×

Lašská chalupa Kunčice pod Ondřejníkem

  • Pro zobrazení přesné ceny zadejte termín Vašeho příjezdu a odjezdu!
  • Se snídaní
Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby
Lašská chalupa Kunčice pod Ondřejníkem srdečně očekává své hosty v prostorných a komfortně zařízených pokojích ve městě Kunčice pod Ondřejníkem. O vyřízení jednotlivých pokojů a o poskytování služeb (včetně služeb za příplatek) v Lašská chalupa Kunčice pod Ondřejníkem najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Stravování
Bude Vás čekat bohatá a pestrá snídaně každé ráno, která je zahrnuta v ceně ubytování.

Platba
Pobyt je možné uhradit následujícími způsoby: hotovost, bankovní převod, kreditní karta. Pro potvrzení závazné rezervace požaduje penzion zaplacení zálohy ve výši 100 % z ceny rezervace.

Příjezd, otevírací doba
Na ubytování je možné nastoupit od: 15:00, odhlásit se z pobytu je možné do: 10:00 v den odjezdu.

Kunčice pod Ondřejníkem č.ev. 013, 73913, Kunčice pod Ondřejníkem (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

  • Se snídaní
Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Pokoj se sprchou  pro 3 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 3 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí Dvoulůžkový pokoj s manželskou postelí
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Dvoulůžkový pokoj s oddělenými postelemi Dvoulůžkový pokoj s oddělenými postelemi
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Pokoj se sprchou  pro 1 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 1 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • WIFI
  • Lednička
podrobnosti
9.5
Vynikající
(Na základě 53 hodnocení)
91%
  • Personál:
    9.7
  • Čistota:
    9.7
  • Cena/Výkon:
    9.3
  • Komfort:
    9.1
  • Služby:
    9.6
  • Restaurace:
    9.7
  • Přístupnost:
    10
Hodnocení 10
"líbilo se nám po všech stránkách"
Hana Zelenková - pár středního věku
na základě 6 denního pobytu
před 3 lety
Horšovský Týn
Hodnocení 9.5
"Velmi příjemná a ochotná obsluha"
Lukáš Mučka - rodina s malými dětmi
na základě 3 denního pobytu
před 3 lety
Ludgeřovice
Hodnocení 9.6
"Doplatili jsme si apartmánový pokoj, dvoulůžkové pokoje jsou pro nás dost malé. /Máme rádi prostor/ Jinak všechno O.K.!!! Velmi příjemný personál, obsluha, úžasně čisto. Vynikající jídlo - kvalita i kvantita. Určitě se rádi vrátíme. Krásná krajina - v okolí mnoho možností výletů - možnost sportovních aktivit."
- starší pár
před 4 lety

Kvalita služeb ubytovacího zařízení Lašská chalupa Kunčice pod Ondřejníkem je na vysoké úrovni, dosahuje skóre 9.6/10 podle hodnocení a názorů hostů.

Parkování, doprava
  • Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Vyhlídkové lety, Přírodní koupání na blízku, Kino na blízku, Divadlo na blízku, Disco na blízku, Cyklotrasy v okolí, Tenisový kurt vnitřní na blízku, Tělocvična/sportovní hala na blízku, Stolní hry, Darts, Půjčovna lyží na blízku, Horolezectví na blízku, Golfový trenažér na blízku, Zajištění kulturních a sportovních akcí, Aquapark na blízku

    Odpočinek: Turistické možnosti (na blízku), Lov zvěře (na blízku), Jízda na koni (na blízku), Stolní tenis (na blízku), Půjčovna kol (na blízku), Biliárd (na blízku), Squash (ve vzdálenosti 5000 m), Golfové hřiště (ve vzdálenosti 2000 m)

Wellness, relax
  • Wellness, relax
  • Parní komora
  • Sauny
  • Masáž
Další informace a okolí
  • Speciální dietní menu/bezlepková dieta, Kavárna na blízku, Cukrárna na blízku, Vlaková zastávka na blízku, Letiště na blízku, Houbaření, Autobusová zastávka na blízku, Úschovna lyží, Tenisový kurt venkovní na blízku, Lyžařský vlek na blízku, Vícejazyčný personál, TV místnost, Sekretářské služby, Přednáškový sál, Konferenční místnost, Informační služba, Hotel - Hotelová doprava, Nekuřácké prostředí

    Vlastní úschovna kol, Zahrada, Pokojová služba, Bezbariérové, Domácí mazlíčci vítáni

Stravování
  • Pizzéria na blízku, Cateringové služby

    Možnost vaření venku: Možnost grilování

    Stravovací možnosti: Vlastní restaurace

Typy wellness
  • Hotel - Perličková vana

Služby pro děti
  • Dětské hřiště, Dětská herna

Čas příjezdu
od 17:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Turistická daň (místní poplatek)
V ceně není zahrnuto. Platí se u osob od 18 let, výše částky je 30 Kč / osoba / noc.
Zvířátko
Pes, bez omezení hmotnosti,
250 Kč/éj/kisállat
Rezervační podmínky ubytování
Storno podmínkyPoskytovatelem služeb a ubytování je:RABEN OSTRAVA, s.r.o.IČ: 25847481Senovážné náměstí 978/23, Nové Město, 110 00 Praha 1Zapsána u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 177559(dále jen „Provozovatel“)I.Úvodní ustanovení1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) jsou vydány v souladus ustanoveními § 1751 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen„OZ“).2. Předmětem těchto VOP Provozovatele je stanovení podmínek realizaceubytovacích asouvisejících služeb objednateli (dále jen „Zákazník“). VOP jsou nedílnousoučástívšech ujednání mezi Provozovatelem a Zákazníkem. Potvrzením nabídkyProvozovatele, případně rezervace Zákazníka, akceptuje a přijímá Zákazníknásledující VOP za závazné pro všechna plnění související s předmětem VOP.II.Objednávka služeb1. Zákazník je oprávněn objednat pobyt u Provozovatele písemnou formou, a toemailemči odesláním vyplněného webového formuláře. Zákazník je oprávněn objednat pobytuProvozovatele rovněž telefonicky, avšak v takovém případě je povinen tutoobjednávku potvrdit písemně dle věty první tohoto odstavce, když v takovémpřípaděje objednávka Provozovatelem přijata až po písemném potvrzení.2. Zákazník je oprávněn provést objednávku pro sebe či ve prospěch třetí osoby,kdyžProvozovatel objednávku potvrzuje zpravidla emailem. Pro objednávce Zákazníkmusíuvést:a. Jméno a příjmení Zákazníka,b. Termín pobytu,c. Kontaktní údaje Zákazníka (tel. číslo, adresu trvalého bydliště, email),d. Způsob úhrady pobytu,e. Počet objednaných osob.23. Provozovatel rezervaci zpracuje do 24 hodin, pokud se nevyskytnou technickéči jinéobtíže. V rámci potvrzení objednávky Provozovatel rezervaci potvrdí, stanovízálohu,zamítne rezervaci či navrhne Zákazníkovi jiný termín.4. Objednávka pobytu je přijata písemným potvrzením od Provozovatele (email,SMSzpráva). Zákazník je povinen se s potvrzením seznámit a do 24 hodin nahlásitpřípadné změny.5. Potvrzená objednávka je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cenjezávazný jejich rozpis v potvrzení objednávky.III.Platební podmínky1. Po potvrzení objednávky je Zákazník povinen uhradit 50% z ceny za ubytování,a todle pokynů Provozovatele v potvrzení objednávky. Tuto úhradu je Zákazníkpovinensplnit do pěti dnů od potvrzení objednávky Provozovatelem. Úhradou zálohy serozumí připsání příslušné částky na bankovní účet Provozovatele, není-lidohodnutojinak. Pokud není záloha Zákazníkem řádně a včas uhrazena, vyhrazuje siProvozovatele právo zrušit uzavřenou objednávku a požadovat po Zákazníkovipříslušný poplatek za zrušení objednávky dle čl. III. odst. 5 těchto VOP.2. Cenu za ubytování a služby, jakož i zálohu, se Zákazník zavazuje uhradit:a. Převodem na bankovní účet Provozovatele (v takovém případě je Zákazníkpovinen předložit při příjezdu Provozovateli potvrzení o úhradě);b. Platební kartou formou online platby přes platební bránu;c. Ve výjimečných případech po předchozí písemné dohodě v hotovosti čiplatební kartou při příjezdu.3. Doplatek ceny za ubytování musí být uhrazen nejpozději v den příjezdu kpobytu,pokud se strany nedohodnou písemně jinak.4. Jestliže se Zákazník dostane do prodlení s úhradou platby za poskytnutéslužby, máProvozovatele právo zrušit již potvrzenou rezervaci Zákazníka a požadovat poZákazníkovi vedle zaplacení dlužné částky také zákonný úrok z prodlení z dlužnéčástky. Provozovatel si vyhrazuje právo použít kteroukoliv platbu Zákazníkak uhrazení jeho nejstarší pohledávky, kterou má vůči Zákazníkovi po lhůtěsplatnosti.5. Za situace, kdy Zákazník jakkoli zruší či odstoupí od uzavřené smlouvy, jepovinenhradit Provozovateli níže uvedené storno poplatky z celkové ceny pobytu, a tove výši:a. 0% ze složené zálohy na cenu pobytu, pokud ke zrušení či odstoupení dojdenejpozději 20 dní před zahájením pobytu;3b. 30% ze složené zálohy na cenu pobytu, pokud ke zrušení či odstoupenídojdeméně než 20 dní před zahájením pobytu;c. 50% ze složené zálohy na cenu pobytu, pokud ke zrušení či odstoupení dojdeméně než 14 dní před zahájením pobytu;d. 100% ze složené zálohy na cenu pobytu, pokud ke zrušení či odstoupení dojdeméně než 7 dní před zahájením pobytu.6. Pokud Zákazník nenastoupí ve sjednaném termínu ubytování a ani svouobjednávkupísemně nezruší, je rezervace zrušena a Zákazníkovi je účtováno 100% ze složenézálohy na cenu pobytu.7. V případě, že dojde mezi Provozovatelem a Zákazníkem k dohodě o posunutítermínuubytování, je Zákazník, v případě následného zrušení objednávky, vždy povinenuhradit storno poplatek ve výši 100% ze složené zálohy na cenu pobytu, a to bezohledu na počet dní, které předchází zahájení pobytu. To platí, nedohodne-li seProvozovatel se Zákazníkem písemně jinak.IV.Práva a povinnosti Zákazníka1. K čerpání zaplacených služeb opravňuje Zákazníka potvrzená rezervace.Zákazník jepovinen na této objednávce překontrolovat správnost údajů. Při zjištěníjakékolivnesrovnalosti kontaktuje Zákazník Provozovatele emailem či telefonicky, kdyžv opačném případě Provozovatel za nesprávnost údajů neodpovídá.2. Při nástupu se Zákazník prokáže občanským průkazem, pasem nebo jinýmprůkazemtotožnosti s fotkou.3. Po splnění formalit dle pracovníka Provozovatele je Zákazník ubytován a jsoumuposkytnuty další informace k pobytu či k dalším objednaným službám.4. Zákazník je oprávněn užívat po dohodnutou dobu přidělený pokoj, a to šetrněa tak,aby nedocházelo k poškození pokoje a jeho vybavení.5. Pokoj je Zákazníkovi předán vždy od 15:00 do 20:00 hod., pokud seProvozovatel seZákazníkem nedohodne písemně jinak.6. Zákazník je povinen zacházet s majetkem Provozovatele s patřičnou péčí ašetrně.Každou zjištěnou závadu nebo škodu na zařízení je Zákazník povinen neprodleněhlásit Provozovateli. Zákazník je povinen udržovat pořádek a čistotu v pokoji av dalších prostorách ubytovacího zařízení.7. Zákazník je povinen dodržovat noční klid v době od 22:00 hod do 6:00 hod.48. Zákazník je povinen zabezpečit soukromé věci tak, aby nemohlo dojít k jejichzcizení.9. Zákazník má právo reklamovat případné vady poskytovaných služeb. Tyto vadyjepovinen reklamovat u Provozovatele, a to včas, bez zbytečného odkladu tak, abymohlProvozovatel případně sjednat nápravu.10. Zákazník je povinen při nástupu ubytování převzít klíč od přidělenéhopokoje. Ztrátuklíče je Zákazník povinen neprodleně bez zbytečného odkladu oznámitProvozovateli.V takovém případě je Zákazník povinen uhradit výdaje spojené s výměnou vložky,klíčů apod., resp. další náklady, které bude Provozovatel nucen vynaložit naodstranění touto ztrátou vyvolaných následků.11. Zákazník je povinen nejpozději v okamžiku odjezdu zaplatit další náklady,kterévznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadoval on sám anebo hosté, kteříhodoprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty. V této lhůtě je rovněžpovinenuhradit případné škody způsobené Provozovateli.12. Zákazník odpovídá za osoby, které za ním přišly na návštěvu po celou dobujejichpobytu v objektu, a je povinen je doprovázet při jejich průchodu společnýmiprostorami objektu. Pro návštěvy Zákazníka platí stejné povinnosti jako proZákazníka. Provozovatel má právo, podle vlastního uvážení, neumožnit vstup jinéosobě do objektu a nebo takovou osobu následně z objektu vykázat.13. Zákazník ručí a odpovídá Provozovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobíon nebojeho host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle Zákazníka využívajíslužeb Provozovatele.14. Zákazník je povinen předat pokoj Provozovateli ve stavu, v jakém jejpřevzal. Vpřípadě, že Zákazník nepředá Provozovateli pokoj ve stavu, v jakém jej převzal,jeProvozovatel oprávněn vyčíslit Zákazníkovi náhradu škody do výše nákladůspojených s uvedením pokoje do původního stavu.15. Zákazník je povinen uvolnit pokoj v den odjezdu do 10:00 hod., pokud se sProvozovatelem nedohodl jinak. V případě, že Zákazník neuvolní pokoj vestanoveném čase, je Provozovatel oprávněný Zákazníkovi účtovat další pobytovýdennebo osobní zavazadla Zákazníka vystěhovat, uskladnit na náklady tohotoZákazníka azajistit tak, aby nedošlo k omezení práv dalších Zákazníků.16. Zákazník pak zejména není oprávněn:a. Umožnit vstup, pobyt a přespání v ubytovacím zařízení třetím osobám,půjčovat klíče od ubytovacího zařízení třetím osobám;b. přemísťovat nábytek do jiných pokojů nebo prostor bez souhlasuProvozovatele;5c. kouřit v prostorách ubytovacího zařízení;d. vnášet do ubytovacího zařízení a mít v užívaném prostoru resp. pokoji:hořlavé, výbušné a zápalné látky, zbraně, drogy (vč. marihuany), neskladnépředměty, plynové spotřebiče, elektrické přímotopné spotřebiče, elektrickévarné plotýnky apod.;e. znečišťovat či jinak znehodnocovat pokoj, společné prostory a okolíubytovacího zařízení.17. V rámci pobytu je Zákazník povinen v ubytovacím zařízení Provozovateledodržovatzákladní pravidla společenského soužití, tolerance a vzájemného respektu vesmysluobčanského zákoníku, dodržování nočního klidu, dodržování pořádku a čistoty vevšech prostorách uvnitř objektu a v jeho bezprostředním okolí. Za porušenípovinnostíuvedených těchto VOP je Provozovatel oprávněn vyměřit Zákazníkovi peněžnípokutudo výše 1 000 Kč.18. Právo na ubytování v ubytovacím zařízení Zákazníkovi zaniká k poslednímudniubytování uvedenému v potvrzení objednávky ubytování Provozovatelem.19. Právo na ubytování zaniká okamžitě, kdy Zákazník poruší tyto VOP nebohrubýmzpůsobem porušil pravidla společenského soužití nebo v případě, kdyProvozovatelineuhradí ubytovací služby dle dohody. V takovém případě může Provozovatelukončitubytovací služby i bez nároků na vrácení zbývající částky za ubytování.20. Právo na ubytování v ubytovacím zařízení zaniká Zákazníkovi posledním dnemdodoby, na kterou jsou ubytovací služby uhrazeny. Zákazník je povinen opustitpokoj apředat Provozovateli jej včetně všech náležitostí do10:00 hodin. Nedodrženítétopovinnosti podléhá pokutě 1.000,-Kč. V případě skončení ubytování nemá Zákazníkprávo na přidělení náhradního ubytování.21. Pokud Zákazník nevyklidí ubytovací prostor ve smyslu předchozího odstavce,jeProvozovatel oprávněn majetek Zákazníka na náklady Zákazníka vystěhovat.Provozovatel v těchto případech schraňuje majetek Zákazníka po dobu 2 týdnů vesvých prostorách a po této době jej může zlikvidovat, a nebo pro odvoz aschraňovánívěcí Zákazníka zajistí třetí osobu na náklady Zákazníka.V.Práva a povinnosti Provozovatele1. Provozovatel má právo ve výjimečných případech poskytnout Zákazníkovi jinéubytování, než bylo původně ujednáno, a to za situace, kdy se nijak podstatněneliší odpotvrzené objednávky.2. Provozovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat, resp. jevyúčtovávatprůběžně.63. Provozovatel je oprávněn prodloužit pobyt Zákazníkovi jen v případě, že máProvozovatel k dispozici volnou kapacitu.4. V případě, že Zákazník ukončí svůj pobyt dříve, než bylo sjednáno vpotvrzeníobjednávky, Provozovatel má právo účtovat Zákazníkovi částku za celý pobytvčetněslužeb.5. Provozovatel je oprávněn ukončit poskytování služeb Zákazníkovi a odstoupitodsmlouvy s okamžitou platností a bez nároku Zákazníka na vrácení peněz, když:a. Zákazník úmyslně nebo nedbale poškozuje majetek Provozovatel, či jehochování je v rozporu se zásadami slušného společenského chování, morálkounebo obtěžuje svým chováním třetí osoby;b. z důvodu zásahu vyšší moci.VI.Osobní údaje1. Všechny informace, které při poskytování služeb a ubytování Provozovatelzpracovává o Zákazníkovi jsou důvěrné a bude s nimi tak Provozovatelemzacházeno.Bez písemného svolení, není Provozovatel údaje o Zákazníkovi užívat jinýmzpůsobem než za účelem plnění ze smlouvy.VII.Závěrečná ustanovení1. Tyto VOP jsou platné a účinné ve znění uvedeném na internetových stránkáchProvozovatele. Změny obchodních podmínek jsou vyhrazeny, kdy Provozovatel máprávo jednostranně tyto podmínky měnit.2. V případě, že nastane situace, kterou tyto VOP neupravují, je Provozovateloprávněn otéto situaci rozhodnout s konečnou platností bez možnosti odvolání.3. Zasláním objednávky ubytování Provozovateli Zákazník rovněž souhlasí stěmitoVOP.4. Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 16.6.2022.V Praze dne 16.6.2022Martin BešelProvozní penzionuRABEN OSTRAVA, s.r.o.​