Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Zámecký hotel Lednice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Zámecký hotel Lednice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Zámecký hotel Lednice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Zámecký hotel Lednice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Zámecký hotel Lednice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Zámecký hotel Lednice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Zámecký hotel Lednice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Zámecký hotel Lednice
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Zámecký hotel Lednice

Zámecký hotel Lednice

* * * *
Zámecké nám. 66, Lednice
Zobrazit na mapě

Neopakovatelnou atmosféru historického zámku pocítíte při stylovém a luxusním ubytování v Zámeckém hotelu Lednice. Hotel Lednice se nachází přímo v parku lednického zámku zapsaného na seznamu památek UNESCO. Hotel disponuje vlastní nekuřáckou restaurací s venkovní zahrádkou, odkud se nabízí překrásný výhled na klenot Jižní Moravy.

  • typ

    Krásný pobyt v Lednici nám trochu znepříjemnilo ubytování, od kterého jsme očekávali něco víc. Negativně na nás zapůsobila při příjezdu paní recepční, kdy jsme měli pocit, že obtěžujeme. Pokoj příjemný, jenom k vybavení mám připom...

    Petr K.
  • typ

    Velmi pěkný hotel přímo v zámecké zahradě, to prostě nemělo chybu. Příjemná paní na recepci, skvělí chlapci v restauraci, byli jsme moc spokojeni a příští rok se sem chystáme znovu....

    Aleš S.
  • typ

    Pokoj v podkroví je hodně malý a na celé polovině zkosený, což je pro lidi vyššího vzrůstu nepohodlné, např. dát pozor při vstávání z postele. Vybavení je však nové a kvalitní. A co mě překvapilo, že ve 4* hotelu neprobíhá úklid k...

    Lenka D.
  • typ

    Měli jsme dva pokoje, každý v jiném patře. Pokoje v 1. patře jsou mnohem hezčí (v historickém stylu), nahoře jsou občejné podkrovní, měli byste vyzdobit i horní patro, jako dva páry jsme se trochu hádali, kdo bude mít hezčí pokoj....

    Jana J.
  • typ

    Příjemný hotel s ochotným personálem. Snídaně však nebyla na takové úrovni, jak bychom od zámeckého hotelu ve vyšší cenové relaci očekávali. Velkou slabinou bylo parkování. Přesto jsme spokojeni....

    Jana K.
  • typ

    Pekný starý hotel s utulnymi izbami, ktoré sú vkusne zariadené aj s príslušenstvom. My sme výhľad z izby ne mali nakoľko sme boli ubytovaní v podkrovnej izbe čo nám ale vôbec neprekážalo. Ocenili sme hlavne klimatizáciu na izbe....

    Hedviga P.
  • typ

    Nádherný hotel s krásným okolím. Přístup personálu milý, bezproblémový....

    Kateřina P.
  • typ

    Pokoj č. 1 v 1.patře, ve kterém jsme bydleli byl na náš vkus příliš malý. Pochválit ale musíme design pokoje a čistotu, včetně koupelny. Okolí hotelu je krásné. Po pár krocích jsme se ocitli přímo v zámeckém parku, což ocenil zejm...

    Michal R.
  • typ

    Velmi milý a vstřícný přístup recepce, mohli jsme si zaparkovat auto ještě před nástupem do hotelu v hotelovém areálu. Rezervace a vše fungovalo jak má, žádný problém. Při odjezdu rychlé odbavení, snídaně bohatá a dobrá. ...

    Jiřina B.
  • typ

    Pokoje jsou pěkné, i když pravda trochu menší rozlohy. Vzhledem k tomu, že v době našeho pobytu se podávaly pouze snídaně, nelze kuchyni hodnotit objektivně....

    Zdeněk S.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový 2. patro
1 900 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový 1. patro
2 200 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový
3 000 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový
3 600 Kč
Apartmán
Apartmán
3 500 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Hotel akceptuje platbu platebními kartami.

Služby hotelu

Recepce hotelu zajišťuje informační servis a běžné hotelové služby.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • směnárna

Gastronomické služby

Hotelová restaurace nabízí vinikající speciality a příjemné, pohodlné prostředí. V hotelu je dále k dispozici exkluzivní cukrárna.

  • sklípek
  • venkovní terasa
  • cukrárna
  • restaurace

Doplňkové služby

Sportovní možnosti

  • bowling
  • squash/ricochet
  • střelnice
  • půjčovna jízdních kol
  • jízda na koni

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel se nachází v bezprostředním sousedství Lednického zámku, přímo v zámeckém parku, který je centrem Lednicko-valtického areálu.

Nadmořská výška: 171 m n.m.

  • 48°48'2.731"
  • 16°48'14.179"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Rozcestí Lednice - náměstí Šipky rozcestníku umístěného na okraji Zámeckého náměstí v Lednici ukazují směry několika turisticky značených tras, které se zde na náměstí setkávají. Jedná se o zelenou, červenou a žlutou trasu. Na…
  • Moravský sommelier® - vinotéka a radniční sklep Lednice Perfektní umístění vinotéky Moravský sommelier v samém srdci Lednicko-valtického areálu láká k navštívení. Libor Nazarčuk, majitel vinotéky, je velmi uznávaným sommelierem se zkušenostmi jak s…
  • Lednice-radnice Při přestavbě lednického zámku, jeho zahrad a parků v pol. 19. stol., došlo i k přemístění části města, náměstí a radnice, která byla zbouraná v r. 1880. V stejném roce byly pro vybudování Nové…
  • Lednice-kašna Přestavba lednického zámku, jeho zahrad a parků v pol. 19. stol. vyžadovala více prostoru pro její uskutečnění a tak k jeho získání byla přemístěna i část města s náměstím. Na novém Zámeckém náměstí…
  • Lednice - autobusové stanoviště Je umístěno se na Zámeckém náměstí ve střední části obce. Nacházejí se zde dvě pevné zastávky, kde se křižují tudy procházející linky IDS JMK a to linka 555 (Podivín - Valtice) a linka 570 (Břeclav -…

Celkové hodnocení Zámecký hotel Lednice od ubytovaných zákazníků

Ubytování
87%
Stravování
75%
Přístup personálu
86%
Okolí
94%
Služby
82%
Celková spokojenost
84%
84%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Zámecký hotel Lednice hodnotilo 47 zákazníků, 85% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Petr K.

17.10.2018

nové
Celkové hodnocení
68%

Krásný pobyt v Lednici nám trochu znepříjemnilo ubytování, od kterého jsme očekávali něco víc. Negativně na nás zapůsobila při příjezdu paní recepční, kdy jsme měli pocit, že obtěžujeme. Pokoj příjemný, jenom k vybavení mám připomínku. Domnívám se, že ve dvoulůžkovém pokoji by měly být i dvě židle. Nejhorší bylo zjištění, že neodtéká odpad ve sprchovém koutě. Snídaně - kvalita potravin nás zklamala, zejména tavený sýr, párky. Pestrost nabízených potravin byla vyhovující.

Reakce hotelu:

Dobrý den ze Zámeckého hotelu, když dovolíte, ráda bych reagovala na Vaše hodnocení. Součástí vybavení každého pokoje je psací stůl, ke kterému patří pouze jedna židle. Problém s neodtékajícím odpadem ve sprchovém koutě nám bohužel pokoj před Vámi nenahlásil, takže nemohlo dojít k okamžité nápravě. Jakmile nám hosté něco takového sdělí, personál se to snaží co nejrychleji vyřešit. Velice se za tuto nepříjemnost omlouváme. I přesto doufáme, že na nás budete vzpomínat v dobrém. S pozdravem recepce Zámeckého hotelu

typ

Klient Aleš S.

11.10.2018

Celkové hodnocení
96%

Velmi pěkný hotel přímo v zámecké zahradě, to prostě nemělo chybu. Příjemná paní na recepci, skvělí chlapci v restauraci, byli jsme moc spokojeni a příští rok se sem chystáme znovu.

typ

Klient Lenka D.

10.10.2018

Celkové hodnocení
80%

Pokoj v podkroví je hodně malý a na celé polovině zkosený, což je pro lidi vyššího vzrůstu nepohodlné, např. dát pozor při vstávání z postele. Vybavení je však nové a kvalitní. A co mě překvapilo, že ve 4* hotelu neprobíhá úklid každý den (vynést koš, ustlat, doplnit toal. papír popř.vyměnit ručníky). Ze zahraničí jsem na to zvyklá.

Reakce hotelu:

Děkujeme Vám za veskrze pozitivní hodnocení. Pokoje v podkroví jsou opravdu menší tím, že je strop zkosený. Odráží se to v jejich ceně - jsou levnější oproti pokojům v 1. patře. Přeúklid pokojů probíhá na vyžádání - stačí vyvěsit cedulku a každý den máte o úklid postaráno. S přáním hezkého babího léta recepce Zámeckého hotelu

typ

Klient Jana J.

22.9.2018

Celkové hodnocení
90%

Měli jsme dva pokoje, každý v jiném patře. Pokoje v 1. patře jsou mnohem hezčí (v historickém stylu), nahoře jsou občejné podkrovní, měli byste vyzdobit i horní patro, jako dva páry jsme se trochu hádali, kdo bude mít hezčí pokoj. Lokalita super, u vstupu do zámeckého parku, venkovní sezení restaurace, parkování na dvorku za hotelem.

typ

Klient Jana K.

10.8.2018

Celkové hodnocení
84%

Příjemný hotel s ochotným personálem. Snídaně však nebyla na takové úrovni, jak bychom od zámeckého hotelu ve vyšší cenové relaci očekávali. Velkou slabinou bylo parkování. Přesto jsme spokojeni.

typ

Klient Hedviga P.

28.8.2017

Celkové hodnocení
80%

Pekný starý hotel s utulnymi izbami, ktoré sú vkusne zariadené aj s príslušenstvom. My sme výhľad z izby ne mali nakoľko sme boli ubytovaní v podkrovnej izbe čo nám ale vôbec neprekážalo. Ocenili sme hlavne klimatizáciu na izbe.

typ

Klient Kateřina P.

1.11.2016

Celkové hodnocení
88%

Nádherný hotel s krásným okolím. Přístup personálu milý, bezproblémový.

typ

Klient Lucie B.

14.6.2016

Celkové hodnocení
44%

V hotelu je cisto. Pekne pokoje i kdyz malé. Kuchyň špatná, snídaně hodne bídné (nedoplnuji, okorale pečivo, uz v 9 nebylo co jist). Znovu bych do tohoto hotelu nejela.

typ

Klient Michal R.

18.2.2016

Celkové hodnocení
84%

Pokoj č. 1 v 1.patře, ve kterém jsme bydleli byl na náš vkus příliš malý. Pochválit ale musíme design pokoje a čistotu, včetně koupelny. Okolí hotelu je krásné. Po pár krocích jsme se ocitli přímo v zámeckém parku, což ocenil zejména náš pejsek. Jedinou vadou na kráse celého pobytu byl páteční večerní sraz místní omladiny na přilehlém parkovišti za doprovodu hlasité taneční hudby.

typ

Klient Jiřina B.

19.8.2015

Celkové hodnocení
100%

Velmi milý a vstřícný přístup recepce, mohli jsme si zaparkovat auto ještě před nástupem do hotelu v hotelovém areálu. Rezervace a vše fungovalo jak má, žádný problém. Při odjezdu rychlé odbavení, snídaně bohatá a dobrá.

typ

Klient Zdeněk S.

25.5.2015

Celkové hodnocení
80%

Pokoje jsou pěkné, i když pravda trochu menší rozlohy. Vzhledem k tomu, že v době našeho pobytu se podávaly pouze snídaně, nelze kuchyni hodnotit objektivně.

typ

Klientka Lucie T.

4.5.2014

Celkové hodnocení
96%

S hotelem jsme byli velmi spokojeni. Jediná věc k vybavení - chyběl fén.

typ

Klient Miroslav P.

2.9.2013

Celkové hodnocení
60%

V hotelu byl zápach z kanalizace,nefunkční sprcha a při požádání o nápravu nám bylo sděleno rwcepční , že údržbář má dovolenou :-( , nedostatek parkovacích míst u hotelu na počet pokojů.Kvalita kuchyně i s nakupovaných surovin se supermarketu vcelku slušná.

typ

Klientka Veronika V.

2.8.2013

Celkové hodnocení
90%

Priemerný hotel s dobrými službami. No na 4 hviezdičky nemajú. Nakoľko sme mali zjednanú cenu na 1480 cez služby HOTELY.cz na mieste sme museli zaplatiť 1800 korún nakoľko sme platili kreditkou !!! Ďakujeme!

typ

Klient David N.

2.8.2013

Celkové hodnocení
80%

Ubytování bylo příjemné, nicméně v horkých dnech chybí klimatizace na pokoji. Jinak super okolí na cyklistiku a víno. V restauraci by mohli častěji vyměňovat ubrusy. Za dva dny nic :-(.

typ

Klientka Hana H.

2.8.2013

Celkové hodnocení
68%

Měli jsme 2 dvoulůžkové pokoje, jeden byl pěkný, prostorný a druhý strašně malý - kolem postele už žádné místo. Další nevýhodou hotelu (ale za to nemůže hotelový personál) je hrozný rámus od brzkého rána, který je pod okny do ulice, to bylo opravdu nepříjemné, nedalo se vyspat.

typ

Klientka Kristýna W.

4.6.2012

Celkové hodnocení
60%

Pokoje hezké, příjemně zařízené, úklid podprůměrný, v neděli pokoj dokonce nebyl uklizen vůbec, po upozornění recepční slíbila sjednat nápravu, přesto úklid absolutně neodpovídal čtyřhvězdičkovému hotelu. Snídaně bohaté, velký výběr. Restaurace spíš podprůměrná, špinavé ubrusy na stole. Personál neochotný, polední menu průměrné. Vše je vždy o lidech a tady se personál opravdu moc nesnažil.

typ

Klient Milan P.

4.10.2011

Celkové hodnocení
96%

Jedine trosku mínus je zavirací den restaurace v pondělí,ale okolní restarace nejsou daleko.Takže vlastne vse ok

typ

Klient Petr P.

3.8.2011

Celkové hodnocení
92%

Velice příjemný, romantický zážitek...

typ

Klient Ivo K.

7.7.2011

Celkové hodnocení
96%

Večer po 22. hodině v Lednici "chcípl pes". Vinařský kraj, množství ubytovaných turistů a v celé Lednici není jediný otevřený sklípek, kde by se dalo posedět při cimbálu a vínečku. Škoda. Je to jediné mínus našeho víkendového pobytu.

typ

Klient Ivo C.

8.9.2010

Celkové hodnocení
76%

Pokud se domluví s recepcí snídaně na dřívější dobu, měla by se tato informace dostat i do kuchyně.

typ

Klient Alejandro F.

5.8.2010

Celkové hodnocení
80%

Prosím o lepsi uklid koupelny, zbytky po stavebních prácich. Malý pokoj, ale hezký. Bohuzel není klimatizace a kdy byly jsme tam, bylo hodne vedro i v pokoji. Snidane nic moc, a jenom od 8 do 10. Nutné nechat pokoj v 10, to moc nerozumim. Jinak vsechno dobry. Není hluk, parking je ok, personál vyborny, a hotel je uplne novy.

typ

Klientka Milada S.

1.6.2010

Celkové hodnocení
60%

velmi bych chtěla poděkovat zaměstnancům recepce, kteří nám zajistili půjčení kol a kola jsme si mohli vyzvednout přímo na hotelu. Docela dost cestuji a to nejen po Čechách, a musím podotknout, že málokde jsem se setkala s tak milou a příjemnou obsluhou recepce. Děkuji

typ

Klientka Marcela K.

3.11.2009

Celkové hodnocení
85%

Vzhľadom na to, že ide o 4-hviezdičkový hotel, dostali sme izbu na poschodí (bez výťahu) aj napriek vopred nahlásenému dieťaťu s kočíkom. Na vopred dohodnutú detskú postieľku pani upratovačka požiadala manžela, aby jej šiel pomôcť s jej donesením a skladaním. Na vyžiadanie maséra sme dostali kontakt (recepcia ho nebola ochotná dohodnúť), masérka však zjavne s hotelom dohodnutá nebola. Po 19-tej hodine už nefungovala reštaurácia, bar ani cukráreň - pre nízku obsadenosť hotela. Poslali nás navečerať sa inde.

typ

Klient David K.

3.11.2009

Celkové hodnocení
90%

Hotelová restaurace zavírala opravdu velmi brzo.

typ

Klient Pavel K.

1.9.2009

Celkové hodnocení
90%

K okolí hotelu bych chtěl jen říct, že nebyla upravena cesta k parkovišti osobních automobilů. Jinak bylo prostředí velmi pěkné. Jinak všem doporučuji .

typ

Klient Markéta R.

17.10.2018

nové
Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Karel J.

20.9.2018

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Irena S.

20.8.2018

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Sylvie H.

17.8.2018

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Naďa S.

1.5.2018

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jana Š.

13.9.2017

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jan N.

25.4.2014

Celkové hodnocení
72%

typ

Klientka D.

6.12.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Petr V.

4.4.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Dana K.

4.10.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Daniela B.

3.7.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Zdeněk P.

3.6.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Július K.

2.6.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Libor P.

9.12.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Š.

3.11.2009

Celkové hodnocení
73%

typ

Klient Vladimír N.

7.10.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Lada H.

6.10.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Silvie Ž.

6.10.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Ervín S.

2.9.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Pavel V.

2.9.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient U.

2.9.2009

Celkové hodnocení
70%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Rozcestí Lednice - náměstí

Lednice-kašna

typ

Hedviga P.

28.8.2017

Veľmi pekne prechádzky pocelom areály zámku.

typ

Lucie P.

25.8.2017

Jako výlet a relax v lázních doporučujeme jak pro seniory, tak mladé lidi a rodiny s dětmi. Moc se nám u vás líbilo.

typ

Martin K.

1.11.2016

Máme čtyřleté dítě, takže jsme neabsolvovaly tyto aktivity, spíše procházky, klídek, relax, odpočinek!

typ

Michal R.

18.2.2016

Hezká kašna, které vás hned při příjezdu k zámeckému komplexu na náměstí zaujme.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Zámecký hotel Lednice 0 Zámecký hotel Lednice 1 Zámecký hotel Lednice 2 Zámecký hotel Lednice 3 Zámecký hotel Lednice 4 Zámecký hotel Lednice 5 Zámecký hotel Lednice 6 Zámecký hotel Lednice 7 Zámecký hotel Lednice 8

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím