| Klientka Magdalena M.31.8.2011 | Celkové hodnocení 100% | Vážení, ubytování a především stravování formou volné nabídky bylo výborné. Zdraví a děkuje za Váš kupon Magdalena M. |
Lázeňská depandance LUŽICE nabízí levné ubytování v Jáchymově. Ubytovací prostory Lázeňské depandance LUŽICE byly zrekonstruovány v roce 2005 a nabízejí moderně ubytování se standardním zařízením pokojů. Stravování, lázeňské služby i další doplňkové služby zajišťují ostatní domy Léčebných lázní Jáchymov, které jsou v areálu lázní. Parkování zajišťuje hlídané parkoviště v lázeňském areálu v Jáchymově.
Stravování hostů zajišťuje lázeňský dům Praha.
Komplexní zdravotnické služby a léčebné procedury poskytuje lázeňské centrum Agricola, vzdálené 250 m. Hostům je také k dispozici široká nabídka kulturních a společenských akcí a doplňkových služeb, které nabízejí ostatní lázeňská zařízení.
V centru Agricola se nachází bazén se dvěma plaveckými drahami o délce 25 m, Kneippův chodník, rehabilitační bazének, tobogán, venkovní terasa, finská sauna, parní box a dětský bazének s vodopádem.
Lázeňská depandance Lužice nabízí ve zrekonstruovaných a zmodernizovaných pokojích komfortní ubytování pro lázeňské a wellness hosty Lázních Jáchymov. Vybrat si můžete z relax wellness pobytů, sport wellness pobytů, beauty wellness pobytů a dalších, které zabezpečují Léčebné lázně Jáchymov, ve kterých vládne blahodárná radonová voda! Nechte se hýčkat blahodárnými wellness procedurami v tradičním Lázeňském centru Agricola, kde se nachází i fitness centrum a solárium.
Kousek od lázeňské depandance Lužice je situováno Lázeňské centrum Agricola, kde poskytují kromě moderních masáží (čokoládová, lávovými kameny, klasická), procedury v solné jeskyni nebo kryokabině i možnost návštěvy Aquacentra Agricola. Čeká na vás bazén s plaveckými drahami, tobogán, finská sauna, parní box, Kneippův chodník a další.
Nevíte, co je Kneppův chodník? Kneippův chodník je jedna z vodoléčebných procedur objevená Sebastianem Kneippem, který byl přírodní léčitel. Vytvořil integrovaný systém přirozeného hydro-léčitelství. Kneippův chodník se skládá ze dvou bazénků, přičemž v jednom je studená voda a v druhém voda teplá. Střídavým šlapáním z jednoho bazénku do druhého dochází k prokrvení končetin, uvolnění kotníků a kloubů nohou.
Lázeňská depandance Lužice v Jáchymově je situována vedle lázeňského domu Curie a nabízí ubytování v pohodlných zrekonstruovaných pokojích. Lázeňské i léčebné procedury zajistí lázeňské centrum Agricola, které je nejstarším a tradičním symbolem lázní a leží nedaleko Lázeňské depandance Lužice. Celodenní stravování zajišťuje Lázeňský dům Praha. Svůj lázeňský pobyt v Lázních Jáchymov si užijete!
Víte o tom, že Oxygenoterapie, nebo-li terapie kyslíkem, má omlazující účinek na pokožku? Oxygenoterapie je regenerační kyslíková kúra, která napomáhá Vašemu organismu zbavit se volných kyslíkatých radikálů a podporuje okysličení tkání a orgánů i tělesnou a duševní výkonnost!
Metoda, která je přejatá z východní medicíny, se nazývá baňkování. Spočívá v přikládání skleněných baněk na určitá místa na těle, kde vzniká podtlak. Baňky budou aplikovány na Vaše energetické dráhy, čímž se tok energie v těchto drahách harmonizuje. Výsledkem baňkování je odstranění bolestivých stavů a uvolnění svalového napětí. Po jeho aplikaci se budete cítit svěží a odpočatí.
Lázeňské město Jáchymov leží v hlubokém údolí Krušných hor.
Nadmořská výška: 605 m n.m.
Ubytování | 100% |
---|---|
Stravování | 90% |
Přístup personálu | 97% |
Okolí | 97% |
Služby | 100% |
Celková spokojenost | 96% |
Lužice hodnotilo 7 zákazníků, 100% tento hotel doporučuje.
| Klientka Magdalena M.31.8.2011 | Celkové hodnocení 100% | Vážení, ubytování a především stravování formou volné nabídky bylo výborné. Zdraví a děkuje za Váš kupon Magdalena M. |
| Klientka Eva D.7.3.2011 | Celkové hodnocení 100% | Ubytování bylo opravdu na vynikající úrovni, v blízkosti hotelu vše potřebné, stravování v hotelu Praha také bez problémů, jídlo velice chutné, výběr až ze 6možností. Přístup personálu milý a vstřícný. Lužici vřele doporučuji. |
| Klientka Pavla B.1.10.2012 | Celkové hodnocení 100% |
| Klientka Gertrud Z.21.2.2012 | Celkové hodnocení 100% |
| Klientka Miluše K.5.2.2011 | Celkové hodnocení 100% |
| Klientka Hana K.30.12.2010 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Václav T.7.10.2010 | Celkové hodnocení 88% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
| Vladimír K.12.12.2018 | krásná procházka spadaným listím k mlýnkům, zpět podél LD Běhounek do centra města, návštěva muzea |
| HELENA M.10.1.2017 | Vynikající vycházky,krásná krajina. |
| Miloš R.29.11.2016 | V okolí hotelu je k vidění jak pěkná příroda, tak řada stavebních a historických památek (např. jáchymovská mincovna, dva kostely, řada historických domů). Možnost výletu lanovkou na Klínovec, pěšky nebo autobusem do oblasti Božího Daru. |
| Jaroslav M.16.7.2016 | Zajímavé poznání města i okolí, tradic hornictví, lázeňství, ale i poznání smutné skutečnosti chátrajícího stavebního fondu města. |
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.