Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Na Bystřici
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Na Bystřici
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Na Bystřici
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Na Bystřici
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Na Bystřici
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Na Bystřici
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Na Bystřici

Penzion Na Bystřici

* * *
Jiráskova 319, Miletín
Zobrazit na mapě

Penzion Na Bystřici leží v klidném městečku Miletín a zajišťuje pohodové zázemí pro páry a rodiny s dětmi. Výhodou Penzionu Na Bystřici je vlastní parkoviště a pěkné zahrada, kterou uvítají vaše děti. Ubytují vás v pěkných a útulných pokojích s vlastní koupelnou. Krásné okolí nabízí pestré možnosti pro výlety jak autem nebo pěší či cyklistické.

  • typ

    Pěkný hotýlek, ubytování standartní. Velice milý a přívětivý pan domácí se kterým byla výborná komunikace....

    Jiří K.
  • typ

    Jde o penzion, který určitě výborně vyhovuje mladším párům s dětmi - cenově přístupný a v podstatě se vším potřebným vybavením. Dcera se třemi dětmi byly naprosto spokojeny, my s manželem jsme ocenili (oba přes 60 let) dobré poste...

    Irena Š.
  • typ

    Výhodná poloha, klidné místo, možnost občerstvení, negativa: není lednička, mna pokoji byly pavučiny a prach za postelí....

    Martin P.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
400 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
800 Kč
400 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 200 Kč
800 Kč
400 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj
1 600 Kč
1 200 Kč
800 Kč
400 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • v tomto hotelu nelze platit platební kartou

Služby hotelu

  • tv
  • zahrada
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00

Gastronomické služby

  • restaurace

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci

Služby pro motoristy

  • parkoviště
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Penzion je umístěn v Miletíně.

Nadmořská výška: 331 m n.m.

  • 50°24'25.711"
  • 15°41'16.508"

Turistické cíle:

  • Miletín Zámek se nachází v západní části Městečka Miletín na Jičínsku v Královéhradeckém kraji. Zámek je patrový obdélný objekt s dvoupatrovými rizality na všech průčelích. Na severní straně je arkádový…
  • Miletín - mariánský sloup se sochou Panny Marie Mariánský sloup, resp. sochu Panny Marie na korintském sloupu najdeme v nižší, východní části náměstí K. J. Erbena. Dílo bylo zhotoveno zřejmě mistrem Matyášem Braunem v roce 1735 na náklady…
  • Miletín - pomník sv. Jiří Pomník sv. Jiří, který byl zhotoven v roce 1892 se nachází v prostoru náměstí K. J. Erbena. Původně byl pomník umístěn do středu městské Kašny. Po vybudování vodovodu v roce 1934, kdy kašna přestala…
  • Miletín - hlavní turistický rozcestník Hlavní miletínský rozcestník KČT se nachází u autobusové zastávky v jižní straně náměstí K. J. Erbena. Značka modrá ukazuje turistům cestu ve směru Miletín - Miletínské lázně,…
  • Miletín - náměstí K. J. Erbena Náměstí K. J. Erbena - přirozené centrum Miletína. Najdeme zde několik památek a zajímavostí. V západní straně náměstí je to budova radnice, za průchodem na návštěvníka čeká Infocentrum Mateřídouška.…

Celkové hodnocení Penzion Na Bystřici od ubytovaných zákazníků

Ubytování
66%
Stravování
80%
Přístup personálu
87%
Okolí
84%
Služby
80%
Celková spokojenost
79%
79%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze

Penzion Na Bystřici hodnotilo 7 zákazníků, 86% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Libuše S.

11.10.2018

Celkové hodnocení
76%

Příjemné prostředí, klid, čistý vzduch a všude okolo lesy.

typ

Klient Jiří K.

20.9.2018

Celkové hodnocení
92%

Pěkný hotýlek, ubytování standartní. Velice milý a přívětivý pan domácí se kterým byla výborná komunikace.

typ

Klient Albert C.

12.7.2018

Celkové hodnocení
40%

Nejedná se o hotel ani penzion. Je to regulerní ubytovna, zakouřená a zanedbána. Nikdy více.

typ

Klient Irena Š.

2.6.2018

Celkové hodnocení
84%

Jde o penzion, který určitě výborně vyhovuje mladším párům s dětmi - cenově přístupný a v podstatě se vším potřebným vybavením. Dcera se třemi dětmi byly naprosto spokojeny, my s manželem jsme ocenili (oba přes 60 let) dobré postele, že kterých nebolí záda, přestože to na první pohled až tak nevypadalo. Co bych chtěla především vyzdvihnout, to je perfektní přístup majitele penzionu. Čekal na nás až do osmi hodin večer (dokonce nám sám volal v den příjezdu) a postaral se o nás, byť měl penzion v úterý uzavírací den. A snídaně druhý den byla skvělá, navíc okořeněná radami, kam je možno v okolí Miletína jet a co zajímavého vidět. Například v sousední ulici se vyrábějí hořické trubičky a děti si je tam mohou sami vyrobit - vážně! Chtěla bych mu touto cestou poděkovat nejen za cenné cestovatelské rady a informace, ale i za milé povídání a životní zkušenosti, o které se s námi podělil. Ať se vám v Miletíně a v životě daří!

typ

Klient Martin P.

10.5.2018

Celkové hodnocení
90%

Výhodná poloha, klidné místo, možnost občerstvení, negativa: není lednička, mna pokoji byly pavučiny a prach za postelí.

typ

Klient Milan K.

10.11.2018

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka Iveta K.

20.1.2015

Celkové hodnocení
100%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Miletín

typ

Martin P.

10.5.2018

Krásné malé městečko.

Miletín - mariánský sloup se sochou Panny Marie

typ

Martin P.

10.5.2018

Kosek od penzionu nedaleko od restaurace.

Miletín - pomník sv. Jiří

typ

Martin P.

10.5.2018

Hezké sousoší na náměstí.

Miletín - náměstí K. J. Erbena

typ

Martin P.

10.5.2018

Krásné náměstíčko s několika obchody a restaurací.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Penzion Na Bystřici 0 Penzion Na Bystřici 1 Penzion Na Bystřici 2 Penzion Na Bystřici 3 Penzion Na Bystřici 4 Penzion Na Bystřici 5 Penzion Na Bystřici 6
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím