×

Hotel BELLEVUE Karlovy Vary

Rezervace pro skupiny: skupiny@hotely.cz
Je to nejlepší cena z cen na následujících 90 dnů.

Nejvýhodnější nabídka

Nejlepší směrodatná cena během následujících 90 dní: 1 110  / os. / noc, se snídaní, 23. - 24. čvn

Popis ubytovacího zařízení

Pokoje, služby Hotel BELLEVUE Karlovy Vary je ideálním místem pro hosty, kteří hledají ubytování ve vkusně zařízených pokojích ve městě Karlovy Vary. Můžete přijít a ubytovat se se svým domácím miláčkem v Hotel BELLEVUE Karlovy Vary. Ubytování s domácím zvířetem je za poplatek. Parkoviště pro ubytované hosty je k dispozici za poplatek u objektu. Pro Váš dokonalý relax jsou k dispozici wellness služby, ohledně dalších podrobností naleznete informace ve formuláři. Více informací o poskytování služeb (včetně služeb za příplatek) a o vybavení jednotlivých pokojů v Hotel BELLEVUE Karlovy Vary najdete v podrobnostech zvoleného pokoje níže ve formuláři.

Umístění a okolí Vzdálenosti od ubytovacího zařízení: Turecké lázně 700 m , Jelení skok 700 m, letni kino Karlovy Vary 700 m, Golf Resort Karlovy Vary 3.1 km, Pravoslavný kostel sv. Petra a Pavla 700 m, Evangelický kostel sv. Petra a Pavla v Karlových Varech 700 m, Tři kříže v Karlových Varech 1.1 km, Zřícenina kostela sv.Linharta 2.4 km, Bazén Alžbětiny lázně 1.8 km, Muzeum Karlovy Vary 700 m, Zámecká věž Karla IV. 700 m, Dalovické Tvrziště 3.6 km, Koupaliště Kolová 2.3 km, Kostel sv. Lukáše v Karlových Varech 700 m, Podzemí Vřídla v Karlových Varech 1.3 km, Kostel sv. Urbana v Karlových Varech 3.1 km, Golf Club Háje 4.5 km, Hvězdárna Karlovy Vary 1.4 km, Vyhlídka Karla IV. 700 m, Tunelová lanovka Imperial 3.1 km.

Stravování Cena rezervace zahrnuje ubytování a snídani. Formu stravování si můžete vybrat v rezervačním formuláři. Možnosti stravování: snídaně, plná penze, polopenze

Platba Akceptované způsoby platby za pobyt: hotovost, bankovní převod, platební karta.

Příjezd, otevírací doba Nejdřívější možný příjezd je 14:00, nejpozdější odjezd je o 10:00. S personálem se domluvíte v jazyce Česky.

U Imperiálu 12, 36001, Karlovy Vary (Česká republika)

Mé jméno je Tereza. Děkujeme, že jste si k vyhledávání ubytování vybrali naši webovou stránku Hotely.cz! Vyberte datum cestování, pak klikněte na "Rezervovat". Rezervaci zvládnete za 2 minuty.

Pokud potřebujete s rezervací pomoci, kontaktujte nás prosím na e-mailu: rezervace@hotely.cz

- přehled pokojů

Pokoj se sprchou s balkónem pro 1 os. Pokoj se sprchou s balkónem pro 1 os.
může se zde ubytovat maximálně 1 os.
  • 20 m2
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 1 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
  • 1 ks Terasa / Balkón
Zobrazit volné termíny a ceny
Pokoj se sprchou s balkónem pro 2 os. Pokoj se sprchou s balkónem pro 2 os.
může se zde ubytovat maximálně 2 os.
  • 22 m2
  • WIFI
  • Minibar
podrobnosti

Kapacita pokoje je určena maximálně pro 2 os..

  • 1 ks Ložnice
  • 1 ks Koupelna
  • 1 ks WC
  • 1 ks Terasa / Balkón
Zobrazit volné termíny a ceny
9.4
Velmi dobré
(Na základě 85 hodnocení)
89%
  • Personál:
    9.5
  • Čistota:
    9.6
  • Cena/Výkon:
    9.5
  • Komfort:
    9.2
  • Služby:
    9.3
  • Přístupnost:
    9
Hodnocení 10
Host nevyplnil textové hodnocení.
zdroj: Hotel.cz
Lubomír - Individuální host
(před 9 měsíci)
Česká republika
Hodnocení 8.6
"Hotel na svých stránkách avizoval nemožnost parkování z důvodů rekonstrukčních prací, k čemuž ovšem za celý týden pobytu evidentně nedošlo, naopak, řada míst byla nevyužita, o víkendu se změnou turnusu vybraný jedinec parkovat mohl, patrně VIP klient, stejně i další klienti z Německa. Považuji to za naprosto neseriózní a neprofesionální chování vedení hotelu."
zdroj: Hotel.cz
Vladimír - Individuální host
(před 9 měsíci)
Česká republika
Hodnocení 10
Host nevyplnil textové hodnocení.
zdroj: Hotel.cz
Daniel - Individuální host
(před 11 měsíci)
Česká republika
Hodnocení 10
"Velice ochotné a vstřícné paní recepční, pěkné prostředí, klidnější lokalita, chutné stravování, celkově jsme byli velmi spokojení. Určitě se rádi vrátíme."
"není na co si stěžovat, vše perfektní"
zdroj: Hotel.cz
Věra - Individuální host
(před 1 rokem)
Česká republika
Hodnocení 8.6
Host nevyplnil textové hodnocení.
zdroj: Hotel.cz
Anonym - Individuální host
(před 1 rokem)
Německo

Kvalita služeb ubytovacího zařízení Hotel BELLEVUE Karlovy Vary je na vysoké úrovni, dosahuje skóre 9.3/10 podle hodnocení a názorů hostů.

Parkování, doprava
  • Vlastní parkoviště

Volný čas
  • Kino na blízku, Půjčovna sportovního vybavení, Disco na blízku, Darts, Cyklotrasy v okolí, Zajištění kulturních a sportovních akcí, Bazén vnitřní na blízku, Divadlo na blízku, Půjčovna lyží, Tělocvična/sportovní hala, Aquapark na blízku

    Volný čas: Výtety / turistické atrakce (na blízku), Biliárd (na blízku), Půjčovna kol (150 /den, na blízku), Rybolov (na blízku), Nightclub (ve vzdálenosti 300 m), Bowling (ve vzdálenosti 1000 m), Golfové hřiště (ve vzdálenosti 5000 m), Fitness (na blízku)

Wellness, relax
  • Parní sauna
  • Sauny
  • Wellness/spa na blízku
  • Solárium
  • Masáž
Další informace a okolí
  • Konferenční místnost, Pokojová služba, Zahrada, Vlastní úschovna kol, Kavárna, Domácí mazlíčci vítáni, Výtah, Bezbariérové

    Pivnice na blízku, Úschovna lyží, Tenisový kurt venkovní na blízku, Letiště na blízku, Autobusová zastávka na blízku, Nekuřácké prostředí, Terasa / Balkón, Směnárna na blízku, Vlaková zastávka na blízku, Houbaření, Obchodní centrum na blízku, Vícejazyčný personál, Bazén venkovní na blízku, Informační služba, Taxi

Stravování
  • Nejbližší restaurace - nevlastní (ve vzdálenosti 100 m)

Typy wellness
  • Hotel - Perličková vana

Čas příjezdu
od 14:00 hod.
Čas odjezdu
do 10:00 hod.
Jazyky
Česky
Akceptované měny
CZK (Kč)
Akceptované typy karet
  • MasterCard MasterCard
  • VISA VISA
  • Amex Amex
  • Maestro Maestro
Provozovatel
Rezervační podmínky ubytování
Obchodnípodmínky hotelových zařízení VLRZ, p.o., proposkytování ubytovacích, stravovacích a dalších služeb Vojenská lázeňská arekreační zařízení, příspěvková organizaceMagnitogorská 1494/12, 10100 Praha 10 – Vršovice, IČO: 00000582Organizace je zapsána uživnostenského odboru Úřadu městské části Praha 10 1 Předmět obchodních podmínek1. Předmětem těchto obchodních podmínek (dále jen "podmínky")jsou ubytovací, stravovací a další předem řádně objednané a uhrazené služby z nabídkyhotelovýcha léčebných zařízení VLRZ, p.o., (dále jen "zařízení") v rozsahu dleobjednávky klienta (viz čl. 2 odst. 1 písm. b).2. Zařízení je povinno zabezpečit služby v dohodnutém rozsahu a kvalitě abez zbytečného odkladu informovat o změně poskytovaných služeb. Změny aodchylky jednotlivých služeb od dohodnutého rozsahu, včetně předčasnéhoukončení jejich poskytování, jsou přípustné zejména z důvodů vyšší moci, tedy zpříčin, kterým zařízení nemohlo zabránit ani při vynaložení veškerého úsilí. Zato se považujei rozhodnutí zřizovatele o změně využití ubytovací kapacity v rámci hlavní nebojiné činnosti zařízení a vznik krizového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb.,krizový zákon, ve znění pozdějších předpisů. 2 Účastníci smluvního vztahu1. Účastníci smluvního vztahu jsou:a) Vojenská lázeňská a rekreační zařízení, příspěvková organizace (dále jen"zařízení");b) Fyzické či právnické osoby (dále jen "klient"). 3 Vznik smluvního vztahu1. Smluvní vztah vzniká mezi smluvními stranami po objednání služeb zestrany klienta okamžikem jejich potvrzení ze strany zařízení.2. V případě, že se jedná o rezervaci, u které je vyžadována záloha, stáváse rezervace pro VLRZ, p.o., platnou teprve její úhradou na účet zařízení. 4 Ceny za služby1. Ceny za služby jsou smluvní, jsou uvedeny v platném ceníku, kterýklient nalezne na webových stránkách příslušného zařízení nebov rezervačním a objednávkovém systému zařízení po zadání konkrétníhodatumu pobytu a konfigurace klienta nebo v uzavřeném smluvním vztahu.2. Klient je povinen na základě objednávky na výzvu zařízení předzahájením pobytu zaplatit zálohu ve výši 50–100 % celkové ceny objednanýchslužeb. 5 Změny objednaných služeb1. Klient je oprávněn zrušit písemně objednané služby za podmínky, žeuhradí zařízení odstupné (dále jen "stornopoplatek"), jehož výše jestanovena v závislosti na období, ve kterém jsou objednané služby zrušeny, atypu objednaných služeb.2. V případě „flexibilní“, tedy tzv. objednávky za “vratnou cenu” jsoustornopoplatky nastaveny takto: a) Změna či zrušení ubytování a objednaných služeb do 15.dne před nástupem klienta bez stornopoplatku;b) 14 až 8 dnů před nástupem klienta činí stornopoplatek 30 % z celkovéceny ubytování (se snídaní);c) 7 až 3 dny před nástupem klienta činí stornopoplatek 50 %z celkové cenyubytování (se snídaní);d) 2 až 1 den před nástupem klienta činí stornopoplatek 60 % z celkové cenyubytování (se snídaní);e) V den určený jako den nástupu klienta na pobyt činí stornopoplatek 100% z celkové ceny ubytování (se snídaní) a ceny objednaného stravování za prvníden pobytu (oběd a večeře).3. V případě skupinové objednávky, tj. objednávky 5 a více pokojů,mohou být písemně dohodnuty odlišné stornopoplatky.4. V případě objednávky ubytování za „nevratnou cenu“ se klientvzdává možnosti storna či změny rezervace a zaplacená cena objednaných služeb apobytu propadá v plné výši ve prospěch „zařízení“.5. V případě objednávky ubytování na základě obchodní smlouvy jsoustornopoplatky stanoveny podle této obchodní smlouvy.6. V případě objednávkykonferenčních prostor a dalších služeb hotelu jsou stornopoplatky stanoveny nazákladě písemné objednávky nebo smlouvy.7. V případě nedojezdu klienta do místa ubytování nejpozději do 18. hodinymá zařízení právo poskytnout takto neobsazené ubytování jinému klientovi.Výjimka platí pouze pro případ, že klient nejpozději dvě hodiny před taktostanoveným časem dojezdu informuje zařízení o pozdním příjezdu. 8. Zařízení si vyhrazuje právo v turisticky významných obdobích,zejména v období Silvestra a Velikonoc, v případě objednávkyubytování za vratnou cenu, v písemné objednávce stanovit odlišnéstornopoplatky.9. Smluvní strany se mohou písemně dohodnout na neúčtování stornopoplatků(doložená nemoc klienta). V případě úmrtí klienta se stornopoplatkyneúčtují.10. Za nevyčerpané objednanéslužby a za změnu objednaných služeb v průběhu pobytu (ubytování, stravování)se neposkytuje žádná finanční náhrada.11. Potvrzení o akceptacizrušení služeb ze strany klienta zašle zařízení písemnou formou na kontaktníadresu poskytnutou klientem.12. Při předčasném odjezduklienta je účtován stornopoplatek ve výši 100 % ze zbývající ceny pobytu. 6 Ubytovací řád1. Klient je povinen dodržovat ubytovací řád zařízení, který je dostupnýna webových stránkách příslušného zařízení, či přímo na jeho recepci. Jehoverze v českém jazyce je nadřazena pořízeným jazykovým mutacím. 2. V případě nedodržení ubytovacího řádu, které má za důsledek vznik škodyklienta, zařízení za ni neodpovídá, nestanoví-li platné právní předpisy jinak.3. Zařízení je oprávněno ubytovat pouze řádně přihlášeného klienta. Zatímto účelem předloží klient příslušnému pracovníku zařízení ihned po svémpříjezdu svůj platný občanský průkaz nebo cestovní pas, případně jinou listinu,kterou za tímto účelem predikuje § 103 zákona č. 326/1999 Sb., o pobytucizinců na území České republikya o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.4. Zařízení je oprávněno zabránit ve vstupu a odmítnout poskytnutíobjednaných služeb klientovi, který je pod vlivem alkoholu či omamných látek.5. Klient je v případě, že si je vědom či vykazuje příznaky infekčníhoonemocnění nebo má podezření na to, že by mohl trpět takovou chorobou, povinenna tuto skutečnost neodkladně upozornit příslušného zaměstnance zařízení azároveň bere na vědomí, že zařízení má následně možnost mu další pokračováníjeho pobytu a čerpání služeb odmítnout. 7 Reklamace1. Klient má právo na reklamaci služeb zjistí-li, že služby poskytovanézařízením mají vady.2. Reklamace služeb se řídí Reklamačním řádem VLRZ, p.o., který je k dispoziciv zařízení a na webových stránkách www.volareza.cz.3. V případě, že dojde mezi klientem a VLRZ, p.o., ke vznikuspotřebitelského sporu, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může klientpodat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudníhořešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústředníinspektorát – oddělení ADR, Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2. Řízení nenízpoplatněno, zahajuje se na návrh klienta, který musí být podaný nejpozději dojednoho roku ode dne, kdy klient poprvé uplatnil své právo, které je předmětemsporu. Bližší informace o tomto řízení jsou uvedeny na internetové stránceČeské obchodní inspekce www.coi.cz. S ohledem na možnostzakoupení služeb online je rovněž možné k řešení eventuálního sporu využítplatformu řešení sporů online. Podrobnější informace o podmínkách řešení sporůonline jsou uvedeny na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/. 8 Závěrečná ustanovení1. Všechny eventuální spory vzniklé v souvislosti s poskytnutímubytování ze strany zařízení se řídí českým právním řádem a budou řešenyu obecného soudu zařízení bez ohledu na sídlo/bydliště klienta.2. Veškeré sporné otázky budou zařízení a klient řešit přednostněosobním či písemným kontaktem a soudní spor budou považovat za krajnířešení.3. VLRZ, p.o., plně respektuje a dodržuje všechny požadavky na ochranuosobních údajů podle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679(GDPR). Informace o zpracování osobních údajů jsou zveřejněny na webovýchstránkách VLRZ, p.o., v sekci Užitečné informace.4. Tyto podmínky nabývají platnosti dnem 1. listopadu2024 a použijí se na pobyty realizované od 3. ledna 2025. ​