×

Lázeňský hotel Kijev Františkovy Lázně

Rezervace pro skupiny:
  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • S polopenzí
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 1 450  / os. / noc, s polopenzí, 10. - 13. pro (v případě pobytu na min. 3 nocí)

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Lázeňský hotel Kijev Františkovy Lázně nabízí prostorné a komfortně zařízené pokoje pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni ve městě Františkovy Lázně. Ve vlastní restauraci ubytovaní hosté mají možnost stravování a posezení každý den. Za poplatek pro ubytované hosty je k dispozici parkoviště přímo u objektu. Pro Váš dokonalý relax jsou k dispozici wellness služby, ohledně dalších podrobností naleznete informace ve formuláři. Vybavení pokojů a bližší informace o nabídce služeb (včetně služeb za příplatek) v Lázeňský hotel Kijev Františkovy Lázně najdete ve formuláři níže v podrobnostech zvoleného pokoje.

Umístění a okolí Hrad Cheb 4.5 km , Webkamera - Cheb 4.5 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 m, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 m, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 mKostel sv. Mikuláše v Chebu 4.5 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 mKostel sv. Mikuláše v Chebu 4.5 kmKostel sv. Olgy ve Františkových lázních 200 m, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 mKostel sv. Mikuláše v Chebu 4.5 kmKostel sv. Olgy ve Františkových lázních 200 mKostel Povýšení sv. Kříže ve Františkových Lázní 200 m, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 mKostel sv. Mikuláše v Chebu 4.5 kmKostel sv. Olgy ve Františkových lázních 200 mKostel Povýšení sv. Kříže ve Františkových Lázní 200 mSalingburg ve Františkových Lázních 1.2 km, Webkamera - Cheb 4.5 kmLázeňský a wellness hotel Bajkal 200 mVodní nádrž Skalka 3.9 kmChebský špalíček 4.5 kmKoupaliště Jadran 1.5 kmSOOS (přírodní rezervace) 5 kmAquaforum Františkovy Lázně 700 mKostel sv. Mikuláše v Chebu 4.5 kmKostel sv. Olgy ve Františkových lázních 200 mKostel Povýšení sv. Kříže ve Františkových Lázní 200 mSalingburg ve Františkových Lázních 1.2 kmVilla Loren 1.3 km daleko od ubytování.

Stravování V případě zájmu je možné zajistit následující formy stravování: polopenze, plná penze

Platba Akceptované způsoby platby za pobyt: hotovost, kreditní karta, bankovní převod.

Příjezd, otevírací doba Na pobyt lze nastoupit po: 11:00, pobyt končí v poslední den ubytování o: 09:00. Budete moci se domluvit s personálem v jazycích: Anglicky, Německy, Slovensky, Česky.

Národní 15, 35101, Františkovy Lázně (Česká republika)

Mé jméno je Tereza. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: rezervace@hotely.cz

- přehled pokojů

Standard Pokoj se sprchou pro 2 os. Standard Pokoj se sprchou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 os.
  • 16 m2
  • WIFI
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 2 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Standard Pokoj se sprchou pro 1 os. Standard Pokoj se sprchou pro 1 os.
může se zde ubytovat maximálně 1 os.
  • 10 m2
  • WIFI
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 1 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
10
Vynikající
(Na základě 2 hodnocení)
100%
  • Personál:
    10
  • Komfort:
    10
  • Služby:
    10
  • Restaurace:
    10
  • Přístupnost:
    10
Hodnocení 10
Host nevyplnil textové hodnocení.
- starší pár
před 7 lety
Hodnocení 10
"Ubytování se nám moc líbilo ,strava byla dobrá ,služby odpovídaly ceně ,jen v recepci by mělo být více informací o možnosti výletů procházek a kulturních akcí .Určitě by jsme chtěli v příštím roce pobyt zopakovat."
- starší pár
před 8 lety
Parkování, doprava
  • Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Kino na blízku, Cyklotrasy v okolí, Střelnice na blízku, Přírodní koupání na blízku, Golfový trenažér na blízku, Tenisový kurt vnitřní na blízku, Divadlo na blízku, Tělocvična/sportovní hala, Aerobik na blízku, Aquapark na blízku

    Volný čas: Výtety / turistické atrakce (na blízku), Golfové hřiště (ve vzdálenosti 10500 m), Casino (ve vzdálenosti 10700 m), Biliárd (ve vzdálenosti 3900 m), Stolní tenis (ve vzdálenosti 3900 m), Plážový volejbal (ve vzdálenosti 6700 m), Minigolf (ve vzdálenosti 800 m), Squash (ve vzdálenosti 3900 m), Fitness (ve vzdálenosti 990 m), Bowling (ve vzdálenosti 3900 m)

Wellness, relax
  • Bazén
  • Masáž
  • Solná jeskyně
  • Wellness, relax
  • Sauny
Další informace a okolí
  • Pivnice na blízku, Tenisový kurt venkovní na blízku, Letiště na blízku, Dětské hřiště na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Bar na blízku, Lyžařský vlek na blízku, Zdravotní středisko, Vlaková zastávka na blízku, Houbaření, Obchodní centrum na blízku, Vinárna na blízku, Vícejazyčný personál, Cukrárna na blízku, Park na blízku, Bazén venkovní na blízku

    Vlastní úschovna kol, Kavárna, Výtah

Stravování
  • Snack bar na blízku, Pizzéria na blízku

    Možnosti stravování: Vlastní restaurace

Typy wellness
  • Hotel - Perličková vana

Čas příjezdu
od 12:30 hod.
Čas odjezdu
do 09:00 hod.
Jazyky
Česky, Slovensky, Anglicky, Německy
Akceptované měny
CZK (Kč)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Provozovatel
Rezervační podmínky ubytování
Obchodní podmínky lázeňských zařízení VLRZ,p.o. (vč. VRÚ), pro poskytování ubytovacích, stravovacích adalších služeb.Vojenská lázeňská arekreační zařízení, příspěvková organizaceMagnitogorská 1494/12, 10100 Praha 10 – Vršovice, IČO: 00000582Organizace je zapsána u živnostenského odboru Úřadu městské části Praha101 Předmět obchodních podmínek1. Předmětem těchto obchodních podmínek (dále jen "podmínky")jsou ubytovací, stravovací a další předem řádně objednané a uhrazené služby znabídky hotelových a léčebných zařízení VLRZ, p.o., (dále jen "zařízení") v rozsahu dleobjednávky klienta (viz čl. 2 odst. 1 písm. b).2. Zařízení je povinno zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě abez zbytečného odkladu informovat o změně poskytovaných služeb. Změny aodchylky jednotlivých služeb od dohodnutého rozsahu, včetně předčasnéhoukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejména z důvodů vyšší moci, tedy zpříčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí. Zato se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změně využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebojiné činnosti zařízení a vznik krizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb.,krizový zákon, ve znění pozdějších předpisů.2 Účastníci smluvního vztahu1. Účastnícismluvního vztahu jsou:a) Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace (dále jen"zařízení");b) Fyzické či právnické osoby (dále jen "klient"). 3 Vznik smluvního vztahu 1. Smluvní vztah vzniká mezi smluvními stranami po objednání služeb zestrany klienta okamžikem jejich potvrzení ze strany zařízení.2. V případě, že se jedná o rezervaci, u které je vyžadována záloha, stáváse rezervace pro VLRZ, p.o., platnou teprve její úhradou na účet zařízení.4 Ceny za služby1. Ceny za služby jsou smluvní, jsou uvedeny v platném ceníku, kterýklient nalezne na webových stránkách příslušného zařízení nebov rezervačním a objednávkovém systému zařízení po zadání konkrétníhodatumu pobytu a konfigurace klienta nebo v uzavřeném smluvním vztahu.2. Klient je povinen na základě objednávky na výzvu zařízení předzahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50–100 % celkové ceny objednanýchslužeb.5 Změny objednaných služeb1. Klient je oprávněn zrušit písemně objednané služby za podmínky, žeuhradí zařízení odstupné (dále jen "stornopoplatek"), jehož výše jestanovena v závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny, atypu objednaných služeb.2. V případě „flexibilní“, tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” jsoustornopoplatky nastaveny takto:a) Změna či zrušení ubytování aobjednaných služeb do 21. dne před nástupem klienta bez stornopoplatku;b) 20 až 15 dnů před nástupem klienta činí stornopoplatek 30 % z celkovéceny ubytování (se snídaní);c) 14 až 8 dnů před nástupem klienta činí stornopoplatek 50 %z celkové cenyubytování (se snídaní);d) 7 až 1 den před nástupem klienta činí stornopoplatek 60 % z celkové cenyubytování (se snídaní);e) V den určený jako den nástupu klienta na pobyt činí stornopoplatek 100% z celkové ceny ubytování (se snídaní) a ceny objednaného stravování za prvníden pobytu (oběd a večeře).3. V případě skupinové objednávky, tj. objednávky 5 a více pokojů,mohou být písemně dohodnuty odlišné stornopoplatky.4. V případě objednávky ubytování za „nevratnou cenu“ se klientvzdává možnosti storna či změny rezervace a zaplacená cena objednaných služeb apobytu propadá v plné výši ve prospěch „zařízení“.5. V případě objednávky ubytování na základě obchodní smlouvy jsoustornopoplatky stanoveny podle této obchodní smlouvy.6. V případě objednávkykonferenčních prostor a dalších služeb hotelu jsou stornopoplatky stanoveny nazákladě písemné objednávky nebo smlouvy.7. V případě nedojezdu klienta do místa ubytování nejpozději do 18. hodinymá zařízení právo poskytnout takto neobsazené ubytování jinému klientovi.Výjimka platí pouze pro případ, že klient nejpozději dvě hodiny před taktostanoveným časem dojezdu informuje zařízení o pozdním příjezdu.8. Zařízení si vyhrazuje právo v turisticky významných obdobích,zejména v období Silvestra a Velikonoc, v případě objednávkyubytování za vratnou cenu, v písemné objednávce stanovit odlišnéstornopoplatky.9. Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na neúčtování stornopoplatků(doložená nemoc klienta). V případě úmrtí klienta se stornopoplatkyneúčtují.V případě léčebných pobytů ve VLL (VRÚ) je možné po odsouhlasení zařízenímneúčtování stornopoplatků v případě onemocnění klienta a následnéakceptace nabídnutého náhradního termínu pobytu. Klient je při tom povinendoložit lékařské potvrzení o tom, že aktuální zdravotní stav mu neumožnilabsolvovat pobytv objednaném termínu.10. Za nevyčerpané objednanéslužby a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování)se neposkytuje žádná finanční náhrada.11. Potvrzení o akceptacizrušení služeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktníadresu poskytnutou klientem.12. Při předčasném odjezduklienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny pobytu. 6 Ubytovací řád1. Klient je povinen dodržovat ubytovací řád zařízení, který je dostupnýna webových stránkách příslušného zařízení, či přímo na jeho recepci. Jehoverze v českém jazyce je nadřazena pořízeným jazykovým mutacím.2. V případě nedodržení ubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škodyklienta, zařízení za ni neodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak.3. Zařízení je oprávněno ubytovat pouze řádně přihlášeného klienta. Zatímto účelem předloží klient příslušnému pracovníku zařízení ihned po svémpříjezdu svůj platný občanský průkaz nebo cestovní pas, případně jinou listinu,kterou za tímto účelem predikuje § 103 zákona č. 326/1999 Sb., o pobytucizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.4. Zařízení je oprávněno zabránit ve vstupu a odmítnout poskytnutíobjednaných služeb klientovi, který je pod vlivem alkoholu či omamných látek.5. Klient je v případě, že si je vědom či vykazuje příznaky infekčníhoonemocnění nebo má podezření na to, že by mohl trpět takovou chorobou, povinenna tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušného zaměstnance zařízení azároveň bere na vědomí, že zařízení má následně možnost mu další pokračováníjeho pobytu a čerpání služeb odmítnout. 7 Reklamace1. Klient má právo na reklamaci služeb zjistí-li, že služby poskytovanézařízením mají vady.2. Reklamace služeb se řídí Reklamačním řádem VLRZ, p.o., který je k dispozici v zařízení a na webových stránkách www.volareza.cz.3. V případě, že dojde mezi klientem a VLRZ, p.o., ke vznikuspotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klientpodat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudníhořešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústředníinspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2. Řízení nenízpoplatněno, zahajuje se na návrh klienta, který musí být podaný nejpozději dojednoho roku ode dne, kdy klient poprvé uplatnil své právo, které je předmětemsporu. Bližší informace o tomto řízení jsou uvedeny na internetové stránce České obchodní inspekce www.coi.cz. S ohledem na možnost zakoupení služeb online je rovněž možné k řešeníeventuálního sporu využít platformu řešení sporů online. Podrobnější informaceo podmínkách řešení sporů online jsou uvedeny na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 8 Závěrečná ustanovení1. Všechny eventuální spory vzniklé v souvislosti s poskytnutímubytování ze strany zařízení se řídí českým právním řádem a budou řešenyu obecného soudu zařízení bez ohledu na sídlo/bydliště klienta.2. Veškeré sporné otázky budou zařízení a klient řešit přednostněosobním či písemným kontaktem a soudní spor budou považovat za krajnířešení.3. VLRZ, p.o., plně respektuje a dodržuje všechny požadavky na ochranuosobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR). Informace o zpracování osobních údajů jsou zveřejněny na webovýchstránkách VLRZ, p.o., v sekci Užitečné informace.4. Tyto podmínky nabývají platnosti dnem 1. listopadu 2024 a použijí se napobyty realizované od 3. ledna 2025.