Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme off-line v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel PELIKAN

Lázeňská ozdravná relaxace na 5 dní s baňkovou masáží, voskovým zábalem, parafínem i solnou jeskyní Salima

Hotel PELIKAN * * * Tř. Vítězství 197, Mariánské Lázně
cena od: 4 190 Kč
Vybrat termín a pokoj

Rodinný Hotel Pelikán v Mariánských Lázních je situován v blízkosti lázeňského centra s kolonádou a Zpívající fontánou. Hotel nabízí ubytování v jedno a dvoulůžkových pokojích nebo čtyřlůžkových apartmánech s lednicí a terasou do zahrady. Pokoje mají standardní zařízení pro pobyt jednotlivců i rodin s dětmi. Kromě ubytování Hotel Pelikán poskytuje i gastronomické služby ve své restauraci.

  • typ

    Byla jsem spokojena. Hotel Pelikán je umístěn v klidné části Mariánských Lázní a v hotelu je rodinná atmosféra - doporučuji hotel i pro rodiny s dětmi! Děkuji....

    Martina Š.
  • typ

    Milí majitelé,velmi dobrá česká kuchyně, sice jednoduchá , ale chutná, kvalitní....

    Andrea B.
  • typ

    Byli jsme velice spokojeni,jak s přístupem personálu,tak se službami a velmi dobrou a bohatou kuchyní! Měli jsme s sebou i malého psa a v ničem nebyl problém,moc děkujeme!...

    Irena V.
  • typ

    Hotelový pokoj a i prostředí celého hotelu odpovídalo nabídce, příjemné prostředí, všude vzorná čistota, vstřícný, příjemný a ochotný personál, rodinná atmosféra, velmi dobrá kuchyně.Hotel je na okraji města, větší vzdálenost od ...

    Pavla F.
  • typ

    Při plném obsazení hotelu nedostatečné parkovací plochy. Nešlo otevřít okno. Pokoj dobře uklizený a čistý....

    Antonín M.
  • typ

    Tento hotel kazdeho prekvapi perfektni upravou vnejsku i vnitrnim zarizenim a cistotou. Za relarivne nizkou cenu poskytuje siroky rozsah sluzeb. Pobyt je prijemny, coz potvrzuje i mnozstvi ubytovanych cizincu....

    Vlasta V.
  • typ

    Vše fungovalo dle našich představ, stravování výtečné, personál milý, přívětivý. Také relaxační procedury jsme si užili. Navíc vyšlo počasí. Z hotelu je kousek do centra (autem), což vyhovuje. Doporučujeme....

    Karel H.
  • typ

    Moc se nám tu líbilo,počasí vyšlo a tak jsme projezdili západní Čechy. Nádherný klášter Teplá, Františkovy lázně, Mariánské lázně,aj. Zvláště Mariánky jejich budovy a parky jsou krásné. Ovšem největší dojem na Nás udělala večerní ...

    K.
  • typ

    Vážení přátelé, tak jako ostatně kdykoliv předtím, i nyní s úctou vůči Vám všem vyslovuji poděkování a spokojenost s prací rezervačního portálu Hotely.cz, díky němuž jsme s partnerkou měli opět možnost prožít a doslova si vy...

    Miroslav Ž.
  • typ

    Přístup personálu a nabízené služby včetně ubytování perfkní ,byli jsme velice spokojeni apobyt splnilnaše představy mohu doporučit....

    Josef D.
  • typ

    Perfektní přístup personálu k hostům. Dlouhé čekání na jídlo. Příjemné prostředí....

    Ivana R.
  • typ

    Dobry den, chtela bych se s vami podelit o sve dojmy z vanocniho pobytu v tomto hotelu. Pri planovani jsme vybirali take kvuli cene, ktera byla velmi dobra a take vzhledem k programu. Ktery obsahovala. Ubytovani bylo velmi dobre. ...

    Marta F.
  • typ

    Všechno výborné, měli jsme depadenci a trošku chladno při příjezdu, ale vše se vyřešilo a posléze vynikající. Kuchyň výborná, ryba se sice nepovedla, ale další jídla super. Přidané služby výborné a s celým pobytem jsme spokojeni!!...

    P.
  • typ

    Prožili jsme v hotelu Pelikan 5 nádherných dni. Pobytové podmínky a stravování byly bezvadné, personál vstřicný, ochotný vyhovět prosbam, masáže a jiné procedury provaděne profesionálně. Ohledně vzdaleností od centru města tak ide...

    Vjačeslava L.
  • typ

    V hotelu jsme byli už jednou a proto pro velkou spokojenost a ochotu pana Šolce a jeho rodiny jsme se rozhodli navštívit znovu ....

    Dagmar S.
  • typ

    Pobyt v hotelu Pelikán hodnotíme jako velmi zdařilý, ubytování čisté, personál velmi ochotný a milý, jídlo výborné....

    Dagmar S.
  • typ

    Příjemný hotel rodinného typu v okrajové části Mariánských Lázní, dobrá kuchyně, cena odpovídá kvalitě. ...

    Lenka B.
  • typ

    Moc se nám zde líbilo, velmi příjemný personál a prostředí....

    Danuše M.
  • typ

    Byli jsme spokojeni s ubytováním, vybavením pokoje i s kvalitou stravy. Personál byl pozorný, vstřícný. bylo dbáno o čistotu a spokojenost ubytovaných. Ručníkový servis v pořádku. Byli jsme spokojeni. Nezaznamenali jsme nic špatné...

    Josef P.
  • typ

    Příjemný hotel s rodino atmosférou. Personál pozorný, jídlo velmi chutné. Do centra města spojení také autobusem a samotné centrum Mariánských lázní velmi pěkné....

    Maria V.
  • typ

    Příjemný a tichý hotel, stravování velmi dsobré až na jednu maličkost léta tam již nefunguje odsávání z koupelny a WC a vše vám jde do pokoje....

    Petr A.
  • typ

    U penzionu chybí venkovní posezení. Personál po večeři již připravuje prostory restaurace na snídani, takže chybí i vnitřní posezení. Jinak vše v pořádku. Kvalita hotelu odpovídala ceně....

    Lenka D.
  • typ

    Hotel vyhovující pro krátkodobý pobyt, situovaný u rušné silnice, což má své klady v dostupnosti při cestování. Blízké okolí v neutěšeném stavu, proto nevhodné pro rodiny s dětmi. Stravování a služby na velmi dobré úrovni. ...

    Karel Č.
  • typ

    Hotel je příjemný, všude čisto, personál velmi ochotný, dobré jídlo. Blízko zastávka MHD, což ušetří problémy s parkováním v Mariánských Lázních. ...

    Stanislava W.
bed 5 dní (4 noci)
person 86%
meal polopenze
place Západočeské lázně
  • ubytování na 5 dní/4 noci pro dvě osoby
  • stravování formou POLOPENZE (večeře o dvou chodech)
  • 1x odpolední posezení = kava a palačinka se zmrzlinou a šlehačkou
  • 1x baňková masáž zad a šíje = 20 minut pro oba
  • 1x parafínová koupel na ruce a masáž rukou = 30 minut pro oba
  • 1x masážní aroma koupel nohou a masáž plosek nohou = 30 minut pro oba
  • 1x vstup na 1 hodinu do městského bazénu s vířivkou a saunou pro oba
  • 1x vstup do solné jeskyně SALINA na 50 minut pro oba
  • 1x teplý voskový zábal - včelí med = 20 minut pro oba
  • 1x pitná kůra = karafa mariánskolázeňského pramene - Lesní pramen každý den
Poznámka

  • Děti do 6 let ZDARMA (se snídaní)..
  • Děti od 6 let: 300 Kč/den (s polopenzí; na přistýlce)
  • Pes 100 Kč/den.
  • Lázeňská taxa: 21 Kč/osoba/den.

Vyzkoušejte pětidenní ozdravně-relaxační pobyt pro dva s odpoledním posezením (kavička nebo čaj s palačinkou), baňkovou masáží zad a šíje, pitnou kůrou, teplým voskovým zábalem, parafínem, masážní aroma koupelí i vstupem do solné jeskyně Salina. 

Služby v hotelu a okolí

Kam se můžete v okolí podívat
  • Hamrníky - zámek Dvůr a zámeček Hamrníky - Hammerhof leží dnes ve městě Mariánské Lázně. V letech 1706-1708 zde byl postaven opatský zámeček, snad na místě staršího hospodářského dvora. Stavbu provedl…
  • Půjčovna kol Českých drah - Mariánské lázně Všechny půjčovny kol ČD jsou vybaveny kvalitními koly s odborně prováděným servisem. Ve vybraných půjčovnách kol jsou k dispozici také elektrokola, dětská kola, koloběžky a dětské cyklosedačky. …
  • Okružní jízda vláčkem po Mariánkách Okružní jízda vláčkem po Mariánkách…             Když už jsem byla v těch Mariánkách, tak jsem si řekla, že musím „ochutnat“ co se dá… Od…
  • Medvědí pramen Pramen leží západně od Mariánských Lázní v Medvědím údolí. Nejstarší zprávy o prameni Bärenquelle(Medvědí pramen) jsou před první světovou válkou.Vytékal z vykotlaného pařezu v těsném sousedství…
  • Mariánské Lázně Mariánské Lázně najdeme v Západních Čechách, jižním směrem od Karlových Varů. Město se rozkládá u jižního okraje Slavkovského lesa. Mariánské Lázně jsou naše druhé největší lázeňské město. Vývěry…
Relaxační pobytový balíček s polopenzí a odpoledním posezením
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 86%
strava polopenze

Relaxační pobytový balíček s polopenzí a odpoledním posezením

Hotel PELIKAN * * * Mariánské Lázně

Vyzkoušejte krátký relaxační pobyt pro dva na tři dny a vrátíte se alespoň na týden. Mariánské Lázně jsou městem lázeňských parku i populární Zpívající fontány, která je součástí lázeňské promenády. Děti do 6 let ZDARMA (se snídaní)

Cena od:
1 590 Kč
Zobrazit
Lázeňská relaxace na 4 dny s polopenzí a odpoledním posezením
postel 4 dny
(3 noci)
osoby 86%
strava polopenze

Lázeňská relaxace na 4 dny s polopenzí a odpoledním posezením

Hotel PELIKAN * * * Mariánské Lázně

Vyzkoušejte čtyřdenní relaxační pobyt pro dva a vrátíte se alespoň na týden. Mariánské Lázně jsou městem lázeňských parku i populární Zpívající fontány, která je součástí lázeňské promenády. Děti do 6 let ZDARMA (se snídaní)

Cena od:
2 590 Kč
Zobrazit
Lázeňská relaxace na 5 dní s polopenzí a odpoledním posezením
postel 5 dní
(4 noci)
osoby 86%
strava polopenze

Lázeňská relaxace na 5 dní s polopenzí a odpoledním posezením

Hotel PELIKAN * * * Mariánské Lázně

Vyzkoušejte pětidenní relaxační pobyt pro dva a vrátíte se alespoň na celý týden. Mariánské Lázně jsou městem lázeňských parku i populární Zpívající fontány, která je součástí lázeňské promenády. Děti do 6 let ZDARMA (se snídaní)

Cena od:
3 390 Kč
Zobrazit
Lázeňská relaxace na 6 dní s polopenzí a odpoledním posezením
postel 6 dní
(5 nocí)
osoby 86%
strava polopenze

Lázeňská relaxace na 6 dní s polopenzí a odpoledním posezením

Hotel PELIKAN * * * Mariánské Lázně

Vyzkoušejte na jaře šestidenní relaxační pobyt pro dva a vrátíte se nejpozději na podzim zpět. V balíčku najdete odpolení posezení i vstup do městského bazénu. Mariánské Lázně jsou městem lázeňských parku i populární Zpívající fontány, která je součástí lázeňské promenády. Děti do 6 let ZDARMA (se snídaní)

Cena od:
4 190 Kč
Zobrazit
Lázeňská ozdravná relaxace na 3 dny s polopenzí, baňkovou masáží a bazénem
postel 3 dny
(2 noci)
osoby 86%
strava polopenze

Lázeňská ozdravná relaxace na 3 dny s polopenzí, baňkovou masáží a bazénem

Hotel PELIKAN * * * Mariánské Lázně

Vyzkoušejte třídenní ozdravně-relaxační pobyt pro dva s odpoledním posezením (kavička nebo čaj s palačinkou), baňkovou masáží zad a šíje a vstupem do městského bazénu s vířivkou a saunou. Mariánské Lázně jsou městem lázeňských parku i populární Zpívající fontány, která je součástí lázeňské promenády. Děti do 6 let ZDARMA (se snídaní)

Cena od:
1 990 Kč
Zobrazit

Hotel se nachází na třídě Vítězství v blízkosti zámku Hamrníky, 2 km od centra města a 3 km od lázeňské kolonády a zpívající fontány.

Nadmořská výška: 553 m n.m.

  • diskotéka: 1.0 km
  • divadlo: 2.0 km
  • houbaření
  • kino: 1.5 km
  • obchodní centrum : 1.0 km
  • noční klub: pelikan-mapa.jpeg km
  • 49°56'57.488"
  • 12°40'59.844"

Turistické cíle:

  • Hamrníky - zámek Dvůr a zámeček Hamrníky - Hammerhof leží dnes ve městě Mariánské Lázně. V letech 1706-1708 zde byl postaven opatský zámeček, snad na místě staršího hospodářského dvora. Stavbu provedl…
  • Půjčovna kol Českých drah - Mariánské lázně Všechny půjčovny kol ČD jsou vybaveny kvalitními koly s odborně prováděným servisem. Ve vybraných půjčovnách kol jsou k dispozici také elektrokola, dětská kola, koloběžky a dětské cyklosedačky. …
  • Okružní jízda vláčkem po Mariánkách Okružní jízda vláčkem po Mariánkách…             Když už jsem byla v těch Mariánkách, tak jsem si řekla, že musím „ochutnat“ co se dá… Od…
  • Medvědí pramen Pramen leží západně od Mariánských Lázní v Medvědím údolí. Nejstarší zprávy o prameni Bärenquelle(Medvědí pramen) jsou před první světovou válkou.Vytékal z vykotlaného pařezu v těsném sousedství…
  • Mariánské Lázně Mariánské Lázně najdeme v Západních Čechách, jižním směrem od Karlových Varů. Město se rozkládá u jižního okraje Slavkovského lesa. Mariánské Lázně jsou naše druhé největší lázeňské město. Vývěry…

Celkové hodnocení Hotel PELIKAN od ubytovaných zákazníků

Ubytování
85%
Stravování
86%
Přístup personálu
93%
Okolí
81%
Služby
88%
Celková spokojenost
86%
86%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel PELIKAN hodnotilo 65 zákazníků, 88% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Karel Č.

15.6.2018

Celkové hodnocení
76%

Hotel vyhovující pro krátkodobý pobyt, situovaný u rušné silnice, což má své klady v dostupnosti při cestování. Blízké okolí v neutěšeném stavu, proto nevhodné pro rodiny s dětmi. Stravování a služby na velmi dobré úrovni.

Reakce hotelu:

Ve vzdálenosti cca 200m od hotelu je velké dětské hrřiště a cca 500m od hotelu městské koupaliště LIDO s písečnou pláží a atrakcemi pro děti. Hotel

typ

Klient Stanislava W.

12.6.2018

Celkové hodnocení
96%

Hotel je příjemný, všude čisto, personál velmi ochotný, dobré jídlo. Blízko zastávka MHD, což ušetří problémy s parkováním v Mariánských Lázních.

typ

Klient Lenka D.

11.6.2018

Celkové hodnocení
64%

U penzionu chybí venkovní posezení. Personál po večeři již připravuje prostory restaurace na snídani, takže chybí i vnitřní posezení. Jinak vše v pořádku. Kvalita hotelu odpovídala ceně.

typ

Klient Maria V.

17.5.2018

Celkové hodnocení
84%

Příjemný hotel s rodino atmosférou. Personál pozorný, jídlo velmi chutné. Do centra města spojení také autobusem a samotné centrum Mariánských lázní velmi pěkné.

typ

Klient Petr A.

10.5.2018

Celkové hodnocení
92%

Příjemný a tichý hotel, stravování velmi dsobré až na jednu maličkost léta tam již nefunguje odsávání z koupelny a WC a vše vám jde do pokoje.

typ

Klient Josef P.

30.5.2017

Celkové hodnocení
76%

Byli jsme spokojeni s ubytováním, vybavením pokoje i s kvalitou stravy. Personál byl pozorný, vstřícný. bylo dbáno o čistotu a spokojenost ubytovaných. Ručníkový servis v pořádku. Byli jsme spokojeni. Nezaznamenali jsme nic špatného. Doporučujeme tento Penzion.

typ

Klient Danuše M.

22.5.2017

Celkové hodnocení
96%

Moc se nám zde líbilo, velmi příjemný personál a prostředí.

typ

Klient Lenka B.

8.3.2016

Celkové hodnocení
88%

Příjemný hotel rodinného typu v okrajové části Mariánských Lázní, dobrá kuchyně, cena odpovídá kvalitě.

typ

Klient Petr K.

23.10.2015

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Libor J.

23.10.2015

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Dagmar S.

30.8.2015

Celkové hodnocení
76%

Pobyt v hotelu Pelikán hodnotíme jako velmi zdařilý, ubytování čisté, personál velmi ochotný a milý, jídlo výborné.

typ

Klient Ladislav H.

31.7.2015

Celkové hodnocení
96%

Perfektní přístup k hostům a profesionální přístup služeb a informací , naprostá spokojenost

typ

Klient Dagmar S.

26.7.2015

Celkové hodnocení
100%

V hotelu jsme byli už jednou a proto pro velkou spokojenost a ochotu pana Šolce a jeho rodiny jsme se rozhodli navštívit znovu .

typ

Klient Vjačeslava L.

20.6.2015

Celkové hodnocení
96%

Prožili jsme v hotelu Pelikan 5 nádherných dni. Pobytové podmínky a stravování byly bezvadné, personál vstřicný, ochotný vyhovět prosbam, masáže a jiné procedury provaděne profesionálně. Ohledně vzdaleností od centru města tak ideálně by bylo přijet autem. Autobusové spojení sice je spolehlivé, ale museli jsme se mu přizpůsobit. Okoli je hezke, procházka ke koupališti a okolnímu lesu přijemná a nenáročná. Celkem naše přebyvání v hotelu zanechalo dobrý pocit a zaslouží vysoké hodnocení.

typ

Klientka Miroslava H.

14.4.2015

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient J.

3.4.2015

Celkové hodnocení
84%

Pobyt se nám velice líbil, příjemná obsluha, pěkné ubytování, škoda jen špatného počasí, nemohli jsme využít kola a projet si okolí.

typ

Klient Jiří P.

23.3.2015

Celkové hodnocení
80%

Hotel se nachází v okrajové části města Mariánské lázně, v okolí je hodně lesů. Kolem vede poměrně frekventovaná silnice. Personál příjemný, strava poněkud monotónní, pravá česká kuchyně. Snídaně pořád stejné s minimální změnou. Procedury přímo v hotelu docela dobré.

typ

Klient K.

20.3.2015

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient J.

20.3.2015

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka K.

25.2.2015

Celkové hodnocení
36%

Na hotel se nastěhovat celý německý fotbalový team, který každou noc pořádal na chodbě hotelu mejdan. I přes opakované upozornění majitelů hotelu s tím majitelé ani personál nic neudělali. Nezbylo nám, než se z hotelu odstěhovat na jiný hotel. Hotelem nabízené služby jsou vymyšlené tak, aby se službu provádějící personál nenadřel. Snídaně formou bufetu - málo pestré, žádné ovoce,... večeře výběr ze 2 druhů jídel. Okna na pokoji jsou stará, nedoléhají, táhne a je slyšet veliký hluk z ulice. Nedá se větrat.

Reakce hotelu:

Děkujeme za důvěru,ale bohužel se nemáme jak bránit než tvrzení proti tvrzení.Vážení hosté přiznáváme,že byli ubytovaní fotbalisté,ale asi neznáte sportovce.Bohužel jsou to dospělí lidé a těžko proti nim zakročit. Byyli jste naštvaní,že lidé dělali hluk tak proč nepoškodit dobré jméno podniku. Večerní menu je výběr ze tří jídel a ne ze dvou což si myslíme,že je postačující pro všechny.Rychle jste zapoměli.Doma si taky neděláte tři večeře tak v čem je problém ? Nikdo se ještě nikdy neodstěhoval na jiný hotel ani vy ne ,To je od vás neskonalá drzost. Pokud nejste spokojeni,máte vše řešit hned a ne po měsíci odjezdu si stěžovat.Bohužel není člověk ten,aby se zavděčil lidem všem.Tisíc lidí je spokojených a vždycky se někdo najde kdo má neustálé problémy a poškozuje dobré jméno.Normální člověk si udělá z recenzí obrázek sám.Pokud nejste spokojeni ,musíte si najít hotel jiný a zaplatit si adekvátně poskytnuté služby .Snažíme se již dvacet let a hosté se k nám vracejí. S pozdravem Hotel Pelikan

typ

Klient Vladimír M.

31.12.2014

Celkové hodnocení
60%

Najvacsi problem bol s parkovanim pri hotely, uvolnenie zaparkovaneho vozidla hosta braniaceho vyjazdu sme si museli vybavit priamo s hostom sami, napriek upozorneniu personalu. Dalsi problem bolo nezabezpecenie skorsich ranajok pri odjazde napriek nahlaseniu poziadavky personalu dva dni vopred a jeho ubezpeceniu, ze vsetko je zariadene. Kvalita ubytovania na nizsej urovni, odhlucnenie izieb prakticky ziadne, pocut komunikaciu v susednej izbe ako aj kazde pouzitie toalety.

Reakce hotelu:

Děkujeme za vaši upřimnost .Když jste odjížděli,naměli jste nejmenších námitek a byli jste spokojeni.Parkování jste měli zajištěné ani vám nevadiloi,že jste blokovali po celý váš pobyt cizí auto.Při odjezdu jste dostali snídani a děkovali jste jak je všechno v pohodě tak v čem máte problém ? Akceptujeme žádosti hostů při pobytu,ale po odjezdu hostů je nereálné něco řešit.Takovým hostům jako jste vy se nemáme jak bránit .Bohužel.Cíleně poškozujete náš hotel který provozujeme již 20 let.Shlédněte recenze a pokud vám to nevyhovuje musíte si zaplatit hotel vyšší kategorie. Hotel Pelikan

typ

Klientka P.

31.12.2014

Celkové hodnocení
92%

Všechno výborné, měli jsme depadenci a trošku chladno při příjezdu, ale vše se vyřešilo a posléze vynikající. Kuchyň výborná, ryba se sice nepovedla, ale další jídla super. Přidané služby výborné a s celým pobytem jsme spokojeni!!!

typ

Klient Peter Š.

29.12.2014

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Marta F.

28.12.2014

Celkové hodnocení
100%

Dobry den, chtela bych se s vami podelit o sve dojmy z vanocniho pobytu v tomto hotelu. Pri planovani jsme vybirali take kvuli cene, ktera byla velmi dobra a take vzhledem k programu. Ktery obsahovala. Ubytovani bylo velmi dobre. Kazdy den chodila slecna pokojska poklidit nebo se jen zeptat jestli neco nepotrebujeme. Strava byla vyborna na snidani svedske stoly, vecere servirovane a takove ze jsme byli prejedeni. O Stedry vecer jsme dostali i darecek v podobe keramickych zvonecku. Proste to co majitele slibuji na nabidkach to vse je opravdu tak a take bychom jim ze to chteli podekovat. Jedine male minus je delsi vzdalenost od centra, ale po tom jidle se stejne musi clovek projit. Timto bychom tento hotel mohli doporucit rodinam z detmi i pejsky, hlavne pro tu klidnou, pratelskou a rodinnou atmosferu. Jeste jednou diky.

typ

Klientka Martina R.

9.12.2014

Celkové hodnocení
68%

Na tříhvězdičkový hotel kvalita odpovídající, čisto, výborné jídlo, příjemný personál. Nevýhoda - daleko od centra, "papírové zdi" - vše je slyšet.

typ

Klientka Svatava N.

26.11.2014

Celkové hodnocení
80%

V podzimním nevlídném počasí příjemné ubytování i přístup personálu velmi příjemný. Velmi zajímavé město nejen jako lázenské ale i procházky a vycházky v přilehlých parcích a okolí.

typ

Klientka Jarmila M.

30.10.2014

Celkové hodnocení
80%

Mohu vyjádřit spokojenost s pobytem, jen při výběru večeře bych uvítala jeden pokrm "lehčí", případně i bezmasý, aby byla uspokojena co nejširší vrstva návštěvníků. Také bych preferovala podávání večeře alespoň o půl hodiny dříve, 18 hodina je již poměrně pozdě. Jinak pobyt DOPORUČUJI!

typ

Klientka Ivana R.

30.10.2014

Celkové hodnocení
92%

Perfektní přístup personálu k hostům. Dlouhé čekání na jídlo. Příjemné prostředí.

typ

Klient Josef D.

28.10.2014

Celkové hodnocení
96%

Přístup personálu a nabízené služby včetně ubytování perfkní ,byli jsme velice spokojeni apobyt splnilnaše představy mohu doporučit.

typ

Klient Miroslav Ž.

23.10.2014

Celkové hodnocení
100%

Vážení přátelé, tak jako ostatně kdykoliv předtím, i nyní s úctou vůči Vám všem vyslovuji poděkování a spokojenost s prací rezervačního portálu Hotely.cz, díky němuž jsme s partnerkou měli opět možnost prožít a doslova si vychutnat relaxační pobyt, tentokrát v oblasti západních Čech, konkrétně pak v lázeňském prostředí města Mariánské Lázně a potažmo i v Karlových Varech, kam jsme též krátce zavítali. S povděkem také hodnotím celý pobyt jako příkladný přístup majitelů i celého personálu hotelu Pelikán, neboť ti všichni projevili neúnavnou snahu a péči nám pobyt co nejvíce zpříjemnit. Ubytování bylo na úrovni, stravování nad očekávání, doprava do hotelu a zpět velice vstřícná a konečně pak poskytnuté relaxační procedury byly více než vítaným bonusem celé této báječné akce. Takže na konci tohoto, byť docela krátkého, pobytu jsme shodně s partnerkou konstatovali, že se nám díky příkladné práci rezervačního systému a dané nabídce opět podařilo "trefit do černého" a loučili jsme se s tímto krajem opravdu neradi a s přáním opět sem někdy zavítat. A samozřejmě můžeme všem potenciálním zájemcům právě takový pobyt jen a jen doporučit. Spokojenost je zaručena předem. Ještě jednou tedy díky Vám všem.

typ

Klient Zdeněk K.

19.10.2014

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient K.

13.10.2014

Celkové hodnocení
88%

Moc se nám tu líbilo,počasí vyšlo a tak jsme projezdili západní Čechy. Nádherný klášter Teplá, Františkovy lázně, Mariánské lázně,aj. Zvláště Mariánky jejich budovy a parky jsou krásné. Ovšem největší dojem na Nás udělala večerní procházka po kolonádě a barevná zpívající fontána. Bylo to zde super a tak se jistě někdy vrátíme.

typ

Klient Karel H.

1.10.2014

Celkové hodnocení
96%

Vše fungovalo dle našich představ, stravování výtečné, personál milý, přívětivý. Také relaxační procedury jsme si užili. Navíc vyšlo počasí. Z hotelu je kousek do centra (autem), což vyhovuje. Doporučujeme.

typ

Klient Tomáš B.

25.9.2014

Celkové hodnocení
72%

Pěkné prostředí, dobré služby a obsluha. Kvalita jídla byla střídavá, jeden den to bylo dobré a další to připomínalo školní jídelnu. Celkově jsme ale spokojeni.

typ

Klientka Vlasta V.

17.9.2014

Celkové hodnocení
84%

Tento hotel kazdeho prekvapi perfektni upravou vnejsku i vnitrnim zarizenim a cistotou. Za relarivne nizkou cenu poskytuje siroky rozsah sluzeb. Pobyt je prijemny, coz potvrzuje i mnozstvi ubytovanych cizincu.

typ

Klient Antonín M.

2.9.2014

Celkové hodnocení
80%

Při plném obsazení hotelu nedostatečné parkovací plochy. Nešlo otevřít okno. Pokoj dobře uklizený a čistý.

typ

Klientka Pavla F.

2.9.2014

Celkové hodnocení
96%

Hotelový pokoj a i prostředí celého hotelu odpovídalo nabídce, příjemné prostředí, všude vzorná čistota, vstřícný, příjemný a ochotný personál, rodinná atmosféra, velmi dobrá kuchyně.Hotel je na okraji města, větší vzdálenost od centra, nedaleko však zastávky MHD, ve veřejných prostorách hotelu umístěn jízdní řád a řada dalších informací, dostupnost centra i pro toho, kdo tu není autem za pár minut. Celkově mohu tento hotel doporučit.

typ

Klientka Miloslava S.

3.5.2014

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Irena V.

23.4.2014

Celkové hodnocení
92%

Byli jsme velice spokojeni,jak s přístupem personálu,tak se službami a velmi dobrou a bohatou kuchyní! Měli jsme s sebou i malého psa a v ničem nebyl problém,moc děkujeme!

typ

Klientka Andrea B.

21.2.2014

Celkové hodnocení
84%

Milí majitelé,velmi dobrá česká kuchyně, sice jednoduchá , ale chutná, kvalitní.

typ

Klientka Taťjana H.

3.10.2013

Celkové hodnocení
72%

Při nástupu byla naše objednávka zařazena mezi hosty ubylované mimo hotel,tento problém byl později dořešen.

typ

Klient Václav P.

3.9.2013

Celkové hodnocení
100%

Krásný pobyt a velmi příjemně strávený víkend. Obsluha byla příjemná, jídlo dobré. Škoda, že hotel je dost daleko od centra města, ale nakonec i to nebylo nepřekonatelné. Děkujeme.

typ

Klientka Jana B.

6.8.2013

Celkové hodnocení
92%

S ubytováním jsme bylo moc spokojený, pokoje byli čisté a každý den nám je uklízeli, kuchyň dobrá i pro malé dítě, jediné co nám chybělo byla zelenina u snídaně. Jediné co nám chybělo bylo vyžití pro malého(3roky) v hotelu,bylo pro něj dlouhé a nudné čekání na jídlo, neměl se jak zabavit, šikovný dětský koutek by se hodil.

typ

Klientka Jaroslava J.

10.7.2013

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Jindřich N.

8.6.2013

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient V.

7.1.2013

Celkové hodnocení
88%

Pěkné ubytování, milý a vstřícný personál.

typ

Klient Filip M.

7.12.2012

Celkové hodnocení
88%

Velmi příjemně strávený víkend. Vyzdvihl bych velmi příjemnou obsluhu, která nám ve všem vyšla maximálně vstříc. Drobné mínus bych dal jen větší vzdálenosti do centra města, která ale není nijak nepřekonatelná.

typ

Klientka K.

2.11.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka L.

2.11.2012

Celkové hodnocení
84%

Celkově jsme byli s ubytováním spokojeni, nedostatky jsem viděla v tom, že ani v koupelně, ani na pokoji nebyla zásuvka, museli jsme vypnout televizi a použít tuto, která byla na dost nepřístupném místě za stolem u země. Také v koupelně není odsávání. Mohl by být také fén na vlasy. Na pokoji schází židle. Co se týká čistoty - naprostá spokojenost.

Reakce hotelu:

Dobrý den, ano fén v koupelně není, ale je možné si ho půjčit na recepci zdarma. Židle v pokojích nejsou,ale v každém pokoji jsou dvě křesílka,pokud chce někdo židly tak není problém dodat. V koupelně je zásuvka v osvětlené skřínce nad umyvadlem a je označena symbolem v pravém rohu na skříncě. Odvětrání v koupelně je, ale bohužel hosté ho nevypínali. děkujeme Šolc Josef www.hotelpelikan.cz

typ

Klientka Štěpánka J.

7.10.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Hana S.

3.7.2012

Celkové hodnocení
96%

Byla nás skupina 23 zpěváků, personál byl velmi ochotný se nám přizpůsobit a ve všem nám vyšel vstříc. Děkuji proto všemu personálu a vřele doporučuji. S.

typ

Klientka Jiří M.

5.9.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Jana S.

6.8.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Alena S.

5.8.2011

Celkové hodnocení
100%

Byli jsme nad míru spokojeni. Personál příjemný a velmi ochotný. Při příležitosti se tam opět vrátíme.

typ

Klientka Hana S.

5.8.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka Jana V.

6.1.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka Helena A.

15.9.2010

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Vladimír Š.

5.7.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka D.

5.7.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Věra V.

8.5.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Petra V.

6.5.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Martina B.

10.11.2009

Celkové hodnocení
73%

typ

Klientka Martina Š.

20.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Byla jsem spokojena. Hotel Pelikán je umístěn v klidné části Mariánských Lázní a v hotelu je rodinná atmosféra - doporučuji hotel i pro rodiny s dětmi! Děkuji.

typ

Klient Alena H.

4.9.2009

Celkové hodnocení
60%

Byli jsme s manželem velmi překvapení kontrastem vzhledu města v centru a právě v okolí hotelu Pelikán. Vždycky před tím jsme v Mariánských Lázních byli jen v centru. Zamýšlená procházka mezi hotelem a kolonádou se stala velkým rozčarováním, stav chodníků, nesekané travní plochy a celková neupravenost této části města nás úplně znechutila. Přijeli jsme z Loun (žádné lázně), ale u nás to takhle vypadalo tak před 20ti a více lety. Myslím, že lázeňské město by mělo být upravené celé a do okrajové části by si mohli zastupitelé přijet na exkurzi do malého okresního města Louny.

typ

Klient Miroslav J.

5.8.2008

Celkové hodnocení
90%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hamrníky - zámek

typ

Stanislava K.

12.8.2018

Boheminum park opravdu zajímavé turistické místo v Mariánských Lázních .V okolí mnoho dalších zajímavých míst.zamek Kynžvart ,Klášter Teplá, Motýli farma Karlovy Vary,Rezervace Soos.......

typ

Lenka D.

11.6.2018

Kolonáda dostupná busem - 10 minut, zastávka 2 minuty od hotelu, nebo pěšky do centra cca 45 minut.

typ

Maria V.

17.5.2018

Krásný výlet na Bečov s unikátní památkou - Relikviář sv. Maura

typ

Radomír P.

14.5.2018

Ideální pro návštěvu a prohlídku lázeňských měst Mariánské Lázně, Františkovy Lázně, Karlovy Vary vše v nevelké vzdálenosti od penzionu, projeli jsme je a vynikající zážitek

typ

Petr A.

10.5.2018

Samotné Mariánky jsou velice krásné, tak že máte co obdivovat a na co koukat. Do okolí jsou velké možnost které jsme také navštívili. Fr. lázně, Bečov pěkný hrad, Cheb, Kar. Vary, Loket.

typ

Renata V.

6.8.2017

trolejbusem přímo od zastávky Kolonáda se dostanete do Úšovic kde je Antoníčkův pramen odtud se dostanete Dobrovského ulicí k dalším pramenům Rudolfův a Ferdinandův.

typ

Danuše M.

22.5.2017

Mnoho nabídek k návštěvám, bohužel za 4 dny nelze stihnou vše, ale nevadí, rádi se opět vrátíme. Úžasný park miniatur, lázeňská kolonáda, zpívající fontána.

typ

Vítězslava D.

5.5.2017

Kolonáda s prameny. Výborný je Balbínův pramen.

typ

Lenka B.

8.3.2016

pěkný, nepřístupný

Mariánské Lázně

typ

Helga P.

25.10.2018

Vynikající podmínky na výlety jak pro páry, tak i pro rodiny. Dostak léčebných pramenů. Hodně laviček podle pěšinek na odpočinek. I krásné počasí nám vyšlo.

typ

Hana M.

10.6.2018

Pěkný výlet byl na zámek Kynžvart. Dále jsme navštívili Františkové Lázně, které jsou moc hezké, Rašeliniště Kladská bylo velmi hezké a nad Marinánskými Lázněmi Miniatury, kde jsou zmenšeniny zámků.

typ

Iveta D.

10.4.2018

Pobliz parky,pak kolonada,odpocinek,klid

typ

Renata V.

6.8.2017

v okolí Mariánských lázní je hodně turistických cílů,ať rezervace smraďoch,Farská kyselka,naučná stezka Kladské rašeliny,lanovka na Krakonoš s parkem Boheminium,Podhorní vrch,obůrku hvozd, Hamelika,různé prameny i v okolních lesích,naučné stezky. Zkrátka je tu mnoho zajímavostí.

typ

Krzysztof O.

3.8.2017

Doporucuji to mesto vic nez Karlovy Vary. Mineralni voda chutna lip, najdete tady mnoho parku a lesu, prijemne okoli na prochazky, a co nejdulezitejse mesto neni porad tak komercni a mozna se uplne zrelaxovat.

typ

Jana V.

31.7.2017

Velmi výhodná poloha pro návštěvu okolních lázní - Lázně Kynžvart, Františkovi Lázně, Karlovy Vary, hradu Loket, zámku Bečov n. Teplou a celých Mariánských Lázní.

typ

Vítězslava D.

5.5.2017

Doporučujeme: Lázně Kynžvart - bylo i krásné počasí, které vše umocnilo. Mariánské Lázně - pro nás neznámé prameny: Myší, Balbínův, Srnčí, Hájenský - Metternichova cesta - dále město, kde zrovna byla zprovozněna Zpívající fontána a zněl Čajkovského klavírní koncert. Bylo to super.

typ

ZDENA H.

28.7.2016

Abych řekla pravdu, nevěděla jsem kam si zajít jako první. Tolik možností. Parky, prameny, fontány, vyhlídky, různé stezky, rozhledny.....

typ

Lenka B.

8.3.2016

Mimo sezonu, trochu smutné, ale lze využívat Městský bazén, solné jeskyně.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Platební karty

Akceptujeme platbu pouze v hotovosti.

Služby hotelu

Hotelová recepce zajišťuje lázeňské procedury, prohlídky města a jeho okolí s průvodcem, golf, tenis, pronájem fotbalového hřiště, plavecký bazén, lovení divoké zvěře, rybolov, dopravu jak autobusem tak osobním vozem, návštěvu Plzeňského pivovaru spojenou s degustací piva.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • tv
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

Hotelová restaurace nabízí pestrý výběr jídel české i mezinárodní kuchyně. Nabízíme polopenzi, plnou penzi ale rovněž stravování a la carte.

  • restaurace

Doplňkové služby

Na objednávku zajistíme masáže v hotelu, školení, poznávací a pobytové zájezdy, ubytování fotbalistů se zajištěním pronájmu fotbalového hřiště.

  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

  • hřiště pro děti 200 m
  • jízda na koni

Služby pro motoristy

Hotel má vlastní parkoviště a jednu garáž.

  • parkoviště

Wellness služby

Hotel Pelikán v Mariánských Lázních poskytuje dostatek odpočinku v lázeňském prostředí, ať už formou sportu nebo příjemných wellness procedur. Užijte si svůj lázeňský relax v doprovodu kvalitních služeb Hotelu Pelikán.

Hotel Pelikán svým hostům nabízí příjemné relaxační masáže, které vás zbaví stresu a navodí na tu správnou relaxační náladu. Masáž lávovými kameny je jednou z těchto masážních procedur, kdy dochází k celkovému uvolnění těla a dodává životní sílu a energii.

Vynikajícím detoxikačním prostředkem je medová masáž zad, kterou Hotel Pelikán zahrnuje ve své nabídce. Detoxikační medová masáž kromě vyplavení škodlivých látek z těla ven posiluje imunitu, upravuje kvalitu spánku a podporuje trávicí systém.

Chcete-li si aktivně odpočinout, využijte možnosti tenisu, golfu, rybolovu a spoustu dalších aktivit. Hotel vám dále mimo jiné zajistí plavecký bazén, ve kterém si protáhnete tělo a vyčistíte mysl.

Hotel PELIKAN 0 Hotel PELIKAN 1 Hotel PELIKAN 2 Hotel PELIKAN 3 Hotel PELIKAN 4 Hotel PELIKAN 5 Hotel PELIKAN 6 Hotel PELIKAN 7 Hotel PELIKAN 8 Hotel PELIKAN 9 Hotel PELIKAN 10 Hotel PELIKAN 11
Ceny pobytů a dostupnost pokojů
Období od - do Počet dní/nocí Termín příjezdu Termín odjezdu Cena od Přejít k poptávce
13.12.2018 - 31.12.2019 5 dní (4 noci) 5 990 Kč 9 727 Kč Ukázat pokoje
Typ pokojePočet lůžekDostupnostCena
Dvoulůžkový pokoj
3 poslední pokoje 5 990 Kč 9 727 Kč
Jednolůžkový pokoj
4 volné pokoje 4 190 Kč
TOPlist