Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Koliba

Hotel Koliba

* * *
Dusíkova 592, Mariánské Lázně
Zobrazit na mapě
-%

Hotel Koliba v Mariánských Lázní leží hned u lyžařské sjezdovky a střediska Mariánky. Součástí hotelu je restaurace, kde si můžete vybrat ze specialit české, slovenské i maďarské kuchyně. Čas od času se zde konají gastronomické akce jako zvěřinové hody nebo grilování. Hotel Koliba vás ubytuje v útulných a pohodlně vybavených pokojích. Pro všechny, co přijedou autem, je k dispozici bezplatné parkování.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj jednolůžkový

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj dvoulůžkový

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový "komfort"

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • v tomto hotelu nelze platit platební kartou

Služby hotelu

  • hotelová zahrada
  • pokojová služba
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • kadeřnictví 700 m

Gastronomické služby

  • kavárna
  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • průvodcovské služby - 3 000 Kč
  • hotelové taxi
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci

Sportovní možnosti

  • tělocvična 1.0 km
  • půjčovna lyžařského vybavení
  • bowling 1.0 km
  • minigolf
  • fitness 1.0 km
  • golf 600 m
  • vnitřní bazén 1.0 km
  • tenisový kurt 700 m
  • jízda na koni

Služby pro motoristy

  • parkoviště
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel je situován na okraji centra Mariánských Lázní v blízkosti skiareálu Mariánky.

Nadmořská výška: 668 m n.m.

  • diskotéka: 1.0 km
  • divadlo: 500 m
  • houbaření
  • kasino/herna: 600 m
  • kino: 1.0 km
  • obchodní centrum : 1.2 km
  • lyžování
  • 49°58'27.083""
  • 12°42'48.724"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Eduard Petiška Eduard Petiška se narodil r.1924 a zemřel v roce 1987.Byl básník,prozaik,autor literárních adaptací a pohádek pro děti,překladatel.Letní měsíce trávil v Mariánských Lázních.Dům se nachází na okraji…
  • Hamelika Rozhledna Hamelika leží na stejnojmenném vrchu nad Mariánskými Lázněmi.Je 20 m vysoká a vede na ní 120 schodů.Byla otevřena v roce 1876. Je volně přístupná a je z ní krásný výhled na Mariánské Lázně…
  • Rozhledna Hamelika Rozhledna Hamelika se nachází jižně od Mariánských Lázní a lze se k rozhledně dostat nejen pěšky, ale i lanovkou, která je nedaleko. Rozhledna byla postavena na kopci se stejným názvem (Hamelika)…
  • Turistická známka č. 1566 - Rozhledna Hamelika Nachází se severním směrem nad Mariánskými Lázněmi na kopci Hamelika. Je to kamenná rozhledna, celoročně volně přístupná.
  • Mecséryho vyhlídka Mecséryho vyhlídka Byla pojmenována po Karlu Von Mecsérym, významném návštevníkovi Mariánských Lázní, rakouského původu v letech 1849 - 1860 vykonával funkci místodržitele Českého gubernia. Dřevěný…

Fotografie turistických oblastí od klientů

Turistická známka č. 1566 - Rozhledna Hamelika

typ

Jana V.

31.7.2017

Rozhledna Hamelika byla na trase z hotelu Krakonoš a Boheminia. Výhled na Mar. Lázně a okolí. Celkem pěkná rozhledna bez výběru vstupného.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Koliba 0 Hotel Koliba 1 Hotel Koliba 2 Hotel Koliba 3 Hotel Koliba 4 Hotel Koliba 5 Hotel Koliba 6 Hotel Koliba 7 Hotel Koliba 8 Hotel Koliba 9 Hotel Koliba 10 Hotel Koliba 11 Hotel Koliba 12

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím