Platební karty
Služby hotelu
Celý tým Rezidence Club Canada je připraven udělat maximum pro váš spokojený pobyt. Na recepci lze získat slevové poukazy na skipasy či zapůjčit žehlící potřeby.
jazyková vybavenost personálu: angličtina, ruština
-
nastěhovaní na pokoj od : 15:00 -
uvolnění pokoje do : 10:00 -
nekuřácký hotel -
zahrada -
úschovna jízdních kol a koloběžek -
služba praní prádla - 50 Kč
Gastronomické služby
Apartmány jsou vybaveny zařízenou kuchyňkou. K dispozici je lednice, digestoř, sporák, varná konvice, mikrovlnná trouba a nádobí.
-
cukrárna
Doplňkové služby
Rezidence Club Canada je mimořádně vhodným místem pro uspořádání různých firemních akcí, seminářů a školení.
-
vyhlídkové lety -
organizace společenských a sportovních akcí -
domácí mazlíčci - 100 Kč
Sportovní možnosti
Hosté mouhou využít moderního sportovního studia vybaveného stepy, činkami, podložkami, medicimbaly, aerobikovými tyčemi a dalšími pomůckami.
-
pára -
lázeňské služby 1.0 km -
hřiště pro děti 300 m -
úschovna lyží -
tenisová hala 1.0 km -
půjčovna sportovního vybavení 1.0 km -
minigolf 1.0 km -
sauna -
whirlpool/vířivka 600 m -
tenisový kurt 500 m -
půjčovna jízdních kol 1.0 km -
jízda na koni -
možnost rybolovu
Služby pro motoristy
-
parkoviště
Kongresové a školící služby
Platební podmínky
Závazná rezervace:
Povinností objednatele je uhradit 50% z ceny za ubytování do pěti dnů po obdržení potvrzení (email/fax) ze strany poskytovatele. Pokud tato záloha nebude uhrazena na bankovní účet do pěti pracovních dnů po elektronickém potvrzení,bude rezervace automaticky stornována.
Druhá část platby v hotovosti na místě. Platební karty nepřijimáme.
Při rezervaci pobytu, ktery se ma uskutečnit do týdne probíhá platba na místě (v hotovosti)
V případě, že objednatel v průběhu pronájmu svévolně zruší část svého pronájmu, nemá nárok na žádnou finanční náhradu.
Management Club Canada s.r.o.
Lipno nad Vltavou 25.
bank name: Komerční banka
account number: 115-3357210207/0100
Storno podmínky
Pokud objednatel odstoupí od uzavřené smlouvy, je povinen hradit poskytovateli níže uvedené storno poplatky z celkové
ceny pobytu.
- při odstoupení do 30 dnů před nástupem na pobyt 50% ze zaplacene zalohy
- při odstoupení od 29 -14 dne před nástupem na pobyt 70% ze zaplacene zalohy
- při odstoupení od 13 - 0 dne před nástupem na pobyt 100% ze zaplacene zalohy
Reklamace
V případě výhrad k úrovni služeb, respektive k nesouhlasu se smluvními podmínkami, je objednatel povinen své připomínky ihned písemně nebo osobně oznámit. Neoznámí-li své požadavky ihned, ztrácí nárok na pozdější eventuální odškodnění.
Nepodaří-li se závadu neprodleně odstranit, může objednatel reklamovat pouze písemně a to nejpozdějí do 7 dnů po návratu z pobytu. Výsledek reklamačního řízení bude objednateli oznámen nejpozději do 30 dnů od data přijetí písemné reklamace.