Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Paříž

Hotel Paříž

* * *
Žižkovo nám. 3, Jičín
Zobrazit na mapě

Hotel Paříž je umístěn v historickém centru Jičína, kde poskytuje ubytování ve standardně vybavených pokojích i apartmánech. Díky své výstižné poloze je Hotel Paříž dobrým výchozím bodem k výletům po památkách Českého ráje nebo k túrám po pahorcích Krkonoš. Hotel si zakládá na kvalitním ubytování, ochotném personálu a také přijatelných cenách. Hostům ubytovaným v Hotelu Paříž je poskytována sleva na squash, masáže a bowling.

  • typ

    Ubytování v hotelu Paříž bylo naprosto vynikající ať už co se týče vybavenosti pokoje(TV,bar s chlazenými nápoji,čistota a dostatečná zásoba od ručníků až po hygienické potřeby).Cenově nikterak přemrštěné.Strava v tamní restauraci...

    Miroslav A.
  • typ

    Hotel má velmi dobrou polohu na malém náměstí, parkování má hotel vlastní, schází se tam přes zadní dvorek (terasu ) přímo z hotelu. Perfektní pokoj, prostorný, čistý. Hodně úložného místa, což se málokde vidí, pohodlné postele, t...

    Jiří B.
  • typ

    Příjemný personál,to byl jediný kkadný bod našeho pobytu. Bohužel jsme dostali pokoj s oddělenými postelemi za sebou. Chtěli jsme pokoj s manželskou posteli jelikož v té době jsem byla už v 8 měsícii těhotenství :-( pokoj byl mal...

    Michal K.
  • typ

    Hotel dobre umisteny,mila obsluha, vybavení super, jídlo na úrovni. Celkově spokojenost...

    Iva S.
  • typ

    Hotel se nacházel přímo uprostřed centra, takže bylo všude blízko. ...

    B.
  • typ

    Dle popisu a hodnocení jiných uživatelů jsme s kamarádkou čekaly o dost lepší kvalitu služeb. Hotel je v krásné lokalitě na náměstí, z venku vypadá honosně, ale ihned po vstupu první dobrý dojem vyprchal, hotel je spíše "lepší" ub...

    Denisa W.
  • typ

    Ubytovani bylo příjemné a velka pochvala za odkládací poličky ve sprchovacim koutě, které postradame v mnoha ubytovacich zařízení. Je to zdanliva maličkost,ale velmi praktická. Přeji hodně spokojených hostů...

    Eva N.
  • typ

    Hotel u silnice,ale nám to nevadilo,snídaně byla chutná a velice pestrá.Personál příjemný a ochotný.Rádi přijedeme opět....

    Marie Ř.
  • typ

    Výborná poloha hotelu v centru města, vč. možnosti parkování. Hodnotím i mnoho turistických letáků k dispozici v recepci. Pro krátkodobý pobyt byl pokoj ideální....

    Marie E.
  • typ

    Hotel na dobrém místě s možností parkování. Pokoj skromný, ale čistý. Sprchový kout slabší, v rozích začínající plíseň, dveře od sprchy špatně těsnící, takže po vysprchování velká louže mimo sprchový kout. Ráno byl v pokoji cítit ...

    Josef M.
  • typ

    Hotel byl příjemný, obsluha dobrá. Jen bych uvítala aby v restauraci u hotelu brali platební karty. To je jediná výtka...

    Hana T.
  • typ

    Na hotelu Paříž v Jičíně jsme již byli ubytováni dříve, a vždy jsme byli spokojeni. Toto ubytování nám vyhovuje, personál příjemný. ...

    Jind?iška ?.
  • typ

    Skvělá poloha hotelu, ochotný a příjemný personál, slušný a čistý pokoj. Výhrady mám pouze k snídani - hodinu před koncem vyhrazené doby jídlo docházelo a nikdo ho nedoplňoval, voda na čaj byla vlažná a párky studené....

    Lenka Š.
  • typ

    V okolí hotel je vše po ruce. Parkování bylo také v pořádku. Restaurace za hotelm byla super. Jediné co musíme vytknout, že byl pokoj zrovna nad kuchyní. Restaurace v hotelu byla dost zastaralá. Jinak cena a dostupnost super....

    Karel R.
  • typ

    Dobrý den, s úrovní ubytování jsme byli spokojeni,s přístupem personálu také. Jediný problém byl vyřvávání na ulici nějakých opilců,ale za to personál hotelu nemůže. S pozdravem T....

    Jaroslav T.
  • typ

    Dobré, klidné a teplé ubytování. Chyběl jen večerní provoz nekuřácké restaurace....

    Z.
  • typ

    Byli jsme velmi spokojeni. Perfektní poloha hotelu....

    JOSEF S.
  • typ

    Rezervovaný pokoj jsem vyměnila za dražší a rozdíl doplatila. Recepční byl velmi příjemný a ochotný a vše tak bylo bez problémů. Pokoj vyšší kategorie byl OK....

    Lenka Š.
  • typ

    Bylo to moc úžasné a skvělé moc jsme si to užily,...

    Radana H.
  • typ

    Maximální spokojenost - ubytování super, personál velmi milý a ochotný, okolí hotelu /centrum města/ reprezentativní. Vše, co obsahoval pobytový balíček bylo splněno. Krásný prodloužený víkend - DOPORUČUJEME!!! ...

    Jana S.
  • typ

    Nebyli jsme spokojeni s večeřemi ve špatně osvětlené bowlingové restauraci. V restauraci byl hluk od bowlingu a velkoplošné televize. V místnosti se kouřilo, chyběla zde nekuřácká část. Velmi hezky působila živá vzrostlá zeleň n...

    Alexandr H.
  • typ

    Hotel Paříž v Jičíně je pěkný a čistý hotel s krásným okolím. Personál hotelu je velmi příjemný. Byl jsem velmi překvapený a velice spokojený....

    Miroslav P.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový standard (oddělená lůžka)
890 Kč
600 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvojlůžkový bez příslušenství (oddělená lůžka)
650 Kč
350 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvolůžkový superior s manželskou postelí
1 390 Kč
900 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový superior (oddělená lůžka)
1 390 Kč
900 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový standard (manželská postel + samostatné lůžko)
1 490 Kč
1 100 Kč
750 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový bez příslušenství (oddělená lůžka)
850 Kč
650 Kč
350 Kč
Třílůžkový pokoj třílůžkový -3x válenda
1 690 Kč
1 390 Kč
900 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Superior (manželská postel + samostatné lůžko)
1 690 Kč
1 390 Kč
900 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj superior (oddělená lůžka)
1 690 Kč
1 390 Kč
900 Kč
Třílůžkový pokoj třílůžkový pokoj 1xmanž.postel+1válenda
1 690 Kč
1 390 Kč
900 Kč
Třílůžkový pokoj třílůžkový pokoj 3x postel
1 690 Kč
1 390 Kč
900 Kč
Třílůžkový pokoj s možností přistýlky
Třílůžkový standard s přistýlkou (manželská postel + samostatné lůžko)
1 300 Kč
+
1 500 Kč
1 000 Kč
650 Kč
Třílůžkový pokoj s možností přistýlky třílůžkový pokoj-1xmanž.postel,1xsamost.lůžko(možnost přistýlky)
1 690 Kč
+
1 990 Kč
1 390 Kč
900 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Čtyřlůžkový standard (oddělená lůžka)
1 600 Kč
1 300 Kč
1 000 Kč
650 Kč
Čtyřlůžkový pokoj Čtyřlůžkový pokoj - 4x válenda
1 990 Kč
1 690 Kč
1 390 Kč
900 Kč
Čtyřlůžkový pokoj čtyřlůžkový pokoj superior 1xmanž.postel+2x samost.lůžko
1 990 Kč
1 690 Kč
1 390 Kč
900 Kč
Apartmán
Apartmány superior
2 000 Kč
+
2 200 Kč
+
2 300 Kč
1 600 Kč
1 000 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

Akceptujeme platbu kreditními kartami.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron

Služby hotelu

Recepce má nepřetržitý provoz nabídne Vám např. občerstvení. V recepci je k dispozici půjčovna jízdních kol a squashových raket.

jazyková vybavenost personálu:  angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • bezpečnostní schránka
  • pokojová služba
  • tv
  • zahrada
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • směnárna 100 m
  • sekretářské/administrativní služby

Gastronomické služby

Hotel disponuje restaurací, pivnicí a bufetem. V 1. patře je nová bowlingová restaurace pro 70 osob. Doporučujeme posezení v zahradní kavárně v zadní traktu hotelu.

  • pizzerie 100 m
  • pivnice
  • kavárna
  • venkovní terasa
  • cukrárna
  • bar
  • vinárna 100 m
  • restaurace

Doplňkové služby

  • vyhlídkové lety
  • hotelové taxi
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

V prvním patře hotelu je bowlingová restaurace s bowlingovou dvoudráhou poslední generace, barem s taneční parketem a velkoplošnou projekcí. Dále si zde můžete zahrát kulečník, šipky nebo fotbálek. Ve městě je k dispozici kuželna, zimní stadion, fotbalové hřiště, kurty na tenis a sportovní hřiště.

  • solárium 600 m
  • horolezectví 5.0 km
  • tělocvična 600 m
  • pára 600 m
  • hřiště pro děti
  • bowling
  • úschovna lyží
  • squash/ricochet
  • šipky
  • venkovní bazén 800 m
  • fitness 500 m
  • sauna 600 m
  • golf 1.0 km
  • whirlpool/vířivka 600 m
  • tenisový kurt 800 m
  • vnitřní bazén 800 m
  • půjčovna jízdních kol
  • kulečník
  • hřiště pro beachvolejbal 800 m
  • golfový trenažér

Služby pro motoristy

Ubytovaným hostům je k dispozici hlídané hotelové parkoviště.

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost

Wellness služby

Hotel Paříž v Jičíně nabízí ubytování i relax v srdci historického centra města. Užijte si výlety do přírody a za památkami Českého ráje v doprovodu kvalitních relaxačních služeb i sportovních aktivit. Nabídka Hotelu Paříž přináší řadu příležitostí, jak si zpestřit svůj pobyt v Českém ráji.

Spojení sportu i zábavy během pobytu v jičínském Hotelu Paříž vám zajistí dvě bowlingové dráhy, vedle nichž je k dispozici kulečník, fotbálek či šipky. V prostorách se můžete též připojit k internetu či posedět u baru.

Více sportu vám nabídne squashový kurt, který se nalézá v patře hotelu vedle bowlingu, a který je pro vás otevřen po celý den. Stejně tak lze vyzkoušet golfový simulátor s celosvětovým golfovým systémem, jehož prostřednictvím se zúčastníte turnajů pořádaných pro hráče celého světa.

Hotelová restaurace se zahradou nabízí dostatek prostoru k odpočinku pro děti i dospělé a můžete zde využít kryté venkovní šipky, venkovní fotbálek, kryté venkovní kulečníky i dětský koutek se skluzavkou, houpačkou a pískovištěm.

Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel Paříž je situován na pěší zóně v centru města Jičína, v blízkosti malebného náměstí.

Svou polohou je dobrým východiskem k výletům do okolní přírody, po památkách Českého ráje a také Krkonoš.

Nadmořská výška: 284 m n.m.

  • diskotéka: 500 m
  • divadlo: 100 m
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 500 m
  • obchodní centrum : 500 m
  • centrum města: Valdštejnovo náměstí - 0,2 km
  • vlakové nádraží: vlaková stanice Jičín - 1,3 km
  • autobusové nádraží: 0,2 km
  • noční klub: mapa-176.jpeg km
  • lyžování
  • 50°26'11.27"
  • 15°21'16.697"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Jičín - Rumcajsova ševcovna Rumcajsova ševcovna se nachází na levé straně ulice Pod Koštofránkem, tj mezi autobusovým nádražím a Valdickou bránou. V expozici, která je věnována spisovateli Václavu Čtvrtkovi a malíři Radku…
  • Rodný dům herce Zdeňka Řehoře V tomto domě se dne 30.srpna 1920 narodil Zdeněk Řehoř - povoláním se stal učitelem, ale již v mládí se začal věnovat i divadlu. Za II. světové války začal hrát v Dětském divadle Míly Mellanové, poté…
  • Restaurace U dělové koule Stravování, adresa: Havlíčkova 21, JičínTelefon: +420493544250, e-mail: ceskyraj@hoteljicin.czKapacita: 70 místPřizpůsobení nabídky nápojů potřebám cyklistů, v nabídce alespoň jeden osvěžující …
  • Jičín - Valdická brána Valdická brána - dominanta Valdštejnova náměstí v Jičíně. Je jedinou ze tří dochovaných bran, které byly součástí původních městských zděných hradeb (pozn. redakce: součástí opevnění města)…
  • Turistická známka č. 1447 - Valdická brána Tato vysoká kamenná věž odděluje Valštejnovo a Žižkovo náměstí. Věž je postavena na místě starší brány ze 14. století. Stavba se uskutečnila nejspíše v letech 1568-1578 pro což svědčí letopočty v…

Celkové hodnocení Hotel Paříž od ubytovaných zákazníků

Ubytování
81%
Stravování
84%
Přístup personálu
90%
Okolí
90%
Služby
82%
Celková spokojenost
85%
85%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Paříž hodnotilo 55 zákazníků, 76% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Miroslav A.

16.8.2018

Celkové hodnocení
100%

Ubytování v hotelu Paříž bylo naprosto vynikající ať už co se týče vybavenosti pokoje(TV,bar s chlazenými nápoji,čistota a dostatečná zásoba od ručníků až po hygienické potřeby).Cenově nikterak přemrštěné.Strava v tamní restauraci naprosto bez výhrad ať už co se týče večeře a nebo ranní bohaté snídaně.Ubytování v tomto hotelu mohu bez výhrad jen a jen vřele doporučit.

Reakce hotelu:

Dobrý den, velice děkujeme za Vaše kladné milé hodnocení,velmi si toho vážíme a budeme moc rádi,pokud k nám znovu přijedete. Děkujeme recepce hotelu Paříž.

typ

Klient Jiří B.

30.4.2018

Celkové hodnocení
100%

Hotel má velmi dobrou polohu na malém náměstí, parkování má hotel vlastní, schází se tam přes zadní dvorek (terasu ) přímo z hotelu. Perfektní pokoj, prostorný, čistý. Hodně úložného místa, což se málokde vidí, pohodlné postele, televizor s hodně programy. Pěkná koupelna, ručníky ,osušky, mýdla ,šampony a fén. Vstřícný personál. Byli jsme velmi spokojeni.

Reakce hotelu:

Dobrý den, velice si vážíme Vámi zanechané recenze na služby našeho hotelu a jsme rádi, že jste byli spokojeni. Každá recenze je pro nás přínosem. Děkujeme. Hotel Paříž

typ

Klient Michal K.

4.1.2018

Celkové hodnocení
72%

Příjemný personál,to byl jediný kkadný bod našeho pobytu. Bohužel jsme dostali pokoj s oddělenými postelemi za sebou. Chtěli jsme pokoj s manželskou posteli jelikož v té době jsem byla už v 8 měsícii těhotenství :-( pokoj byl maličký obdélník a vybaveni pokoje bylo příšerné . Na jednu noc a sehnane na rychlo jsme,ale nemohli čekat zázraky. I tak děkujeme za vřelý přístup.

Reakce hotelu:

Dobrý den, vážený kliente, je nám velice líto, že dostáváme od zákazníků podobné negativní hodnocení. Vzhledem k tomu, že reagujete na Váš pobyt v našem hotelu po půl roční prodlevě, je velmi složité tuto situaci relevantně řešit k Vaší spokojenosti. Je však velice důležité si uvědomit, že rezervaci jste nedělal přes náš hotel ale přes rezervační oddělení hotely.cz. Kde jste také, pokud jste tuto informaci uvedl (požadavek manželská postel), měl dostat odpověď na všechny Vaše otázky a požadavky. V našem hotelu jsou samozřejmě dostupné i velmi prostorné pokoje, s manželskou postelí, různým vybavením a dalšími variantami. To závisí samozřejmě na tom co klient také požaduje a jakou cenu je ochoten za tyto podmínky také zaplatit. Z rezervačního oddělení nám přišla rezervace s následujícím popiskem, kde je výslovně uvedeno o jaký pokoj se jedná. ,,Příjezd klienta ve 22:00. Pejsek středně malý s příplatkem 100,-/den. Původní cena hotel.cz: 890.00 CZK Pokoje: - 1x Dvoulůžkový standard (oddělená lůžka) (2 lůžka): obsazeno 2 os.'' Samozřejmě se velmi omlouváme za jakékoliv pochybení ať už z naší strany nebo rezervačního portálu, který ovšem podle našeho názoru v tomto případě pochybil. Ovšem vždy, i po příjezdu klienta, lze pokoje měnit podle přání. Doporučujeme při případné příští návštěvě upozornit, že se Vám nedostává té služby kterou jste objednával. Ať tedy přímo v našem hotelu nebo jednomu z mnoha rezervačních portálů které ovšem s naším hotelem přímo nesouvisí a proto nemůžeme nést odpovědnost za kvalitu zpracování objednávky a případné informace které nám jsou zaslány jako klientovi požadavky. Velmi se ještě jednou omlouváme a děkujeme za pochopení. Hotel Paříž

typ

Klient Iva S.

2.1.2018

Celkové hodnocení
96%

Hotel dobre umisteny,mila obsluha, vybavení super, jídlo na úrovni. Celkově spokojenost

Reakce hotelu:

Dobrý den, vážený kliente, velmi si vážíme všech konkrétních hodnocení a jsme velmi rádi, že jste byli s našimi službami spokojeni. Přejeme příjemné cestování i v novém roce. Děkujeme! Hotel Paříž

typ

Klient B.

15.8.2017

Celkové hodnocení
92%

Hotel se nacházel přímo uprostřed centra, takže bylo všude blízko.

Reakce hotelu:

Dobrý den, jsme rádi pokud jste s naším hotelem spokojeni. Velice děkujeme za Vaše hodnocení a budeme rádi, když k nám někdy v budoucnu opět zavítáte. Hotel Paříž

typ

Klient Denisa W.

15.8.2017

Celkové hodnocení
65%

Dle popisu a hodnocení jiných uživatelů jsme s kamarádkou čekaly o dost lepší kvalitu služeb. Hotel je v krásné lokalitě na náměstí, z venku vypadá honosně, ale ihned po vstupu první dobrý dojem vyprchal, hotel je spíše "lepší" ubytovna, alespoň pokoje v prvním patře se tak jeví. Sociální zabezpečení na jedničku, to musím přiznat, skromné, ale čisté, takže se sociálním zařízením spokojenost, ale samotný pokoj byl maličký, dalo by se tam dost věcí vylepšit, aby působil na návštěvníky líp. Samozřejmě za tu cenu to bylo uspokojující, ale věřím, že se z toho dá ještě něco více udělat. Pobyt hodnotím kladně, neb jsem low cost traveller, ale kvalita pokoje by se trošičku mohla zlepšit (alespoň v prvním patře), ve vyšších patrech jsem nebyla, takže nemohu posoudit, možná jsou tam lepší pokoje s lepším vybavením a čistější. Ale i tak, pobyt OK.

Reakce hotelu:

Dobrý den, děkujeme za Vaše konkrétní hodnocení. Dáváme Vám za pravdu, že pokoje v prvním patře jsou malé nicméně tomu je také uzpůsobena cena, na těchto pokojích je taky naplánována rekonstrukce a různé úpravy ovšem až na podzim tohoto roku. Doporučujeme ubytování v pokojích kategorie superior, které jsou nejenom lépe vybavené ale také prostornější a útulnější pro blaho klientů. Přesto si vážíme všech Vašich konkrétních názorů a výtek, které jsou pro nás přínosem. Děkujeme. Hotel Paříž

typ

Klient Eva N.

8.8.2017

Celkové hodnocení
100%

Ubytovani bylo příjemné a velka pochvala za odkládací poličky ve sprchovacim koutě, které postradame v mnoha ubytovacich zařízení. Je to zdanliva maličkost,ale velmi praktická. Přeji hodně spokojených hostů

Reakce hotelu:

Dobrý den, velmi nás těší Vaše spokojenost s ubytováním v našem hotelu. Velice si vážíme Vašeho názoru a uvedených předností či konkrétních námitek na zlepšení. Mnohokrát děkujeme. Hotel Paříž

typ

Klient Marie Ř.

29.7.2017

Celkové hodnocení
84%

Hotel u silnice,ale nám to nevadilo,snídaně byla chutná a velice pestrá.Personál příjemný a ochotný.Rádi přijedeme opět.

Reakce hotelu:

Děkujeme za Vaší recenzi a těšíme se na Vaší návštěvu opět někdy přístě. Hezký den, hotel Paříž

typ

Klient Marie E.

9.11.2016

Celkové hodnocení
60%

Výborná poloha hotelu v centru města, vč. možnosti parkování. Hodnotím i mnoho turistických letáků k dispozici v recepci. Pro krátkodobý pobyt byl pokoj ideální.

typ

Klient Josef M.

8.11.2016

Celkové hodnocení
75%

Hotel na dobrém místě s možností parkování. Pokoj skromný, ale čistý. Sprchový kout slabší, v rozích začínající plíseň, dveře od sprchy špatně těsnící, takže po vysprchování velká louže mimo sprchový kout. Ráno byl v pokoji cítit "smrad" z kuchyně (pravděpodobně o patro níže)

typ

Klient Hana T.

22.7.2016

Celkové hodnocení
92%

Hotel byl příjemný, obsluha dobrá. Jen bych uvítala aby v restauraci u hotelu brali platební karty. To je jediná výtka

typ

Klient Jind?iška ?.

18.1.2016

Celkové hodnocení
100%

Na hotelu Paříž v Jičíně jsme již byli ubytováni dříve, a vždy jsme byli spokojeni. Toto ubytování nám vyhovuje, personál příjemný.

typ

Klient Lenka Š.

15.9.2015

Celkové hodnocení
88%

Skvělá poloha hotelu, ochotný a příjemný personál, slušný a čistý pokoj. Výhrady mám pouze k snídani - hodinu před koncem vyhrazené doby jídlo docházelo a nikdo ho nedoplňoval, voda na čaj byla vlažná a párky studené.

typ

Klient Karel R.

14.8.2015

Celkové hodnocení
84%

V okolí hotel je vše po ruce. Parkování bylo také v pořádku. Restaurace za hotelm byla super. Jediné co musíme vytknout, že byl pokoj zrovna nad kuchyní. Restaurace v hotelu byla dost zastaralá. Jinak cena a dostupnost super.

typ

Klient Jaroslav T.

9.2.2015

Celkové hodnocení
92%

Dobrý den, s úrovní ubytování jsme byli spokojeni,s přístupem personálu také. Jediný problém byl vyřvávání na ulici nějakých opilců,ale za to personál hotelu nemůže. S pozdravem T.

typ

Klient Z.

6.2.2015

Celkové hodnocení
80%

Dobré, klidné a teplé ubytování. Chyběl jen večerní provoz nekuřácké restaurace.

typ

Klient JOSEF S.

21.1.2015

Celkové hodnocení
92%

Byli jsme velmi spokojeni. Perfektní poloha hotelu.

typ

Klient Lenka Š.

15.9.2014

Celkové hodnocení
92%

Rezervovaný pokoj jsem vyměnila za dražší a rozdíl doplatila. Recepční byl velmi příjemný a ochotný a vše tak bylo bez problémů. Pokoj vyšší kategorie byl OK.

typ

Klientka Radana H.

24.8.2014

Celkové hodnocení
100%

Bylo to moc úžasné a skvělé moc jsme si to užily,

typ

Klient Jana S.

4.5.2014

Celkové hodnocení
96%

Maximální spokojenost - ubytování super, personál velmi milý a ochotný, okolí hotelu /centrum města/ reprezentativní. Vše, co obsahoval pobytový balíček bylo splněno. Krásný prodloužený víkend - DOPORUČUJEME!!!

typ

Klient Marek D.

25.4.2014

Celkové hodnocení
72%

Pokoj jsme měli bez příslušenství. Za nízkou cenu jsme nečekali žádné zázraky, ale nakonec jsme byli příjemně překvapeni. Personál velmi ochotný, ale kuchyň v době našeho pobytu nefungovala.

typ

Klient Alexandr H.

31.3.2014

Celkové hodnocení
88%

Nebyli jsme spokojeni s večeřemi ve špatně osvětlené bowlingové restauraci. V restauraci byl hluk od bowlingu a velkoplošné televize. V místnosti se kouřilo, chyběla zde nekuřácká část. Velmi hezky působila živá vzrostlá zeleň na chodbě hotelu ve 3. patře.

typ

Klient Roman V.

4.10.2013

Celkové hodnocení
88%

Velmi příjemné ubytování v centru města za solidní cenu.

typ

Klientka K.

4.11.2012

Celkové hodnocení
100%

Obyčejný, ale čistý hotel, moc příjemný personál.

typ

Klient Jan I.

2.10.2012

Celkové hodnocení
68%

Jelikož nešel proud tak jsme měli 1nu snídani studenou. To je dnes již přežitek řešení je celá řada.Ale vcelku se mi líbily časy snídaně i když myslím že jsou cenově dost drazí.Povlečení jsme měli vyprané pokoj byl uklizen okno zavíralo špatně.Ale co je plus je pěkné parkoviště

typ

Klientka Ivana V.

14.1.2011

Celkové hodnocení

1.pokoj ktery jsem dostala byl kuracky (takze podle toho to tam vonelo) jsem zaprisahly nekurak, aniz by se me kdo na to zeptal 2. tento pokoj byl vedle vytahu , zkuste se tam nekdy ulozit do postele po 20:00 hodine a chtit usnout (mlaceni pri zavirani dveri) 3. na recepci jsem dostala seznam cca 5 druhu snidani, rano mi bylo receno ze to oni vubec nedelaji 4. varna konvice na baru viditelne tekla , coz mi pri mem povolani bezpecnostniho technika pripada v dnesni dobe absurdni 5. duneni bowlingu se krasne neslo hotelem pres 2 patra do podkrovniho pokoje, udajne je provoz bowlingu do 24:00, - absurdni - co nocni klid od 22:00 a zakaznici na sluzebnich cestach kteri si potrebuji odpocinout? 6.nevytopeny pokoj 15,16o (venku mraz 16/12) a nemoznost regulace zakaznikem 7. neni az tak podstatne- pokoj resen stavebne zajimave, ale vyhled z pokoje 0 - leda kdyz si vylezu na stolik... klady: 1. vstricna a pratelska obsluha - mj.pokoj na me upozorneni zacala vytapet 2. umisteni v centru 3. slusne vybaveni pokoje 4. cistota sanity zaverem , hotelu Pariz davam 45 - 50% (priblizne 2 - 3x do mesice jsem na sluz.cestach, takze srovnani si dovedu udelat). S pozdravem Ivana Vozarova

typ

Klient M.

6.5.2010

Celkové hodnocení
95%

Je to přesně ten typ ubytování, které potřebuje přednášející, který zůstane na jednu noc, nepotřebuje žádné zvláštní služby a slušnou snídani v 7hod

typ

Klient Jaromir S.

7.10.2009

Celkové hodnocení
65%

V prospektu hotelu se uvádí výhled na náměstí, který neexistuje z žádného pokoje a kuchyně zavírá v 19 hodin, poněvadž nejsou zákazníci

typ

Klientka Milena Š.

26.5.2009

Celkové hodnocení
100%

S ubytováním jsme byli moc spokojeni, ale kontinentální snídaně byla strašná. Vadilo nám, že ve večerních hodinách se po hotelu pohybovali pochybné osoby. Mezi 14-15 hodinou se v hotelu nedalo najíst a kavárna byla zavřená. Překvapilo nás, že o Velikonočních svátcích je v Jičíně pusto a prázdno. Jediné co nás uspokojilo, byl výlet do Českého ráje. Bohužel nedoporučujeme.

typ

Klient Miroslav P.

5.2.2009

Celkové hodnocení
95%

Hotel Paříž v Jičíně je pěkný a čistý hotel s krásným okolím. Personál hotelu je velmi příjemný. Byl jsem velmi překvapený a velice spokojený.

typ

Klientka Sylva N.

13.6.2007

Celkové hodnocení
95%

Vše bylo dobré, ale pan na recepci není zrovna vhodný (vzhledem k jeho věku), nepamatoval si, že jsme ubytováni, trochu měl problém s výdavkem klíčů od pokoje.Jinak hotel v pěkném a příjemném místě, servírky velice ochotné a jídlo výborné.

typ

Klient Eva Š.

16.10.2018

nové
Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Simona H.

13.9.2018

Celkové hodnocení
48%

typ

Klient milan m.

10.9.2018

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Iva D.

4.9.2017

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Alena H.

25.8.2017

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Michaela D.

20.6.2017

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Ivana C.

25.8.2014

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Kateřina H.

22.7.2014

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Marie P.

2.6.2014

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Milan K.

3.10.2012

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Nicholas M.

7.11.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Eva B.

3.11.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient S.

3.11.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Ś.

2.3.2011

Celkové hodnocení
56%

typ

Klient Lukáš V.

5.11.2010

Celkové hodnocení
70%

typ

Klient Petr J.

5.8.2010

Celkové hodnocení
65%

typ

Klient MUDr. Vlastimil H.

1.7.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Dušan K.

9.6.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka S.

8.6.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient František J.

5.12.2008

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Vlastimil B.

4.10.2008

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Darie H.

2.9.2008

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Eva H.

8.10.2007

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Michal Ř.

24.9.2007

Celkové hodnocení
80%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Jičín - Rumcajsova ševcovna

typ

Miroslav A.

16.8.2018

Město Jičín je ideální na výlet pro rodiny s dětmi.Krásná Cipískova stezka pro děti,které na ní plní různé úkoly a za jejich splnění dostanou v IC drobnou odměnu.V okolí Jičína dostatek hradů či zámků.Rozhodně si vybere každý ať už aktivní nebo pasivní turista.

typ

Denisa W.

15.8.2017

Tak toto bylo velké zklamání, samotná idea Rumcajsovy ševcovny dobrý, ale provedení hrozivé. Hned u vstupu bylo zřejmé, že provozovatele tato činnost nijak neobohacuje, prostory by se daly modernizovat, obnovit, vyměnit, nebo třeba uklidit, maličký prostor sám o sebe nevadil, ale měla jsem spíš pocit, že jsem ve vetešnictví než v ševcovně... tento objekt působí hodně zanedbaně... určitě bych tam věnovala více místa autorovi tohoto díla, více fotek, komentáře atd.

Restaurace U dělové koule

typ

Michal K.

4.1.2018

Úžasná restaurace, příjemný personál. Kousek do centra a ke kolonade. Užili jsme si krásnou procházku a skvělou večeři. Vřele doporučuji.

typ

Denisa W.

15.8.2017

Nádherný výhled, krásná budova, určitě stojí za navštívení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Paříž 0 Hotel Paříž 1 Hotel Paříž 2 Hotel Paříž 3 Hotel Paříž 4 Hotel Paříž 5 Hotel Paříž 6 Hotel Paříž 7 Hotel Paříž 8 Hotel Paříž 9 Hotel Paříž 10 Hotel Paříž 11 Hotel Paříž 12 Hotel Paříž 13 Hotel Paříž 14 Hotel Paříž 15 Hotel Paříž 16 Hotel Paříž 17 Hotel Paříž 18

Rezervovat
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím