Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Nové Adalbertinum

Hotel Nové Adalbertinum

* * *
Velké náměstí 32, Hradec Králové
Zobrazit na mapě

Nové Adalbertinum představuje významnou stavební dominantu historického centra v Hradci Králové, kde provozuje hotel, restauraci i kongresové centrum. Hotel Nové Adalbertinum nabízí ubytování pro 66 osob ve 33 plně vybavených pokojích s vlastní koupelnou a možností připojení k internetu. Při pobytu v hotelu lze ochutnat speciality české kuchyně a bohatý výběr kvalitních vín v hotelové nekuřácké restauraci Evergreen.

  • typ

    Krásný hotel v hystorické budově. Ochotný personál, dobře informovaný o okolním dění a turistických možnostech. Možnost parkování na vnitřním nádvoří. Jediné mínus za manželskou postel, kterou rozhodně nesuplují dvě k sobě sražená...

    Petr K.
  • typ

    Dobrý den, skvělý velký hotel přímo v centru HK, výborné služby a dobrá cena. Doporučuji....

    Petr G.
  • typ

    Hezké prostředí, pokoj čistý a uklizený, ocenila jsem fén v koupelně, snídaně až do 9:30, velký výběr jídla na snídani, příjemná recepční. ...

    Adéla E.
  • typ

    Nevhodně vyřešené parkování před hotelem, parkoviště je placené, všední den je nutno platit SMS co 3 hodiny , o víkendu co 12 hodin, poměrně drahé. V pokoji jeden noční stolek a jedna lampa pro dvě lůžka. Osvětlení celkově nedos...

    Hana Š.
  • typ

    Velmi pěkné ubytováni v centru Hradce Králové, ochotná obsluha, dobrá snídaně....

    Ji?í Š.
  • typ

    Důstojné prostředí citlivě zrekonstruované jezuitské koleje ve velmi atraktivní lokalitě v samém centru města činí z hotelu jistě zajímavou ubytovací kapacitu. Velice příjemný personál, poklidná rodinná atmosféra, vybavení pokojů ...

    Petr K.
  • typ

    velmi příjemný a útulný hotel s ochotným personálem v samém centru Králova Hradce...

    Tomas L.
  • typ

    velmi prijemny pobyt ve velmi prijemnym prostredi. Personal u recepci byl velmi ochotny a laskavy. a to vse ulpne v centru mesto. doporucuji....

    frederic p.
  • typ

    vybavení hotelu a pokoje na velmi dobré úrovni, přístup personálu velmi vstřícný i při pozdním příjezdu na ubytování, při nemožnosti využití snídaně nabídka náhradního plnění balíčkem...

    Jan K.
  • typ

    Vše v naprostém pořádku, pokoj byl čistý, útulný a prostorný. Trochu mi vadila absence fénu v koupelně a také zmiňované ranní buzení klavírem. Hotel má příjemnou atmosféru, ochotný a milý personál, výhodné umístění v centru. Určit...

    Marie K.
  • typ

    Prostredi hotelu se nam velice libilo.Uvitali jsme i moznost parkovani.Snidane v hotelove restauraci byla velmi dobra a prostredi romanticke....

    Jitka J.
  • typ

    Jednoduše, ale účelně vybavené pokoje, sociální zařízení včetně sprchového koutu, bohatá snídaně...

    Venek H.
  • typ

    Hotel je výborně situovaný přímo v historickém centru Hradce Králové, oceňuji vybavenost pokoje, naprostý klid, příjemnou slečnu recepční a výbornou snídani....

    Andrea H.
  • typ

    Byl jsem spokojen především s lůžkem (matrací) i s lůžkovinami (velikost a pružnost polštáře), s možností udělat si čaj a naplěnou lednicí....

    Josef P.
  • typ

    Hotel Nové Adalbertinum je přímo v centru Hradce Králové na Velkém náměstí. Hospůdky a restaurace jsou tak pár kroků. Hotelová restaurace Evergreen opravdu nemá chybu. Ubytování je na slušné úrovni a pokud znovu navštívíme Hradec ...

    Jaroslav Ř.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový
1 350 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový
1 680 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový
2 190 Kč
Třílůžkový pokoj Deluxe
1 880 Kč
Apartmán
Apartmán
2 190 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Virtuální prohlídky

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • SphereSphere

Služby hotelu

jazyková vybavenost personálu:  Angličtina, němčina

  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 11:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • pokojová služba
  • zahrada
  • tv
  • směnárna 200 m
  • kadeřnictví 50 m

Gastronomické služby

Restaurace penzionu je nekuřácká, proto si zdejší pokrmy můžete v klidu vychutnat. V létě si můžete dopřát pohoštění na II. nádvoří, kde je zahrádka.

  • pizzerie 100 m
  • pivnice 100 m
  • kavárna 100 m
  • venkovní terasa
  • cukrárna 150 m
  • bar 100 m
  • vinárna 250 m
  • restaurace

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • cateringové služby
  • organizace společenských a sportovních akcí
  • domácí mazlíčci - 200 Kč

Sportovní možnosti

V blízkém okolí penzionu můžete využít nepřeberné množství sportovního vyžití, díky své výhodné poloze.

  • horolezectví 3.0 km
  • lázeňské služby 1.0 km
  • bowling 1.0 km
  • squash/ricochet 2.5 km
  • tenisová hala 1.0 km
  • venkovní bazén 1.0 km
  • fitness 1.0 km
  • golf 5.0 km
  • vnitřní bazén 1.2 km
  • tenisový kurt 800 m

Služby pro motoristy

Parkování je zajištěno na prvním nádvoří penzionu.

  • parkoviště - 150 Kč

Kongresové a školící služby

K uspořádání soukromých oslav, meetingů či firemních školení využijte sály až pro 200 osob.

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Penzion Nové Adalbertinum je umístěn přímo v historickém centru města na Velkém náměstí.

Nadmořská výška: 247 m n.m.

  • diskotéka: 400 m
  • divadlo: 300 m
  • informační služba: 1.0 km
  • kino: 3.0 km
  • vlakové nádraží: 2.0 km
  • autobusové nádraží: 2.0 km
  • zastávka MHD: 0,2 km
  • půjčovna DVD:
  • noční klub: mapa-adalbertinum.jpeg km
  • lyžování
  • 50°12'32.5"
  • 15°50'0.403"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Meteorologický sloup (Hradec Králové) Meteorologický sloup na Velkém náměstíTento čtyřboký sloup na žulovém podstavci stojí na Velkém náměstí od roku 1913. Sloup měl být původně umístěn před učitelským ústavem, ale nakonec byl postaven v…
  • Hradec Králové - bývalá jezuitská kolej - Nové Adalbertinum Rozlehlá budova bývalé Jezuitské koleje, která sousedí s kostelem Nanebevzetí Panny Marie „zabírá“ významnou část jižní strany velkého náměstí. Kolej byla založena již roku 1629, se stavbou bylo však…
  • Kašna na Velkém náměstí (Hradec Králové) Kašna na Velkém náměstí (Hradec Králové)Tato secesní kašna byla postavena na Velkém náměstí nedaleko kostela Panny Marie v říjnu 1901. Provedena byla odbornou školou zámečnickou. Obrubeň byla…
  • Busta Bohuslava Balbína (Hradec Králové) Busta Bohuslava Balbína (Hradec Králové)Tato bronzová busta je umístěna na budově bývalé jezuitské koleje a má připomínat památku našeho největšího barokního historika, římskokatolického kněze,…
  • Hradec Králové - jižní terasy mezi Bono publicem a Gočárovým schodištěm Jižní terasy v Hradci Králové najdete nad Komenského ulicí, mezi Bono publicem a Gočárovým schodištěm. Z obou schodišť jsou terasy přístupné po většinu roku od 7 do 21 hodiny. Od prosince…

Celkové hodnocení Hotel Nové Adalbertinum od ubytovaných zákazníků

Ubytování
83%
Stravování
85%
Přístup personálu
91%
Okolí
90%
Služby
83%
Celková spokojenost
86%
86%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Nové Adalbertinum hodnotilo 116 zákazníků, 92% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Petr K.

22.8.2018

Celkové hodnocení
88%

Krásný hotel v hystorické budově. Ochotný personál, dobře informovaný o okolním dění a turistických možnostech. Možnost parkování na vnitřním nádvoří. Jediné mínus za manželskou postel, kterou rozhodně nesuplují dvě k sobě sražená jednolůžka

typ

Klient Petr G.

21.7.2017

Celkové hodnocení
92%

Dobrý den, skvělý velký hotel přímo v centru HK, výborné služby a dobrá cena. Doporučuji.

typ

Klient Adéla E.

9.7.2017

Celkové hodnocení
100%

Hezké prostředí, pokoj čistý a uklizený, ocenila jsem fén v koupelně, snídaně až do 9:30, velký výběr jídla na snídani, příjemná recepční.

typ

Klient Hana Š.

30.5.2017

Celkové hodnocení
48%

Nevhodně vyřešené parkování před hotelem, parkoviště je placené, všední den je nutno platit SMS co 3 hodiny , o víkendu co 12 hodin, poměrně drahé. V pokoji jeden noční stolek a jedna lampa pro dvě lůžka. Osvětlení celkově nedostatečné.

typ

Klient Ji?í Š.

15.7.2016

Celkové hodnocení
92%

Velmi pěkné ubytováni v centru Hradce Králové, ochotná obsluha, dobrá snídaně.

typ

Klient Petr K.

27.5.2016

Celkové hodnocení
88%

Důstojné prostředí citlivě zrekonstruované jezuitské koleje ve velmi atraktivní lokalitě v samém centru města činí z hotelu jistě zajímavou ubytovací kapacitu. Velice příjemný personál, poklidná rodinná atmosféra, vybavení pokojů skromnější, nicméně dostačující a vkusné. Originálním způsobem zajištěno parkovací stání ve dvoře hotelu umístěním jména na rezervační tabulku! :o)

typ

Klient Tomas L.

27.8.2015

Celkové hodnocení
80%

velmi příjemný a útulný hotel s ochotným personálem v samém centru Králova Hradce

typ

Klient frederic p.

19.8.2015

Celkové hodnocení
68%

velmi prijemny pobyt ve velmi prijemnym prostredi. Personal u recepci byl velmi ochotny a laskavy. a to vse ulpne v centru mesto. doporucuji.

typ

Klient Jan K.

4.11.2014

Celkové hodnocení
96%

vybavení hotelu a pokoje na velmi dobré úrovni, přístup personálu velmi vstřícný i při pozdním příjezdu na ubytování, při nemožnosti využití snídaně nabídka náhradního plnění balíčkem

typ

Klient L.

28.10.2014

Celkové hodnocení
68%

Musím poděkovat za ubytování, byl jsem spokojený, hotel je krásný v krásném prostředí.

typ

Klient Aleš K.

9.9.2014

Celkové hodnocení
52%

Hotel je na trihvezdicku velmi hezky, ale ubytovani se neobeslo bez problemu: pri rezervaci pres hotely.cz jsem explicitne uvedl, ze chci parkovaci stani a detskou postylku. O parkovacim stani v hotelu nevedeli (pani mi ukazovala rezervaci z hotely.cz a skutecne tam nebylo) a detska postylka samozrejme take ne. Behem dopoledne jsem na recepci oznamil, ze na detske postylce trvam a kdyz jsem vecer prisel na pokoj, stale tam nebyla. Nakonec jsem si ji musel sam donest, protoze nebyl personal. I kdyz byli vsichni mili, sluzby mi prisly pomerne neprofesionalni.

typ

Klientka Marie K.

26.8.2014

Celkové hodnocení
100%

Vše v naprostém pořádku, pokoj byl čistý, útulný a prostorný. Trochu mi vadila absence fénu v koupelně a také zmiňované ranní buzení klavírem. Hotel má příjemnou atmosféru, ochotný a milý personál, výhodné umístění v centru. Určitě se sem vrátím.

typ

Klientka Jitka J.

1.5.2014

Celkové hodnocení
76%

Prostredi hotelu se nam velice libilo.Uvitali jsme i moznost parkovani.Snidane v hotelove restauraci byla velmi dobra a prostredi romanticke.

typ

Klient Venek H.

1.5.2014

Celkové hodnocení
80%

Jednoduše, ale účelně vybavené pokoje, sociální zařízení včetně sprchového koutu, bohatá snídaně

typ

Klientka Andrea H.

20.4.2014

Celkové hodnocení
84%

Hotel je výborně situovaný přímo v historickém centru Hradce Králové, oceňuji vybavenost pokoje, naprostý klid, příjemnou slečnu recepční a výbornou snídani.

typ

Klient Josef P.

9.4.2014

Celkové hodnocení
96%

Byl jsem spokojen především s lůžkem (matrací) i s lůžkovinami (velikost a pružnost polštáře), s možností udělat si čaj a naplěnou lednicí.

typ

Klientka K.

5.9.2013

Celkové hodnocení
80%

Pobyt v tomto hotelu byl příjemný, jen mně na pokoji scházel fén a nemohla jsem se připojit na internet. Snídaně i její doplňování bylo výborné.

typ

Klientka Milena P.

14.8.2013

Celkové hodnocení
80%

Velice příjemné a klidné prostředí i v době velkého horka, při delším pobytu bych uvítala malou chladničku na pokoji

typ

Klientka Eva H.

3.8.2012

Celkové hodnocení
88%

Ubytování naprosto luxusní, skvělé je, že dítě do 10 let je zdarma. Jídlo bohužel nemohu příliš posoudit, měli jsme jen snídaně a celé dny jsme byli pryč, takže jsme se stravovali všude možně. Spíše je mrzuté, že z tak krásného náměstí, na jakém hotel stojí, udělali placené parkoviště....platí se pořád i o víkendech...Hotel sice nabízí parkování, ale také placené, takže si moc nevyberete. Ale hotel je moc krásný s moc příjemnou obsluhou a pokoje jsou krásně prostorné, žádné kotce 4x3 metry. Doporučuji!!!!!

typ

Klient Eduard S.

6.7.2012

Celkové hodnocení
96%

Slabe wifi pripojenie.

typ

Klient Ján P.

3.4.2012

Celkové hodnocení
80%

Cena je neadekvátní kvalitě ubytování.

typ

Klientka Jana K.

6.3.2012

Celkové hodnocení
96%

Příjemné prostředí v centru města.

typ

Klientka G.

5.3.2012

Celkové hodnocení
92%

Je to velmi pěkný hotel, líbilo se nám zde :)

typ

Klientka Ingrid Ž.

7.9.2011

Celkové hodnocení
76%

Ocenila som veľké izby a prístup personálu

typ

Klientka Jana B.

5.9.2011

Celkové hodnocení
84%

Nelíbilo se mi, že nás nikdo neinformoval o tom, že parkovací místo se musí dopředu rezervovat. Hotelové parkoviště bylo plné a v okolí je možné parkovat pouze velmi draze.. Vše ostatní bylo v pořádku.

typ

Klient MUDr Zdeněk B.

1.6.2011

Celkové hodnocení
92%

pokoje v podkroví jsou díky snížené zkosené střeše menší, než je plocha pokoje, takže prostor na pohyb je malý. je to opravdu pouze na přespání. vybavení-standart, koupelna velmi pěkná. Kuchyni nemohu hodnotit- nejedli jsme v hotelu-pouze snídaně. Lehce vázla dodávka některých pokrmů při snídani ze studeného i teplého bufetu.

typ

Klient Svetozar S.

5.5.2011

Celkové hodnocení
76%

nefungoval ventilator na WC (odsavac vzduchu), nebolo k dispozicii mydlo, sprch.gél

typ

Klient Josef H.

5.4.2011

Celkové hodnocení
80%

Velmi pozitivně mě překvapily nové úpravy pokojů.

typ

Klient Vladimír S.

7.1.2011

Celkové hodnocení
60%

V neděli byla restaurace mimo provoz. V pokoji ve 3. patře byla zima od okna a vikýřů. Radiátor nebyl schopen místnost vytopit. Naprosto nevhodné ubytování v zimních měsících.

typ

Klient Stanislav N.

10.11.2010

Celkové hodnocení
76%

Z jídelního lístku v restauraci hotelu jsme si první den nevybrali žádné jídlo a pak byly sanitární dny. K snídani podáván pomerančový džus, který byl zředěn na úroveň obarvené vody (proč není podáván neředěný s tím, že si jej upravím sám podle své chuti!

typ

Klient Václav S.

8.10.2010

Celkové hodnocení
96%

Ve středu města a přesto v klidném prostředí. Vřele doporučuji. Pouze škoda že náměstí nemá lepší parkovací plochy. Myslím si, že pěkné historické jádro města by si zasloužilo střed náměstí lépe upravit.

typ

Klient Milan S.

5.10.2010

Celkové hodnocení
80%

Nevyhovující parkování. Nebyli jsme předem upozorněni, že si musíme rezervovat parkování v hotelu a museli jsem parkovat před hotelem na velice drahém parkovišti.

typ

Klient Jiří A.

3.8.2010

Celkové hodnocení
100%

Až budu příště hledat ubytování,zvolím tento hotel.

typ

Klientka Marie K.

13.7.2010

Celkové hodnocení
100%

Hotel má svůj genius loci. Je to pravděpodobně bývalý klášter / dle mého mínění/ . Dýchá tady strašně pozitivní a klidná atmosféra, i když je v úplném centru města. Navíc perfektní atmosféra v období divadelního festivalu, který ale vůbec nenarušuje klid v hotelu. Maximální spokojenost. A skvělá kuchyně.

typ

Klient Petr V.

2.6.2010

Celkové hodnocení
80%

Snídaně na dobré úrovni - klasika. Pokoj - rozbité dálkové ovládání TV (zalepeno izolací); dovolil jsem si poopravit vstupní zástěny sprchového koutu, abych se po osprchování netopil ve vodě na podlaze koupelny. Jinak jsem byl spokojen. Vzhledem ke komfortu ubytování a porovnání s jinými zařízeními by se měla cena pohybovat dle mého názoru do 1000 Kč.

typ

Klientka Gabriela Š.

3.3.2010

Celkové hodnocení
90%

účastním se každý rok onkologických dnů, vždy u vás bydlím-tentokrát mne jen zklamal oběd- svíčková omáčka výborná naprosto, tvrdé maso, ale na slavnostní večerním rautu vše bezvadné a krásně naservírované i barevně moc hezky sladěné.

typ

Klient K.

2.12.2009

Celkové hodnocení
87%

Herci, kteří tam byli ubytování, byli velmi spokojeni. Dobré situováno. Neochutnali kuchyň.

typ

Klientka E. V.

3.11.2009

Celkové hodnocení
90%

Příjemné prostory hotelu. Letní venkovní stolování je skvělé. Umístění hotelu na Velkém náměstí rovněž nemá chybu.

typ

Klient Miroslav H.

3.11.2009

Celkové hodnocení
100%

Skvělé ubytování přímo v centru Hradce Králové.

typ

Klientka Gabriela K.

13.10.2009

Celkové hodnocení
85%

Uvítala bych možnost rezervace parkování zároveň při objednávce ubytování. V mém případě to nebylo možné. Chtěla bych proto touto cestou poděkovat pravděpodobně majiteli , který mi umožnil vjezd a parkování v areálu Hotelu Nové Adalbertinum.

typ

Klientka Kateřina H.

12.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Se službami rezervačního systému i se službami hotelu jsme byli velmi spokojeni.

typ

Klientka Edita Z.

8.10.2009

Celkové hodnocení
55%

Rezervovali jsme si pokoj pro tři osoby a byl nám poskytnut pokoj pro dvě. Pak jsme se dvakrát stěhovaly. Ke snídani byl jogurt s prošlým datem spotřeby. Jinak okolí hotelu bylo krásné.

typ

Klient Jaroslav Ř.

21.9.2009

Celkové hodnocení
100%

Hotel Nové Adalbertinum je přímo v centru Hradce Králové na Velkém náměstí. Hospůdky a restaurace jsou tak pár kroků. Hotelová restaurace Evergreen opravdu nemá chybu. Ubytování je na slušné úrovni a pokud znovu navštívíme Hradec Králové, tak se určitě ubytujeme v Hotelu Nové Adalbertinum.

typ

Klient Marek K.

11.9.2009

Celkové hodnocení
73%

Znám hotely, které vypadají lépe ve skutečnosti než-li na fotkách. Hotel Nové Adalbertinum je bohužel opak. Zvláštní aroma ve výtahu a spol. prostorách.

typ

Klientka N.

10.8.2009

Celkové hodnocení
100%

Za firmu MPSS jsme velmi spokojeni.

typ

Klientka Petra P.

27.5.2009

Celkové hodnocení
100%

Doporučuji.

typ

Klientka Eva V.

7.9.2008

Celkové hodnocení
100%

Byla jsem spokojena a mohu doporučit.

typ

Klient Břetislav T.

14.1.2008

Celkové hodnocení
80%

Problémem je parkování.

typ

Klient Ing. Vlastimil Z.

14.1.2008

Celkové hodnocení
87%

Celkem velmi dobré na přespání v centru Hradce, ne na dlouhé bydlení. Negativem je nevyřešená možnost parkování (málo kapacitní parkoviště, za 150 Kč za den).

typ

Klient Petr P.

19.9.2007

Celkové hodnocení
87%

Kvalitu kuchyně nejsem schopen ohodnotit, protože jsem těchto služeb nevyužil. Vzhledem k tomu, že pracuji také v oblasti cestovního ruchu, konkrétně hotelu, předpokládal bych o něco kvalitnější chování personálu, a to ve smyslu: stát za přítomnosti zákazníka, zvlášť komunikuji-li s ním! Nicméně celkové poskytování služeb je na dobré úrovni!

typ

Klient Marek O.

21.8.2018

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Peter K.

12.12.2017

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Alexandr M.

19.4.2017

Celkové hodnocení
64%

typ

Klient Ludmila H.

6.3.2017

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Zuzana L.

31.8.2014

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Jan S.

9.9.2013

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Kateřina T.

8.7.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Pavel L.

4.6.2013

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Zdeněk F.

8.4.2013

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient .

6.3.2013

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Hana C.

3.8.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Tomáš L.

5.6.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jan M.

10.5.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Lukáš L.

3.4.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient H.

6.3.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Martin D.

3.12.2011

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Michal K.

2.11.2011

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Radek L.

30.6.2011

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Ivana N.

5.4.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient K.

19.2.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Petr A.

3.2.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Ivona H.

3.12.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klientka Ivana P.

2.11.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient K.

5.10.2010

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Vladimír B.

5.8.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jiří A.

2.8.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Marcela Š.

1.7.2010

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient N.

8.5.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Č.

2.4.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Petr S.

2.3.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Jana N.

8.2.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Jiří H.

5.1.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Oldřich S.

7.12.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Dana Š.

4.11.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Petr K.

3.11.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Šárka B.

11.10.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient M.

9.10.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Martina B.

9.10.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka L.

8.10.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Zuzana B.

8.10.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Tomáš P.

8.10.2009

Celkové hodnocení
87%

typ

Klient František M.

1.9.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Norbert P.

10.8.2009

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Vladimír Z.

9.8.2009

Celkové hodnocení
73%

typ

Klient Lubomír K.

9.8.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Alice Š.

8.8.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Anton P.

8.8.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Karel I.

14.7.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Stanislava B.

5.6.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Pavlína K.

28.5.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Ivana S.

24.4.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Rafael C.

2.4.2009

Celkové hodnocení
47%

typ

Klient Adam H.

2.4.2009

Celkové hodnocení
50%

typ

Klientka Irena K.

2.4.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Alena M.

4.3.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Pavel M.

3.2.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Michal M.

3.2.2009

Celkové hodnocení
87%

typ

Klientka Lenka R.

17.12.2008

Celkové hodnocení
95%

typ

Klientka Renáta S.

3.11.2008

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Helena N.

4.8.2008

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient M.

19.11.2007

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jan M.

9.10.2007

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Alois R.

8.10.2007

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Milan R.

3.9.2007

Celkové hodnocení
93%

typ

Klientka Antonie Š.

10.8.2007

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Gabriela M.

3.8.2007

Celkové hodnocení
80%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hradec Králové - bývalá jezuitská kolej - Nové Adalbertinum

typ

Petr K.

27.5.2016

Důstojné prostředí citlivě zrekonstruované jezuitské koleje ve velmi atraktivní lokalitě v samém centru města činí z hotelu jistě zajímavou ubytovací kapacitu. U příležitosti srazu spolužáků po 30 letech od maturity jsem opět zažil příjemný víkend v Hradci Králové. Počasí nádherné a architektonické skvosty v historickém centru města se skvěle zrekonstruovanou Bílou věží musí okouzlit každého - vřele doporučuji! :o)

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Nové Adalbertinum 0 Hotel Nové Adalbertinum 1 Hotel Nové Adalbertinum 2 Hotel Nové Adalbertinum 3 Hotel Nové Adalbertinum 4 Hotel Nové Adalbertinum 5 Hotel Nové Adalbertinum 6 Hotel Nové Adalbertinum 7 Hotel Nové Adalbertinum 8 Hotel Nové Adalbertinum 9 Hotel Nové Adalbertinum 10 Hotel Nové Adalbertinum 11 Hotel Nové Adalbertinum 12 Hotel Nové Adalbertinum 13 Hotel Nové Adalbertinum 14 Hotel Nové Adalbertinum 15 Hotel Nové Adalbertinum 16 Hotel Nové Adalbertinum 17 Hotel Nové Adalbertinum 18 Hotel Nové Adalbertinum 19 Hotel Nové Adalbertinum 20 Hotel Nové Adalbertinum 21 Hotel Nové Adalbertinum 22 Hotel Nové Adalbertinum 23 Hotel Nové Adalbertinum 24

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím