Největší výběr ubytování v ČR Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Černigov

Hotel Černigov

* * *
Riegrovo nám. 1494, Hradec Králové
Zobrazit na mapě

Hotel Černigov v Hradci Králové je zahrnut do skupiny CPI Hotels, a.s. poskytující kvalitní ubytování po celé České republice. Hotel Černigov se nalézá v samém centru Hradce Králové, v bezprostřední blízkosti hlavního nádraží. Hotel poskytuje vysokou úroveň ubytovacích, konferenčních i cateringových služeb a je považován za spolehlivý hradecký hotel, který nabízí všechny služby spojené s kvalitním ubytováním.

  • typ

    Hotel příjemný, z dobrým a přívětivým personálem. Pokoje čisté s dobrým vybavením. kuchyně na dobré úrovni....

    Vladislav B.
  • typ

    Hotel poskytuje komfort odpovídající třem hvězdičkám. Na pokoji bylo čisto, personál na recepci i pro úklid byl vstřícný a usměvavý. V noci byl zvenku slyšet hluk z provozu na terminálu městské dopravy, ale to zřejmě nelze ovlivni...

    Martina J.
  • typ

    Za dobu pobytu nebyl proveden úklid, pod topením se válely cizí léky, třetí den jsme si museli opatřit vlastní toaletní papír....

    Helena
  • typ

    Ubytovať sme sa prišli v neskorých večerných hodinách, personál v reštauracii zostal aj po zaverečnej a vyšiel nám v ústrety so všetkými požiadavkami. Personál na recepcii bol rovnako milý a ústretový, sú to profesionáli, ktorí to...

    Beata G.
  • typ

    Odpovídající hotel, v pokoji byl klid, vybavení přiměřené 3* Jeho předností je zejména výborná poloha poblíž nádraží a zároveň nedaleko centra....

    Stanislav Š.
  • typ

    Úroveň odpovídá staršímu typu hotelu. Problémem se mi jevila poměrně špinavá neumytá okna....

    Milan S.
  • typ

    Hotel je přímo naproti hlavnímu nádraží a přístup i k centru města netrvá déle, než 20 minut pěšky. Ubytovací kapacity jsou snad vždy volné. Obsluha hotelu na úrovni, cena přijatelná a sociální zařízení, až na nedostatečnou desinf...

    Vladimír B.
  • typ

    Hotel je velmi pěkný, příjemný personál, dobrá kuchyně. A také jsem velmi ocenila, že se nachází přímo u hlavního vlakového nádraží. Po příjezdu jsem tento hotel doporučila svým známým, které se chystali na víkend do Hradce Králov...

    Petra N.
  • typ

    Hotel Černigov poskytuje pohodlí a zároveň potrebný komfort pro vsechny kategorie navsevniku. Strava by bajecna, rovnako uroven a cistota na pokoji....

    Jozef M.
  • typ

    Pěkný hotel, poloha také dobrá, služby byly vynikajicí, ...

    Zbyněk Ž.
  • typ

    Velmi príjemní a ochotní personál s vysokou mierou empatie....

    Štefan M.
  • typ

    Super hotel vstřícný personál krásný a čistý pokoj všem doporučuji. ...

    PETR F.
  • typ

    S ubytováním jsme byli velice spokojeni, čistý nezahulený pokoj s pěkným výhledem....

    Lenka B.
  • typ

    Velice se nám zde líbilo. Pokoj byl také velice pěkný a personál se k nám choval velmi slušně. Byli jsme spokojeni až na čekání na výtah,když jsme přišli utahaní z kina a před námi fronta až do nebes. Doufáme,že se sem jednou vrát...

    Veronika P.
  • typ

    Jedinou chybou ubytování jsou stará hliníková okna na pokoji. Bydlel jsem v pokoji situovaném k nádraží a díky slunečnému počasí bylo v pokoji příliš teplo. Částečně pomohlo zatažení závěsů....

    Oldřich K.
  • typ

    Hotel Černigov je solidním, dobře umístěným hotelem s kvalitní kuchyní, velmi dobrým přístupem personálu a vlastním, bohužel samostatně zpoplatněným parkovištěm. Nezrekonstruované pokoje mají trošku socialistické vzezření a předev...

    K.
  • typ

    Pokoj i koupelna čisté, personál ochotný a vstřícný, snídaně vyhovující s velmi dobrou kávou....

    Eva L.
  • typ

    Ocenění nejvyšší zasluhuje vstřícný přístup veškerého perzonálu recepce i pokojských.Uroven kuchyně slabá,obsluha vzorná....

    Josef D.
  • typ

    Setkala jsem se s velmi příjemným vystupováním veškerého personálu....

    Eva P.
  • typ

    Velká spokojenost. Doporučuji vaše služby. S pozdravem JK...

    Jiří K.
  • typ

    Hotel Černigov nabídl vše, co očekávám od každého hotelu..Byl jsem maximálně spokojen. Pokoj byl pěkný, po rekonstrukci. Doporučuji tento hotel v Hradci Králové....

    Jaroslav H.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
1 050 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
1 400 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový
1 750 Kč
Apartmán
Apartmán
2 290 Kč
Celková cena
0 Kč

(Včetně rekreačního a pobytového poplatku)
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Virtuální prohlídky

Platební karty

Hotel přijímá platební karty.

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • Diners ClubDiners Club
  • American ExpressAmerican Express
  • JCBJCB
  • MaestroMaestro
  • Visa ElectronVisa Electron
  • CSCS

Služby hotelu

Hotel má pro své návštěvníky vlastní parkoviště pro 120 vozidel s automatickou obsluhou. Přímo v hotelu se nachází wellness centrum – kosmetické a kadeřnické služby, sauna, masáže či prodejna upomínkových předmětů. Hostům je k dispozici internet, směnárenská služba a hotelový trezor.

  • kanceláře k pronájmu
  • nastěhovaní na pokoj od : 14:00
  • uvolnění pokoje do : 10:00
  • bezbarierový přístup
  • nekuřácký hotel
  • výtah
  • recepce nonstop
  • bezpečnostní schránka
  • tv
  • úschovna jízdních kol a koloběžek
  • služba praní prádla

Gastronomické služby

Mezinárodní i tradiční českou kuchyni nabízí restaurace Secese, dále je k dispozici Lobby bar s kvalitní a širokou nabídkou druhů kávy a čaje, Buffet restaurant a čínská restaurace s letní terasou.

  • lobby bar

Doplňkové služby

  • hotelové taxi
  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

V hotelu je možné využít wellness centrum a sauny.

  • sauna
  • golfový trenažér 1.0 km

Služby pro motoristy

Hotel má pro své návštěvníky vlastní parkoviště pro 120 vozidel s automatickou obsluhou.

  • parkoviště - 150 Kč

Kongresové a školící služby

Hotel Černigov je vyhlášený pořádáním kongresů, přednášek nebo prezentací, které je možné uskutečnit v 7 sálech a saloncích. Kapacita je závislá na požadavcích klientů. Využít lze i kongresový sál pro 500 účastníků.

  • konferenční a společenská místnost
  • přednáškový sál
Jednolůžkový pokoj Jednolůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj Dvoulůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj Třílůžkový
Apartmán Apartmán
od 15.12.2017
do 30.12.2017
od 31.12.2017
do 31.12.2017
od 1.1.2018
do 5.2.2018
od 6.2.2018
do 7.2.2018
od 8.2.2018
do 18.2.2018
od 19.2.2018
do 21.2.2018
od 22.2.2018
do 7.4.2018
od 8.4.2018
do 9.4.2018
od 10.4.2018
do 3.10.2018
od 4.10.2018
do 5.10.2018
od 6.10.2018
do 8.10.2018
od 9.10.2018
do 4.12.2018
1 050 Kč 1 200 Kč 1 050 Kč 1 485 Kč 1 050 Kč 1 300 Kč 1 050 Kč 1 700 Kč ceny na vyžádání 1 400 Kč 1 485 Kč ceny na vyžádání
1 400 Kč 1 600 Kč 1 400 Kč 1 755 Kč 1 400 Kč 1 700 Kč 1 400 Kč 2 100 Kč ceny na vyžádání 1 755 Kč 1 755 Kč ceny na vyžádání
1 750 Kč 1 900 Kč 1 750 Kč 2 200 Kč 1 750 Kč 1 950 Kč 1 750 Kč 2 400 Kč ceny na vyžádání 2 295 Kč 2 295 Kč ceny na vyžádání
2 290 Kč 2 500 Kč 2 290 Kč 2 565 Kč 2 290 Kč 2 600 Kč 2 290 Kč 3 500 Kč ceny na vyžádání 2 673 Kč 2 673 Kč ceny na vyžádání

Amber Hotel Černigov je situován v blízkosti centra a hlavní třídy v tomto historicky zajímavém městě na soutoku řek Labe a Orlice. Město Hradec Králové je kulturním a obchodním centrem Východních Čech.

  • informační služba: 1.0 km
  • obchodní centrum : 150 m
  • půjčovna DVD:
  • autobusové nádraží: 0,3 km
  • centrum města: 1.0 km
  • zastávka MHD: 0,1 km
  • vlakové nádraží: 0,1 km
  • letiště: 100.0 km
  • noční klub: cgi-6.jpeg km
  • 50°12'51.927"
  • 15°48'40.847"

Rezervovat

Turistické cíle:

  • Hradec Králové – nádražní budova Nádražní budova je v každém městě jakousi pomyslnou vstupní branou. Nejinak tomu je i v Hradci Králové. V tomto článku se rozepíši o v pořadí třetí nádražní budově, která…
  • Hradec Králové - Riegrovo náměstí Po nedávné rekonstrukci se Riegrovo náměstí, které se nachází v prostoru mezi výpravnou halou nádraží a hotelem Černigov, stalo další ozdobou města. Celkový dojem z náměstí podtrhuje jeho zdařilé…
  • Světlonoši na hradeckém nádraží Při pohledu na budovu hlavního vlakového nádraží v Hradci Králové si každý zcela jistě všimne sousoší světlonošů. Ne každý však tuší, proč tito nosiči světla byli na střechu nádraží instalováni.…
  • Hradec Králové - informační centrum ČD Informační centrum ČD bylo otevřeno 1. srpna 2011 v prostorách hlavního nádraží v HK. Poskytuje informace o městě a okolí, o památkách, o kulturních a sportovních akcích, dopravním spojení,…
  • Fontána na Riegrově náměstí (Pražské Předměstí) Fontána na Riegrově náměstí (Pražské Předměstí)Tato fontána byla součástí celkové rekonstrukce náměstí v roce 2008 podle návrhu architektů Patrika Kotase, Jana Štípka a Jaromíra Chmelíka. V bazénu…

Celkové hodnocení Hotel Černigov od ubytovaných zákazníků

Ubytování
75%
Stravování
75%
Přístup personálu
82%
Okolí
78%
Služby
73%
Celková spokojenost
76%
76%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Černigov hodnotilo 109 zákazníků, 74% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Vladislav B.

20.10.2017

Celkové hodnocení
100%

Hotel příjemný, z dobrým a přívětivým personálem. Pokoje čisté s dobrým vybavením. kuchyně na dobré úrovni.

typ

Klient Michaela J.

5.6.2017

Celkové hodnocení
32%

-večer v 19:30-nástup ubytování-velmi neprofesionální recepční (otázka-co vy?) -v pokoji bylo nakouřeno -voda ve sprše téměř netekla

Reakce hotelu:

Dobrý den, paní Michaelo, velmi se omlouvám za vyjádření personálu při ubytovacím procesu. Děkuji, že jste napsala. Mohla by jste mi prosím napsat, kdy a v kterém pokoji jste byla ubytována, abychom vyřešili závady o kterých píšete? S pozdravem Poul, Sales - marketing manager Hotel Černigov

typ

Klient Martina J.

30.5.2017

Celkové hodnocení
76%

Hotel poskytuje komfort odpovídající třem hvězdičkám. Na pokoji bylo čisto, personál na recepci i pro úklid byl vstřícný a usměvavý. V noci byl zvenku slyšet hluk z provozu na terminálu městské dopravy, ale to zřejmě nelze ovlivnit.

typ

Klient Helena

8.7.2016

Celkové hodnocení
60%

Za dobu pobytu nebyl proveden úklid, pod topením se válely cizí léky, třetí den jsme si museli opatřit vlastní toaletní papír.

typ

Klient Tomáš V.

24.6.2016

Celkové hodnocení
52%

Hotel je bohužel starý a potřeboval by rekonstrukci většího rozsahu! Nedostatky se sice snaží dohnat novějším nábytkem, lepší dojem to ale nezachrání! Bydleli jsme v 7.patře v pokoji s lodžií, která je osazena hliníkovými dveřmi a oknem asi ještě z doby původní výstavby hotelu (kování a ovládací kličky jsou určitě ještě z 80let). Výsledek - okno nelze nastavit na větrací polohu jinak, než zpříčit do špalety madla (kuličky) ovládacích kliček, dveře jdou obsluhovat jen s vynaložením hrubé síly, ale ani tak se nedají spolehlivě zcela zavřít, neboť jsou zkřivené. Sprchový kout je špatně odizolován, takže přes zeď prosakuje značná vlhkost!!! V pokoji se pak z tohoto důvodu odlupuje omítka (a padá samovolně na jinak ještě slušný koberec). Tzn. že v pokoji je neustále vlhko a na zdi se drží pořádná plíseň (jistě sen každého alergika či astmatika)!!! Toaleta má přišroubované prkénko pouze na jedné straně (neboť to zánovní nepasuje na původní, historickou keramiku), a tak pochopitelně klouže po míse! Díky tomu nedrží ve vzpřímené poloze ani poklop (už se "stačil" utrhnout na jedné straně od sedátka, takže se tak stále zavírá... Sedací procedura tak nabírá na dramatičnosti, není rozhodně nic snadného ani bezpečného a (ne)přímo nutí hosty k dietní obezřetnosti, neboť při nějaké "rychlejší akci" hrozí fatální následky!!! Zkrátka hrůza! V pokoji byla sice na otočné konzole relativně nová televize (LCD HD ready) - pro lepší stabilitu, k ní byla TV ještě omotána "decentní" černou izopáskou, avšak kvalita signálu odpovídala totalitním zobrazovacím zařízením typu JUNOSŤ nebo MERKUR! Takové zrnění jsem neviděl dobře 20 let zpátky... Hotel o tomto drobném nedostatku ví, ale reaguje na něj svérázným způsobem, kdy důrazně písemným upozorněním nabádá hosty, aby se nepokoušeli televizi sami lépe naladit!?! Vůbec to nechápu, neboť na parkovišti před hotelem jsem v autě naladil v digitální kvalitě obvyklou sadu programů, zatímco hotel jede u českých programů stále na analog (v seznamu celých 16 programů bylo českých pouze šest, mj. chyběly ČT24, ČT4Sport, za to jsem se mohl zrnět např. na AlJaziru...). Jakožto nekuřácká rodina jsme také neuvítali to, že vestibul hotelu, kde se nachází recepce je "otevřeně" propojen s kavárnou a lobby barem, kde se běžně kouří, takže než vyřídíte potřebné formality na recepci, smrdíte jak uzenáč ze čtvrté cenové... Jediný důvod, proč se v tomto hotelu ubytovat je jeho bezprostřední poloha u vlakového i autobusového nádraží či relativní blízkost centra města. Celkově hotel hodnotím jako horší ubytovnu a doporučit ho lze snad pouze nějakým úchylným milovníkům starých pořádků pod heslem "doteky socialismu v rámci třetího tisíciletí"!!!

typ

Klient Beata G.

22.1.2016

Celkové hodnocení
100%

Ubytovať sme sa prišli v neskorých večerných hodinách, personál v reštauracii zostal aj po zaverečnej a vyšiel nám v ústrety so všetkými požiadavkami. Personál na recepcii bol rovnako milý a ústretový, sú to profesionáli, ktorí to so zákazníkmi vedia.

typ

Klient Stanislav Š.

22.12.2015

Celkové hodnocení
64%

Odpovídající hotel, v pokoji byl klid, vybavení přiměřené 3* Jeho předností je zejména výborná poloha poblíž nádraží a zároveň nedaleko centra.

typ

Klient Milan S.

26.10.2015

Celkové hodnocení
72%

Úroveň odpovídá staršímu typu hotelu. Problémem se mi jevila poměrně špinavá neumytá okna.

typ

Klient Vladimír B.

25.10.2015

Celkové hodnocení
72%

Hotel je přímo naproti hlavnímu nádraží a přístup i k centru města netrvá déle, než 20 minut pěšky. Ubytovací kapacity jsou snad vždy volné. Obsluha hotelu na úrovni, cena přijatelná a sociální zařízení, až na nedostatečnou desinfekci, uspokojivé. Bezchybné byly snídaně - málokdy jsem na snídani, která je formou švédských stolů, tolik spokojen. Skutečně zde byl výběr ze všeho, těžko říct, jestli by tu i složitější strávník nenašel to, co hledá. Na pobytu mě trochu zamrzel systém parkování. Parkovné je 150,-Kč/noc a při každém výjezdu jsem musel žádat o tisk nového lístku k tomu, abych se z parkoviště dostal. Snad bude brzy zaveden čipový systém - i kdyby se platila za čip horentní záloha, nevadilo by mi to. Dále mě zamrzelo, že jsem nekuřák a hotel byl cigaretami, především v přízemí, až příliš cítit.

typ

Klient Petra N.

20.7.2015

Celkové hodnocení
100%

Hotel je velmi pěkný, příjemný personál, dobrá kuchyně. A také jsem velmi ocenila, že se nachází přímo u hlavního vlakového nádraží. Po příjezdu jsem tento hotel doporučila svým známým, které se chystali na víkend do Hradce Králové na výlet.

typ

Klient Juraj P.

20.7.2015

Celkové hodnocení
64%

Zariadenie izieb zastaralé, nesie ešte stopy bývalých hotelov za "socíku". Okná nebezpečné, nastavenie ventilačnej polohy nemožné.

typ

Klient Pavla P.

29.5.2015

Celkové hodnocení
68%

v hotelu bylo čisto, ráno na snídani bylo přeplněno, všechny stoly byly plné, přestože salonek byl prázdný, večer byla zavřená restaurace, večeři si bylo možné dát pouze u baru v hale.

typ

Klient Jozef M.

28.5.2015

Celkové hodnocení
84%

Hotel Černigov poskytuje pohodlí a zároveň potrebný komfort pro vsechny kategorie navsevniku. Strava by bajecna, rovnako uroven a cistota na pokoji.

typ

Klient Zbyněk Ž.

28.5.2015

Celkové hodnocení
84%

Pěkný hotel, poloha také dobrá, služby byly vynikajicí,

typ

Klient Štefan M.

4.2.2015

Celkové hodnocení
92%

Velmi príjemní a ochotní personál s vysokou mierou empatie.

typ

Klient Jiří K.

30.1.2015

Celkové hodnocení
68%

Spokojenost. Milá a příjemná obsluha,hotel pěkný, pěkný výhled na město,blízko hlavního nádraží.

typ

Klient Jiří K.

16.1.2015

Celkové hodnocení
60%

Spokojenost, výhled, obsluha a snídaně. Pokoje čisté, voňavé. Dekujeme Monice za perfektní uklid pokoje :)

typ

Klient Jiří K.

16.1.2015

Celkové hodnocení
60%

Příjemná obsluha na recepci, pokoje čisté, postele pohodlné, výhled je pěkný. Spokejenost.

typ

Klient PETR F.

13.10.2014

Celkové hodnocení
100%

Super hotel vstřícný personál krásný a čistý pokoj všem doporučuji.

typ

Klient Metz G.

2.10.2014

Celkové hodnocení
76%

Typical hotel of socialist era, but carefully renovated. Close to railway and bus station, about 20 minutes walking to city centre. It was a nice stay.

typ

Klientka Lenka B.

26.9.2014

Celkové hodnocení
80%

S ubytováním jsme byli velice spokojeni, čistý nezahulený pokoj s pěkným výhledem.

typ

Klient Miloš K.

2.9.2014

Celkové hodnocení
90%

Kvalitu hotela hodnotím velmi dobre ako jednotlivec, kludne by som sa tam vedel ubytovať aj s rodinou

typ

Klient Veronika P.

18.8.2014

Celkové hodnocení
84%

Velice se nám zde líbilo. Pokoj byl také velice pěkný a personál se k nám choval velmi slušně. Byli jsme spokojeni až na čekání na výtah,když jsme přišli utahaní z kina a před námi fronta až do nebes. Doufáme,že se sem jednou vrátíme a nebudeme muset čekat,děkujeme za skvělou ochotu a dobrou stravu

typ

Klientka Marie K.

14.8.2014

Celkové hodnocení
68%

Hotel pamatuje jistě lepší časy, je na něm znát "zub času", přesto je v něm vcelku příjemně, personál je milý a ochotný. Další služby jsme nepoužívali, takže nemůžeme moc objektivně posoudit. Snídaně nepatří k nejbohatším co do rozmanitosti, ale jsou postačující. Doporučuji vzhledem ke stáří a funkčnosti prověřit okna, která se nedaří vždy bezpečně otevřít (nemluvě k výšce parapetů!) a ani zavřít.

typ

Klient Miroslava M.

24.6.2014

Celkové hodnocení
60%

Hotel vhodné umístěn u hlavního nádraží . Čisté a plně vyhovující pokoje.

typ

Klient Tomáš T.

23.6.2014

Celkové hodnocení
48%

Ranní fronta na check-out, čekání až 20 minut a pouze jeden člověk na recepci. Za jeden 5 minutový telefonát z pokojového telefonu na běžné mobilní číslo účtují 156,-Kč! Přitom tarify nejsou jasně uvedeny v instrukcích na pokoji. Snídaně byla slušná.

typ

Klient Dagmar S.

30.4.2014

Celkové hodnocení
64%

S ubytováním jsem byla spokojena a umím si představit, že při návštěvě Hradce bych opět využila služeb tohoto hotelu. Velmi příjemný personál, umístění hotelu, parkování před hotelem (podle mého názoru, by mělo být ale parkovné v ceně ubytování).

typ

Klient Oldřich K.

30.4.2014

Celkové hodnocení
80%

Jedinou chybou ubytování jsou stará hliníková okna na pokoji. Bydlel jsem v pokoji situovaném k nádraží a díky slunečnému počasí bylo v pokoji příliš teplo. Částečně pomohlo zatažení závěsů.

typ

Klient K.

23.4.2014

Celkové hodnocení
80%

Hotel Černigov je solidním, dobře umístěným hotelem s kvalitní kuchyní, velmi dobrým přístupem personálu a vlastním, bohužel samostatně zpoplatněným parkovištěm. Nezrekonstruované pokoje mají trošku socialistické vzezření a především okna a výtahy by si zasloužily výměnu. Hotel bych ale určitě doporučil přátelům jako vhodné ubytovací zařízení.

typ

Klient Eva L.

22.4.2014

Celkové hodnocení
80%

Pokoj i koupelna čisté, personál ochotný a vstřícný, snídaně vyhovující s velmi dobrou kávou.

typ

Klient Josef D.

22.4.2014

Celkové hodnocení
84%

Ocenění nejvyšší zasluhuje vstřícný přístup veškerého perzonálu recepce i pokojských.Uroven kuchyně slabá,obsluha vzorná.

typ

Klient Eva P.

20.4.2014

Celkové hodnocení
68%

Setkala jsem se s velmi příjemným vystupováním veškerého personálu.

typ

Klientka Lenka F.

4.10.2013

Celkové hodnocení
84%

Výhodou hotelu Černigov je umístění blízko vlakového i autobusového nádraží a dobré spojení s ostatními částmi Hradce Králové. Kvalita kuchyně je výborná.

typ

Klientka Radmila W.

3.9.2013

Celkové hodnocení
84%

Ubytování hodnotím jako velice dobré, jídlo také, personál je příjemný a velice ochotný.

typ

Klientka Alena P.

11.6.2013

Celkové hodnocení
80%

Hotel je pěkný, líbilo se nám tam. Nemáme žádné připomínky.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klient Jiří K.

13.5.2013

Celkové hodnocení

Velká spokojenost. Doporučuji vaše služby. S pozdravem JK

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klient Bohdan H.

7.5.2013

Celkové hodnocení
88%

Úrovni služeb by prospěla modernizace hotelu (např. okna, nebo sociální příslušenství ...). V současné době je přístup k hotelu poněkud zkomplikován probíhajícími zemními pracemi v jeho okolí.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klient Přemysl R.

6.5.2013

Celkové hodnocení
88%

Okna jsou starší, nejdou nastavit do určité polohy, aby ventilovaly, ale s tím se nedá nic dělat - vyměnit za nová.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klientka Margita S.

3.3.2013

Celkové hodnocení
92%

Při odjezdu z hotelu Černigov jsem na recepci odevzdala dotazník,který byl na pokoji, a tam bylo řečeno asi vše.Jinak bych chtěla ještě jednou moc poděkovat slečně/paní?/ pokojské Gabriele,která byla velmi milá a moc mi pomohla.Také vstřícnost personálu,ať už na recepci nebo v restauraci....slova absolutně spokojená jsou moc slabá:-) Ještě jednou děkuji za pěkný pobyt,ráda opět využiju Vaše služby a doporučím Vás známým a přeju spoustu milých hostů.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klientka Naďa K.

5.10.2012

Celkové hodnocení
80%

Vybavení pokojů je více méně standard, odpovídající ceně. S čím jsme byli absolutně nespokojeni, byl problém s otevřením oken. Okna na pokoji sice otevřít šla, ale nebylo možné je v otevřené poloze nijak zajistit. Jediné řešení, aby mohlo okno zůstat alespoň pootevřené, bylo strčit do okna botu, což je (jak sami jistě uznáte) řešení velice nepraktické a k hotelu vašeho formátu i poněkud nevhodné. Kvalitu kuchyně posoudit nemůžeme, neboť v restauraci, kam jsme šli na večeři, nebyli hosté, ale ani personál, který by nás obsloužil. Byť jsme tam šli v době, kdy měla být restaurace ještě nějakou tu hodinu otevřena a v kuchyni se očividně ještě pracovalo. Proto jsme se nakonec rozhodli váš hotel opustit, aniž bychom tam přespali.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klient Ladislav V.

8.1.2011

Celkové hodnocení
76%

Na 3 kategorii celkem dobré.

Reakce hotelu:

Děkujeme za vaši recenzi.

typ

Klient Jan B.

7.12.2010

Celkové hodnocení
56%

úroveň hotelu - zejména pokoje a jejich vybavení 3* neodpovídá

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klient I.

4.11.2010

Celkové hodnocení
70%

Nedostatky v úklidu (prach), nedostatečně vybavený pokoj na úroveň 4*. Celkově interiér, který by potřeboval rekonstrukci. Přátelům bych jej doporučil jen s výhradami.

typ

Klient Miroslav G.

7.6.2010

Celkové hodnocení
60%

Noc z 15. na 16.5. byla poměrně větrná a v pokoji 1011 byl, díky netěsnostem oken a dveří, průvan, chladno a celou noc nám hvízdala "meluzína". Poprvé v životě jsme se v hotelu pokoušeli utěsnit dveře ručníkem. Zájemcům o ubytování v tomto hotelu bychom doporučili, aby se mu zdaleka vyhnuli. Stejné hodnocení jsme předali na recepci při odjezdu.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klient Miroslav R.

4.5.2010

Celkové hodnocení
85%

No nebýt děsivého zážitku s náletem holubí populace a ranním budíčkem v šest ráno, byl bych maximálně spokojený. Na balkoně bylo několik hnízd i s vejci. Škoda, že jsem neměl pánev, myslím, že slušný oběd by z toho byl.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klientka Miroslava F.

4.5.2010

Celkové hodnocení
65%

BOLA SOM VELMI NEMILO PREKVAPENA PRETO ZE VASE OBRAZKY NA NETE SA NEZHODUJU S REALITOU ASPON NIE NA IZBE V KTOREJ SME BOLI UBYTOVANI NO A O BEZBARIEROVOSTI NEMOZE BIT ANI REC .PRISTUP DO HOTELA BOL V PORIADKU ALE IZBY NEMATE VYBAVENE BEZBARIEROVO SU VELMI MALE MALO MIESTA NA POHYB VOZICKARA.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klientka K.

4.5.2010

Celkové hodnocení
73%

Pokoje v dolních patrech jsou dosti mizerné a je špatně uklizeno

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klientka K.

3.3.2010

Celkové hodnocení
93%

Kavárna s barem u recepce by mohla být otevřena do půlnoci.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klientka Ivana M.

4.2.2010

Celkové hodnocení
60%

Ubytování bylo odpovídající mým požadavkům.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klientka Š.

7.11.2009

Celkové hodnocení
40%

Ubytování v tomto hotelu pro nás bylo návratem tak o 20 let zpátky. V první chvíli se mi chtělo utéct. Do hotelu patrně od postavení nikdo neinvestoval. Bylo sice čistě povlečeno, ale peřiny už něco pamatovaly. Na pokoji byla taková zima, že jsem spala ve fleecové mikině. Takovýto hotel jsem co se týče vybavení potkala naposled před 5-ti lety v Niši - Srbsko, ale to byla země postižená válkou a bufetová snídaně tam i na dnešní podmínky byla skvělá. Zatímco ta v Černigovu se nedá označit ani slovem zoufalá. Tento hotel s čistým svědomím nikomu doporučit nemohu.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klient Jaroslav H.

15.10.2009

Celkové hodnocení
100%

Hotel Černigov nabídl vše, co očekávám od každého hotelu..Byl jsem maximálně spokojen. Pokoj byl pěkný, po rekonstrukci. Doporučuji tento hotel v Hradci Králové.

Reakce hotelu:

Děkujeme.Velmi nás těší vaše spokojenost a těšíme se na další návštěvu.

typ

Klient Ing. Pavel T.

8.10.2008

Celkové hodnocení
50%

Na recepci je personál vstřícný a ochotný, ale úroveň hotelové restaurace, připravené snídaně a obsluhy je otřesná! Koupelny na pokojích zoufale volají po rekonstrukci a voda ze sprchy stříká na všechny strany.

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klient M.

19.11.2007

Celkové hodnocení
80%

Chtěla upozornit na nevyčištěný koberec jak v mém pokoji, tak u kolegyně. Dále jsem nedostala náhradní kosmetické potřeby, i když jsem je vypotřebovala. Celkově bych ohodnotila, že úroveň pokoje neodpovídala 3*. Jinak personál byl velmi ochotný - recepce i restaurace. MUDr. Eva Sito

Reakce hotelu:

Dobrý den,děkujeme za vaše hodnocení a návštěvu hotelu Černigov*** Přejeme vám příjemný den. Svobodová Alžběta sales manager

typ

Klient Ladislav O.

17.10.2017

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Martin G.

28.7.2017

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Rudolf M.

25.6.2017

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Marie B.

23.5.2016

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Vojtěch G.

22.1.2016

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Květoslava P.

21.7.2015

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient Jiří K.

22.11.2014

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Ján B.

26.10.2014

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Milan D.

13.10.2014

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Radim O.

23.9.2014

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient H.

21.4.2014

Celkové hodnocení
88%

typ

Klientka K.

21.4.2014

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Pavel H.

20.4.2014

Celkové hodnocení
96%

typ

Klient Jaroslav H.

31.3.2014

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Milan S.

11.6.2013

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient Pavel R.

6.5.2013

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Pavel R.

8.4.2013

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jan N.

17.1.2013

Celkové hodnocení
75%

typ

Klient Miroslav O.

6.11.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Pavel P.

2.8.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Jakub S.

15.3.2012

Celkové hodnocení
52%

typ

Klient B.

2.2.2012

Celkové hodnocení
68%

typ

Klientka Miroslava B.

2.1.2012

Celkové hodnocení
24%

typ

Klient Rudolf M.

10.12.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Rudolf M.

14.11.2011

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Jiří K.

7.11.2011

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient S.

12.10.2011

Celkové hodnocení
76%

typ

Klient Miloslav P.

9.7.2011

Celkové hodnocení
68%

typ

Klient K.

9.7.2011

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Martin J.

8.7.2011

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Helena M.

6.1.2011

Celkové hodnocení
85%
Reakce hotelu:

Děkujeme.

typ

Klientka Kateřina D.

14.12.2010

Celkové hodnocení
80%
Reakce hotelu:

Děkujeme.

typ

Klientka Magdalena K.

5.11.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klient Jiří Š.

4.11.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Jiří N.

4.11.2010

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Miroslav Š.

23.8.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klientka S.

9.8.2010

Celkové hodnocení
60%

typ

Klient Miroslav Č.

7.5.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Vítězslav M.

6.5.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka K.

8.4.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Radmila W.

7.3.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Roman J.

16.2.2010

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Jan Š.

6.2.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Dana S.

4.2.2010

Celkové hodnocení
85%

typ

Klient Tomáš N.

3.2.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Tomáš N.

3.2.2010

Celkové hodnocení
75%

typ

Klientka Jarmila K.

8.1.2010

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Dagmar B.

7.1.2010

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Hana A.

7.1.2010

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Jarmila D.

7.1.2010

Celkové hodnocení
67%

typ

Klientka Klára S.

7.12.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Radek Z.

3.12.2009

Celkové hodnocení
90%

typ

Klientka Anna B.

29.11.2009

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient Pavel N.

9.11.2009

Celkové hodnocení
95%

typ

Klient Jiří W.

2.4.2009

Celkové hodnocení
85%

typ

Klientka Jana Z.

23.1.2009

Celkové hodnocení
85%

Rezervovat

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Fotografie turistických oblastí od klientů

Hradec Králové – nádražní budova

typ

Barbora J.

24.6.2016

Nádražní budova nás opravdu uchvátila svou velikostí a majestátností. Vskutku skvost a čest navštívit toto místo v tak nádherném městě. Uzřeli jsme krásu minulosti.

typ

Beata G.

22.1.2016

Prišli sme v čase hustého sneženia, rovnako ďalší deň bol zasnežený, ale aj napriek tomu boli chodníky a cesty upravené, čo nás prekvapilo...vidieť, že vedenie mesta dbá o svoju reputáciu a o príjemný pobyt cudzincov.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1. Majitelem portálu HOTELY.cz je společnost Avarenta, a.s. se sídlem Škroupova 631, 500 02 Hradec Králové, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 194/205, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 1332/7, 460 01 Liberec

1.3.Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle Objednávky uzavřené mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

1.4. Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem portálu HOTELY.cz, Majitelem portálu HOTELY.cz a Zákazníkem.

2.2. Tyto Všeobecné obchodní podmínky se použijí vždy, pokud Smlouva nebo jiné písemné ujednání mezi Smluvními stranami neobsahuje úpravu jinou. Jednotlivá ustanovení těchto VOP lze změnit nebo vyloučit ve Smlouvě.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním poptávkového formuláře. Provozovatel portálu HOTELY.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Provozovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Provozovatel portálu HOTELY.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v poptávce. Poskytovatel před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Poskytovatelem (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u pobytových balíčků a skupinových rezervací je Ubytovacím zařízením nebo provozovatelem portálu HOTELY.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1. Storno podmínky si upravuje Ubytovací zařízení, u garance kreditní kartou je v případě nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Poskytovatele o zrušení rezervace) 24 hodin před příjezdem hosta, není u garance kreditní kartou uplatněn žádný stornopoplatek.

5.2. Zákazník je povinen informovat Poskytovatele o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

5.3. Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení

5.4. Reklamace služeb Poskytovatele je možná písemně elektronicky na emailové adrese rezervace@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese Provozovatele

6. Ochrana osobních údajů

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Provozovatel i Majitel portálu HOTELY.cz jsou oprávněni v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména se Zákonem č. 101/2000 o ochraně osobních údajů zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které jim pro účely zpracování objednávky poskytl. Zasláním poptávkového formuláře dle bodu 4.1. Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním Obchodních sdělení Majitele portálu Hotely.cz na svou emailovou adresu. Tento souhlas je možné kdykoliv odvolat.

6.2. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník je před zahájením telefonického hovoru na linku +844 468 359 informován pracovníkem Provozovatele portálu HOTELY.cz, že všechny hovory jsou nahrávány. Zákazník souhlasí s nahráváním hovorů z důvodu zkvalitnění služeb a zaznamenání vyjádření jeho souhlasu s podmínkami a potvrzením Objednávky s tím, že tento svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Provozovatele Portálu HOTELY.cz

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1.2.2015. Smluvní vztahy vzniklé před nabytím účinnosti těchto Všeobecných obchodních podmínek zůstávají v platnosti a řídí se obchodními podmínkami platnými v době jejich vzniku.

7.2. Platné znění těchto Všeobecných obchodních podmínek je k dispozici v sídle Provozovatele portálu HOTELY.cz a je zveřejněno na webových stránkách provozovatele www.hotely.cz.

Hotel Černigov 0 Hotel Černigov 1 Hotel Černigov 2 Hotel Černigov 3 Hotel Černigov 4 Hotel Černigov 5 Hotel Černigov 6 Hotel Černigov 7 Hotel Černigov 8 Hotel Černigov 9 Hotel Černigov 10 Hotel Černigov 11

Rezervovat
TOPlist