×

Hotel VZ Měřín Rabyně +superior

Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.
  • Vodní nádrž Slapy - Měřín 500 m
  • Slapy Marine - Autokemp Slapy Skalice 1.2 km
  • Okamžité potvrzení
  • Wellness služby
  • Vlastní restaurace
  • Domácí mazlíčci povoleni (Pes) (200 Kč / noc)
  • Užívané jazyky: Česky

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Hotel VZ Měřín Rabyně nabízí prostorné a komfortně zařízené pokoje pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni ve městě Rabyně. Ubytování domácích zvířat v Hotel VZ Měřín Rabyně je povoleno. Pobyt s domácím zvířetem je za poplatek. Pro hosty je každý den k dispozici restaurace přímo v objektu. Pro všechny hosty kteří hledají relaxaci a wellness, je k dispozici široká nabídka služeb. Kompletní informace najdete ve formuláři níže. Vybavení pokojů a podrobný seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) v Hotel VZ Měřín Rabyně najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Umístění a okolí Vodní nádrž Slapy - Živohošť 3.3 km , Vodní nádrž Slapy - Měřín 500 m, Vodní nádrž Slapy - Měřín 500 mSlapy Marine - Autokemp Slapy Skalice 1.2 km, Vodní nádrž Slapy - Měřín 500 mSlapy Marine - Autokemp Slapy Skalice 1.2 kmVodní nádrž Slapy - Ždáň 1.5 km, Vodní nádrž Slapy - Měřín 500 mSlapy Marine - Autokemp Slapy Skalice 1.2 kmVodní nádrž Slapy - Ždáň 1.5 kmVodní nádrž Slapy - Nová Rabyně 3.6 km, Vodní nádrž Slapy - Měřín 500 mSlapy Marine - Autokemp Slapy Skalice 1.2 kmVodní nádrž Slapy - Ždáň 1.5 kmVodní nádrž Slapy - Nová Rabyně 3.6 kmVodní nádrž Slapy 2.3 km, Vodní nádrž Slapy - Měřín 500 mSlapy Marine - Autokemp Slapy Skalice 1.2 kmVodní nádrž Slapy - Ždáň 1.5 kmVodní nádrž Slapy - Nová Rabyně 3.6 kmVodní nádrž Slapy 2.3 kmVodní nádrž Slapy - Nová Živohošť 4.4 km, Vodní nádrž Slapy - Měřín 500 mSlapy Marine - Autokemp Slapy Skalice 1.2 kmVodní nádrž Slapy - Ždáň 1.5 kmVodní nádrž Slapy - Nová Rabyně 3.6 kmVodní nádrž Slapy 2.3 kmVodní nádrž Slapy - Nová Živohošť 4.4 kmTEPfactor Slapy Chotilsko 2.6 km od ubytovacího zařízení.

Stravování Pro Vaše pohodlí si můžete vybrat stravování z následujících možností: snídaně, plná penze, polopenze, večeře, oběd

Platba Ubytování můžete zaplatit následujícími způsoby:kreditní karta, hotovost, bankovní převod.

Příjezd, otevírací doba Nástup na pobyt nejdřív (od): 14:00, odchod z pobytu nejpozději (do): 10:00. Domluvit se můžete s personálem v jazyce: Česky.

Měřín - Ždáň 113, 25744, Rabyně (Česko)

Mé jméno je Jitka. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: info@hotely.cz

- přehled pokojů

Pro dostupné pokoje a aktuální cenu si vyberte prosím datum Vašeho příjezdu a odjezdu!
Šestilůžková chata Šestilůžková chata
může se zde ubytovat maximálně 6 osob
9.1
Velmi dobré
(Na základě 49 hodnocení)
  • Personál:
    8.9
  • Čistota:
    9.4
  • Cena/Výkon:
    8.8
  • Komfort:
    9.2
  • Služby:
    9.1
  • Restaurace:
    8
  • Přístupnost:
    10
Hodnocení 8.8
"Personál.servírky na snídani nepříjemné, recepce odměřená až příliš.trochu úsměvu a radost z práce by jim neškodilo.vždyť hosté jsou ti co si platí veškeré služby.pokud je host konfliktní, tak i personál chápu,ale jejich profesionalita by měla převládat nad tím,že se slečna třeba špatně vyspala........"
"Velmi pěkné pokoje,skvělý welnes,nádherný areál."
- starší pár
před 3 lety
Hodnocení 9.2
Host nevyplnil textové hodnocení.
- individuální host
před 3 lety
Hodnocení 10
"Čistota celého zařízení Ochota personálu Chutné a výborné stravování"
- přátelé
před 4 lety

Kvalita služeb ubytovacího zařízení Hotel VZ Měřín Rabyně je na vysoké úrovni, dosahuje skóre 9.1/10 podle hodnocení a názorů hostů.

Parkování, doprava
  • Parkoviště v blízkosti

Volný čas
  • Odpočinek: Půjčovna kol v blízkosti ubytovacího zařízení (ve vzdálenosti 100 m), Squash (na blízku), Stolní tenis (na blízku), Rybolov (na blízku), Turistické možnosti (na blízku), Fitness (ve vzdálenosti 50 m), Plážový volejbal (na blízku), Biliárd (na blízku), Bowling (na blízku)

    Půjčovna sportovního vybavení, Tělocvična/sportovní hala, Venkovní tenisový kurt, Krytý tenisový kurt, Cyklotrasy v okolí, Pivnice

Wellness, relax
  • Bazén
  • Sauny
  • Parní komora
  • Masáž
  • Solárium
  • Solná jeskyně
  • Wellness, relax
Další informace a okolí
  • Nekuřácké prostředí, Konferenční místnost, Objekt je nekuřácký, kouření je povoleno pouze na označených místech., Přednáškový sál, Houbaření, Sekretářské služby, Autobusová zastávka na blízku, Vlaková zastávka na blízku, Hotel - Zahrádka - na blízku

    Domácí mazlíčci vítáni, Úschovna zavazadel, Výtah, Vlastní úschovna kol, Bar, Kavárna

Stravování
  • Cateringové služby, Catering - varianta A, Catering - varianta B

    Stravovací možnosti: Vlastní restaurace

Typy wellness
  • Hotel - Perličková vana

Služby pro děti
  • Dětská herna, Dětské hřiště

Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Užívané jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč)
Akceptované typy karet
  • MasterCard
  • VISA
  • Amex
Turistická daň (místní poplatek)
Není zahrnut v ceně
Ubytovací poplatek
V ceně není zahrnuta: 30 Kč / osoba / noc
Rezervační podmínky ubytování
OBCHODNÍ PODMÍNKY ZAŘÍZENÍ VLRZ, p. o. pro poskytování ubytovacích, stravovacích a dalších služeb    Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace, Magnitogorská 1494/12, 101 00 Praha 10 - Vršovice IČ: 00000582 Organizace je zapsána u živnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10 Čl. 1 Předmět obchodních podmínek 1.1 Předmětem těchto obchodních podmínek (dále jen "podmínky") jsou ubytovací, stravovací a další předem řádně objednané a uhrazené služby z nabídky hotelových a léčebných zařízení VLRZ, p. o. (dále jen "zařízení") v rozsahu dle objednávky klienta (viz čl. 2.1.2.).    1.2 Zařízení je povinno zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat o změně poskytovaných služeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutého rozsahu, včetně předčasného ukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejména z důvodů vyšší moci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změně využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebo jiné činnosti zařízení a vznik krizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, ve znění pozdějších předpisů.   Čl. 2 Účastníci smluvního vztahu 2.1 Účastníky smluvního vztahu jsou: 2.1.1 Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace (dále jen "zařízení"), 2.1.2 Fyzické či právnické osoby (dále jen "klient").   Čl. 3 Vznik smluvního vztahu 3.1 Smluvní vztah vzniká mezi smluvními stranami po objednání služeb ze strany klienta okamžikem jejich potvrzení ze strany zařízení.   3.2 V případě, že se jedná o rezervaci, u které je vyžadována záloha, stává se rezervace platnou teprve její úhradou na účet zařízení.   Čl. 4 Ceny za služby 4.1 Ceny za služby jsou smluvní a jsou uvedeny v platném ceníku, který klient nalezne na webových stránkách příslušného zařízení nebo v rezervačním a objednávkovém systému zařízení po zadání konkrétního datumu pobytu a konfigurace klienta.   4.2 Klient je povinen na základě objednávky, na výzvu zařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50 - 100 % celkové ceny objednaných služeb.   Čl. 5 Změny objednaných služeb 5.1 Klient je oprávněn zrušit písemně objednané služby za podmínky, že uhradí zařízení odstupné (dále jen "stornopoplatek"), jehož výše je stanovena v závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny, a typu objednaných služeb takto: 5.1.1 v případě „flexibilní“, tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” je změna či zrušení ubytování a objednaných služeb do 15. dne před nástupem klienta bez stornopoplatku, v případě pozdějšího zrušení či nečerpání objednané služby jsou stornopoplatky nastaveny takto: 5.1.2. 14 až 8 dnů před nástupem klienta: 30 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.3. 7 až 3 dny před nástupem klienta: 50 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.4. 2 až 1 den před nástupem klienta: 60 % z celkové ceny ubytování (se snídaní), 5.1.5. v den určený jako den nástupu klienta na pobyt: 100 % z celkové ceny ubytování (se snídaní) a ceny objednaného stravování za první den pobytu (oběd a večeře). 5.1.6 v případě skupinové objednávky, tj. objednávky 5 a více pokojů, mohou být písemně dohodnuty odlišné stornopoplatky,5.1.7 v případě objednávky ubytování za „nevratnou cenu“ se klient vzdává možnosti storna či změny rezervace a zaplacená cena objednaných služeb a pobytu propadá v plné výši ve prospěch „zařízení“, 5.1.8 v případě objednávky ubytování na základě obchodní smlouvy jsou stornopoplatky stanoveny podle této obchodní smlouvy, 5.1.9 v případě objednávky konferenčních prostor a dalších služeb hotelu jsou stornopoplatky stanoveny na základě písemné objednávky nebo smlouvy.   5.2 V případě nedojezdu klienta do místa ubytování nejpozději do 18. hodiny má zařízení právo poskytnout takto neobsazené ubytování jinému klientovi. Výjimka platí pouze pro případ, že klient nejpozději dvě hodiny před takto stanoveným časem dojezdu kontaktuje zařízení a sdělí z jakého závažného důvodu dorazí k ubytování později.  5.3 Zařízení si vyhrazuje právo v turisticky významných obdobích, zejména v období Silvestra a Velikonoc, v případě objednávky ubytování za vratnou cenu, v písemné objednávce stanovit odlišné stornopoplatky.  5.4 Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na neúčtování stornopoplatků (úmrtí, doložená hospitalizace klienta).  5.5 Za nevyčerpané objednané služby a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování) se neposkytuje žádná finanční náhrada.   5.6 Potvrzení o akceptaci zrušení služeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktní adresu poskytnutou klientem.  5.7. Při předčasném odjezdu klienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny pobytu.   Čl. 6 Ubytovací řád 6.1. Klient je povinen dodržovat ubytovací řád zařízení, který je dostupný na webových stránkách příslušného zařízení, či přímo na jeho recepci. Jeho verze v českém jazyce je nadřazena pořízeným jazykovým mutacím.    6.2. V případě nedodržení ubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škody klienta, zařízení za ni neodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak.  6.3. Zařízení je oprávněno ubytovat pouze řádně přihlášeného klienta. Za tímto účelem předloží klient příslušnému pracovníku zařízení ihned po svém příjezdu svůj platný občanský průkaz nebo cestovní pas, případně jinou listinu, kterou za tímto účelem predikuje § 103 zákona č. 326/1999, o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.   6.4 Zařízení je oprávněno zabránit ve vstupu a odmítnout poskytnutí objednaných služeb klientovi, který je pod vlivem alkoholu, či omamných látek.   6.5 Klient je v případě, že si je vědom, či vykazuje příznaky infekčního onemocnění nebo má podezření na to, že by mohl trpět takovou chorobou, povinen na tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušného zaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení má následně možnost mu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout.   Čl. 7 Reklamace 7.1. Klient má právo na reklamaci služeb zjistí-li, že služby poskytované zařízením mají vady.   7.2. Reklamace služeb se řídí Reklamačním řádem VLRZ, p. o., který je k dispozici v zařízení a na webových stránkách www.volareza.cz. 7.3. V případě, že dojde mezi klientem (spotřebitelem) a zařízením ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: adr@coi.cz, www.adr.coi.cz.   Čl. 8 Závěrečná ustanovení 8.1. Všechny eventuální spory vzniklé v souvislosti s poskytnutím ubytování ze strany zařízení se řídí českým právním řádem a budou řešeny u obecného soudu zařízení bez ohledu na sídlo/bydliště klienta.   8.2. Veškeré sporné otázky budou zařízení a klient řešit přednostně osobním či písemným kontaktem a soudní spor budou považovat za krajní řešení.   8.3. Tyto podmínky nabývají platnosti a účinnosti dnem 1. listopadu 2020.    Oblast GDPR je řešena https://www.volareza.cz/cz/host-na-hotelovem-pobytu-1602057625