×

Lázeňský hotel Judita Teplice

  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • Se snídaní
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 1 820  / os. / noc, se snídaní, 12. - 19. kvě (v případě pobytu na min. 7 nocí)

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni v prostorných a komfortně zařízených pokojích ve městě Teplice, Lázeňský hotel Judita Teplice je ideálním místem. Hostům je k dispozici restaurace přímo v objektu. Pro Váš dokonalý relax jsou k dispozici wellness služby, ohledně dalších podrobností naleznete informace ve formuláři. Některé pokoje mají klimatizaci pro pohodlný odpočinek i během horkých letních dnů. Seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) v Lázeňský hotel Judita Teplice, nebo vybavení jednotlivých pokojů najdete v níže uvedeném formuláři a v podrobnostech zvoleného pokoje.

Umístění a okolí V blízkosti ubytovacího zařízení: Webkamera - Teplice 1.4 km , Aquacentrum Teplice 900 m, Aquacentrum Teplice 900 mKoupaliště Krupka 4.7 km, Aquacentrum Teplice 900 mKoupaliště Krupka 4.7 kmBotanická zahrada Teplice 200 m, Aquacentrum Teplice 900 mKoupaliště Krupka 4.7 kmBotanická zahrada Teplice 200 mPísečný vrch v Teplicích 700 m, Aquacentrum Teplice 900 mKoupaliště Krupka 4.7 kmBotanická zahrada Teplice 200 mPísečný vrch v Teplicích 700 mRosenburg 4.3 km, Aquacentrum Teplice 900 mKoupaliště Krupka 4.7 kmBotanická zahrada Teplice 200 mPísečný vrch v Teplicích 700 mRosenburg 4.3 kmPlavecký bazén Krupka 4.7 km, Aquacentrum Teplice 900 mKoupaliště Krupka 4.7 kmBotanická zahrada Teplice 200 mPísečný vrch v Teplicích 700 mRosenburg 4.3 kmPlavecký bazén Krupka 4.7 kmVideoKrupka.eu 4.7 km, Aquacentrum Teplice 900 mKoupaliště Krupka 4.7 kmBotanická zahrada Teplice 200 mPísečný vrch v Teplicích 700 mRosenburg 4.3 kmPlavecký bazén Krupka 4.7 kmVideoKrupka.eu 4.7 kmKostel Sedmibolestné Panny Marie v Bohosudově 4.7 km, Aquacentrum Teplice 900 mKoupaliště Krupka 4.7 kmBotanická zahrada Teplice 200 mPísečný vrch v Teplicích 700 mRosenburg 4.3 kmPlavecký bazén Krupka 4.7 kmVideoKrupka.eu 4.7 kmKostel Sedmibolestné Panny Marie v Bohosudově 4.7 kmKoupaliště Pudlák 4.3 km, Aquacentrum Teplice 900 mKoupaliště Krupka 4.7 kmBotanická zahrada Teplice 200 mPísečný vrch v Teplicích 700 mRosenburg 4.3 kmPlavecký bazén Krupka 4.7 kmVideoKrupka.eu 4.7 kmKostel Sedmibolestné Panny Marie v Bohosudově 4.7 kmKoupaliště Pudlák 4.3 kmZámek Teplice 800 m, Aquacentrum Teplice 900 mKoupaliště Krupka 4.7 kmBotanická zahrada Teplice 200 mPísečný vrch v Teplicích 700 mRosenburg 4.3 kmPlavecký bazén Krupka 4.7 kmVideoKrupka.eu 4.7 kmKostel Sedmibolestné Panny Marie v Bohosudově 4.7 kmKoupaliště Pudlák 4.3 kmZámek Teplice 800 mHrad Doubravka 1.4 km.

Stravování V ceně ubytování je již zahrnuta i pestrá a bohatá snídaně.

Platba Za pobyt je možné zaplatit následujícími způsoby: kreditní karta, hotovost, bankovní převod.

Příjezd, otevírací doba Nástup na pobyt a ubytování je možné od 11:00, pokoj je třeba v den odjezdu opustit nejpozději do 09:00. S personálem se domluvíte v jazyce Česky.

Svatopluka Čecha 1170/2, 41501, Teplice (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

  • Se snídaní
Pokoj se sprchou  pro 1 os. Pokoj se sprchou pro 1 os.
může se zde ubytovat maximálně 1 osoba
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 1 osoba.

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 3 osoby.

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou s klimatizací pro 4 os. Pokoj se sprchou s klimatizací pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • Klimatizace v pokoji
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 4 osoby.

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Parkování, doprava
  • Parkoviště v blízkosti

Volný čas
  • Disco na blízku, Půjčovna lyží na blízku, Tělocvična/sportovní hala na blízku, Kino na blízku, Lázně, Cyklotrasy v okolí, Přírodní koupání na blízku, Divadlo na blízku, Aquapark na blízku

    Odpočinek: Golfové hřiště (ve vzdálenosti 7000 m), Plážový volejbal (ve vzdálenosti 7000 m), Turistické možnosti (na blízku), Fitness (na blízku)

Wellness, relax
  • Bazén
  • Solárium
  • Solná jeskyně
  • Masáž
  • Wellness, relax
  • Sauny
Další informace a okolí
  • Konferenční místnost, Úschovna zavazadel, Zahrada, Vlastní úschovna kol, Kavárna, Výtah, Bezbariérové, Bar

    Lyžařský vlek na blízku, Přednáškový sál, Houbaření, Úschovna lyží, Speciální dietní menu/bezlepková dieta, Dětské hřiště na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Terasa, Cukrárna, Vlaková zastávka na blízku, TV místnost, Park na blízku

Stravování
  • Cateringové služby

    Možnost vaření venku: Možnost grilování

    Stravovací možnosti: Vlastní restaurace

Typy wellness
  • Hotel - Perličková vana

Čas příjezdu
od 11:00 hod.
Čas odjezdu
do 09:00 hod.
Užívané jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Rezervační podmínky ubytování
OBCHODNÍPODMÍNKY LÁZEŇSKÝCH ZAŘÍZENÍ VLRZ, p. o.proposkytování ubytovacích, stravovacích a dalších služebVojenskálázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace,Magnitogorská1494/12, 101 00 Praha 10 - VršoviceIČ:00000582Organizaceje zapsána u živnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10 Čl. 1 Předmět obchodních podmínek 1.1 Předmětem těchto obchodníchpodmínek (dále jen "podmínky") jsou ubytovací, stravovací a dalšípředem řádně objednané a uhrazené služby z nabídky hotelových a léčebnýchzařízení VLRZ, p. o. (dále jen "zařízení") v rozsahu dle objednávky klienta(viz čl. 2.1.2.). 1.2 Zařízení je povinno zabezpečitslužby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat ozměně poskytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutéhorozsahu, včetně předčasného ukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejménaz důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani přivynaložení veškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změněvyužití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo jiné činnosti zařízení a vznikkrizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, ve zněnípozdějších předpisů. Čl. 2 Účastníci smluvního vztahu 2.1 Účastníky smluvního vztahu jsou: 2.1.1 Vojenská lázeňská a rekreačnízařízení, příspěvková organizace (dále jen "zařízení"), 2.1.2 Fyzické či právnické osoby(dále jen "klient"), se kterými není uzavřena obchodní smlouva. Čl. 3 Vznik smluvního vztahu 3.1 Smluvní vztah vzniká mezismluvními stranami objednáním služeb ze strany klienta a jejich potvrzením zestrany zařízení. 3.2 V případě, že se jedná orezervaci, u které je vyžadována záloha, stává se rezervace platnou teprve jejíúhradou na účet zařízení. Čl. 4 Ceny za služby 4.1 Ceny za služby jsou smluvní ajsou uvedeny v platném ceníku, který klient nalezne na webových stránkáchpříslušného zařízení nebo v rezervačním a objednávkovém systému zařízenípo zadání konkrétního datumu pobytu a konfigurace klienta. 4.2 Klient je povinen na základěobjednávky, na výzvu zařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50- 100 % celkové ceny objednaných služeb. Čl. 5 Změny objednaných služeb 5.1 Klient je oprávněn zrušitpísemně objednané služby za podmínky, že uhradí zařízení odstupné (dále jen"stornopoplatek"), jehož výše je stanovena v závislosti na období, vekterém jsou objednané služby zrušeny, a typu objednaných služeb takto: 5.1.1 v případě „flexibilní“,tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” je změna či zrušení ubytování aobjednaných služeb do 21. dne před nástupem klienta bez stornopoplatku,v případě pozdějšího zrušení či nečerpání objednané služby jsoustornopoplatky nastaveny takto: 5.1.2.20 až 15 dnů před nástupem klienta: 30 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.3.14 až 8 dnů před nástupem klienta: 50 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.4.7 až 1 den před nástupem klienta: 60 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.5.v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 % z celkové ceny ubytování(se snídaní) a ceny objednaného stravování za první den pobytu (oběd a večeře). 5.1.6 v případě objednávkyubytování za „nevratnou cenu“ se klient vzdává možnosti storna či změnyrezervace a zaplacená cena objednaných služeb a pobytu propadá v plné výšive prospěch „zařízení“. 5.1.7 v případě objednávkyubytování na základě obchodní smlouvy jsou stornopoplatky stanoveny podle tétoobchodní smlouvy. 5.2 V případě nedojezdu klienta domísta ubytování nejpozději do 18. hodiny má zařízení právo poskytnout taktoneobsazené ubytování jinému klientovi. Výjimka platí pouze pro případ, žeklient nejpozději dvě hodiny před takto stanoveným časem dojezdu kontaktujezařízení a sdělí z jakého závažného důvodu dorazí k ubytování později. 5.3 Zařízení si vyhrazuje právov turisticky významných obdobích, zejména v období Silvestra aVelikonoc, v případě objednávky ubytování za vratnou cenu, v písemnéobjednávce stanovit odlišné stornopoplatky. 5.4 Smluvní strany se mohou písemnědohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí, doložená hospitalizace klienta).V případě léčebných pobytů ve VLL je možné po odsouhlasení zařízením neúčtovánístornopoplatků v případě onemocnění klienta a následné akceptacenabídnutého náhradního termínu pobytu. Klient je při tom povinen doložitlékařské potvrzení o tom, že aktuální zdravotní stav mu neumožnil absolvovatpobyt v objednaném termínu. 5.5 Za nevyčerpané objednané službya za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování) seneposkytuje žádná finanční náhrada. 5.6 Potvrzení o akceptaci zrušeníslužeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktní adresuposkytnutou klientem. 5.7.Při předčasném odjezdu klienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % zezbývající ceny pobytu. Čl. 6 Ubytovací řád 6.1. Klient je povinen dodržovatubytovací řád zařízení, který je dostupný na webových stránkách příslušnéhozařízení, či přímo na jeho recepci. Jeho verze v českém jazyce jenadřazena pořízeným jazykovýmmutacím. 6.2. V případě nedodrženíubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škody klienta, zařízení za nineodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak. 6.3. Zařízení je oprávněno ubytovatpouze řádně přihlášeného klienta. Za tímto účelem předloží klient příslušnémupracovníku zařízení ihned po svém příjezdu svůj platný občanský průkaz nebocestovní pas, případně jinou listinu, kterou za tímto účelem predikuje § 103zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, ve zněnípozdějších předpisů. 6.4 Zařízení je oprávněno zabránitve vstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb klientovi, který je podvlivem alkoholu, či omamných látek. 6.5 Klient je povinen v případě, žesi je vědom, či vykazuje příznaky nebo má podezření na to, že by mohl trpětnějakou infekční chorobou na tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušnéhozaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení má následně možnostmu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout. Čl.7Reklamace 7.1. Klient má právo na reklamacislužeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením mají vady. 7.2. Reklamace služeb se řídíReklamačním řádem VLRZ, p. o., který je k dispozici v zařízení a na webových stránkáchwww.volareza.cz. 7.3. V případě, že dojde meziklientem (spotřebitelem) a zařízením ke vzniku spotřebitelského sporu, který senepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudnířešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelskýchsporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR,Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz,www.adr.coi.cz. Čl.8 Závěrečná ustanovení 8.1. Všechny eventuální sporyvzniklé v souvislosti s poskytnutím ubytování ze strany zařízení seřídí českým právním řádem a budou řešeny u obecného soudu zařízení bezohledu na sídlo/bydliště klienta. 8.2. Veškeré sporné otázky budouzařízení a klient řešit přednostně osobním či písemným kontaktema soudní spor budou považovat za krajní řešení. 8.3. Tyto podmínky nabývají platnosti aúčinnosti dnem 1. listopadu 2020. Informace o zpracování osobních údajů- GDPR naleznete pod níže uvedeným odkazemhttps://www.volareza.cz/cz/host-na-lecebnem-pobytu