×

Lázeňský hotel Kijev Františkovy Lázně

Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.
  • Kostel sv. Olgy ve Františkových lázních 200 m
  • Kostel Povýšení sv. Kříže ve Františkových Lázní 200 m
  • Okamžité potvrzení
  • Možnost parkování (Za poplatek)
  • Zdarma WIFI
  • Wellness služby
  • Vlastní restaurace
  • Užívané jazyky: Česky, Slovensky, Anglicky, Německy

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Lázeňský hotel Kijev Františkovy Lázně nabízí prostorné a komfortně zařízené pokoje pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni ve městě Františkovy Lázně. Ve vlastní restauraci ubytovaní hosté mají možnost stravování a posezení každý den. Za poplatek pro ubytované hosty je k dispozici parkoviště přímo u objektu. Pro Váš dokonalý relax jsou k dispozici wellness služby, ohledně dalších podrobností naleznete informace ve formuláři. Vybavení pokojů a bližší informace o nabídce služeb (včetně služeb za příplatek) v Lázeňský hotel Kijev Františkovy Lázně najdete ve formuláři níže v podrobnostech zvoleného pokoje.

Umístění a okolí Hrad Cheb 4.5 km , Webkamera - Cheb 4.5 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 m, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 m, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 mKostel sv. Mikuláše v Chebu 4.5 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 mKostel sv. Mikuláše v Chebu 4.5 kmKostel sv. Olgy ve Františkových lázních 200 m, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 mKostel sv. Mikuláše v Chebu 4.5 kmKostel sv. Olgy ve Františkových lázních 200 mKostel Povýšení sv. Kříže ve Františkových Lázní 200 m, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 mKostel sv. Mikuláše v Chebu 4.5 kmKostel sv. Olgy ve Františkových lázních 200 mKostel Povýšení sv. Kříže ve Františkových Lázní 200 mSalingburg ve Františkových Lázních 1.2 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 mKostel sv. Mikuláše v Chebu 4.5 kmKostel sv. Olgy ve Františkových lázních 200 mKostel Povýšení sv. Kříže ve Františkových Lázní 200 mSalingburg ve Františkových Lázních 1.2 kmVilla Loren 1.3 km daleko od ubytování.

Stravování V případě zájmu je možné zajistit následující formy stravování: polopenze, plná penze

Platba Akceptované způsoby platby za pobyt: hotovost, kreditní karta, bankovní převod.

Příjezd, otevírací doba Na pobyt lze nastoupit po: 11:00, pobyt končí v poslední den ubytování o: 09:00. Budete moci se domluvit s personálem v jazycích: Anglicky, Německy, Slovensky, Česky.

Národní 15, 35101, Františkovy Lázně (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Standard Pokoj se sprchou pro 2 os. Standard Pokoj se sprchou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
Standard Pokoj se sprchou pro 1 os. Standard Pokoj se sprchou pro 1 os.
může se zde ubytovat maximálně 1 osoba
10
Vynikající
(Na základě 2 hodnocení)
100%
  • Personál:
    10
  • Komfort:
    10
  • Služby:
    10
  • Restaurace:
    10
  • Přístupnost:
    10
Hodnocení 10
Host nevyplnil textové hodnocení.
- starší pár
před 5 lety
Hodnocení 10
"Ubytování se nám moc líbilo ,strava byla dobrá ,služby odpovídaly ceně ,jen v recepci by mělo být více informací o možnosti výletů procházek a kulturních akcí .Určitě by jsme chtěli v příštím roce pobyt zopakovat."
- starší pár
před 6 lety
Parkování, doprava
  • Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Aquapark na blízku, Divadlo na blízku, Cyklotrasy v okolí, Tělocvična/sportovní hala

    Odpočinek: Turistické možnosti (na blízku)

Wellness, relax
  • Bazén
  • Masáž
  • Solná jeskyně
  • Wellness, relax
  • Sauny
Další informace a okolí
  • Výtah, Vlastní úschovna kol, Kavárna

    Autobusová zastávka na blízku, Dětské hřiště na blízku, Park na blízku, Vlaková zastávka na blízku, Vícejazyčný personál, Zdravotní středisko, Nekuřácké prostředí, Houbaření

Stravování
  • Vlastní restaurace

Typy wellness
  • Hotel - Perličková vana

Čas příjezdu
od 11:00 hod.
Čas odjezdu
do 09:00 hod.
Užívané jazyky
Česky, Slovensky, Anglicky, Německy
Akceptované měny
CZK (Kč)
Akceptované typy karet
  • MasterCard
  • VISA
  • Maestro
Ubytovací poplatek
V ceně není zahrnuta: 50 Kč / osoba / noc
Rezervační podmínky ubytování
OBCHODNÍ PODMÍNKY LÁZEŇSKÝCH ZAŘÍZENÍ VLRZ, p. o.pro poskytování ubytovacích, stravovacích a dalších služebVojenská lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizaceMagnitogorská 1494/12, 101 00 Praha 10 - VršoviceIČ: 00000582Organizace je zapsána u živnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10Čl. 1 Předmět obchodních podmínek1.1 Předmětem těchto obchodních podmínek (dále jen "podmínky") jsou ubytovací, stravovací a další předem řádně objednanéa uhrazené služby z nabídky hotelových a léčebných zařízení VLRZ (dále jen "zařízení") v rozsahu dle objednávky klienta (vizčl. 2.1.2.).1.2 Zařízení je povinno zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat o změněposkytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutého rozsahu, včetně předčasného ukončení jejichposkytování, jsou přípustné zejména z důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani při vynaloženíveškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změně využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo jiné činnostizařízení a vznik krizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, ve znění pozdějších předpisů.Čl. 2 Účastníci smluvního vztahu2.1 Účastníky smluvního vztahu jsou:2.1.1 Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace (dále jen "zařízení"),2.1.2 Fyzické či právnické osoby (dále jen "klient"), se kterými není uzavřena obchodní smlouva.Čl. 3 Vznik smluvního vztahu3.1 Smluvní vztah vzniká mezi smluvními stranami objednáním služeb ze strany klienta a jejich potvrzením ze strany zařízení.3.2 V případě, že se jedná o rezervaci, u které je vyžadována záloha, stává se rezervace platnou teprve její úhradou na účetzařízení.Čl. 4 Ceny za služby4.1 Ceny za služby jsou smluvní a jsou uvedeny v platném ceníku, který klient nalezne na webových stránkách příslušnéhozařízení nebo v rezervačním a objednávkovém systému zařízení po zadání konkrétního datumu pobytu a konfigurace klienta.4.2 Klient je povinen na základě objednávky, na výzvu zařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50 - 100 %celkové ceny objednaných služeb.Čl. 5 Změny objednaných služeb5.1 Klient je oprávněn zrušit písemně objednané služby za podmínky, že uhradí zařízení odstupné (dále jen "stornopoplatek"),jehož výše je stanovena v závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny, a typu objednaných služeb takto:5.1.1 v případě „flexibilní“, tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” je změna či zrušení ubytování a objednaných služeb do21. dne před nástupem klienta bez stornopoplatku, v případě pozdějšího zrušení či nečerpání objednané služby jsoustornopoplatky nastaveny takto:5.1.2. 20 až 15 dnů před nástupem klienta: 30 % z celkové ceny ubytování (se snídaní),5.1.3. 14 až 8 dnů před nástupem klienta: 50 % z celkové ceny ubytování (se snídaní),5.1.4. 7 až 1 den před nástupem klienta: 60 % z celkové ceny ubytování (se snídaní),5.1.5. v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 % z celkové ceny ubytování (se snídaní) a ceny objednanéhostravování za první den pobytu (oběd a večeře).5.1.6 v případě objednávky ubytování za „nevratnou cenu“ se klient vzdává možnosti storna či změny rezervace a zaplacenácena objednaných služeb a pobytu propadá v plné výši ve prospěch „zařízení“.5.1.7 v případě objednávky ubytování na základě obchodní smlouvy jsou stornopoplatky stanoveny podle této obchodnísmlouvy.5.2 V případě nedojezdu klienta do místa ubytování nejpozději do 18. hodiny má zařízení právo poskytnout takto neobsazenéubytování jinému klientovi. Výjimka platí pouze pro případ, že klient nejpozději dvě hodiny před takto stanoveným časemdojezdu kontaktuje zařízení a sdělí z jakého závažného důvodu dorazí k ubytování později.5.3 Zařízení si vyhrazuje právo v turisticky významných obdobích, zejména v období Silvestra a Velikonoc, v případěobjednávky ubytování za vratnou cenu, v písemné objednávce stanovit odlišné stornopoplatky.5.4 Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí, doložená hospitalizace klienta). Vpřípadě léčebných pobytů ve VLL je možné po odsouhlasení zařízením neúčtování stornopoplatků v případě onemocněníklienta a následné akceptace nabídnutého náhradního termínu pobytu. Klient je při tom povinen doložit lékařské potvrzení otom, že aktuální zdravotní stav mu neumožnil absolvovat pobyt v objednaném termínu.5.5 Za nevyčerpané objednané služby a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování) se neposkytuježádná finanční náhrada.5.6 Potvrzení o akceptaci zrušení služeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktní adresu poskytnutouklientem.5.7. Při předčasném odjezdu klienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny pobytu.Čl. 6 Ubytovací řád6.1. Klient je povinen dodržovat ubytovací řád zařízení, který je dostupný na webových stránkách příslušného zařízení, či přímona jeho recepci. Jeho verze v českém jazyce je nadřazena pořízeným jazykovým mutacím.6.2. V případě nedodržení ubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škody klienta, zařízení za ni neodpovídá, nestanovíliplatné právní předpisy jinak.6.3. Zařízení je oprávněno ubytovat pouze řádně přihlášeného klienta. Za tímto účelem předloží klient příslušnému pracovníkuzařízení ihned po svém příjezdu svůj platný občanský průkaz nebo cestovní pas, případně jinou listinu, kterou za tímto účelempredikuje § 103 zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, ve znění pozdějších předpisů.6.4 Zařízení je oprávněno zabránit ve vstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb klientovi, který je pod vlivemalkoholu, či omamných látek.6.5 Klient je povinen v případě, že si je vědom, či vykazuje příznaky nebo má podezření na to, že by mohl trpět nějakou infekčníchorobou na tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušného zaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení mánásledně možnost mu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout.Čl. 7 Reklamace7.1. Klient má právo na reklamaci služeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením mají vady.7.2. Reklamace služeb se řídí Reklamačním řádem VLRZ, p. o., který je k dispozici v zařízení a na webových stránkáchwww.volareza.cz.7.3. V případě, že dojde mezi klientem (spotřebitelem) a zařízením ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešitvzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešeníspotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz.Čl. 8 Závěrečná ustanovení8.1. Všechny eventuální spory vzniklé v souvislosti s poskytnutím ubytování ze strany zařízení se řídí českým právním řádema budou řešeny u obecného soudu zařízení bez ohledu na sídlo/bydliště klienta.8.2. Veškeré sporné otázky budou zařízení a klient řešit přednostně osobním či písemným kontaktem a soudní spor budoupovažovat za krajní řešení.8.3. Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. listopadu 2020.Informace o zpracování osobních údajů- GDPR naleznete pod níže uvedeným odkazemhttps://www.volareza.cz/cz/host-na-lecebnem-pobytu