Největší výběr ubytování v ČR rezervace ubytování Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 7 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 8 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena

Hotel Helena

* * *
Želetická 804/10, Litoměřice
Zobrazit na mapě
Popis hotelu více

Příjemné, pohodlné a klidné ubytování na okraji Litoměřic nabízí Hotel Helena. Hotel Helena v Litoměřicích je vystavěn v secesním stylu a nabízí veškeré služby moderního hotelu. Přijeďte se sami přesvědčit, navštivte Litoměřice a využijte služeb Hotelu Helena.

  • typ

    Hotel Helena je moc útulný a byla jsem tam moc spokojená. Doporučuji všem....

    Marie M.
  • typ

    Fajn hotel, zajímavě zařízené pokoje, doporučuji ostatním. Děkuji portálu hotely.cz za rychlé vyřízení moji rezervace....

    Jan S.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
700 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
1 120 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
1 400 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj
1 500 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • v tomto hotelu nelze platit platební kartou

Služby hotelu

  • parkoviště
  • nekuřácký hotel
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci

Sportovní možnosti

  • šipky
  • vnitřní bazén
  • kulečník
  • jízda na koni

Služby pro motoristy

Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj Čtyřlůžkový pokoj
od 28.2.2017
do 22.1.2018
700 Kč
1 120 Kč
1 400 Kč
1 500 Kč

Uvedené ceny zahrnují snídani

Hotel Helana se nachází na ohraji města Litoměřice.

  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • noční klub: mapa-70.jpeg km
  • 50°31'29.79"
  • 14°8'10.175"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Soutok řek Labe a Ohře. Jedná se o místo soutoku dvou známých řek- řeky Labe a Ohře. Tyto dvě řeky se setkávájí v krásném severočeském městě Litoměřice. Řeka Ohře je druhým největším levostraným přítokem Labe.                                      ...
  • Tyršův most v Litoměřicích. Tyršův most se nachází v severočeském městě Litoměřice. Jedná se o silniční most pojmenovaný po profesorovi Miroslavovi Tyršovi spojující města Lovosice, Terezín a Bohušovice nad Ohří na levém břehu Labe z městem Litoměřice na pravém břehu této řeky. U mostu se také stekájí řeky Labe a Ohře.    ...
  • Osobní loď Porta Bohemica 1 Stravování, adresa: Střelecký ostrov, Litoměřice Telefon: +420737474208,+420602281626, e-mail: stribrny@catering-de.cz Kapacita: 300 míst POZN. REDAKCE: společnost ukončila v letošním roce plavbu Poskytnutí základních náhradních dílů pro kola, Poskytnutí základního nářadí pro jednoduché opravy kol, Lékárnička,...
  • Litoměřice - Biskupská rezidence Byla vystavěna na místě původních budov kapituly z 11. století podle plánů Giulio Broggia v letech 1683-1701 jako dvoupatrová, čelem k řece. Nachází se zde i Kaple sv.Vavřince a malby F.Kučery a Ch.Tietze. Dnes je objekt sídlem litoměřického biskupa.
  • Parkány José Rizala v Litoměřicích Tyto parkány jsou součástí hradebního opevnění královského města Litoměřice. Rozprostírá se z nich krásný výhled na historickou část města, zejména pak na Dómský pahorek, na němž se nachází Katedrála svatého Štěpána a další církevní stavby. Přístup na parkány je nejlepší z ulice zvané...

Celkové hodnocení Hotel Helena od ubytovaných zákazníků

Ubytování
46%
Stravování
51%
Přístup personálu
57%
Okolí
40%
Služby
37%
Celková spokojenost
46%
46%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Helena hodnotilo 8 zákazníků, 50% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Michael M.

12.10.2014

Celkové hodnocení
32%

Hotel z minulého století, zřejmě před zánikem. U rušné cesty, prakticky za městem a za řekou. Centrum je poměrně vzdálené. Zařízení hotelu odpovídá době reálného socializmu, Prskající TV přístroj, chladno - netopilo se, v deštivém počasí nebylo kde usušit oblečení. Nefunkční žaluzie, dveře zajištěny proti zavírání lepenkou, záclony spoře zajištěny jezdci, ale ještě držely... Snídaně skromná. Jinak lze zdůraznit čistotu na pokoji, kvalitní ručníky i horká voda. Určitě zde svůj pobyt nezopakuji.

typ

Klient Roman B.

23.9.2014

Celkové hodnocení
20%

Popravdě nechápu, že takovéto zařízení doporučujete na vašich stránkách. Nikdy jsem nezažil něco tak hrozného. Nemyslím tím běžný nepořádek po odchodu hostů - tam byla letitá špína jak v pokojích, tak na toaletách, nepopsatelný všudypřítomný smrad i na chodbách...Samozřejmě, že jsme se v takovém prostředí odmítli ubytovat a urychleně opustili hotel pyšnící se třemi hvězdami, abychom si odtud náhodou neodnesli něco víc než jen špatný zážitek...

typ

Klientka Věra M.

30.4.2014

Celkové hodnocení
24%

Za nás naprostá katastrofa!! První, co nás odradilo, bylo, že je hotel na prodej a podle toho všechno vypadá. Nemohli jsme se do hotelu ani dozvonit. Pokoje jsou sice nekuřácké, ale kouří se na chodbách a je tam příšerný smrad. Pokoj byl tmavý, zatuchlý, v rozích pokoje i koupelny plíseň, nefungovaly všechny žárovky. Okolí hotelu je takové, že jsme se tam báli zaparkovat auto, aby nám ho někdo nevykradl. Za tu cenu to ubytování opravdu neodpovídá. V hotelu jsme byli jen tak dlouho, než jsme si vytelefonovali jiné ubytování (lepší a levnější).

typ

Klientka Věra P.

4.9.2013

Celkové hodnocení
72%

Hotel byl bohužel postižen povodněmi a v okolí to bylo znát. Oprava fasády probíhala a i uvnitř hotelu byla vidět snaha o opravu po povodni. Se stravováním jsme byli spokojeni.

typ

Klientka Marie M.

2.5.2013

Celkové hodnocení

Hotel Helena je moc útulný a byla jsem tam moc spokojená. Doporučuji všem.

typ

Klient Jan S.

30.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Fajn hotel, zajímavě zařízené pokoje, doporučuji ostatním. Děkuji portálu hotely.cz za rychlé vyřízení moji rezervace.

typ

Klient Milan R.

24.9.2013

Celkové hodnocení
24%

typ

Klientka Alena F.

7.10.2011

Celkové hodnocení
64%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Sokolovská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec

1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.

5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení

5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.

6.2. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.

7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.

Hotel Helena 0 Hotel Helena 1 Hotel Helena 2 Hotel Helena 3 Hotel Helena 4 Hotel Helena 5 Hotel Helena 6

Zaslat poptávku
TOPlist