×

Hotel VZ Měřín Rabyně +superior

Rezervace pro skupiny: skupiny@hotely.cz
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 1 035  / os. / noc, se snídaní, 22. - 23. čvn

Popis ubytovacího zařízení

Ideální i pro rodiny s dětmi

Pokoje, služby Hotel VZ Měřín Rabyně nabízí prostorné a komfortně zařízené pokoje pro hosty, kteří hledají uvolnění po namáhavém dni ve městě Rabyně. Ubytování domácích zvířat v Hotel VZ Měřín Rabyně je povoleno. Pobyt s domácím zvířetem je za poplatek. Vybavení pokojů a podrobný seznam poskytovaných služeb (včetně služeb za příplatek) v Hotel VZ Měřín Rabyně najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Umístění a okolí Vodní nádrž Slapy - Živohošť 3.3 km , Vodní nádrž Slapy - Měřín 500 m, Slapy Marine - Autokemp Slapy Skalice 1.2 km, Vodní nádrž Slapy - Ždáň 1.5 km, Vodní nádrž Slapy - Nová Rabyně 3.6 km, Vodní nádrž Slapy 2.3 km, Vodní nádrž Slapy - Nová Živohošť 4.4 km, TEPfactor Slapy Chotilsko 2.6 km od ubytovacího zařízení.

Stravování Jistě Vás po ránu potěší chutná snídaně, která je již zahrnuta v ceně. Pro Vaše pohodlí si můžete vybrat stravování z následujících možností: snídaně, plná penze, polopenze

Platba Ubytování můžete zaplatit následujícími způsoby:platební karta, hotovost, bankovní převod. Při rezervaci ubytování v Hotel VZ Měřín Rabyně je třeba zaplatit zálohu ve výši 100.

Příjezd, otevírací doba Nástup na pobyt nejdřív (od): 14:00, odchod z pobytu nejpozději (do): 10:00. Domluvit se můžete s personálem v jazyce: Česky.

Měřín - Ždáň 113, 25744, Rabyně (Česká republika)

Mé jméno je Tereza. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: rezervace@hotely.cz , +420 222 500 555

- přehled pokojů

Pokoj se sprchou s balkónem pro 3 os. Pokoj se sprchou s balkónem pro 3 os.
může se zde ubytovat maximálně 3 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 3 os..

  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
  • 1 ks Terasa / Balkón
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou s balkónem pro 2 os. Pokoj se sprchou s balkónem pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 2 os..

  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
  • 1 ks Terasa / Balkón
Zobrazit volné termíny a ceny
Šestilůžková chata Šestilůžková chata
může se zde ubytovat maximálně 6 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 6 os..

  • 3 ks Ložnice
Zobrazit volné termíny a ceny
Čtyřlůžková chata Čtyřlůžková chata
může se zde ubytovat maximálně 4 os.

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 4 os..

  • 2 ks Ložnice
Zobrazit volné termíny a ceny
Bungalow (jako celek) se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 2 os. (s možností přistýlky) Bungalow (jako celek) se sprchou s vlastní kuchyňkou pro 2 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 3 os.

Kapacita domu je určena maximálně pro 3 os. os.

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
Deluxe Chata (jako celek) se sprchou pro 4 os. (s možností přistýlky) Deluxe Chata (jako celek) se sprchou pro 4 os. (s možností přistýlky)
může se zde ubytovat maximálně 6 os.

Kapacita domu je určena maximálně pro 6 os. os.

  • 2 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
Zobrazit volné termíny a ceny
9.2
Velmi dobré
(Na základě 78 hodnocení)
81%
  • Personál:
    9.1
  • Čistota:
    9.4
  • Cena/Výkon:
    8.8
  • Komfort:
    9.2
  • Služby:
    9.3
  • Přístupnost:
    8.7
Hodnocení 9.7
"Líbila se mi pozornost od hotelu pro pejsky. Na pokoji jsme měli připravenou misku, pytlíček s piškoty a ručník pro pejska na nohy. Děkujeme."
forrás: Hotel.cz
Dana - Individuální host
(před 6 měsíci)
Česká republika
Hodnocení 9.1
"volný vstup do aquaparku"
"uzavření plážové restaurace"
Odpověď ubytovacího zařízení:
Dobrý den, děkujeme za vaše kladné hodnocení. S přáním hezkého dne Hotel VZ Měřín
forrás: Hotel.cz
Anonym - Starší pár
(před 9 měsíci)
Česká republika
Hodnocení 9.4
"Bylo to skvělé, a musíme pochválit jídlo kuchyně výborná"
"na pokojích by měl být ventilátor"
forrás: Hotel.cz
Anonym - Starší pár
(před 9 měsíci)
Česká republika
Hodnocení 6.9
"Jidlo je vyborne"
"Personal nezdravi , jsou jako ROBOTI !!!!!!!! byla jsem sama a citila jsem se strasne sama.Spatne cesty k Vltave. Zadna klimatizace.Vsude vedro,v pokojich na chodbach,vsude. Restaurace by mela byt trochu oddelena pro male skupinky,rodiny. Takto je to jako ve Firemni Kantyne.Absolutne hlasite po 22 hodine. Nevyspana a vycerpana jsem se vratila domu z dovolene na Merine."
forrás: Hotel.cz
Anežka - Individuální host
(před 9 měsíci)
Česká republika
Hodnocení 10
"Všychno"
forrás: Hotel.cz
Vasyl
(před 10 měsíci)
Česká republika

Kvalita služeb ubytovacího zařízení Hotel VZ Měřín Rabyně je na vysoké úrovni, dosahuje skóre 9.3/10 podle hodnocení a názorů hostů.

Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
Provozovatel
Rezervační podmínky ubytování
Obchodní podmínky hotelových zařízení VLRZ, p.o., pro poskytování ubytovacích, stravovacích adalších služeb Vojenská lázeňská arekreační zařízení, příspěvková organizaceMagnitogorská 1494/12, 10100 Praha 10 – Vršovice, IČO: 00000582Organizace je zapsána uživnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10 1 Předmětobchodních podmínek a) Předmětem těchto obchodních podmínek (dále jen"podmínky") jsou ubytovací, stravovací a další předem řádně objednanéa uhrazené služby z nabídky hotelových a léčebných zařízení VLRZ, p.o., (dále jen "zařízení") v rozsahu dleobjednávky klienta (viz čl. 2 odst. 1 písm. b). b) Zařízení je povinno zabezpečit služby v dohodnutémrozsahu a kvalitě a bez zbytečného odkladu informovat o změně poskytovanýchslužeb. Změny a odchylky jednotlivých služeb od dohodnutého rozsahu, včetněpředčasného ukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejména z důvodů vyššímoci, tedy z příčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani při vynaloženíveškerého úsilí. Za to se považuje i rozhodnutí zřizovatele o změně využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebojiné činnosti zařízení a vznik krizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb.,krizový zákon, ve znění pozdějších předpisů. 2 Účastnícismluvního vztahu 1. Účastníci smluvního vztahu jsou: a) Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace (dále jen"zařízení"); b) Fyzické či právnické osoby (dále jen "klient"). 3 Vznik smluvníhovztahu 1. Smluvní vztah vzniká mezi smluvními stranami poobjednání služeb ze strany klienta okamžikem jejich potvrzení ze stranyzařízení. 2. V případě, že se jedná o rezervaci, u které jevyžadována záloha, stává se rezervace pro VLRZ, p.o., platnou teprve jejíúhradou na účet zařízení. 4 Ceny za služby 1. Ceny za služby jsou smluvní, jsou uvedeny v platnémceníku, který klient nalezne na webových stránkách příslušného zařízení nebov rezervačním a objednávkovém systému zařízení po zadání konkrétníhodatumu pobytu a konfigurace klienta nebo v uzavřeném smluvním vztahu. 2. Klient je povinen na základě objednávky na výzvuzařízení před zahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50–100 % celkové cenyobjednaných služeb. 5 Změny objednanýchslužeb 1. Klient je oprávněn zrušit písemně objednané službyza podmínky, že uhradí zařízení odstupné (dále jen "stornopoplatek"),jehož výše je stanovena v závislosti na období, ve kterém jsou objednané službyzrušeny, a typu objednaných služeb. 2. V případě „flexibilní“, tedy tzv. objednávkyza “vratnou cenu” jsou stornopoplatky nastaveny takto: a) Změna či zrušení ubytování a objednaných služeb do 15. dne před nástupemklienta bez stornopoplatku; b) 14 až 8 dnů před nástupem klienta činí stornopoplatek 30 % z celkovéceny ubytování (se snídaní); c) 7 až 3 dny před nástupem klienta činí stornopoplatek 50 % z celkové cenyubytování (se snídaní); d) 2 až 1 den před nástupem klienta činí stornopoplatek 60 % z celkové cenyubytování (se snídaní); e) V den určený jako den nástupu klienta na pobyt činí stornopoplatek 100% z celkové ceny ubytování (se snídaní) a ceny objednaného stravování za první a druhý den pobytu (oběd a večeře). 3. V případě skupinové objednávky, tj. objednávky5 a více pokojů, mohou být písemně dohodnuty odlišné stornopoplatky. 4. V případě objednávky ubytování za „nevratnoucenu“ se klient vzdává možnosti storna či změny rezervace a zaplacená cenaobjednaných služeb a pobytu propadá v plné výši ve prospěch „zařízení“. 5. V případě objednávky ubytování na základěobchodní smlouvy jsou stornopoplatky stanoveny podle této obchodní smlouvy. 6. V případěobjednávky konferenčních prostor a dalších služeb hotelu jsou stornopoplatkystanoveny na základě písemné objednávky nebo smlouvy. 7. V případě nedojezdu klienta do místa ubytovánínejpozději do 18. hodiny má zařízení právo poskytnout takto neobsazenéubytování jinému klientovi. Výjimka platí pouze pro případ, že klientnejpozději dvě hodiny před takto stanoveným časem dojezdu informuje zařízení opozdním příjezdu. 8. Zařízení si vyhrazuje právo v turistickyvýznamných obdobích, zejména v období Silvestra a Velikonoc,v případě objednávky ubytování za vratnou cenu, v písemné objednávcestanovit odlišné stornopoplatky. 9. Smluvní strany se mohou písemně dohodnout naneúčtování stornopoplatků (doložená nemoc klienta). V případě úmrtíklienta se stornopoplatky neúčtují. 10. Za nevyčerpané objednané služby a za změnuobjednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování) se neposkytuježádná finanční náhrada. 11. Potvrzení o akceptaci zrušení služeb ze stranyklienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktní adresu poskytnutouklientem. 12. Při předčasném odjezdu klienta je účtovánstornopoplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny pobytu. 6 Ubytovací řád 1. Klient je povinen dodržovat ubytovací řád zařízení,který je dostupný na webových stránkách příslušného zařízení, či přímo na jehorecepci. Jeho verze v českém jazyce je nadřazena pořízeným jazykovýmmutacím. 2. V případě nedodržení ubytovacího řádu, které má zadůsledek vznik škody klienta, zařízení za ni neodpovídá, nestanoví-li platnéprávní předpisy jinak. 3. Zařízení je oprávněno ubytovat pouze řádněpřihlášeného klienta. Za tímto účelem předloží klient příslušnému pracovníkuzařízení ihned po svém příjezdu svůj platný občanský průkaz nebo cestovní pas,případně jinou listinu, kterou za tímto účelem predikuje § 103 zákona č.326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů. 4. Zařízení je oprávněno zabránit ve vstupu aodmítnout poskytnutí objednaných služeb klientovi, který je pod vlivem alkoholuči omamných látek. 5. Klient je v případě, že si je vědom či vykazujepříznaky infekčního onemocnění nebo má podezření na to, že by mohl trpěttakovou chorobou, povinen na tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušnéhozaměstnance zařízení a zároveň bere na vědomí, že zařízení má následně možnostmu další pokračování jeho pobytu a čerpání služeb odmítnout. 7 Reklamace 1. Klient má právo na reklamaci služeb zjistí-li, žeslužby poskytované zařízením mají vady. 2. Reklamace služeb se řídí Reklamačním řádem VLRZ,p.o., který je k dispozici v zařízení a na webových stránkách www.volareza.cz. 3. V případě, že dojde mezi klientem a VLRZ, p.o.,ke vzniku spotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou,může klient podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektumimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce,Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2. Řízenínení zpoplatněno, zahajuje se na návrh klienta, který musí být podanýnejpozději do jednoho roku ode dne, kdy klient poprvé uplatnil své právo, kteréje předmětem sporu. Bližší informace o tomto řízení jsou uvedeny na internetovéstránce České obchodní inspekce www.coi.cz. S ohledem namožnost zakoupení služeb online je rovněž možné k řešení eventuálního sporuvyužít platformu řešení sporů online. Podrobnější informace o podmínkách řešenísporů online jsou uvedeny na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 8 Závěrečnáustanovení 1. Všechny eventuální spory vzniklé v souvislostis poskytnutím ubytování ze strany zařízení se řídí českým právním řádema budou řešeny u obecného soudu zařízení bez ohledu na sídlo/bydlištěklienta. 2. Veškeré sporné otázky budou zařízení a klientřešit přednostně osobním či písemným kontaktem a soudní spor budoupovažovat za krajní řešení. 3. VLRZ, p.o., plně respektuje a dodržuje všechnypožadavky na ochranu osobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady(EU) 2016/679 (GDPR). Informace o zpracování osobních údajů jsouzveřejněny na webových stránkách VLRZ, p.o., v sekci Užitečné informace. 4. Tyto podmínky nabývají platnosti dnem 1.listopadu 2024 a použijí se na pobyty realizované od 3. ledna 2025.