Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rieger
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rieger
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rieger
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rieger
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rieger
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rieger
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rieger
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rieger
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rieger
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Rieger

Hotel Rieger

* * *
Komenského 34, Jičín
Zobrazit na mapě

***hvězdičkový Hotel Rieger je zmodernizovaný hotel v Jičíně, který Vám poskytne pohodlný pobyt v centru města, nedaleko Valdštejnova náměstí. Hotel Rieger nabízí ubytování ve dvoulůžkových pokojích a apartmá s vlastním sociálním zařízením a možností připojení k internetu. Dále hotel poskytuje školící prostory a vlastní uzamykatelné parkoviště. Vedle budovy hotelu se nalézá útulná restaurace, která je součástí služeb Hotelu Jičín.

  • typ

    příjemný klidný hotel,blízko náměstí,čistý pokoj i chodby,v hotelu výborná pizzerie,příjemná obsluha...

    Veronika G.
  • typ

    Velmi hezky hotel, pokoj velmi vkusny, luzka pohodlna a vyborna koupelna. Poloha hotelu dobra, blizko centra. Snidane vyborna, dobry vyber jidel a obsluha vynikajici a pratelska. Libilo se nam v hotelu a radi bychom se vratili...

    Zdenka S.
  • typ

    Se vším spokojen. Jednička....

    František V.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový
1 270 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový
1 700 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový
2 000 Kč
Apartmán
Apartmán
2 300 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Hotel přijímá platební karty.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB

Služby hotelu

V hotelu nabízíme možnost relaxačních masáží a pedikůry.

jazyková vybavenost personálu:  AJ, NJ, RJ, Pl

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • nekuřácký hotel
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • služba praní prádla
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

.Přijďte strávit příjemný večer v klidném prostředí pizzerie a vyberte si z široké škály specialit, mezi nimiž je také 35 druhů pizz.

  • pizzerie
  • kavárna 250 m
  • cukrárna 250 m
  • restaurace

Doplňkové služby

Hotel akceptuje domácí zvířata.

  • vyhlídkové lety
  • hotelové taxi
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 150 Kč

Sportovní možnosti

Hotel disponuje vnitřním bazénem. Terén okolí hotelu je ideální pro cyklistiku, lyžování a jízdu na koni. Český ráj nabízí nepřeberné turistické zajímavosti a krásy v blízkém okolí.

  • horolezectví
  • tělocvična 400 m
  • lázeňské služby 300 m
  • bowling 200 m
  • venkovní bazén 500 m
  • fitness 500 m
  • sauna 300 m
  • golf 15.0 km
  • tenisový kurt 400 m
  • vnitřní bazén 500 m
  • půjčovna jízdních kol
  • jízda na koni

Služby pro motoristy

Naši hosté mohou využít oploceného parkoviště. Parkovné 50,- Kč/den.

  • parkoviště - 50 Kč

Kongresové a školící služby

Náš hotel nabízí v rámci Jičína naprosto unikátní službu - součástí hotelu je totiž školicí místnost s kompletním vybavením a připojením k internetu. Školicí místnost může být využita nejen ke školení, ale také k firemním prezentacím nebo nejrůznějším vzdělávacím akcím.

  • konferenční a společenská místnost
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový
Třílůžkový pokoj Třílůžkový
Apartmán Apartmán
od 20.8.2018
do 24.7.2019
1 270 Kč
1 700 Kč
2 000 Kč
2 300 Kč

Hotel Rieger se nachází v blízkosti Hotelu Jičín v historickém centru města. K dispozici jsou 1-3 lůžkové moderně vybavené pokoje, apartmány, dále pak školící místnost pro čtyřicet lidí.

Nadmořská výška: 276 m n.m.

  • houbaření
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 300 m
  • autobusové nádraží: 0,5 km
  • centrum města:
  • vlakové nádraží: 1.0 km
  • noční klub: mapa-174.jpeg km
  • lyžování
  • 50° 26' 20
  • 15° 21' 3

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Jičín - socha Panny Marie Rušánské Zajímavá socha Panny Marie Rušánské se nachází na dnešním Komenského náměstí, do roku 1919 se však náměstí dle sochy jmenovalo Mariánské. Dílo bylo zhotoveno v polovině 18. století. Podnětem ke…
  • Jičín - vodárenská věž, Galerie Na hrázi Bývalá Vodárenská věž, dnešní Galerie Na hrázi se nachází mezi historickým centrem města a rybníkem Kníže. Postavena byla z kamenných kvádrů zřejmě po období Albrechta z Valdštejna. V roce 1542 je…
  • turistické rozcestí Jičín - rybník Kníže Turistický rozcestník, který se nachází v Jičíně u rybníku Kníže, ukazuje turistům cestu dvěma směry na trase Jičín - Prachovské skály. Značka červená vede turisty přes Holín, značka modrá ukazuje…
  • Karl Kraus Karl Kraus byl rakouský spisovatel básník, dramatik a novinář. Narodil se 28.dubna1874 v Jičíně, kde vyrůstal v rodině jičínského židovského majitele papírny. Když byly Krausovi tři roky …
  • Korunovační kašna - Konvička v Jičíně Konvičkova - Korunovační Kašna na Valdštejnově náměstí v Jičíně, empírová kašna je umístěna ve středu náměstí a je to takový malý chrám. Říká se jí také Konvičková, snad podle náznaku dekorativních…

Celkové hodnocení Hotel Rieger od ubytovaných zákazníků

Ubytování
91%
Stravování
89%
Přístup personálu
89%
Okolí
85%
Služby
84%
Celková spokojenost
87%
87%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Rieger hodnotilo 15 zákazníků, 100% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Veronika G.

12.1.2018

Celkové hodnocení
100%

příjemný klidný hotel,blízko náměstí,čistý pokoj i chodby,v hotelu výborná pizzerie,příjemná obsluha

Reakce hotelu:

Dobrý den paní Veroniko, Velice Vám děkujeme za kladnou recenzi. recepce Hotelu Jičín a Hotelu Rieger

typ

Klient Zdenka S.

5.1.2018

Celkové hodnocení
84%

Velmi hezky hotel, pokoj velmi vkusny, luzka pohodlna a vyborna koupelna. Poloha hotelu dobra, blizko centra. Snidane vyborna, dobry vyber jidel a obsluha vynikajici a pratelska. Libilo se nam v hotelu a radi bychom se vratili tento rok v lete.

Reakce hotelu:

Dobrý den, velice Vám děkujeme za Vaši recenzi. Jsme moc rádi, že jste u nás byli spokojeni a těšíme se na další Vaši návštěvu. Hezký den z Jičína. Jan Ent

typ

Klientka Věra K.

7.10.2014

Celkové hodnocení
72%

Personál v hotelu velmi milý, zřejmě špatná vzduchotechnika způsobuje pronikavý zápach česneku v restauraci i na chodbě. Personál restaurace sice příjemný, ale neprofesionální - způsob servírování, velmi dlouhé čekací doby na objednané nápoje, jídlo ale velmi dobré.

typ

Klient Petr T.

22.4.2014

Celkové hodnocení
60%

Jsem převážně spojen, jen se mi 2x stalo, že se mi pokusili naúčtovat více, než kolik bylo deklarována na stránkách.

typ

Klient Martin K.

2.10.2012

Celkové hodnocení
100%

Asi není co dodávat. Výborný přístup personálu, ochota, výborné a bohaté snídaně, pokoj byl menší, ale čistý, dostačující vzhledem k tomu, že většina lidí jezdí do lokality za turistikou.

typ

Klient Ladislav Č.

7.6.2012

Celkové hodnocení
96%

Pokud bude po rekonstrukci přízemí hotelu přístup personálu a kvalita kuchyně (snídaně bufet) taková, jako v hotelu Jičín, tak "klobouk dolů", klidně přijedu znovu. S úctou L.Č.

typ

Klient Jaroslav K.

9.11.2011

Celkové hodnocení
100%

Jak vlastní rezervace, tak i potom vše na místě bylo naprosto perfektní a naprosto bezproblémové. Velmi nás překvapila naprosto vynikající, velice rozsáhlá a pohodová snídaně v ceně ubytování, kde si musí určitě každý vybrat to co mu vyhovuje. To potom i mnění pohled na cenu. Škoda, že jsme zde byli pouze na jednu noc. Příště určitě využijeme znovu.

typ

Klient Michal B.

3.5.2010

Celkové hodnocení
90%

Snídaně se podávají v blízkém hotelu Jičín cca 300m v krásné restauraci U dělové koule. Chválím čistotu.

typ

Klient František V.

5.2.2010

Celkové hodnocení
80%

Se vším spokojen. Jednička.

typ

Klient Eva V.

3.5.2017

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Ivo Z.

7.11.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Markéta Z.

5.9.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Veronika K.

2.9.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Lenka K.

3.12.2008

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Petr Š.

2.10.2008

Celkové hodnocení
80%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Fotky recenze

Korunovační kašna - Konvička v Jičíně

typ

Jana V.

8.5.2018

Pekna

typ

KVĚTA R.

14.8.2016

Vynikající výchoziště pro cestu do Starých Hradů a jejich pohádkové říše, rozhodně návštěva u Rumcajse

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Rieger 0 Hotel Rieger 1 Hotel Rieger 2 Hotel Rieger 3 Hotel Rieger 4 Hotel Rieger 5 Hotel Rieger 6 Hotel Rieger 7 Hotel Rieger 8 Hotel Rieger 9

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím