlídka celé trasy pevnosti Dobrošov je však pouze pro tělesně zdatné.

1. Úvodní ustanovení   
Společnost SYMBOL, s.r.o. provozuje Wellness hotel VYHLÍDKA v Náchodě (dále jen hotel).     Hotel provozuje internetové stránky (dále jen Web) a obdobné systémy (dále jen „Systémy“) umožňující uživatelům vybrat a rezervovat ubytovací, stravovací, wellness, masérske a obdobné služby a balíčky (dále jen služby nebo balíčky), které poskytuje. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen Podmínky) tvoří nedílnou součást smluvního vztahu a lze je doplňovat elektronickou cestou. Podmínky jsou vystaveny elektronicky v aktuální verzi na adrese Webu a jsou součástí každé potvrzené rezervace ubytování nebo balíčku služeb.  

2. Informace o Ubytovacím zařízení a službách Hotel na internetových stránkách publikuje podrobnosti o ubytovacím zařízení, službách, cenách a další informace potřebné pro informování Klientů. Hotel se zavazuje na Webech uvádět informace pravdivě a přesně a pravidelně je aktualizovat.   V hotelu platí zákaz používání elektrických spotřebičů mimo holícího strojku a osobního PC   

3. Objednání pobytu nebo služby Klient si může objednat pobyt (služby) přímo na internetové stránce. V tomto případě se Hotel zavazuje vyrozumět klienta nejpozději do 24 hodin. V případě pobytu klienta v místě Hotelu, může si vyzvednout přihlašovací dokumenty osobně v recepci Hotelu. Pobyt je taktéž možno zakoupit u smluvních prodejců Hotelu .   

4. Časové vymezení a závaznost rezervací    
4.1 Smluvní vztah mezi Hotelem a klientem vzniká potvrzením řádně vyplněné, klientem podepsané objednávky (přihlášky) k pobytu nebo službám, obsahuje - li i konečnou cenu. Za potvrzenou objednávku (přihlášku) k pobytu se považuje i rezervace v Online rezervačním systému Hotelu. Za neplnoleté děti podepisuje objednávku (přihlášku) zákonný zástupce), za právnickou osobu statutární orgán nebo zástupce na základě plné moci.    

4.2 Pokud dojde k potvrzení objednávky včetně stanovené konečné ceny pro Klienta elektronickými prostředky (potvrzený e-mail nebo fax), je tato objednávka pro Klienta i Hotel rovněž závazná (dále jen Potvrzení objednávky).    

4.3 Nezaplacením ceny služeb řádně a včas, včetně zálohové platby, vzniká Hotelu právo od smluvního vztahu odstoupit. Odstoupením od smluvního vztahu z uvedeného důvodu vzniká Hotelu právo na zaplacení stornovacího poplatku ve výši 40 % potvrzené ceny pobytu (služby).   

5. Cena pobytu (služby) Výsledná cena pobytu a péče o klienta vychází z klientových požadavků na pobyt a je sestavena na základě aktuálního ceníku služeb Hotelu. Hotel dále provádí cenové úpravy s ohledem na sezóny, last-minuty, víkendy, dlouhodobé pobyty, skupinové zájezdy a obdobné situace. Konečnou cenu se Klient dozví na písemném Potvrzení objednávky, které je Klientovi zasláno na základě jeho poptávky (bod 4). Pro rezervaci jsou závazné podmínky definované Hotelem v okamžiku rezervace, nedojde - li k jiné dohodě.  
 
6. Platební podmínky Hotel podporuje následující způsoby placení za realizované rezervace. Používá se ten, který je v okamžiku rezervace v Potvrzení objednávky dohodnut:  
 A. Platby předem, na účet Hotelu   Hotel doručí Klientovi současně s Potvrzením objednávky zálohovou nebo konečnou fakturu. Povinností Klienta je zaplatit účtovanou částku na účet Hotelu (uvedený na faktuře) ve lhůtě splatnosti na faktuře uvedené buď bankovním převodem nebo platební kartou na základě předautorizace. Případný doplatek ceny Klient zaplatí při příjezdu přímo hotově nebo kartou. 
 B. Platba na recepci Použije se v individuálních, předem dohodnutých případech a pro doplatek ceny, když došlo k zálohové platbě.   
  
7. Detailní a storno podmínky poskytování služeb  
7.1 Zrušení účasti na pobytu (tzv. „storno pobytu“), resp. zrušení objednávky pobytu, je klient povinen uskutečnit písemnou formou (elektronickými komunikačními prostředky, faxem). Pro zrušení rezervace je nutné prokázat oprávněnost ke zrušení rezervace předložením čísla rezervace. Při osobním předávání je pro stanovení stornovacího poplatku rozhodující datum provedení storna a při odeslání v doporučeném dopise či emailem, datum odeslání.   

7.2 Při zrušení pobytu ze strany klienta účtuje ASL stornovací poplatky. Stornovací poplatky se účtují za každou přihlášenou osobu a jsou vyjádřeny procentem z celkové ceny objednaných služeb v závislosti na počtu dnů zbývajících do dne nástupu k pobytu takto: 27 - 22 dnů 25 %,  21 - 15 dnů 50 %,  14 - 6 dnů 75 %,  5 - 1 den 90 %   Stornem v den nástupu, resp. nenastoupením (neoznámení zrušení) k pobytu a výkonu objednaných služeb, 100 %.   Nárok na zaplacení storno poplatku nevzniká Hotelu v případě smrti klienta, osoby blízké (§ 116 obč. zák.), hospitalizaci klienta či osoby blízké ve zdravotnickém zařízení z důvodu náhlých zdravotních problémů.   7.3 Za změnu osoby klienta se neúčtuje žádný poplatek.    

7.4 Další změny objednávky ze strany zákazníka (změna termínu, ubytovacího zařízení, druhu pokoje nebo apartmá apod.) mohou být považovány za zrušení účasti na pobytu a budou podléhat výše uvedeným stornovacím poplatkům.   

7.5 Porušení „povinností klienta“ uvedených v bodě 4 podléhá výše uvedeným stornovacím poplatkům.   

7.6 Pokud zákazník zruší účast na pobytu, resp. zruší objednávku pobytu, je Hotel povinen vrátit zákazníkovi zaplacenou sumu sníženou o příslušný stornovací poplatek do 14 dnů od obdržení dokladů uvedených v odst. 7.1. Finanční zálohy se vracejí formou bankovního převodu na číslo účtu uvedené klientem. Transakční náklady spojené s refundací financí jdou na vrub klienta.   

7.7 Při využití online rezervačního systému a formě úhrady převodem z bankovního účtu je nutné pro potvrzení rezervace zaplatit účtovanou částku do 14 dnů od rezervace. Při nedodržení tohoto ustanovení nebude rezervace potvrzena.   

8. Povinnosti klienta 
8.1 Poskytnout Hotelu veškeré náležitosti potřebné k řádnému zajištění a poskytnutí služeb, zejména pravdivě a úplně vyplnit přihlášku k pobytu.     

8.2 Ve stanoveném termínu uhradit platbu za pobyt.      

8.3 Je-li klientem právnická osoba, pověřit oprávněného zástupce, který bude s Hotelem komunikovat a který seznámí své účastníky pobytu s podmínkami a informacemi, jež obdrží od Hotelu.      

8.4 V případě, že se k pobytu váže i doprava zabezpečovaná Hotelem, dostavit se na místo odjezdu ve stanovenou dobu.   

9. Vyloučení klienta z pobytu 
9.1. Klient, který v době pobytu poruší zákonné předpisy, nerespektuje program pobytu, odmítá se řídit pokyny zaměstnanců zařízení, v němž je ubytován, slovně napadá zástupce Hotelu, jakož i léčebně rehabilitačních center, poškozuje majetek a svým chováním omezuje práva jiných klientů, či jinak porušuje ubytovací řád Hotelu, může být vyloučen z pokračování pobytu, přičemž mu může zaniknou nárok na náhradu za stravu a lázeňské služby (dále jen nevyužité služby).   

9.2. Nárok klienta na náhradu za nevyužité služby se řídí těmito pravidly   · v případě zkrácení pobytu o 1 den nárok na náhradu nevzniká · v případě zkrácení pobytu o 2 dny nárok na náhradu za první den nevzniká, za druhý den, o který je pobyt zkrácen vniká nárok na náhradu ve výši 50 % · v případě zkrácení pobytu o 3 a více dnů nárok na náhradu za první den nevzniká, za druhý den vzniká nárok na náhradu ve výši 50% a za třetí a další dny vzniká nárok na náhradu ve výši 100%    

10. Změny dohodnutých služeb 
10.1 Jestliže nastanou mimořádné okolnosti a okolnosti v důsledku tzv. „vyšší moci“, může Hotel pobyt zrušit, nebo změnit jeho program (termín, cenu, druh dopravy, místo ubytování, ubytovací zařízení, formu a způsob poskytování dalších služeb).    

10.2 Při zrušení pobytu ze strany Hotelu je ASL povinna tuto skutečnost oznámit klientovi ihned, do 3 dnů mu vrátit zaplacenou sumu v plné výši a v případě, že o to zákazník požádá, jej přednostně zařadit na volné místo v jiném pobytu, který si vybere.    

10.3 Při závažných odchylkách od potvrzených podmínek (posun termínu nástupu pobytu o více než 24 hodin, zvýšení ceny o více než 10 %, změna místa ubytování, změna způsobu přepravy a změna ubytovacího zařízení na nižší kategorii) je Hotel povinen vyžádat si souhlas klienta a stanovit mu lhůtu, v níž se má ke změně vyjádřit. V případě uvedených závažných změn podmínek má zákazník právo odstoupit od smlouvy bez stornovacího poplatku a bez finančních nároků vůči Hotelu. Pokud klient neoznámí odstoupení od smlouvy ve stanovené lhůtě, bude mít Hotel za to, že se změnou souhlasí.   

11. Reklamační řízení  
11.1 V případě, že Hotel neposkytne všechny služby předmětného pobytu v plném rozsahu a kvalitě, má zákazník právo na reklamaci. U pobytu se za předmět reklamace nepovažují škody a majetkové újmy, které mu vznikly vlastním zaviněním.      

11.2 Reklamace musí být uplatněna ihned po vzniku události v místě pobytu u průvodce pro pobyt, resp. zástupce ubytovacího zařízení, s uvedením důvodů. Jestliže se průvodci, resp. zástupci hotelu, nepodaří na místě zjednat nápravu, sepíše se zákazníkem reklamační protokol. Sepsání protokolu je předpokladem uznání reklamace. Protokol musí být sepsán ve třech vyhotoveních (1 pro průvodce, resp. zástupce Hotelu, 2 pro klienta) a podepsán průvodcem, resp. zástupcem ubytovacího zařízení, a klientem.     

11.3 Jednu kopii reklamačního protokolu s reklamací je zákazník povinen poslat doporučeně Hotelu nejpozději do 15 kalendářních dnů ode dne ukončení pobytu. Po uplynutí této stanovené lhůty nebude brát Hotel na reklamaci zřetel.      

11.4 Reklamace vyřizuje ředitel resortu (jím pověřená osoba) ve lhůtě do 24 hod. ode dne uplatnění reklamace a to podle zásad daných českým právním řádem. 

11.5 Pokud klient ze subjektivních důvodů nevyužije zabezpečené služby, nevzniká mu nárok na reklamaci.   
 
12. On-line rezervace 
12.1 On-line rezervační systém umožňuje zabezpečený přístup k rezervování, respektive nákupu služeb nabízených Hotelem.   

12.2 Při výběru formy placení platební kartou bude klient přesměrován na chráněný server společnosti Global Payments Europe,a.s., která klientovi garantuje bezpečnost a nezcizitelnost jím vložených dat.   
12.3 K platbě je možné využít platebních karet VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro.   

13. Hodnocení hostů Hotel si vyhrazuje právo požádat klienta o zhodnocení různých aspektů pobytu a následně toto hodnocení zveřejnit na webu. Veškerá odpovědnost vyplývající z obsahu těchto hodnocení je vyloučena.   

14. Doplňování a změny obchodních podmínek Obchodní podmínky je možné doplňovat a měnit elektronickou formou. V případě, že k této změně dojde, je povinností Hotelu novou verzi obchodních podmínek zveřejnit na Webu a ode dne účinnosti změny nebo doplnění je přikládat ke všem novým Potvrzení objednávek.   

 15. Ochrana osobních údajů Objednáním pobytu (služby) online nebo vyplněním přihlašovacích dokumentů, klient současně prohlašuje, že souhlasí se zpracováním a uchováním svých osobních údajů v přihlašovacích dokumentech uvedených za účelem sjednání, plnění a vymáhání smluvních závazků a k evidenčním účelům.   

16. Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů v je Česká obchodní inspekce. Internetová stránka tohoto subjektu je http://www.coi.cz Spotřebitel může využít platformu pro řešení spotřebitelských sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.   

 Provozovatel: SYMBOL, s.r.o. Jana Růžičky 1143/11,  148 00, Praha 4,  +420 491 426 620,   vyhlidka@vyhlidka.cz      
Wellness Hotel Vyhlídka 0 Wellness Hotel Vyhlídka 1 Wellness Hotel Vyhlídka 2 Wellness Hotel Vyhlídka 3 Wellness Hotel Vyhlídka 4 Wellness Hotel Vyhlídka 5 Wellness Hotel Vyhlídka 6 Wellness Hotel Vyhlídka 7 Wellness Hotel Vyhlídka 8 Wellness Hotel Vyhlídka 9 Wellness Hotel Vyhlídka 10 Wellness Hotel Vyhlídka 11 Wellness Hotel Vyhlídka 12 Wellness Hotel Vyhlídka 13 Wellness Hotel Vyhlídka 14 Wellness Hotel Vyhlídka 15 Wellness Hotel Vyhlídka 16 Wellness Hotel Vyhlídka 17 Wellness Hotel Vyhlídka 18

Rezervovat
TOPlist