Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Wellness hotel Green Paradise - duplicita

Wellness hotel Green Paradise - duplicita

* * * *
Hamerská 1, Karlovy Vary - Březová
Zobrazit na mapě

  • typ

    Atmosféra hotelu je příjemná, personál skvělý, na pokojích bylo trochu zatuchlo a chyběla lednice, výborná moderní kuchyně, akorát máme výhrady k moučníkům k večeři, rakvička se opravdu nepovedla. Co velmi oceňujeme je wellness....

    Drahomíra P.
  • typ

    Pohodový pobyt, který je založen na velmi kvalitním osobním přístupu celého personálu se snahou vyjít hostům vstříc a uspokojit jejich potřeby. Příjemné prostředí ve wellness, chybí bazén, ale snad se někdy podaří....

    Petr H.
  • typ

    Krásně zrekonstruovaný, příjemný hotel, služby na vysoké úrovni,pokoj vybavený nadstandardně,jídlo můžu hodnotit jen snídani a ta byla vynikající, velký výběr, vše neustále doplňované,prohlédli jsme si jídelní lístek a věřím že i ...

    Martina K.
  • typ

    Pobyt se nám velmi líbil, výborná kuchyně, příjemný personál, procedury parádní, akorát nám trochu vadila prosklená koupelna. Ještě by to chtělo zapracovat na změně tváře hotelu z venku. Děkujeme za krásný pobyt....

    Drahomíra P.
  • typ

    Hezky interier poslytujici komfortni ubytovani, lokalita kousek za lazenskou kolonadou, vyhodne pro ty kteri radi na prochazky a na kolo...

    Tibor B.
  • typ

    Poloha hotelu je obzvláště vhodná pro pěší výlet lesem do Karlových Varů a zpět....

    Libor K.
  • typ

    Byli jsme s manželem velmi spokojeni, vřele doporučujeme! ...

    Radmila M.
  • typ

    Vše bylo na 1*, ráda se k vám opět vrátím, nemělo to chybu....

    Alexandra J.
  • typ

    Byli jsme velice spokojeni s přístupem všech zaměstnanců a především pana ředitele. Oceňujeme jejich profesionální přístup a vytvoření přátelské atmosféry. Opravdu jsme relaxovali a odpočinuli jsme si. Nikdy před tím jsme se s n...

    Zuzana H.
  • typ

    Doporučuji všem známým. Vše bylo absolutně v pohodě. Přeji jen samé spokojené a slušné hosty. V....

    Pavla V.
  • typ

    Velmi příjemný pobyt v nově renovovaném hotelu. Doporučuji všem, kteří si chtějí odpočinout, relaxovat a zregenerovat své síly při balneo procedurách....

    Hana Ř.
  • typ

    Musíme napsat jenom samou chválu - nemělo to chybu, určitě budeme chtít opakovat, pěkný den manželé z Moravy....

    Libuše D.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový

k rezervaci nepotřebujete
2 400 Kč
1 600 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj

k rezervaci nepotřebujete
3 300 Kč
3 300 Kč
3 300 Kč
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • směnárna
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

  • pizzerie 4.0 km
  • venkovní terasa
  • cukrárna 5.0 km
  • bar
  • lobby bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • vyhlídkové lety
  • hotelové taxi
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 350 Kč

Sportovní možnosti

  • solárium
  • lázeňské služby
  • bowling 5.0 km
  • golf 5.0 km
  • whirlpool/vířivka
  • tenisový kurt 500 m
  • jízda na koni

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
  • společenská místnost s tv

Wellness služby

Wellness hotel Green Paradise Vám vedle vysokého ubytovacího komfortu a moderního designu nabídne řadu relaxačních wellness služeb pro Váš odpočinek a uvolnění. Relaxační či zkrášlující pobyt ve Wellness hotelu Green Paradise zde můžete strávit aktivní i pasivní formou.

Aktivní odpočinek prožijete při Nordic Walkingu, pěší turistice nebo cykloturistice, kdy lze zhlédnout řadu krásných míst s okouzlující přírodou. Při pobytu ve Wellness hotelu Green Paradise jistě nevynecháte procházku po karlovarské kolonádě, nejznámější nejen v České republice, jíž můžete spojit s ochutnávkou léčivých minerálních pramenů.

Pasivní odpočinek poskytuje solná jeskyně s krbem, kde načerpáte novou energii a životní sílu. Pro kosmetické ošetření hotelový personál upřednostňuje prestižní německou značku Babor poskytující uvolňující prožitek a znatelné kosmetické výsledky.

Lázeňské služby

Ubytování ve Wellness hotelu Green Paradise lze pojmout jako lázeňský pobyt, při kterém Vám ochotný a příjemný personál nabídne řadu léčebných procedur. Lázeňský pobyt ve Wellness hotelu Green Paradise Vás zbaví stresu, napětí, bolesti i únavy, a to prostřednictvím příjemné léčebné či wellness terapie.

Tradičními lázeňskými aktivitami, jaké nabízí i Wellness hotel Green Paradise, jsou ochutnávka léčivých minerálních pramenů či procházka po nejznámější lázeňské kolonádě nejen v České republice, která se od hotelu nachází necelých 5 minut.

Díky modernímu designu a vysokému komfortu ve Wellness hotelu Green Paradise prožijete ideální odpočinek, který lze spojit s aktivitami, jako jsou Nordic Walking, cyklistika či pěší turistika po nádherné přírodě. Součástí Vašeho lázeňského odpočinku může být i řada wellness služeb, mezi které patří například solná jeskyně s krbem.

Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový
Třílůžkový pokoj Třílůžkový pokoj
od 19.8.2018
do 9.1.2019
od 10.1.2019
do 1.2.2019
2 400 Kč ceny na vyžádání
3 300 Kč ceny na vyžádání

Nadmořská výška: 418 m n.m.

  • diskotéka: 500 m
  • divadlo: 1.0 km
  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 5.0 km
  • centrum města: 5.0 km
  • zastávka MHD: 0,05 km
  • noční klub: 2.0 km
  • 50°12'25.617"
  • 12°52'16.176"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Výlety po lázeňských lesích Karlových Varů Rusalčina chata Výhled z altánu Rusalčina chata mi naprosto učaroval. Pořád mě nepřestává udivovat, kolik je v lázeňských lesích Karlových Varů schováno Vyhlídek a altánků.
  • TZ č. 2230 - Motýlí dům, Karlovy Vary Turistická známka č. 2230 - Motýlí dům, lze zakoupit v Motýlím domě v Karlových Varech v areálu rozhledny Diana... Dále lze zde zakoupit TV č. CZ 3292A zjískat tyto razitka - viz. foto
  • Turistická známka č. 2230 - Motýlí dům, Karlovy Vary Tropická zahrada s živými exotickými motýly z celého světa - např. z Thajska, Filipín, deštných pralesů Jižní Ameriky či Mexika. Samotná letová zóna má přes 100m2 a uvnitř bude kolem Vás poletovat…
  • Motýlí dům Karlovy Vary Tropická zahrada s živými exotickými motýly z celého světa. Připravte se na setkání s těmi nekrásnějšími motýly z celého světa – např. z Thajska, Filipín, deštných pralesů Jižní Ameriky či…
  • Výletní areál Diana Výletní areál Daina Karlovy Vary se nachází uprostřed lázeňských lesů nad Karlovými Vary. Výletní areál je tradičním cílem turistů a návštěvníků lázeňského města. K areálu se pojí rčení - "Kdo nebyl…

Celkové hodnocení Wellness hotel Green Paradise - duplicita od ubytovaných zákazníků

Ubytování
92%
Stravování
84%
Přístup personálu
90%
Okolí
80%
Služby
91%
Celková spokojenost
87%
87%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Wellness hotel Green Paradise - duplicita hodnotilo 158 zákazníků, 91% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Drahomíra P.

1.12.2017

Celkové hodnocení
84%

Atmosféra hotelu je příjemná, personál skvělý, na pokojích bylo trochu zatuchlo a chyběla lednice, výborná moderní kuchyně, akorát máme výhrady k moučníkům k večeři, rakvička se opravdu nepovedla. Co velmi oceňujeme je wellness.

typ

Klient Petr H.

17.7.2017

Celkové hodnocení
84%

Pohodový pobyt, který je založen na velmi kvalitním osobním přístupu celého personálu se snahou vyjít hostům vstříc a uspokojit jejich potřeby. Příjemné prostředí ve wellness, chybí bazén, ale snad se někdy podaří.

typ

Klient Martina K.

11.7.2017

Celkové hodnocení
100%

Krásně zrekonstruovaný, příjemný hotel, služby na vysoké úrovni,pokoj vybavený nadstandardně,jídlo můžu hodnotit jen snídani a ta byla vynikající, velký výběr, vše neustále doplňované,prohlédli jsme si jídelní lístek a věřím že i oběd a večeře by byla skvělá.Personal byl velmi profesionální a příjemný.Okoli hotelu nádherné, určitě se sem hodláme vrátit.

typ

Klient Drahomíra P.

26.5.2017

Celkové hodnocení
92%

Pobyt se nám velmi líbil, výborná kuchyně, příjemný personál, procedury parádní, akorát nám trochu vadila prosklená koupelna. Ještě by to chtělo zapracovat na změně tváře hotelu z venku. Děkujeme za krásný pobyt.

Reakce hotelu:

Dobrý den, paní Drahomíro, děkujeme za Vaši návštěvu a také za čas, který jste věnovala na zveřejnění recenze. Jsme rádi, že se Vám pobyt líbil. Budeme rádi, pokud nás navštívíte opět v budoucnu znovu.v budoucnu opět na navštívíte. S pozdravem Tým POPPY

typ

Klient Tibor B.

29.4.2014

Celkové hodnocení
68%

Hezky interier poslytujici komfortni ubytovani, lokalita kousek za lazenskou kolonadou, vyhodne pro ty kteri radi na prochazky a na kolo

typ

Klient Radomir B.

24.4.2014

Celkové hodnocení
80%

Klidny a pohodovy hotel. Personal byl vlidny. Byli jsme spokojeni. Jen trochu navecer vice hluku. Jinak vse ok.

typ

Klient Libor K.

23.4.2014

Celkové hodnocení
96%

Poloha hotelu je obzvláště vhodná pro pěší výlet lesem do Karlových Varů a zpět.

typ

Klientka Zdeňka B.

2.10.2013

Celkové hodnocení
72%

Parkovaci mista neodpovidaji kapacite hotelu, ciste pokoje, prijemny personal, fungovani recepce non stop - moznost i pozdniho prijezdu, kuchyne prumerna

typ

Klient Mečislav K.

3.7.2013

Celkové hodnocení
96%

Byli jsme velmi spokojeni s úrovní služeb hotelu i Balneo a se vstřícností personálu.

typ

Klient Jozef A.

27.6.2013

Celkové hodnocení
96%

Bolo suuuupeeeeerrrrr.

typ

Klient Markéta P.

27.6.2013

Celkové hodnocení
96%

Byli jsme naprosto spokojeni!

typ

Klient Radka Š.

26.6.2013

Celkové hodnocení
40%

Bohužel jsme trefili nešťastné období, kdy v hotelu probíhala velká akce (seminář kadeřnic), která se nejspíše podepsala na přeplněnosti hotelu a následně katastrofálním přístupu téměř celého personálu. Hned úvodní dojem z hotelu byl velmi sklíčený…pokoj č. 101 byl pro 3 osoby velmi stísněný s minimální možností úložného prostoru, pouze 2 křesílka, jinak vše nové a čisté. Na recepci minimální ochota poskytnout informace. Číšníci velmi neteční, zmatení, dokonce často i slovně velmi arogantní. Především pán s brýlemi, který tvrdil, že je brigádník, jeho přístup k obsluze hostů člověk byl opravdu výsměchem čtyřhvězdičkovému hotelu! Strava naprosto nevhodně složená a nevalné chuti. Na stolech chyběly ubrousky, nápoje jsme po opakovaných prosbách obdrželi téměř až při zákusku. Improvizovaná snídaně, kdy nebylo místo k sezení, personál nestíhal doplňovat, chyběly šálky, káva, mléko, ovoce, sladké ....vše v naprostém chaosu a nepříjemné atmosféře.Ve wellnessu, který absolutně postrádal soukromý charakter, vše probíhalo jak na běžícím páse. Ze strany dámského personálu, který působí velmi nezkušeně a většinou i nepříjemně, mi chyběla základní komunikace, na dotazy ohledně přínosu procedur minimální reakce. Parafínový zábal byl aplikován na indulonu...tedy bez efektu. Velmi však oceňuji lidský a odborný přístup pana maséra, vždy vše vysvětlil a choval se příjemně a profesionálně. Celkově jsem z pobytu velmi, velmi zklamaná, jakékoliv drobné nedostatky ráda toleruji a neřeším, pokud se obsluhující personál chová slušně a vstřícně, což nebyl případ hotelu Alice Balneo Poppy.

typ

Klient Eva T.

26.6.2013

Celkové hodnocení
84%

Velice se nám u Vás líbilo, kuchyně byla výborná a lázeňské služby taktéž. Bohužeĺ nám při našem pobytu nepřálo počasí, takže jsme dostatečně neprozkoumali okolí. Děkujeme.

typ

Klient Eva K.

26.6.2013

Celkové hodnocení
96%

Velmi příjemný hotel na pěkném místě, kousek od centra Karlových Varů. Dobré jídlo, příjemný a milý, ochotný personál.Vynikající masáže......úžasné!!!!!!!! Moc jsme si to s manželem užili a určitě se k Vám ještě někdy vrátíme.

typ

Klient LADISLAV B.

26.6.2013

Celkové hodnocení
96%

Byli jsme zde již potřetí a rádi přijedeme znovu.

typ

Klient Petr F.

26.6.2013

Celkové hodnocení
44%

Personál v recepci a restauraci nebyl zrovna ochotný a příjemného vystupování. První večer nám byla nabídnuta večerě losos s bramborem , podle níž jsme si objednali víno, ale později nám řekli, že jídlo již došlo a dostali jsme vepřové výpečky s knedlíkem. V pokoji nefunkční aplikátor na tekuté mýdlo. Podle pokojské s tím nelze nic dělat a je jim známo, že jich je více nefunkčních a náhradní nemají. Z vedlejšího pokoje je slyšet televize, rozhovor a jiné zvuky. Wellness personál byl velmi milý, ochotný. Snídaně celkem v pořádku a lze si vybrat dle chuti. Pokoj velmi malý, ale útulný. Dobrá široká postel, sprchový kout s prosklenou stěnou do pokoje - velmi nezvyklé, ale pro mladý manželský pár vhodné zpestření.

typ

Klient Petra J.

26.6.2013

Celkové hodnocení
96%

Jediné, co chybělo k úplné dokonalosti, byl dětský koutek.

typ

Klient Miloslav M.

26.6.2013

Celkové hodnocení
80%

Mám pouze jednu připomínku, a to, že by měl personál hotelu zajistit dodržování nočního klidu v hotelu i před hotelem. Při našem pobytu 21.-23. 6. tomu tak bohužel nebylo.

typ

Klient Jana M.

26.6.2013

Celkové hodnocení
100%

Velmi příjemný hotel, v hezkém prostředí, doporučuji.

typ

Klient Kamila S.

26.6.2013

Celkové hodnocení
28%

Každý pokoj jinak vybaven, chyběla sklenička na víno, bačkory. Jinak bylo čisto. Kuchyně neodpovídala kvalitě 4* hotelu, nakrájenou zeleninu, zákusky od večeře jsme druhý den snídali. Při večeři, kterou jsme měli zaplacenou, jsme marně čekali 20 min. v poloprázdné restauraci na zaplacení nápojů. Poté, co jsme zaplatili a šli se projít ven, za námi vyběhl druhý číšník s účtem v ruce, že jsme nezaplatili! Personál byl zmatený a nevstřícný, hned při příjezdu slečna recepční odmítla podat informace, protože bylo teprve půl druhé a informace se podávají až od 14,00 hod! Jako na uvítanou to je skvělá vzpomínka na tento 4*hotel po tříhodinové jízdě autem. Měli jsme sto chutí odjet pryč. Přístup personálu wellness procedury nebyl vstřícný, naprostý nezájem o přikoupení dalších procedur (dnes tuto proceduru neděláme!). Solná jeskyně s prosklenými dveřmi a neodhlučněná nebyla ovšem relaxem. Tento wellness balíček je pro nás ponaučení, že pro příště si máme lépe vybrat. Sečteno podtrženo v hotelu naprosto chyběla profesionalita a člověk si připadal, že každého obtěžuje. Rozhodně nemůžeme doporučit jako oázu klidu a relaxu.

typ

Klient Radmila M.

26.6.2013

Celkové hodnocení
100%

Byli jsme s manželem velmi spokojeni, vřele doporučujeme!

typ

Klient Alexandra J.

26.6.2013

Celkové hodnocení
100%

Vše bylo na 1*, ráda se k vám opět vrátím, nemělo to chybu.

typ

Klient Vladimír D.

26.6.2013

Celkové hodnocení
92%

S pobytem ve Vašem hotelu jsme byli velice spokojeni a předpokládáme, že jsme u Vás nebyli naposled.

typ

Klient Miloš Š.

26.6.2013

Celkové hodnocení
88%

Velmi dobrá úroveň ubytování i služeb, slušná cena. Doporučujeme dalším klientům.

typ

Klient Jiřina Č.

26.6.2013

Celkové hodnocení
76%

Zpočátku jsem byla velice zklamaná, kde se hotel nachází, když v nabídce píšete, že je kousek od promenády. I řidič autobusu, který mě vezl, říkal doslova:" Kam to jedete, tady chcípl pes?" Ale zvykla jsem si, prostředí hotelu to rozčarování ze vzdálenosti od promenády nahradilo. Taky bych si představovala, pokud nepřijedu autem, že alespoň od vlaku a na vlak hotel zajistí dopravu a ne že opustíme ráno hotel a budeme čekat 2 hodiny venku u silnice. Ještě že nepršelo.To považuji za zásadní nedostatek.

typ

Klient LADISLAV B.

28.12.2012

Celkové hodnocení
96%

Hotel jsme navštívili již několikrát. Právě pro kvalitu služeb a hezké okolí se tam rádi opět vrátíme.

typ

Klient Jaroslava D.

27.12.2012

Celkové hodnocení
100%

Vzdycky si v hotelu krasne odpocineme. I kdyz z venku hotel nevypada, interier je krasny, moderni a personal velmi profesionalni. Moc dekujeme.

typ

Klient Sylva B.

22.12.2012

Celkové hodnocení
100%

Bylo to skvělé! Doporučujeme na 101%.

typ

Klient Ivana M.

22.12.2012

Celkové hodnocení
92%

Nejvíc bych chtěla pochválit profesionální a velice milý přístup nejen ke mně,ale ke všem hostům.

typ

Klient Anton K.

20.3.2012

Celkové hodnocení
100%

Měli jsme problémy místo najít, bloudili jsme. Přijížděli jsme od Prahy, odbočka do Březové nebyla vyznačena, minuli jsme jí. Potom až za Karlovými Vary jsme pracně hledali cestu do hotelu v Březové. Chtělo by to umístit na některých křižovatkách logo hotelu s ukazatelem. Nebyli jsme sami, kdo toto místo obtížně hledali.

typ

Klient Pavel Ž.

9.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Na to stačí jedna věta-byli jsme velmi spokojeni. Těším se na další nabídky hotely.cz.

typ

Klient Vítězslav V.

7.3.2012

Celkové hodnocení
100%

Velmi pěkné a ochotný personál.

typ

Klient Petr H.

7.3.2012

Celkové hodnocení
68%

Pro méně náročné klienty.Přístup personálu byl diametrálně odlišný po střídání směny.

typ

Klient Věra M.

7.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Perfektní vše!!!!!!

typ

Klient Zdeněk B.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Zážitek vynikající. Hotel úžasný a i když venkovní počasí nebylo zrovna příznivé užili jsme si to i tak. Personál hotelu byl vynikající. Doporučuji všem.

typ

Klient Zuzana H.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Byli jsme velice spokojeni s přístupem všech zaměstnanců a především pana ředitele. Oceňujeme jejich profesionální přístup a vytvoření přátelské atmosféry. Opravdu jsme relaxovali a odpočinuli jsme si. Nikdy před tím jsme se s něčím podobným nesetkali. Jídlo, které se v hotelu Alice podává, je chutné a je vidět, že je vařeno s láskou. Také obsluha je dokonalá a sobotní večeře s živou hudbou v podání pana klavíristy byla pro nás milým překvapením. Útulný a čistý pokoj svědčí o tom, že se v tomto hotelu host pokládá za nejdůležitějšího člověka, a tak jsme se taky s manželem cítili. Ještě jednou všem děkujeme a přejeme hodně štěstí a zdraví všem. manželé H.

typ

Klient Jaromír S.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Personál velice příjemný a ochotný. Jídlo kvalitní a dobré, možná až zbytečně příliš velké porce zejména na večeři. Velký výběr welness procedur. Vřele doporučujeme.

typ

Klient Marta R.

6.3.2012

Celkové hodnocení
80%

Vse podstatne jsem napsala do dotaznicku pri odjezdu. Je to uz delsi doba, co jsme pobyt absolvovali a jsem moc rada, ze jsme mohli diky lakave sleve uskutecnit tento vylet. Dekuji moc, radi vyuzijeme dalsi ev. akce v hotelich po CR. Zdravi R.

typ

Klient Karel P.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

Služby BALNEA byly na výborné úrovni.

typ

Klient Jitka P.

6.3.2012

Celkové hodnocení
80%

Milý personál, velmi dobrá kuchyně a výborné lázeňské služby - autem lze dojet do středu KV za několik minut, takže přestože hotel nemá právě nejlepší okolí, blízkost KV to vynahrazuje.

typ

Klient Pavla V.

6.3.2012

Celkové hodnocení
100%

Doporučuji všem známým. Vše bylo absolutně v pohodě. Přeji jen samé spokojené a slušné hosty. V.

typ

Klient Hana S.

6.3.2012

Celkové hodnocení
100%

Děkuji ještě jednou za vstřícnost (umožnění využití faktury z FKSP a s tím spojené prodlení při platbě). S veškerými poskytnutými službami jsem byla nad očekávání spokojená a předpokládám, že i v budoucnu využiji vašich služeb. Hana S., Olomouc

typ

Klient Olga S.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Nádherně vybavený hotel, krásné interiéry, velice vstřícný personál, kvalitní pokoje, velice jsme si pobyt užili :-)

typ

Klient Jaroslav B.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

Postrádali jsme jedině bazének.

typ

Klient Marcela K.

6.3.2012

Celkové hodnocení
92%

Určitě by bylo v zájmu všech návštěvníků lepší značení turistických tras, které je v hrozném stavu. Přitom okolí je krásné a k turistickým výpravám vybízí.

typ

Klient kateřina t.

6.3.2012

Celkové hodnocení
80%

Moc příjemný hotel v krásné přírodě, ideální na kolo nebo procházky. Pěšky do Varů max.půl hodinka! Ubytování je dražší, ale ceny na hotelu jsou velmi příjemné, mají dobrý výběr alkoholů!

typ

Klient Zuzana N.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Pobyt se nám velmi líbil, služby perfektní, přístup personálu také, určitě doporučuji.

typ

Klient Kateřina G.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Dobrý den, ubytování v hotelu i jeho okolí je naprosto vynikající. Služby, které jsou v hotelu k dispozici, splnily naprosto mé očekávání.

typ

Klient Dana D.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

Hotel je uvnitř velice útulný a pěkný. Zařízení nové, a hlavně přízemní patro s procedurami je velice příjemné a člověk se tam cítí opravdu dobře. Až na tu kuchyni, všechno super.

typ

Klient Edita F.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

V solné jeskyni jsou poškozená dvě lehátka, jinak je všechno super.

typ

Klient Hana H.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Ještě jsem se nesetkala s tak skvělým personálem. Velmi všem děkuji Hana H. s manželem

typ

Klient Zdeňka M.

6.3.2012

Celkové hodnocení
60%

Stravování neodpovídá deklarované úrovni hotelu, jednoduchá, levná jídla (např. závitky z pangase). Zmatky v lázeňské části hotelu - neměli nás nahlášené z recepce, i když jsme měli zamluven pobyt s několikaměsíčním předstihem - z toho vyplynulo nesmyslné řazení procedur, kdy jsme s manželem měli každý v jinou dobu a rozházené po celý pobyt, takže jsme nemohli na žádný výlet.

typ

Klient ivana p.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

Hotel rádi doporučíme, úroveň balneo provozu a přístup personálu byly výborné. Velmi vkusný design pokojů jen umocnil příjemný pobyt a relaxaci.

typ

Klient Jindřich H.

6.3.2012

Celkové hodnocení
92%

Na víkendovém relaxačním pobytu jsme byli spokojeni a užili si ho. Doporučujeme!! Rádi bychom hotel Alice Balneo opět navštívili. Jindřich a Naďa

typ

Klient Milena P.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Naprosto spokojeni se vším, ochota personálu, ubytování, stravování, prostě vše. Rádi doporučíme dalším zájemcům.

typ

Klient Hana Ř.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Velmi příjemný pobyt v nově renovovaném hotelu. Doporučuji všem, kteří si chtějí odpočinout, relaxovat a zregenerovat své síly při balneo procedurách.

typ

Klient Libuše D.

6.3.2012

Celkové hodnocení
100%

Musíme napsat jenom samou chválu - nemělo to chybu, určitě budeme chtít opakovat, pěkný den manželé z Moravy.

typ

Klient Jiří N.

6.3.2012

Celkové hodnocení
92%

Nemám co dodat. I když "panáček" před snídaní personál poněkud "zaskočil", zachoval se profesionálně a i toto nezvyklé přání splnil!

typ

Klient Jindřich+ Dagmar P.

5.3.2012

Celkové hodnocení
76%

Hotel je na slušné úrovni,ovšem co týče stravování, mají co dohánět. To opravdu jsou velké nedostatky.Jeden druh čaje,k párkům chyběla třeba i taková maličkost, jako je hořčice nebo kečup. Zelenina je asi pro hotel velkou vzácností a další věci, co mě dost vadily.Vše dost skromné.

typ

Klient Marie J.

5.3.2012

Celkové hodnocení
96%

S pobytem v hotelu Alice jsme byli velice spokojeni,ubytování,služby a ochota personálu na velice dobré úrovni. Balneo provoz velice,velice dobrý. Do tohoto hotelu se budeme rádi vracet.

typ

Klient Eva S.

5.3.2012

Celkové hodnocení
92%

Doporučujeme všem!! Byli jsme se vším moc spokojeni:-)

typ

Klient Ludmila B.

5.3.2012

Celkové hodnocení
80%

Snídaně opravdu chudé,káva na snídaních -strašná,chodili jsme po snídani si dávat kávu na bar.Snídaně a večeře naprosto neodpovídají úrovni hotelu. Příklad:kuchař zapomněl do karbanátků dát maso.Což hovoří za vše.Jinak hotel a služby super.

typ

Klient Erika M.

5.3.2012

Celkové hodnocení
88%

Dokoncit exterier hotelu.

typ

Klient Marie H.

5.3.2012

Celkové hodnocení
68%

Hotel se jeví jako moderní a luxusní, proto k němu očekávám také patřičné služby. Velké mínus dávám za snídaně. Ještě před rokem, co jsme tam byli, snídaně byla podávaná výborná studená i teplá, teď jsme se museli spokojit jen se studenou, která úrovni 4* neodpovídá. V lobby baru Vám stále nenamíchají koktejly, jaké nabízejí, buď nemají ingredience anebo je neumějí. Doporučovala bych je zcela z nabídky vynechat. A pokud jedete jen na víkend, tak Vám neuklidí pokoj. Velmi chválíme wellness služby, pěkné procedury a profesionální přístup všech zaměstnanců.

typ

Klient Jindřiška B.

5.3.2012

Celkové hodnocení
96%

všem vřele doporučuji .-)

typ

Klient Petr Š.

5.3.2012

Celkové hodnocení
88%

Proč jsem napsal "Přístup personálu - průměrně spokojen": Na recepční, která nás zapisovala při příjezdu, bylo dost vidět, jak jí (snad) svými dotazy o určitých informacích o tom, co, kdy a kde v hotelu je, děsně otravujeme. Byl to první kontakt s vaším hotelem a musím říci, že mě dost zklamal. Jinak si nemůžu na nic jiného stěžovat.

typ

Klient Jan F.

5.3.2012

Celkové hodnocení
84%

Pokud není člověk autem, tak záporem je špatné spojení MHD do centra a z centra.

typ

Klient dusan h.

5.3.2012

Celkové hodnocení
76%

děkujeme Vám Hanákovi

typ

Klient lenka Č.

5.3.2012

Celkové hodnocení
80%

Opravdu jsme si u Vás odpočinuli.Moc děkujeme.Černá

typ

Klient Petr H.

3.2.2012

Celkové hodnocení
96%

K velice kvalitním službám, které jsou zde poskytovány, bych doporučil zamyslet se nad možností vybudovat saunu, whirpool či bazén. Toto by zcela jistě tento hotel zatraktivnilo.

typ

Klient J.

15.12.2011

Celkové hodnocení
100%

V Balneo hotelu Poppy jsme byli již podruhé. Využili jsme i předcházející 3-denní relaxační pobyt. Opět byla spokojenost. Tentokrát nás již nepřekvapil exteriér, který není tak luxusní jako interiéry hotelu. Vše na špičkové úrovni a pobyt se dá opravdu označit za LUXUSNÍ. Vše tedy OK. Díky

typ

Klient Josef L.

2.12.2011

Celkové hodnocení
92%

Zakoupil jsem si v srpnu přes vás poukaz "prodloužený víkend", který obsahoval 9 procedur, z ních minimálně 1/3 byla volitelná. Na místě jsme procedur fixně daných dostali 7 a žádné volitelné, tak jak to znělo v aktuální nabídce "prodlouženého víkendu" hotelu. Nějak se nepodařilo v hotelu udržet delší dobu stejnou nabídku a ani vy jste to nekontrolovali....

typ

Klient Hana K.

29.11.2017

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Radka K.

17.10.2017

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Marie P.

18.7.2016

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Tereza T.

21.11.2015

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Volodymyr L.

14.9.2014

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka Lucie J.

5.7.2013

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Petra R.

29.6.2013

Celkové hodnocení
44%

typ

Klient Hana B.

26.6.2013

Celkové hodnocení
76%

typ

Klientka P.

7.4.2013

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jarmila M.

7.1.2013

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient T.

7.1.2013

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Milena P.

2.1.2013

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Hana V.

28.12.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Marcela S.

28.12.2012

Celkové hodnocení
48%

typ

Klient Jitka H.

27.12.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jiří D.

27.12.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Jitka Z.

27.12.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Drahomíra Š.

25.12.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Luděk S.

25.12.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Daniela M.

23.12.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jan M.

23.12.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Pavel L.

23.12.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Aneta Š.

23.12.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Ivan K.

23.12.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jitka J.

22.12.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Kateřina M.

22.12.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Pavel Š.

22.12.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient JITKA D.

22.12.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Dana H.

22.12.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Vladimír B.

22.12.2012

Celkové hodnocení
56%

typ

Klientka Ivana H.

5.10.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka T.

10.8.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Karel C.

18.4.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Josef K.

11.3.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Dana H.

9.3.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Marie W.

8.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jana V.

8.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Vladislav L.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Antonín D.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Vladimír B.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Luboš P.

6.3.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Lucie K.

6.3.2012

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Mária T.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient František S.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Václav B.

6.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Miloslava M.

6.3.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Lenka K.

6.3.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Václav Š.

6.3.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Zdenek K.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Ladislav L.

6.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Jan S.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Marcela U.

6.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Sona A.

6.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Hana P.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Magdalena O.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Josef K.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Sylva B.

6.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Simona G.

6.3.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Valerie M.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jiří K.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Milena N.

6.3.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Zdeňka P.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Dagmar P.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Helena P.

6.3.2012

Celkové hodnocení
56%

typ

Klient Gabriela Š.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Martina V.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Romana D.

6.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Martina M.

6.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient František B.

5.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Helena H.

5.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Petr K.

5.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Oldřiška V.

5.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Jiří P.

5.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Jan S.

5.3.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Radana R.

5.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Petr L.

5.3.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Zdenek D.

5.3.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Magda G.

5.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Šárka B.

5.3.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient katerina a.

5.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient František P.

5.3.2012

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Marcela P.

5.3.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Petr H.

5.3.2012

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Olga B.

5.3.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Ilja M.

30.11.2011

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Jakub J.

7.9.2011

Celkové hodnocení
80%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Wellness hotel Green Paradise - duplicita 0 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 1 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 2 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 3 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 4 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 5 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 6 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 7 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 8 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 9 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 10 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 11 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 12 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 13 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 14 Wellness hotel Green Paradise - duplicita 15

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím