Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme off-line v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Helena

Hotel Helena

* * *
Želetická 804/10, Litoměřice
Zobrazit na mapě
46%
přístup personálu Všechna hodnocení 8red background circle

Příjemné, pohodlné a klidné ubytování na okraji Litoměřic nabízí Hotel Helena. Hotel Helena v Litoměřicích je vystavěn v secesním stylu a nabízí veškeré služby moderního hotelu. Přijeďte se sami přesvědčit, navštivte Litoměřice a využijte služeb Hotelu Helena.

  • typ

    Hotel Helena je moc útulný a byla jsem tam moc spokojená. Doporučuji všem....

    Marie M.
  • typ

    Fajn hotel, zajímavě zařízené pokoje, doporučuji ostatním. Děkuji portálu hotely.cz za rychlé vyřízení moji rezervace....

    Jan S.
Upravte délku pobytu, případně si vyberte z nejbližších hotelů v okolí.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do vybraného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
ceny na vyžádání
Celková cena
0 Kč

Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • v tomto hotelu nelze platit platební kartou

Služby hotelu

  • nekuřácký hotel
  • tv
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 12:00

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • restaurace

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci

Sportovní možnosti

  • šipky
  • vnitřní bazén
  • kulečník
  • jízda na koni

Služby pro motoristy

  • parkoviště
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Helana se nachází na ohraji města Litoměřice.

Nadmořská výška ubytování: 147 m n.m.

Možnosti:

  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km

Koupaliště:

  • Litoměřice - koupaliště: 1.0 km
  • Ústí nad Labem - Termální koupaliště Brná: 11.6 km
  • Přehrada Údolní nádrž Střekov: 15.0 km

Souřadnice ubytování pro navigaci:

  • 50°31'29.79"
  • 14°8'10.175"

Turistické cíle:

  • Soutok řek Labe a Ohře. Jedná se o místo soutoku dvou známých řek- řeky Labe a Ohře. Tyto dvě řeky se setkávájí v krásném severočeském městě Litoměřice. Řeka Ohře je druhým největším levostraným přítokem Labe.    …
  • Královské město Litoměřice Litoměřice se proměnily na město v letech 1219-1228. Šlo prakticky o opevněný areál dřěvěných domů kolem náměstí. Prvni gotické kamenné stavby pochází z 2. poloviny 13. století. V roce 1233 se zde…
  • Tyršův most v Litoměřicích. Tyršův most se nachází v severočeském městě Litoměřice. Jedná se o silniční most pojmenovaný po profesorovi Miroslavovi Tyršovi spojující města Lovosice, Terezín a Bohušovice nad Ohří na levém břehu…
  • Osobní loď Porta Bohemica 1 Stravování, adresa: Střelecký ostrov, Litoměřice Telefon: +420737474208,+420602281626, e-mail: stribrny@catering-de.cz Kapacita: 300 míst POZN. REDAKCE: společnost ukončila v letošním roce plavbu Poskytnutí základních náhradních dílů pro kola, Poskytnutí základního nářadí pro jednoduché opravy kol, Lékárnička,...
  • káva s párou Bývalé staré nádraží.Dnes pěkně zrenovované.Útulná kavárna z nádražní čekárny,která nabízí jak kávu,tak nějaký zákusek.Před budovou lokomotiva a malé kolejiště,které rozpohybujete žetonem za 20 kč.

Celkové hodnocení Hotel Helena od ubytovaných zákazníků

Ubytování
46%
Stravování
51%
Přístup personálu
57%
Okolí
40%
Služby
37%
Celková spokojenost
46%
46%

Fotografie od ubytovaných klientů

Hotel Helena hodnotilo 8 zákazníků, 50% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Michael M.

12.10.2014

Celkové hodnocení
32%

Hotel z minulého století, zřejmě před zánikem. U rušné cesty, prakticky za městem a za řekou. Centrum je poměrně vzdálené. Zařízení hotelu odpovídá době reálného socializmu, Prskající TV přístroj, chladno - netopilo se, v deštivém počasí nebylo kde usušit oblečení. Nefunkční žaluzie, dveře zajištěny proti zavírání lepenkou, záclony spoře zajištěny jezdci, ale ještě držely... Snídaně skromná. Jinak lze zdůraznit čistotu na pokoji, kvalitní ručníky i horká voda. Určitě zde svůj pobyt nezopakuji.

typ

Klient Roman B.

23.9.2014

Celkové hodnocení
20%

Popravdě nechápu, že takovéto zařízení doporučujete na vašich stránkách. Nikdy jsem nezažil něco tak hrozného. Nemyslím tím běžný nepořádek po odchodu hostů - tam byla letitá špína jak v pokojích, tak na toaletách, nepopsatelný všudypřítomný smrad i na chodbách...Samozřejmě, že jsme se v takovém prostředí odmítli ubytovat a urychleně opustili hotel pyšnící se třemi hvězdami, abychom si odtud náhodou neodnesli něco víc než jen špatný zážitek...

typ

Klientka Věra M.

30.4.2014

Celkové hodnocení
24%

Za nás naprostá katastrofa!! První, co nás odradilo, bylo, že je hotel na prodej a podle toho všechno vypadá. Nemohli jsme se do hotelu ani dozvonit. Pokoje jsou sice nekuřácké, ale kouří se na chodbách a je tam příšerný smrad. Pokoj byl tmavý, zatuchlý, v rozích pokoje i koupelny plíseň, nefungovaly všechny žárovky. Okolí hotelu je takové, že jsme se tam báli zaparkovat auto, aby nám ho někdo nevykradl. Za tu cenu to ubytování opravdu neodpovídá. V hotelu jsme byli jen tak dlouho, než jsme si vytelefonovali jiné ubytování (lepší a levnější).

typ

Klientka Věra P.

4.9.2013

Celkové hodnocení
72%

Hotel byl bohužel postižen povodněmi a v okolí to bylo znát. Oprava fasády probíhala a i uvnitř hotelu byla vidět snaha o opravu po povodni. Se stravováním jsme byli spokojeni.

typ

Klientka Marie M.

2.5.2013

Celkové hodnocení

Hotel Helena je moc útulný a byla jsem tam moc spokojená. Doporučuji všem.

typ

Klient Jan S.

30.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Fajn hotel, zajímavě zařízené pokoje, doporučuji ostatním. Děkuji portálu hotely.cz za rychlé vyřízení moji rezervace.

typ

Klient Milan R.

24.9.2013

Celkové hodnocení
24%

typ

Klientka Alena F.

7.10.2011

Celkové hodnocení
64%

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5A, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Helena 0 Hotel Helena 1 Hotel Helena 2 Hotel Helena 3 Hotel Helena 4 Hotel Helena 5 Hotel Helena 6
TOPlist