Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA
  • Obrázek z fotogalerie hotelu HOTEL LUDMILA

HOTEL LUDMILA

* * *
Pražská 2639, Mělník
Zobrazit na mapě

Hotel Ludmila v Mělníku je největším ubytovacím zařízením na Mělnicku. Hotel Ludmila v Mělníku poskytuje komfortní ubytování různé úrovně a řadu zajímavých hotelových služeb. Při ubytování v Hotelu Ludmila se nudit nebudete, čeká na vás bowling, pétanque či minigolf. A pro náročné hotelové hosty je připraveno ubytování v apartmá s vířivou vanou. Transfer po městě pro ubytované hosty Hotelu Ludmila zdarma a pro svatebčany je přichystáno svatební apartmá taktéž zdarma. Hotel Ludmila pro letošní rok připravil celou řadu slevových balíčků a novinek!

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Business Suite
1 970 Kč
1 640 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Apartmá s vířivkou
2 190 Kč
1 860 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový STANDARD
1 420 Kč
1 090 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • nastěhovaní na pokoj od : 16:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • kadeřnictví 2.0 km
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

  • sklípek
  • kavárna
  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 200 Kč

Sportovní možnosti

  • tělocvična 200 m
  • bowling
  • šipky
  • tenisová hala 500 m
  • minigolf
  • venkovní bazén 3.0 km
  • fitness 1.5 km
  • tenisový kurt 500 m
  • vnitřní bazén 3.0 km
  • půjčovna jízdních kol - 200 Kč
  • kulečník
  • jízda na koni
  • hřiště pro beachvolejbal 3.0 km

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Dvoulůžkový pokoj Business Suite
Dvoulůžkový pokoj Apartmá s vířivkou
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový STANDARD
od 18.8.2018
do 31.12.2018
1 970 Kč
2 190 Kč
1 420 Kč

Hotel je umístě v městě Mělník, což je půvabné město na soutoku Labe s Vltavou, necelých dvacet kilometrů severně od Prahy. Obklopené malebnou přírodou, bohaté historií a proslavené vinicemi a vinobraním.

Nadmořská výška: 190 m n.m.

  • diskotéka: 2.0 km
  • informační služba: 1.0 km
  • zdravotní středisko: 1.0 km
  • obchodní centrum : 1.0 km
  • autobusové nádraží: 1.0 km
  • centrum města: 2.0 km
  • zastávka MHD: 0,2 km
  • vlakové nádraží: 1,5 km
  • letiště: 45.0 km
  • noční klub: 2.0 km
  • lyžování
  • 50°20'15"
  • 14°29'41.999"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Mělník - autobusové nádraží Nachází se v centru města, jihozápadně od vlakového nádraží (viz Digitální mapa). Odjíždí odtud všechny autobusové spoje jak dálkové, tak i po obcích mělnického regionu. Turistická mapa KČT 1:50 000…
  • Mělník - Nádraží "Vím, kde se stýká, tam u Mělníka, tok řeky Labe s Vltavou......" zpívá se v jedné pěkné písničce. A my k tomu víme, že do Mělníka se dostaneme vlakem a to z jedné strana od Kolína a ze druhé od…
  • Mělník - zámek Neuberk Druhý mělnický zámek, méně známý než zámek Lobkovický, Zámeček Neuberk, se nachází nad mělnickým nádražím nedaleko cesty z Mělníka na Chloumek. Zámeček leží uprostřed sadů a vinic a je využíván již…
  • Soutok Labe s Vltavou. Soutok Labe a Vltavy je zvláštní tím, že do řeky Labe se zde vlévá nejen Vltava, ale i vltavský plavební kanál. Vzhledem k tomu, že jejich soutok je lépe viditelný než soutok Labe s Vltavou, bývá…
  • Kostel sv. Ludmily (Mělník) Jednolodní barokní kostel svaté Ludmily v Mělníku se Nachází v Pražské ulici a podle legendy byl vystavěn na místě, kde přespala kněžna Ludmila jako čerstvá křesťanka, poté co ji mělničtí pohanští…

Celkové hodnocení HOTEL LUDMILA od ubytovaných zákazníků

Ubytování
82%
Stravování
77%
Přístup personálu
85%
Okolí
75%
Služby
81%
Celková spokojenost
80%
80%

Fotografie od ubytovaných klientů

HOTEL LUDMILA hodnotilo 22 zákazníků, 73% tento hotel doporučuje.

typ

Klientka Ivana L.

17.8.2014

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Ivana T.

7.10.2013

Celkové hodnocení
100%

Hotel splnil naše očekávání. Na klidném místě. Byli jsme celkově spokojeni.

typ

Klientka Jiřina N.

5.10.2013

Celkové hodnocení
84%

S ubytováním jsme byli spokojeni,i když, pro naši potřebu účasti na vinobraní, je hotel trochu" z ruky".Pravdou je,že jsme nevyužili služeb kyvadlové dopravy a nakonec se i rádi prošli.

typ

Klient Vladislav N.

7.8.2012

Celkové hodnocení
100%

Hotel Ludmila me příjemně překvapil. Krásné pokoje i koupelna super, škoda jen že na jednu noc bych určitě chtěl vyzkoušet, jak vaří, snídaně byla dobra. PS: Tak příště...

typ

Klientka Hana S.

7.8.2012

Celkové hodnocení
60%

Cena neodpovídá kvalitě, z jídel nabízených na snídani měla všechna eurochuť, nefungoval internet na recepci.

typ

Klient Jiří K.

5.7.2012

Celkové hodnocení
96%

Bezvadný relax, krásně jsme si to užili, krásné výlety v okolí - Kokořín super, na půjčených kolech super cyklostezka podél Labe, krásné koupání v písácích v okolí.

typ

Klientka Eva G.

6.2.2012

Celkové hodnocení
52%

Za tuto cenu se to přežít dá, za cenu, které jsou uvedeny na stránkách hotelu, bych byla hodně naštvaná..

typ

Klient Svatopluk I.

4.9.2011

Celkové hodnocení
76%

Závadou bylo, že jsme se museli v Mělníce několikráte dotazovat při cestě autem, jak se do hotelu dostat

typ

Klient Lubomír P.

6.7.2011

Celkové hodnocení
88%

Doporučujeme lépe vyznačit příjezdovou trasu pomocí poutačů na sloupech nebo podobně. Škoda té fabriky před okny!!! Přesto se nám tam líbilo.

typ

Klientka Jan P.

5.3.2010

Celkové hodnocení
90%

Vybavení pokojů Business je vzhledem k ceně za pokoj výborné a kvalitní.

typ

Klient Petr T.

7.10.2008

Celkové hodnocení
33%

Předně chci uvést, že cena 1.900,-Kč za dvoulůžkový pokoj odpovídá v přepočtu na USD perfektnímu hotelovému (penzionovému) ubytování ve Švýcarsku, USA nebo Číně, kam jezdím na pracovní cesty. Pokoje jsou zcela běžně vybaveny chladničkou, a standardními hygienickými potřebami (tekuté mýdlo, mýdlo, holící strojky k jednorázovému použití, WC sprej, atd.) Zde nebylo kromě dvou malých mýdel k dispozici nic (ani sklenička), ale pouze plastový kelímek, který ihned po prvním uchopení praskl a byl k nepotřebě. S reklamací si pan vedoucí, kterého jsem si nechal do recepce zavolat, těžkou hlavu nedělal. Snídani, která byla v ceně ubytování, jsme s ohledem na další případný šok ani neabsolvovali. S uznáním jsme vzpomínali na loňský rok, kdy jsme byli v Mělníku ubytování v hotelu Jaro. Za podstatně nižší cenu bylo ubytování i přístup vedení na nesrovnatelně vyšší úrovni. Asociace českých hotelů a restaurací zřejmě nemá náročná kritéria, pokud je jejím členem zařízení na takové úrovni.

typ

Klientka Jana Ř.

4.10.2008

Celkové hodnocení
85%

Měla jsem mít ubytování se snídaní, ale kuchyň otvírala až v 11 hodin.

typ

Klient Petr J.

7.6.2013

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Veronika D.

9.3.2013

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Ludmila S.

8.11.2012

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Eva F.

8.10.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Jana P.

5.10.2011

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Jana P.

6.10.2010

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Vilém B.

5.7.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Iva P.

18.7.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Karel M.

27.5.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Blanka H.

5.10.2008

Celkové hodnocení
60%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Mělník - zámek Neuberk

typ

Irena S.

9.9.2017

Vynikající cíl pro rodinné výlety po okolí . Soutok řek Labe a Vltavy

typ

Olga L.

25.10.2016

Výborná oblast na výlety veľa nových cyklostesiek a pre rodiny s deťmi odporúčame Zoopark Zelčín. Taktiež kostnica bola veľmi zaujímavá aj studňa na námestí.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

HOTEL LUDMILA 0 HOTEL LUDMILA 1 HOTEL LUDMILA 2 HOTEL LUDMILA 3 HOTEL LUDMILA 4 HOTEL LUDMILA 5 HOTEL LUDMILA 6 HOTEL LUDMILA 7 HOTEL LUDMILA 8 HOTEL LUDMILA 9 HOTEL LUDMILA 10 HOTEL LUDMILA 11

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím