Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 11:00 hod.
Užívané jazyky
Česky, Rusky, Anglicky, Německy
Akceptované měny
CZK (Kč) , EUR (€)
Turistická daň (místní poplatek)
V ceně není zahrnuto
Zvířátko
Pes, bez omezení hmotnosti,
100 Kč/éj/kisállat
Rezervační podmínky ubytování
Obchodní a Storno podmínky1. Smluvní stranyVzájemný smluvní vztah mezi účastníky pobytu (dále jen zákazník) a provozovatelem ubytovacího zařízení Hotel Monika Cheb, kterým je společnost BIMI (dále jen ubytovatel) se řídí ustanoveními Občanského a Obchodního zákoníku a je upraven v těchto všeobecných podmínkách. Ubytovatel si vyhrazuje právo uvést ve svých prodejních materiálech i jiné podmínky a informace, které mají přednost před těmito podmínkami.2. Ceny a jejich změnyOrientační ceny ubytování a případných dalších služeb pro občany České republiky jsou uvedeny v prezentačních materiálech ubytovatele (internetové stránky, prospekty, apod.). Pro zákazníka je však závazná ta cena, která je uvedena v potvrzení rezervace či emailové nabídce (dále jen voucher).3. Služby, změny sjednaných služeb a cenPro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis ve voucheru. Údaje v prezentačních materiálech mají informativní charakter a nemají vliv na obsah smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a ubytovatelem. Ubytovatel je oprávněn v případech, které nemůže ovlivnit (např. zásah vyšší moci), změnit dohodnuté podmínky pobytu. Takovéto změny je ubytovatel povinen oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však 7 dní před poskytnutím první služby. Nesouhlasí-li zákazník s těmito změnami, je oprávněn bez zbytečného odkladu od smlouvy odstoupit. Zároveň obdrží zpět celou zaplacenou částku za pobyt. Zákazníkovi nevzniká zároveň právo na žádné další náhrady.4. Zrušení pobytu zákazníkem, změna rezervace, náhradníciZákazník je oprávněn odstoupit od smlouvy s ubytovatelem kdykoliv před příjezdem. Zrušení pobytu vyžaduje písemnou formu (postačí i forma elektronická s doručenkou). Rozhodující pro určení doby zrušení pobytu je datum a čas doručení písemného oznámení (přečtení emailu dle doručenky).Stornopoplatky se účtují za každého účastníka při stornu:a) 4 a více dní před poskytnutím první služby cena za první noc b) 72 až 24 hodin před poskytnutím první služby 50% z ceny objednaných služeb nebo cena za první noc (vyšší z obou hodnot) c) při nedojezdu (nenastoupení na pobyt) nebo při stornu v den nástupu 100% z ceny objednaných služeb d) U dlouhodobého pobytu a jeho předčasného ukončení 50% z ceny objednaných služeb nebo cena za první noc (vyšší z obou hodnot) e) U větších skupin (od 6 osob) mohou být sjednány individuální storno poplatky. Ubytovatel nebude účtovat zákazníkovi výše uvedené storno poplatky, pokud nemohl čerpat sjednané služby z těchto důvodů: úmrtí v rodině, hospitalizace zákazníka nebo člena jeho rodiny, vážné onemocnění, povolávací rozkaz, živelná pohroma. Výše uvedené skutečnosti je zákazník povinen doložit písemným dokladem ubytovateli nejpozději do 3 dnů od jejich vzniku. Pokud odstoupí zákazník od smlouvy z výše uvedených důvodů, vyúčtuje mu ubytovatel pouze storno poplatek ve výši 10% z ceny objednaných služeb a případně další skutečně vzniklé náklady.Vyúčtování a vrácení uhrazené částky klientem snížené o storno poplatky provede ubytovatel nejpozději do 30 dnů od nahlášení storna.5. Zrušení pobytu ze strany ubytovateleUbytovatel je oprávněn pobyt zrušit, je-li uskutečnění pobytu ztíženo nebo ohroženo, či utrpí-li následkem nepředvídatelných mimořádných okolností, které nebylo možné při uzavírání smlouvy (vytvoření rezervace) předvídat. Zrušení pobytu je ubytovatel povinen oznámit zákazníkovi bez zbytečného odkladu, nejpozději však 7 dní před poskytnutím první služby. V tomto případě obdrží zákazník peníze za sjednané služby neprodleně a bez zbytečného odkladu v plné výši zpět. Zároveň nemá zákazník nárok na žádné další náhrady.6. ReklamaceZákazník je povinen své námitky na kvalitu poskytovaných služeb a požadavky neprodleně oznámit. V případě reklamace je zákazník povinen uplatnit své požadavky na závady bez zbytečného odkladu přímo v průběhu pobytu tak, aby mohly být odstraněny ještě na místě. Pokud nebude reklamace podána okamžitě, zmenšuje se nebo zaniká nárok zákazníka na náhradu později vzniklých škod, kterým by mohl včasným podáním zabránit.7. PlatnostTyto "Všeobecné obchodní podmínky" platí pro účastníky pobytu v:Hotel MONIKASvobody 9Cheb35002Vstupují v platnost dne 1.10.2015 a účinnosti nabývají v okamžiku jejich podpisu zákazníkem či odesláním elektronické rezervace z internetových stránek. AGB und WiderrufsbelehrungErste Die VertragsparteienVertragsverhältnis zwischen den Kunden (der Kunde) und dem Anbieter der Unterkunft Hotel Monika Cheb, Geselschaft BIMI (der Vermieter) ist durch das Zivil-und Handelsgesetzbuch geregelt und wird von diesen Allgemeinen Geschäftsbedingungen geregelt. Der Vermieter behält sich das Recht in ihre Vertriebs-und anderen Bedingungen und Informationen, die Vorrang vor diesen Bedingungen dauert angeben.Zweite Preise und deren ÄnderungenUngefähre Preise der Unterkunft und andere Dienstleistungen für die Bürger der Tschechischen Republik sind in den Präsentationsunterlagen des Vermieters (Website, Broschüren, etc.). Für den Kunden ist Pflicht der Preis, der auf der Buchungsbestätigung oder E-Mail-Angebot (der Gutschein) aufgeführt ist.Dritte Dienstleistungen, Änderungen in der vertraglich vereinbarten Leistungen und PreiseFür den Bereich der vertraglich vereinbarten Leistungen und Preise wird durch die Aufschlüsselung in dem Gutschein gebunden. Die Daten in den Präsentationsunterlagen sind zu Informationszwecken und haben keinen Einfluss auf den Inhalt des Vertrages zwischen dem Kunden und dem Vermieter. Der Vermieter ist in Fällen, die nicht im Einflussbereich berechtigt (z. B. höhere Gewalt), vereinbart, die Bedingungen des Aufenthalts ändern. Solche Änderungen an den Vermieter ist verpflichtet, den Kunden unverzüglich und spätestens 7 Tage vor dem ersten Service zu informieren. Wenn der Kunde nicht mit diesen Änderungen einverstanden sind, ist berechtigt, vom Vertrag zurückzutreten. Er empfängt auch wieder den gesamten Betrag für den Aufenthalt bezahlt. Der Kunde ist zu keiner weiteren Anspruch auf Entschädigung.4. Kunde storniert, Reservierungen ändern, WartelisteDer Kunde ist berechtigt, vom Vertrag mit dem Besitzer zu jeder Zeit, vor der Anreise zurücktreten. Stornierung des Aufenthalts muss schriftlich erfolgen (E-Mail ist ausreichend als eine Form der Anerkennung). Die Verrechnung der zum Zeitpunkt der Stornierung ist das Datum und die Uhrzeit des Eingangs der schriftlichen Mitteilung (E-Mail-Bestätigung).Stornogebühren werden für jeden Teilnehmer in der Show geladen:a) 4 oder mehr Tage vor dem ersten Service-Preis für die erste Nachtb) 72 bis 24 Stunden vor dem ersten Service 50% dieser Dienstleistungen oder der Preis für die erste Nacht (je nachdem, was höher ist)c) keine Show (Abwesenheit des Aufenthaltes) oder Stornierung am Tag der Anreise 100% des Preises dieser Diensted) für den längerfristigen Aufenthalt und vorzeitige Beendigung des 50% dieser Dienste oder den Preis für die erste Nacht (je nachdem, was höher ist)e) Für größere Gruppen (6 Personen) können individuell ausgehandelt werden Stornogebühren.Der Vermieter kann nicht aufgeladen werden die Stornokosten, wenn er nicht zeichnen konnte vertraglich vereinbarten Leistungen aus den folgenden Gründen: Tod in der Familie, Hospitalisierung des Kunden oder ein Familienmitglied, schwere Krankheit, militärische Befehle, Katastrophe. Demnach ist der Kunde Beweis Vermieter innerhalb von 3 Tagen nach ihrem Auftreten bieten. Storniert der Kunde den Vertrag aus den vorgenannten Gründen wird die Inhaberin berechnen nur eine Stornogebühr von 10% des Preises für diese Services und alle anderen tatsächlich entstandenen Kosten.Rechnungs-und Erstattungsbeträge durch den Kunden abzüglich etwaiger Stornokosten Vermieter müssen innerhalb von 30 Tagen nach Mitteilung der Kündigung zu zahlen.5. Stornierung des Aufenthalts vom VermieterDer Vermieter ist berechtigt, den Aufenthalt zu stornieren, wenn der Aufenthalt von Schwierigkeiten bei der Umsetzung oder Drohungen, oder die Folge von unerwarteten Umständen, die nicht in einem Vertrag (eine Reserve) vorhergesagt eingeben können darunter leiden. Storniert der Vermieter verpflichtet ist, den Kunden unverzüglich und spätestens 7 Tage vor dem ersten Service zu informieren. In diesem Fall wird der Kunde die vereinbarte Leistung erhalten sofort und unverzüglich eine volle Rückerstattung. Der Kunde ist zum Schadensersatz berechtigt.6. BeschwerdeDer Kunde ist an seine Einwände gegen die Qualität der Dienstleistung verpflichtet und ohne Verzögerung. Im Falle einer Reklamation ist der Kunde verpflichtet, den Mangel unverzüglich mitteilen während seines Aufenthaltes, um die Probleme zu lösen. Wird der Anspruch nicht vorgenommen wird sofort, reduziert den Kunden oder den Anspruch auf Schadensersatz später, die verzögern könnte.7. ZwingenDiese "Allgemeinen Geschäftsbedingungen" zu den Kunden in Anwendung:Hotel MonikaSvobody 9Cheb35002Sie tritt am 1. Oktober 2015 treten in Kraft treten und zum Zeitpunkt der Unterschrift des Kunden oder das Versenden eines elektronischen Reservierungs-Anfrage.Wir IHNEN Bei uns bedanken für Ihr interesse Dienste für Unsere.Mit freundlichen GrüssenHotel und Portal Buchungssystem Previo CZeCOT