Relaxační pobyt




Relaxování je příjemná činnost, při které uvolníte tělo i mysl. K tomu ještě více dopomůže klasičká masáž, která proběhne přímo na vašem pokoji. Dále si pak užijete i privátní odpočinek v hotelovém Relax centru.
Luxusní ubytování v Kroměříži nabízí všem návštěvníkům tohoto krásného města Hotel Octárna. Hotel Octárna v Kroměříži disponuje komfortním zázemím nejen pro jednotlivce, ale i rodiny s dětmi. V hotelu se můžete ubytovat v jednolůžkových a dvoulůžkových pokojích, apartmánech i luxusní rezidenci. Služby hotelu jsou doplněny o relaxační možnosti pro odpočinek každého z Vás.
Hotel nabízí ubytování v 25 převážně dvoulůžkových pokojích. Náročnější hosté se mohou ubytovat v reprezentativních apartmánech. Rodinám s dětmi poslouží rodinné pokoje. Všechny pokoje jsou vybaveny TV, SAT, minibarem, připojením k internetu a telefonem s přímou volbou.
Podkrovní pokoje disponují klimatizací (dostupnost pokoje s klimatizací je nutno předem ověřit a potvrdit recepcí).
Hotel nabízí stravování v restauraci se zážitkovou gastronomií. Objevíte zde celou škálu chutí, vůní, které prokládají kuchyně a bary všech světadílů. Součástí je i historický sál, reprezentativní salonky a vinárna pro uzavřenou společnost.
24 hodin denně
Hotel Octárna se nachází cca 500 m od vlakového a autobusového nádraží, 10 minut chůze od hlavního náměstí a kroměřížského zámku. Všechny další aktivity (sportcentrum, restaurace, kavárny, cukrárny a ostatní služby) jsou ve vzdálenosti 3 - 20 minut chůze.
Relaxování je příjemná činnost, při které uvolníte tělo i mysl. K tomu ještě více dopomůže klasičká masáž, která proběhne přímo na vašem pokoji. Dále si pak užijete i privátní odpočinek v hotelovém Relax centru.
Ne nadarmo byla Kroměříž v roce 1997 vyhlášena nejkrásnějším historickým městem České republiky a následně i Arcibiskupský zámek spolu s Květnou a Podzámeckou zahradou zapsán na listinu světového kulturního dědictví UNESCO. Přivoňte k historii a poznejte Kroměříž v rámci romantického pobytu v Hotelu Octárna.
Hotel naleznete v atraktivní části města Kroměříž.
Nadmořská výška ubytování: 201 m n.m.
Možnosti:
Souřadnice ubytování pro navigaci:
Ubytování | 91% |
---|---|
Stravování | 78% |
Přístup personálu | 91% |
Okolí | 89% |
Služby | 75% |
Celková spokojenost | 84% |
Hotel Octárna hodnotilo 9 zákazníků, 78% tento hotel doporučuje.
| Klient Z.18.8.2018 | Celkové hodnocení 92% | ubytování a služby perfektní jen mi vadilo, že výhled z mého pokoje byl do zdi protějšího domu a ne do okolí. |
| Klient Vladímír K.28.9.2014 | Celkové hodnocení 88% | Skvělé umístění a vybavení hotelu, špatná orientace při vjezdu do hotelu z hlavní ulice-chybí výraznější poutač při příjezdu od dálnice. |
| Klient Peter C.11.11.2013 | Celkové hodnocení 88% | Na zlepšenie štandartu ubytovania odporúčam: - do kúpelne namontovať k vani madlo, aby bolo možné sa zachytiť pri vystupovaní z vane - vyriešiť veľmi hranaté rohy na manželskej posteli v suite, pretože pri obchádzaní postele dochdza často k narazeniu nohou |
| Klient K.2.11.2012 | Celkové hodnocení 72% | Pokud vychazim z pomeru cena/vykon, tak cena jasne vyhrava. Podstatne ale je, ze je tam cisto. Snidane byla spise slabsi, takova univerzalni Makro kvalita. Celkove to bylo ok. |
| Klientka Marta R.7.9.2010 | Celkové hodnocení 76% | v pripade horsiho pocasi nefunguje bazen, kt. maji v nabidce, taky v letnich mesicich - nefunguji wellness sluzby, coz je skoda. Reakce hotelu:Relax centrum skutečně v měsícíh červenec a srpen je uzavřeno z důvodu oprav. Tato informace je vždy uvedena i na našich webových stránkách. Venkovní bazén ale jinak funguje i v případě horšího počasí - jedná se o vyhřívaný bazén s protiproudem, proto je možné bazén využít i když prší, mrzne nebo sněží. |
| Klient Jan K.12.1.2018 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient ONUR A.5.2.2013 | Celkové hodnocení 96% |
| Klient Onur A.3.12.2010 | Celkové hodnocení 56% |
| Klient Jan U.5.3.2010 | Celkové hodnocení 100% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Eva H.19.9.2017 | Veľmi pekné - Kvetná záhrada nádherná,veľmi sa nám páčil profesionálny výklad sprievodcu v Rotunde. Podzámecká zahrada nás milo prekvapila svojou flórou ale aj zvieratkami v záhrade. Historické centrum mesta pekné |
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5A, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.