Největší výběr ubytování v ČR a na Slovensku Doporučujeme 222 500 555 v pracovních dnech od 8 do 22 hodin
v sobotu a v neděli od 9 do 22 hodin
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň
  • Obrázek z fotogalerie hotelu Hotel Prácheň

Hotel Prácheň

* * *
Strakonická 152, Horažďovice
Zobrazit na mapě

Příjemné ubytování v Horažďovicích nabízí Hotel Prácheň. Hotel Prácheň v Horažďovicích je vhodný jak pro ubytování jednotlivců, tak i rodin s dětmi. Okolí města Horaďovice skýtá množsví jedinečných míst, které jistě stojí za návštěvu. Tak neváhejte a při své cestě do Horažďovic využijte Hotel Prácheň!

  • typ

    Ubytování s dítětem na velmi nepohodlné pristylce. Jinak hotel čistý , služby standard. Nepříjemný byl hluk ze silnice ....

    Ladislava D.
  • typ

    Hotel prostý, ale příjemný, výborná italská restaurace, přijatelné ceny. Vlastní parkoviště zdarma. Nespokojenost pouze se snídaní: malý výběr, z teplých věcí pouze párky a ještě studené. Na druhou stranu párky překvapivě kvalitn...

    Miroslav L.
  • typ

    Náš krátký pobyt a ubytování v hotelu Práchen, můžeme hodnotit jako příjemný, kolektiv zam. hotelu, byl vstřícný, slušný a ohleduplný. Stravování na slušné úrovni, taktéž ubytování. Možnost umístění vozidla, ve večerních hodinách ...

    Milan K.
  • typ

    Parkování na uzavřeném parkovišti,pokoje čisté, bezproblémové připojení k internetu, dobrá kuchyně, ochotný personál....

    Lubomír C.
  • typ

    Jsme pravidelnými návštěvníky různých hotelů, v hotelu Prácheň jsme byli velmi spokojeni s vysokou úrovní hotelového ubytování / čistota, estetická úroveň pokoje, přístup personálu, kvalita připraveného švédského stolu, výborné pi...

    Věra B.
Termín příjezdu
Termín odjezdu
Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Nestačí vám pokoje? Zadejte si skupinovou rezervaci.
Bohužel, ve zvoleném termínu je tento hotel plně obsazen Zkuste jiný termín, nebo si vyberte z volných hotelů v nejbližším okolí
Bohužel, do uvedeného ubytovacího zařízení nelze na Hotely.cz provést rezervaci Vyberte si z volných ubytovacích zařízení v nejbližším okolí
Typ pokoje Doplňující informace Počet osob na pokoji Cena Počet pokojů
Jednolůžkový pokoj
Jednolůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
750 Kč
Dvoulůžkový pokoj
Dvoulůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
1 200 Kč
Třílůžkový pokoj
Třílůžkový pokoj
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
1 500 Kč
Čtyřlůžkový pokoj
Rodinný pokoj s dvěmi oddělenými místnostmi
snídaně v ceně

k rezervaci nepotřebujete
1 700 Kč
Celková cena
0 Kč

Telefonická rezervace do hotelu: 222 500 555
Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu .. ... Bohužel, v daném termínu je tento hotel plně obsazen. Hledáme pro vás jinou variantu ..

Platební karty

  • VISAVISA
  • EuroCard/MasterCardEuroCard/MasterCard
  • American ExpressAmerican Express
  • MaestroMaestro

Gastronomické služby

  • venkovní terasa
  • bar
  • restaurace

Doplňkové služby

  • domácí mazlíčci - 100 Kč

Sportovní možnosti

  • vnitřní bazén 500 m

Služby pro motoristy

  • parkoviště

Kongresové a školící služby

  • konferenční a společenská místnost
Vyberte požadovaný pokoj:
obsazeno volné pokoje

Hotel naleznete v centru města Horažďovice.

Nadmořská výška: 428 m n.m.

  • 49°19'16.087"
  • 13°42'14.595"

Zaslat poptávku

Turistické cíle:

  • Horažďovice, Husův sbor ve Strakonické ulici. V roce 1924 vznikla ve městě náboženská obec Církve československé husitské. Pro její novou modlitebnu bylo vybráno místo ve Strakonické ulici. Stál tady přízemní domek, který byl zbořen. Následná…
  • Pomník Mistra Jana Husa v Horažďovicích. Pomník se nachází na Husově náměstí, při kterém prochází Strakonická ulice. Stojí na travnaté ploše a je obehnán nízkým kovovým plůtkem. V jeho okolí roste několik bříz. Kamenný, dosti široký blok o…
  • Horažďovice, kaple sv. Vojtěcha. Ulice Příkopy v Horažďovicích je zřejmě vedena v místech, kde dříve bylo opevnění města. Nachází se při východní části starého města a navazuje na ulici Prácheňskou, kterou se vcházelo do města.…
  • Kostel Nanebevzetí Panny Marie v Horažďovicích. Na tomto místě stál původně kostel sv. Michala. Ten byl postaven někdy kolem roku 1330 z prostředků měšťana Theodorika zvaného Mečíř. Jeho potomci o kostel pečovali až do 15. století. Původní svatyně…
  • Prachatická brána v Horažďovicích. V některých turistických příručkách je také zvána jako brána Jižní nebo Východní. Oba názvy se přímo nabízejí, protože brána je skutečně na JV straně starého města, v Prácheňské ulici. Z náměstí se k…

Celkové hodnocení Hotel Prácheň od ubytovaných zákazníků

Ubytování
86%
Stravování
88%
Přístup personálu
94%
Okolí
74%
Služby
82%
Celková spokojenost
84%
84%

Fotografie od ubytovaných klientů

Fotky recenze Fotky recenze Fotky recenze

Hotel Prácheň hodnotilo 29 zákazníků, 90% tento hotel doporučuje.

typ

Klient Marek V.

10.5.2018

Celkové hodnocení
64%

Na to, jaka byla cena, jsem ocekaval podstatne lepsi sluzby, co se tyce internetu a televize. Wifinu jsem nechytl ani na pokoji a ani v restauraci a i kdyz mi personal ukazal, ze jim to tam normalne funguje, tento hotel uz nikdy vedome nepouziju, proto, ze vecer potrebuji chvili pracovat online a tady to neslo. Televize fungovala na par programech a i ty se sekali...

Reakce hotelu:

Dobrý den, Vaše reakce nás mrzí, obzvlášť když byla chyba na Vaší straně. Firma, která dodává internetové připojení vše zkontrolovala, její IT jednoznačně řekl, že je chyba jen na Vaší straně a dokázali jsme Vám to všemi přijímači, které se k internetu okamžitě připojili. Hezký den

typ

Klient Ladislava D.

5.1.2018

Celkové hodnocení
72%

Ubytování s dítětem na velmi nepohodlné pristylce. Jinak hotel čistý , služby standard. Nepříjemný byl hluk ze silnice .

typ

Klient Miroslav L.

13.6.2017

Celkové hodnocení
76%

Hotel prostý, ale příjemný, výborná italská restaurace, přijatelné ceny. Vlastní parkoviště zdarma. Nespokojenost pouze se snídaní: malý výběr, z teplých věcí pouze párky a ještě studené. Na druhou stranu párky překvapivě kvalitní a dobrá káva. I tak, snídaně mají velký prostor pro zlepšení...

typ

Klient Milan K.

26.8.2014

Celkové hodnocení
88%

Náš krátký pobyt a ubytování v hotelu Práchen, můžeme hodnotit jako příjemný, kolektiv zam. hotelu, byl vstřícný, slušný a ohleduplný. Stravování na slušné úrovni, taktéž ubytování. Možnost umístění vozidla, ve večerních hodinách v uzavřeném prostoru hotelu je uklidnující a velmi dobré. Pobyt v tomto hotelu, doporučuji i dalším zájemcům o ubytování a pokud příště pojedu tímto směrem, určitě si zajistím rezervaci. Děkuji.

typ

Klient Lubomír C.

4.12.2013

Celkové hodnocení
100%

Parkování na uzavřeném parkovišti,pokoje čisté, bezproblémové připojení k internetu, dobrá kuchyně, ochotný personál.

typ

Klient Tomáš R.

4.8.2012

Celkové hodnocení
88%

Prijemne 2 noci v hotelu. Fascinovala me pec na pizzu a vyborna kuchyne. Prijemne prekvapeni. Pohodlne postele a prijemne spani.

typ

Klient Jan V.

6.6.2012

Celkové hodnocení
88%

Velmi pěkný hotel v blízkosti centra, nádherné okolí.

typ

Klientka Alice D.

19.9.2011

Celkové hodnocení
100%

Dobrý den,nevyplňuji poslední odkaz,vzhledem k tomu,že se jednalo o "přespání",nepotřebovali jsme nic dalšího - velmi hodnotíme rychlou komunikaci při požadavku na ubytování a možnost parkování v areálu hotelu.D.

typ

Klientka Š.

11.5.2011

Celkové hodnocení
92%

Při pobytu na hotelu Prácheň jsme byli velmi spokojeni přístupem personálu ke klientům. vyšli nám všemožně vstříc. Jen by bylo dobré možnost zaplatit si v ceně pobytu také polopenzi. Toto bylo jediné co mi vadilo, hledat kam jít na jídlo. Jinak jsme si pobyt moc a moc užili a to i díky vstřícnosti personálu. Fakt moc hezké. Děkujeme

typ

Klient Petr Č.

6.5.2011

Celkové hodnocení
92%

nefungovala rezervace

typ

Klientka Věra B.

11.7.2010

Celkové hodnocení
96%

Jsme pravidelnými návštěvníky různých hotelů, v hotelu Prácheň jsme byli velmi spokojeni s vysokou úrovní hotelového ubytování / čistota, estetická úroveň pokoje, přístup personálu, kvalita připraveného švédského stolu, výborné pizzy../. Rádi bychom vyjádřili tímto velkou pochvalu , takovéto ubytování a služby jsou na úrovni, kterou bychom rádi očekávali i jinde.

typ

Klient S.

6.5.2010

Celkové hodnocení
95%

Nové, čisté a moderně zařízené pokoje za super cenu. Skvělá hotelová restaurace s velmi dobrým jídlem a a velmi milou a příjemnou obsluhou. Rád se sem budu vracet.

typ

Klient Milan V.

8.12.2016

Celkové hodnocení
64%

typ

Klientka Martina W.

27.8.2014

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Jana Š.

2.10.2013

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Antonín S.

5.4.2013

Celkové hodnocení
92%

typ

Klientka Hana P.

5.10.2012

Celkové hodnocení
100%

typ

Klient Peter M.

9.9.2012

Celkové hodnocení
92%

typ

Klient Marcel Č.

9.9.2012

Celkové hodnocení
84%

typ

Klient Tomáš K.

3.3.2012

Celkové hodnocení
80%

typ

Klientka Lucie P.

5.1.2012

Celkové hodnocení
88%

typ

Klient Václav K.

8.7.2011

Celkové hodnocení
100%

typ

Klientka Petra K.

1.6.2011

Celkové hodnocení
80%

typ

Klient A.

6.5.2011

Celkové hodnocení
28%

typ

Klient Petr Š.

4.2.2011

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Marie S.

18.1.2011

Celkové hodnocení
72%

typ

Klient Štěpán Š.

4.12.2010

Celkové hodnocení
93%

typ

Klientka Eva H.

6.11.2010

Celkové hodnocení
96%

typ

Klientka Marcela H.

5.9.2010

Celkové hodnocení
95%

Zaslat poptávku

Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.

Obchodní podmínky Hotely.cz

1. Pojmy

1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Lihovarská 1060/12, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.

1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.

1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.

2. Úvodní ustanovení

2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.

2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.

3. Rozhodné právo a právní režim

3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.

4.Proces objednání služeb a jejich úhrady

4.1. Objednání

Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).

4.2. Cena služby

Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).

4.3. Platební podmínky

Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.

4.4. Zprostředkování komunikace

Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.

5. Storno podmínky a reklamace

5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.

Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.

Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.

Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.

6. Osobní údaje

6.1. Zpracování osobních údajů

Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.

6.2. Prohlášení o souborech cookie

Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.

6.3. Zasílání obchodních sdělení

Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.

6.4. Nahrávání telefonických hovorů

Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.

7.Platnost a účinnost

7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.

Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.

Hotel Prácheň 0 Hotel Prácheň 1 Hotel Prácheň 2 Hotel Prácheň 3 Hotel Prácheň 4 Hotel Prácheň 5 Hotel Prácheň 6 Hotel Prácheň 7 Hotel Prácheň 8 Hotel Prácheň 9 Hotel Prácheň 10 Hotel Prácheň 11 Hotel Prácheň 12 Hotel Prácheň 13 Hotel Prácheň 14 Hotel Prácheň 15 Hotel Prácheň 16

Zaslat poptávku
TOPlist
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s využíváním souborů cookie.
Rozumím