Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Penzion Dubina

Penzion Dubina

* * * *
Horní Dubina 276/10, Litoměřice
Zobrazit na mapě
Popis hotelu

Stylové a příjemné ubytování v Litoměřicích pro vás připravil Penzion Dubina. V domě můžete využívat společnou kuchyňku, dvůr s posezením a krbem i vyzkoušet umělou horolezeckou stěnu. K dispozici jsou také vhodné prostory pro uspořádání menší oslavy nebo školení. Penzion Dubina je menší útulný penzion s celkovou kapacitou pro 12 osob a nachází se v blízkosti centra města.

Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Malý pokoj I
700 Kč
410 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Malý pokoj II
700 Kč
410 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Velký pokoj
850 Kč
+
1 100 Kč
+
1 500 Kč
510 Kč
Apartmán
Apartmán
1 000 Kč
600 Kč
Apartmán
Apartmán III
1 400 Kč
1 000 Kč
600 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • v tomto hotelu nelze platit platební kartou

Služby hotelu

  • nekuřácký hotel
  • zahrada
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

  • sklípek 400 m
  • pizzerie 400 m
  • pivnice 300 m
  • kavárna 200 m
  • venkovní terasa 300 m
  • cukrárna 200 m
  • bar
  • vinárna 200 m
  • restaurace 200 m

Doplňkové služby

  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci

Sportovní možnosti

  • horolezectví
  • tělocvična 1.0 km
  • pára 1.5 km
  • lázeňské služby 16.0 km
  • potápění 5.0 km
  • bowling 3.0 km
  • půjčovna sportovního vybavení
  • venkovní bazén 1.0 km
  • fitness 1.5 km
  • sauna 1.5 km
  • golf 3.0 km
  • vnitřní bazén 1.5 km
  • tenisový kurt 1.5 km
  • možnost rybolovu

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
Dvoulůžkový pokoj Malý pokoj I
Dvoulůžkový pokoj Malý pokoj II
Dvoulůžkový pokoj Velký pokoj
Apartmán Apartmán
Apartmán Apartmán III
od 23.8.2017
do 12.8.2018
700 Kč
700 Kč
850 Kč
1 000 Kč
1 400 Kč

Penzion je umíštěn v Litoměřicích.

  • diskotéka: 400 m
  • divadlo: 300 m
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 1.0 km
  • 50°31'57.801"
  • 14°7'47.381"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Litoměřice - Barokní mlýn Pozdně barokní patrový mlýn na potoku Pokratci byl postaven koncem 18. století. V přízemí je členěn slepými obloukovými arkádami s Velkými půlkruhovými okny. V přední části domu je pilířová síň se čtyřmi poli plackové klenby. V letech 1996 - 1997 byl celý objekt zrekonstruován.
  • Restaurant Salva Guarda Stravování, adresa: Mírové nám. 12, Litoměřice Telefon: +420416732506, e-mail: hotel.restaurant@salva-guarda.cz Kapacita: 120 míst Přizpůsobení nabídky nápojů potřebám cyklistů, v nabídce alespoň jeden osvěžující "cyklonápoj", ovocné nebo bylinkové čaje, V nabídce alespoň jedno teplé a jedno vegetariánské...
  • Litoměřický Kalich Dům „Kalich", zvaný též „Pod Bání" v Litoměřicích patřil Mrázům z Milešovky, kteří byli v 16. století nejbohatšími lidmi v tomto severočeském městě. Jako většinu litoměřických renesančních staveb jej postavil Ital Ambroggio Balli. Na střeše domu se nachází zvláštní vyhlídková terasa známá jako...
  • Turistická známka č. 1790 - Katedrála sv. Štěpána, Litoměřice Katedrála svatého Štěpána je jedna z nejvýznamnějších kulturních památek Litoměřic a nachází se na Dómském náměstí. Ačkoliv zvenčí se bazilika jeví jako trojlodní, uvnitř je jednotný prostor se třemi průchozími kaplemi po obou stranách, které se arkádovitě otevírají do lodi.
  • Litoměřice - Biskupská rezidence Byla vystavěna na místě původních budov kapituly z 11. století podle plánů Giulio Broggia v letech 1683-1701 jako dvoupatrová, čelem k řece. Nachází se zde i Kaple sv.Vavřince a malby F.Kučery a Ch.Tietze. Dnes je objekt sídlem litoměřického biskupa.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Sokolovská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec

1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.

5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení

5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.

6.2. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.

7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.

Penzion Dubina 0 Penzion Dubina 1 Penzion Dubina 2 Penzion Dubina 3 Penzion Dubina 4 Penzion Dubina 5 Penzion Dubina 6 Penzion Dubina 7 Penzion Dubina 8 Penzion Dubina 9 Penzion Dubina 10 Penzion Dubina 11

Zaslat poptávku
TOPlist