Karvinský Hotel Dakol je umístěn v klidném prostředí nedaleko centra města Karviná. Hotel Dakol v Karviné nabízí ubytování ve dvoulůžkových pokojích typu standard a komfort. Součástí hotelu Dakol v Karviné je nově zrekonstruovaná restaurace s bowlingem. Ubytujte se v hotelu Dakol, v hotelu, který je držitelem prestižní ceny „Spokojený zákazník Moravskoslezského kraje“ a budete se do hotelu rádi vracet.
Krásný hotel, velmi příjemná obsluha na recepci i v restauraci. Excelentní kuchyně, opravdu na všem od polévky přes pštrosí tatarák a carpaccio po kuřecí kousky s bramborovou kaší a kompotem a krupicovou kaši jsme si výborně pochu...
Pokoje standard - 8 dvoulůžkových pokojů s vlastním sociálním zařízením (WC, sprcha) se nacházejí v budově A. Pokoje jsou dále vybaveny TV, telefonem, internetem.
Pokoje komfort - 6 dvoulůžkových pokojů s možností přistýlky se nachízi v budově B (jeden pokoj v budově A) a jsou vybaveny sociálním zařízením (WC, sprchou, jeden pokoj má vanu), LCD TV, telefonem, minibarem, internetem.
Pokoje lux - dvoulůžkové pokoje s možností 2 přistýlek s vlastním sociálním zařízením (WC, hydromasážní sprcha). Pokoje jsou dále vybaveny TV, telefonem, internetem, minibarem.
Platební karty
VISA
EuroCard/MasterCard
Maestro
Visa Electron
Služby hotelu
Hotel DAKOL je vyhledávaným místem pro konání společenských akcí, módních přehlídek nebo plesů. K dispozici je velký sál s kapacitou 70 míst, Hnědý salonek s kapacitou 70 míst a Modrý V.I.P. salonek s kapacitou 30 míst.
nastěhovaní na pokoj od : 14:00
uvolnění pokoje do : 10:00
bezbarierový přístup
nekuřácký hotel
recepce
bezpečnostní schránka
pokojová služba
tv
zahrada
úschovna jízdních kol a koloběžek
služba praní prádla
Gastronomické služby
Restaurace s kapacitou 40 míst je oblíbeným místem odpočinku nejen pro ubytované hosty, ale také pro stálé štamgasty. Můžete zde ochutnat speciality české a mezinárodní kuchyně, pštrosí speciality, ale také bezmasé pokrmy a saláty. Všechny "dobroty" najdete v odkazu Jídelní lístek. Každý pracovní den do 14.00 nabízíme zvýhodněnou nabídku dne.
V letních měsících můžete využít posezení na dvou venkovních terasách s výhledy na golfové greeny, panoramata Petrovic a multifunkční hřiště.
venkovní terasa
restaurace
Doplňkové služby
hotelové taxi
cateringové služby
domácí mazlíčci - 150 Kč
Sportovní možnosti
Hosté mohou využít bohaté nabídky sportovních zařízení ve městě Karviná.
lázeňské služby
bowling
sauna
golf
whirlpool/vířivka
tenisový kurt
vnitřní bazén
půjčovna jízdních kol
Služby pro motoristy
parkoviště
Kongresové a školící služby
Variabilnost uspořádání sedacího nábytku poskytuje pro firmy prostory vhodné ke konání školení, kurzů, uzavírání kontraktů, předvádění nových výrobků, zboží či služeb, ale také večírků nebo rautů. Modrý V.I.P. salonek je vybaven audiovizuální technikou a ISDN přípojkami přímo u stolů.
konferenční a společenská místnost
Recepce
Recepce je otevřena 24 hodin. Platby kartou přijímáme vždy mezi 11:00 - 22:00. Mimo uvedený čas je možná platba jen v hotovosti.
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazenovolné pokoje
Hotel se nachází v klidném prostředí Petrovic u Karviné, cca 5 minut jízdy z centra Karviné. Blízký hraniční přechod lze využít k návštěvě polských měst Cieszyn, Katowice a Krakow. Nově byl také otevřen turistický hraniční přechod, který je vzdálený asi 200 m od Hotelu Dakol.
Nadmořská výška ubytování: 236 m n.m.
Možnosti:
houbaření
informační služba: 1.0 km
autobusové nádraží: 2.0 km
centrum města: 2.0 km
vlakové nádraží: 1,75 km
Souřadnice ubytování pro navigaci:
49°54'11.808"N
18°32'25.371"E
Turistické cíle:
Petrovice u Karviné - meandry řeky Petrůvky K obci Petrovice u Karviné náleží i Dolní Marklovice, Prstná a Závada. Právě v Dolních Marklovicích je přírodní památka, jejíž součástí je řeka Petrůvka. Petrůvka pramení ve výšce 375 m n.n. na…
Petrovice u Karviné Petrovice u Karviné leží severním směrem od města Karviná a v sousedství hranice s Polskem. Obec je tvořena čtyřmi částmi a to Petrovicemi, Dolními Marklovicemi, Závadou a Prstnou. Obcí protékájí…
Turistická známka č. 2228 - Dřevěný kostel - Petrovice u Karviné Dřevěný kostelík v Dolních Marklovicích je nejvýznamnější kulturní památkou obce Petrovice u Karviné. Nachází se v centru obce na mírném návrší. Patří k nejhezčím a nejlépe zachovalým kostelům v…
Karviná-Fryštát, pivnice Bečky (Na Bečkách) Při procházce městem Karviná, částí Fryštát, jsem se ocitla u domu, na jehož zdi byl nápis Městský karvinský pivovar a zároveň hezké logo. Ve dvorku jsem si všimla Pivnice Bečky, což mě také…
Ďáblova kniha na zámku v Karviné Ještě předposlední den jsem na zámku v Karviné stihla výstavu jediné, i když ne celé kopie knihy Ďáblova bible - Codex Gigas. Jedná se o největší na světě ručně psanou knihu s 320 pergamenovými…
Celkové hodnocení Hotel Dakol od ubytovaných zákazníků
Ubytování
73%
Stravování
80%
Přístup personálu
80%
Okolí
73%
Služby
80%
Celková spokojenost
77%
77%
Fotografie od ubytovaných klientů
Fotografie od ubytovaných klientů
Pěkné fotografie, co říkáte?Tyto snímky si právě prohlíží více zájemcůZobrazit volné pokoje
Hotel Dakol hodnotili 3 zákazníci,100% tento hotel doporučuje.
Klient Jana H.
7.11.2016
Celkové hodnocení
92%
Krásný hotel, velmi příjemná obsluha na recepci i v restauraci. Excelentní kuchyně, opravdu na všem od polévky přes pštrosí tatarák a carpaccio po kuřecí kousky s bramborovou kaší a kompotem a krupicovou kaši jsme si výborně pochutnali bez jediné výtky. Snídaně byly rovněž perfektní, vše čerstvé, všeho dostatek. Určitě se sem vrátíme zase. Děkujeme.
Reakce hotelu:
Děkujeme a moc nás těší, že jste byli u nás spokojení. Velice rádi Vás zase přivítáme.
Klient Grażyna P.
10.6.2018
Celkové hodnocení
80%
Klient Pavel T.
28.7.2017
Celkové hodnocení
60%
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
Fotografie turistických oblastí od klientů
Petrovice u Karviné
Storno poplatky při zrušení pobytu
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB HOTELU DAKOL
Všeobecné obchodní podmínky vymezují vztahy s osobami nebo partnery, se kterými není uzavřena dvoustranná obchodní smlouva.
1. OBJEDNÁVÁNÍ POBYTŮ V HOTELU DAKOL
1. Objednat pobyt v zařízení HOTEL DAKOL lze písemnou formou (poštou, e-mailem nebo vyplněním a odesláním formuláře na webových stránkách), nebo telefonicky 2. Rezervace je závazná. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení rezervace.
2. ZÁVAZNÁ REZERVACE 1. Závaznou rezervací se rozumí závazek ubytovatele rezervovat pro ubytovaného dohodnutý počet ubytovacích míst na dohodnutý termín a zároveň závazek ubytovaného této rezervace v dohodnutou dobu využít, případně zaplatit ubytovateli stornovací poplatek v případě, že svou závaznou rezervaci zruší, nebo jí využije jen zčásti. 2. Při závazné rezervaci může ubytovatel po ubytovaném požadovat předem složení zálohy ve výši 30 až 100 % celkové ceny. 3. Stornovací poplatky představují náhradu škody způsobenou ubytovateli při zrušení závazné rezervace a činí: - v období do 10 dnů 0 % - v období 10 - 3 dnů 50 % - v období 2 dnů a méně 100 %
4. Ubytovatel vrátí ubytovanému zálohu sníženou o stornovací poplatek nejpozději do 7 dní po písemném oznámení ubytovaného o zrušení závazné rezervace k poslednímu dni předčasně ukončeného pobytu.
3. PLATEBNÍ PODMÍNKY
1. Cenu pobytu může klient uhradit v recepci zařízení HOTEL DAKOL při příjezdu v hotovosti nebo kreditní kartou. Přijímáme nejvíce rozšířené typy kreditních karet (seznam kreditních karet, kterými je možno hradit cenu pobytu je k dispozici na recepci a na internetových stránkách zařízení HOTEL DAKOL). 2. Cenu pobytu může klient před příjezdem převést bankovním převodem na bankovní konto 166 660 455 / 0300 Hotelu DAKOL. Potvrzení o úhradě pobytu bankovním převodem je nezbytné předložit při příjezdu v recepci hotelu. 3. V cenách je zahrnut poplatek (ubytovací, lázeňský, atd.), který se vybírá ve výši stanovené obecně závaznou vyhláškou příslušného městského úřadu.
4. NÁSTUP NA POBYT
Při nástupu se klient v recepci hotelu prokáže občanským průkazem, pasem nebo jiným průkazem totožnosti a potvrzením pobytu. Po splnění uvedených formalit recepce klienta ubytuje a poskytne mu další informace k pobytu.
5. PRÁVA A POVINNOSTI KLIENTA
1. Uzavřením smlouvy o ubytování získává klient právo na běžné užívání najatých prostor, zařízení ubytovacího podniku, které mohou hosté běžně a bez zvláštních podmínek používat, a na běžnou obsluhu. Klient musí svá práva uplatňovat v souladu s případnými hotelovými směrnicemi anebo předpisy pro hosty (domovní řád). 2. Klient má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu tak, aby mohla být sjednána náprava, pokud možno na místě samém. Uplatnění na místě samém umožní odstranění vady okamžitě, zatímco s odstupem času se ztěžuje průkaznost i objektivnost posouzení a řádného vyřízení reklamace. 3. Klient je povinen, nejpozději v okamžiku odjezdu, zaplatit dohodnutou cenu včetně případných dalších nákladů, které vznikly z důvodů zvláštních služeb, které požadoval on sám anebo hosté, kteří ho doprovázejí, včetně zákonné daně z přidané hodnoty 4. Klient ručí ubytovateli za jakoukoliv škodu, kterou způsobí on sám nebo host nebo jiné osoby, které s vědomím nebo podle vůle klienta využívají služeb ubytovatele.
6. PRÁVA A POVINNOSTI UBYTOVATELE
1. Ubytovatel může klientovi resp. hostům poskytnout adekvátní náhradní ubytování (stejné kvality), pokud to bude pro smluvního partnera přijatelné, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostor (prostory) stal/y nepoužitelné, kdy si právě ubytovaní hosté prodlouží pobyt, kdy byl proveden nadměrný počet rezervací nebo jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok. Případné vícenáklady na náhradní ubytování jsou k tíži ubytovatele. 2. Ubytovateli přísluší právo své služby kdykoliv vyúčtovat resp. je vyúčtovávat průběžně. 3. Ubytovatel je povinen poskytnout dohodnuté služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.
7. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY ZE STRANY KLIENTA, STORNOPOPLATKY
1. 1 den před příjezdem při nezahájení objednaného pobytu: 100 % z ceny stornovaného pobytu první noci.
8. DÁRKOVÉ POUKAZY
Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na poukazu (max. 1 rok).
9. ZMĚNY SLUŽEB
1. Nabízené služby v zařízeních HOTEL DAKOL se mohou v průběhu roku měnit. Klient je povinen řídit se aktuální nabídkou služeb. 2. Za nevyčerpané objednané služby a za změny objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování, wellness služby) ubytovatel neposkytuje žádnou finanční náhradu.
10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
1. Změny a doplňky těchto podmínek mohou být individuálně mezi ubytovatelem a klientem upraveny výlučně písemnou formou. 2. Předané osobní údaje klienta uvedené v objednávce pobytu použije ubytovatel pouze pro uzavíraný smluvní vztah mezi ubytovatelem a klientem.