×

Hotelový resort Šikland ★★★★ Zvole

Rezervace pro skupiny:
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 1 024  / os. / noc, se snídaní, 30. čvn - 1. čvc

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Hotelový resort Šikland ★★★★ Zvole je ideálním místem pro hosty, kteří hledají ubytování ve vkusně zařízených pokojích ve městě Zvole. Pro majitele domácích zvířat Hotelový resort Šikland ★★★★ Zvole umožňuje pobyt s domácím mazlíčkem za poplatek. Svá auta během celé dovolené můžete nechat odpočívat na parkovišti u objektu za poplatek. Hotel nabízí kvalitní služby pro maximální spokojenost hostů. Bližší informace o možnostech naleznete níže ve formuláři. Vybavení jednotlivých pokojů v Hotelový resort Šikland ★★★★ Zvole a podrobný seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) naleznete níže v podrobnostech zvoleného pokoje.

Umístění a okolí 4 km daleko najdeme Kostel sv. Petra a Pavla v Bobrové, 1.9 km Kostel sv. Václava ve Zvoli, 1.6 km Rozhledna na Šiklově mlýně, 600 m Westernové městečko Šiklův Mlýn, 1.6 km Chalupa Zvole, 2.6 km Lom Dolní Rožínka, 3.3 km Zámecký statek.

Stravování Cena rezervace zahrnuje ubytování a stravování formou plné penze. Jako ubytovaní hosté si můžete vybrat při rezervaci následující formy stravování: polopenze, plná penze, snídaně

Platba Pobyt je možné uhradit následujícími způsoby: hotovost, kreditní karta, bankovní převod. Podmínkou potvrzení závazné rezervace ze strany Hotelový resort Šikland ★★★★ Zvole je zaplacení zálohy ve výši 100.

Příjezd, otevírací doba Ubytovat se v den příjezdu je možné od 15:00, pokoj je třeba opustit v den odjezdu nejpozději do 10:00. Komunikovat se zaměstnanci můžete v jazyce: Česky.

Zvole 49, 59256, Zvole (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

Pokoj se sprchou  pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj se sprchou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • 18 m2
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 4 osoby.

  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 2 os. Pokoj se sprchou pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
  • 12 m2
  • WIFI
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 2 osoby.

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou  pro 4 os. Pokoj se sprchou pro 4 os.
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
  • 20 m2
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 4 osoby.

  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Dvoulůžkový pokoj s přistýlkou 2+1 Dvoulůžkový pokoj s přistýlkou 2+1
může se zde ubytovat maximálně 3 osoby
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 3 osoby.

  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Jednolůžko, bezbariérový Jednolůžko, bezbariérový
může se zde ubytovat maximálně 1 osoba
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj pro 2 os. (s možností přistýlky) Pokoj pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 4 osoby
Zobrazit volné termíny a ceny
Dvoulůžkový pokoj 2 Dvoulůžkový pokoj 2
může se zde ubytovat maximálně 2 osoby
Zobrazit volné termíny a ceny
Parkování, doprava
  • Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Odpočinek: Turistické možnosti (na blízku), Jízda na koni (na blízku), Plážový volejbal (ve vzdálenosti 200 m), Půjčovna kol v blízkosti ubytovacího zařízení (ve vzdálenosti 200 m), Rybolov (na blízku)

    Cyklotrasy v okolí, Přírodní koupání na blízku, Zajištění kulturních a sportovních akcí, Půjčovna sportovního vybavení na blízku

Wellness, relax
  • Solárium
  • Masáž
  • Wellness, relax
Další informace a okolí
  • Pokojová služba, Konferenční místnost, Lobby, Domácí mazlíčci vítáni

    Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Terasa, Hotel - Hotelová doprava, Kavárna na blízku, Vlaková zastávka na blízku, Přednáškový sál, Houbaření, Cukrárna na blízku, Informační služba

Stravování
  • Cateringové služby, Pizzéria na blízku

Čas příjezdu
od 15:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Maestro Maestro
Rezervační podmínky ubytování
OBCHODNÍ A STORNO PODMÍNKY 1. Smluvní vztah Vzájemný smluvní vztah mezi účastníky pobytu (dále jen zákazník) a provozovatelem ubytovacích zařízení, kterým je Pro West company s.r.o. (dále jen ubytovatel) se řídí ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku a je upraven v těchto všeobecných podmínkách. Ubytovatel si vyhrazuje právo uvést ve svých prodejních materiálech i jiné podmínky a informace, které mají přednost před těmito podmínkami. Zákazník při vytvoření rezervace dává souhlas se zpracováním osobních dat ke zpracování rezervace a poskytování nabídky služeb ubytovatele. 2. Ceny a jejich změny Orientační ceny ubytování a případných dalších služeb pro občany České republiky jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v potvrzení rezervace či faktuře. 3. Služby, změny sjednaných služeb a cen Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Údaje v prezentačních materiálech mají informativní charakter a nemají vliv na obsah smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a ubytovatelem. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu. Takovéto změny je ubytovatel povinen oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však 7 dní před poskytnutím první služby. Nesouhlasí-li zákazník s těmito změnami, je oprávněn bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Zároveň obdrží zpět celou zaplacenou částku za pobyt. Zákazníkovi nevzniká zároveň právo na žádné další náhrady. 4. Zrušení pobytu zákazníkem, změna rezervace, náhradníci Zákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy s ubytovatelem kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou formu (postačí i forma elektronická s doručenkou). Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas doručení písemného oznámení (přečtení emailu dle doručenky). Stornopoplatky se účtují za každého účastníka při stornu: Do 60 dnů před příjezdem bez stornopoplatků 59 - 30 dnů před příjezdem 25% ceny objednaných služeb 29 - 10 dnů před příjezdem 50% ceny objednaných služeb 9 - 0 dnů před příjezdem 100% ceny objednaných služeb Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku. Pokud odstoupí zákazník od smlouvy z výše uvedených důvodů, vyúčtuje mu ubytovatel pouze případné skutečně vzniklé náklady. Vyúčtování a vrácení uhrazené částky klientem snížené o storno poplatky provede ubytovatel nejpozději do 30 dnů od nahlášení storna. 5. Zrušení pobytu ze strany ubytovatele Ubytovatel je oprávněn pobyt zrušit, je-li uskutečnění pobytu ztíženo nebo ohroženo, či utrpí-li následkem nepředvídatelných mimořádných okolností, které nebylo možné při uzavírání smlouvy (vytvoření rezervace) předvídat. Zrušení pobytu je ubytovatel povinen oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však 7 dní před poskytnutím první služby. V tomto případě obdrží zákazník peníze za sjednané služby neprodleně a bez zbytečného odkladu v plné výši zpět. Zároveň nemá zákazník nárok na žádné další náhrady. 6. Reklamace Zákazník je povinen své námitky na kvalitu poskytovaných služeb a požadavky neprodleně oznámit. V případě reklamace je zákazník povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo v průběhu pobytu tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokud nebude reklamace podána okamžitě, zmenšuje se nebo zaniká nárok zákazníka na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit. 7. Pojištění Zákazníci po dobu pobytu nejsou pojištěni. 8. Platnost Tyto "Všeobecné obchodní podmínky" Pro West company s.r.o. platí pro účastníky pobytu v hotelu Colorado Grand***, Residenci Arizona ****, srubech, mobilhomech, stanech Outwell, chatkách, tee-pee a kempu ve Zvoli nad Pernštejnem.Pokud nebudeme moci poskytnout objednané ubytování z důvodu epidemie COVID-19, nabízíme přesunutí na jiný termín, nebo vám vrátíme zaplacenou částku za ubytování.BUSINESS AND CANCELLATION CONDITIONS 1. Contractual relationship Mutual contractual relationship between the participants in the stay (hereinafter referred to as the customer) and the operator of the accommodation facilities, which is Pro West company s.r.o. (hereinafter referred to as the landlord) is governed by the provisions of the Civil and Commercial Code and is governed by these general conditions. The landlord reserves the right to state in its sales materials and other conditions and information that take precedence over these conditions. When creating a reservation, the customer consents to the processing of personal data to process the reservation and provide services to the landlord. 2. Prices and their changes Approximate prices of accommodation and any other services for citizens of the Czech Republic are listed in the presentation materials of the accommodation provider (websites, brochures, etc.). However, the price stated in the booking confirmation or invoice is binding for the customer. 3. Services, changes in agreed services and prices The scope of contractually agreed services and prices is binding in their voucher. The data in the presentation materials are informative and do not affect the content of the contract concluded between the customer and the landlord. The landlord is entitled in cases beyond his control (eg force majeure) to change the agreed conditions of stay. The landlord is obliged to notify the customer of such changes without undue delay, but no later than 7 days before the first service. If the customer does not agree with these changes, he is entitled to withdraw from the contract without undue delay. At the same time, they will receive a full refund of the stay. At the same time, the customer is not entitled to any further compensation. 4. Cancellation by the customer, change of reservation, substitutes The customer is entitled to withdraw from the contract with the landlord at any time before arrival. Cancellation of the stay requires a written form (an electronic form with a delivery note will suffice). Decisive for determining the time of cancellation of the stay is the date and time of delivery of the written notice (reading the email according to the delivery note). Cancellation fees are charged for each participant upon cancellation: Up to 60 days before arrival without cancellation fees 59 - 30 days before arrival 25% of the price of the ordered services 29 - 10 days before arrival 50% of the price of the ordered services 9 - 0 days before arrival 100% of the price of the ordered services The landlord will not charge the customer the above cancellation fees if he could not use the agreed services for the following reasons: death in the family, hospitalization of the customer or a member of his family, serious illness, occupation order, natural disaster. The customer is obliged to prove the above facts in writing to the landlord no later than 3 days after their occurrence. If the customer withdraws from the contract for the above reasons, the landlord will only charge him for any costs actually incurred. Billing and refund of the amount paid by the client reduced by the cancellation fees will be made by the landlord no later than 30 days from the notification of the cancellation. 5. Cancellation of the stay by the landlord The landlord is entitled to cancel the stay if the implementation of the stay is difficult or endangered, or if it suffers as a result of unforeseeable extraordinary circumstances that could not have been foreseen when concluding the contract (creation of a reservation). The landlord is obliged to notify the customer of the cancellation without undue delay, but no later than 7 days before the first service. In this case, the customer will receive the money for the agreed services immediately and without undue delay in full. At the same time, the customer is not entitled to any further compensation. 6. Complaints The customer is obliged to immediately notify his objections to the quality of services provided and requirements. In the event of a complaint, the customer is obliged to apply their claims for defects without undue delay directly during the stay so that they can be removed on the spot. If the complaint is not filed immediately, the customer's right to compensation for damages incurred later, which he could have prevented by timely filing, is reduced or terminated. 7. Insurance Customers are not insured during their stay. 8. Validity These "General Terms and Conditions" for West company s.r.o. applies to participants staying at the Colorado Grand *** Hotel, Arizona Residence ****, log cabins, mobile homes, Outwell tents, cottages, tee-pee and a camp in Zvole nad Pernštejnem. If we are unable to provide the booked accommodation due to the COVID-19 epidemic, we offer a rescheduling or refund the amount paid for the accommodation. They enter into force on 1.1.2021 and take effect when signed by the customer or by sending an electronic reservation from the website. Vstupují v platnost dne 1.1.2021 a účinnosti nabývají v okamžiku jejich podpisu zákazníkem či odesláním elektronické rezervace z internetových stránek.