| Klient Jarmil H.18.7.2019 | Celkové hodnocení 65% | S ubytováním jsem byl spokojen. Jediné, co mi na pokoji chybělo, byla lednička. Kuchyni nemůžu hodnotit, protože jsme odjeli ještě před snídaní. |
Hotel Panon, který má v hodonínském regionu dominantní postavení ve své ubytovací kapacitě i v poskytovaných službách, se nachází nedaleko historického centra města Hodonín. Výhodná poloha Hotelu Panon na hranicích se Slovenskem a rozumné ceny za kvalitní služby předurčují zvýšený zájem o ubytování. Hosté si mohou vybrat ubytování v pokojích ve tříhvězdičkovém komfortu nebo luxusních apartmánech s vířivou vanou. Hotel Panon v Hodoníně se těší na vaši návštěvu!
Hotel poskytuje ubytování v jednolůžkových, dvoulůžkových, třílůžkových pokojích a suitách. Pokoje jsou vybavené samostatnou koupelnou, WC a telefonem. K vybavení suit patří vířivá vana, domácí kino, telefon a minibar; jedna má i vlastní saunu.
Možnost bezdrátového připojení k internetu Wi-Fi systémem.
Hostům je k dispozici klimatizovaná restaurace a snack-bar. V letních měsících lze příjemně posedět na vyhlídkové terase, kde podáváme speciality na grilu a krajové pochoutky.
Po domluvě lze uspořádat gastroakce nejrůznějšího typu (zabíjačky, grilování, rodinné oslavy, svatby aj.).
Ke stravování můžete využít hotelovou restauraci či snack bar s kapacitou 50 míst. V létě vás jistě potěší posezení na terase s grilovanými specialitami. Restaurace: snídaně, obědy, večeře, kapacita cca 50 míst. Snack bar : večerní posezení, kapacita 50 míst.
V okolí hotelu je nepřeberné množství sportovních aktivit: bazén, sauna, squash, tenis, minigolf, fitness. Okolí je vhodné pro cykloturistiku.
Konferenční sál je možno využít pro firemní školení, zasedání nebo semináře. Sál je plně klimatizován s konferenční technikou.
nonstop
Přejete-li si na své dovolené nejen odpočinout, ale i poznat nový kraj, město Hodonín a jeho okolí nabízí mnoho zajímavých míst, kam se můžete vypravit. Máte-li rádi kulturu, určitě nevynechejte barokní zámek Hodonín, Masarykovo muzeum, Galerii výtvarného umění, kostel sv. Vavřince. Za zmínku stojí i architektonicky významná budova hodonínské radnice.
Pro krátkou procházku doporučujeme naučnou stezku městským parkem Dúbravou či Zoologickou zahradu v Hodoníně.
Pro ty, kteří mají rádi neobvyklé zážitky, se přímo nabízí multifunkční paintballový areál v Hodoníně.
V letních měsících jistě oceníte plavecký bazén a koupaliště, které se nachází blízko hotelu.
Výhodná poloha hotelu na hranicích se Slovenskem a nedaleko hranic s Rakouskem.
Hotel se nachází v centru Hodonína, s dobrou dostupností do centra.
Nadmořská výška ubytování: 166 m n.m.
Možnosti:
Souřadnice ubytování pro navigaci:
Ubytování | 77% |
---|---|
Stravování | 76% |
Přístup personálu | 84% |
Okolí | 75% |
Služby | 80% |
Celková spokojenost | 78% |
HOTEL PANON hodnotilo 34 zákazníků, 71% tento hotel doporučuje.
| Klient Jarmil H.18.7.2019 | Celkové hodnocení 65% | S ubytováním jsem byl spokojen. Jediné, co mi na pokoji chybělo, byla lednička. Kuchyni nemůžu hodnotit, protože jsme odjeli ještě před snídaní. |
| Klient Barbara W.17.7.2018 | Celkové hodnocení 95% | Jelikož jsme jenom přespali, nemůžeme hodnotit okolí hotelu. Jedinou vadou na kráse byla hlučná polská skupina do půlnoci.A od páté ráno zaměstnanci, kteří řešili na lavičce před hotelem své problémy. Proto se někteří z naší skupiny nevyspali. Jinak jsme byli spokojeni. Pokud opět navštívíme Hodonín, určitě si zase vybereme tento hotel. |
| Klient Naďa H.6.5.2017 | Celkové hodnocení 76% | Čistý pokoj s televizi. Topeni topilo. Personal super ochotni. Okolo a cely Hodonín Je moc krásný. |
| Klient Petr28.10.2015 | Celkové hodnocení 52% | Byli jsme spokojeni, jen nás rušil hluk na chodbě, kde se sešla skupina ubytovaných hostů. Při snídani byla všechna místa obsazena a personál nestíhal. Mohl nás upozornit, kdy a kde u stolu bude volno. To se nestalo. |
| Klient Václav K.30.9.2015 | Celkové hodnocení 44% | Zajištění večeře jako součásti balíčku nebylo nejlepší. Zejména nebyl žádný výběr jídel, bylo nám jediné jídlo "přiděleno". |
| Klient Jiří M.5.11.2013 | Celkové hodnocení 60% | Kategorie pokojů odpovídají ceně. Byli jsme ubytováni v nerekonstruované části. Na přespání ideální. |
| Klient Vratislav K.2.10.2012 | Celkové hodnocení 72% | Zařízení pokojů vyžaduje renovaci (koberce opotřebované, znečištěné, chybí lednička) V hotelové restauraci malý výběr jídel |
| Klientka Jana P.3.11.2010 | Celkové hodnocení 72% | Vybavení pokoje je velmi skromné, v říjnu se netopilo. Koupelna je nevyhovující, sprcha strašná, nelekla teplá voda večer ani ráno. Restauraci nám ve tři čtvrtě na devět večer zavřeli před nosem. Snídani hodnotíme jako velmi dobrou. |
| Klientka Ladislava H.3.11.2010 | Celkové hodnocení 100% | Je zde příjemné prostředí a i lidé .Velice pěkné město. Byla jsem zde moc spokojena a až tam tento měsíc pojedu, využiji jejich služeb znova . Levné ceny a kvalitní pokoje a služby .Vřele doporučím každému, kdo hledá ubytování v Hodoníně. |
| Klientka Helena S.2.7.2010 | Celkové hodnocení 64% | Je velmi špatné,když se přijede do hotelu Panon na noc a oni tam nemají otevřenou restauraci,aby se host najedl a napil.Dá se to řešit v dnešní době i přes recepci/studená mísa a kávovar /přece není takový problém.Přesto děkujeme. |
| Klient Zdeněk K.4.12.2009 | Celkové hodnocení 73% | Ubytovaní bylo dostačující, ale restaurace katastrofální. |
| Klient Markéta L.3.11.2009 | Celkové hodnocení 100% | Skvělé ubytování v Hodoníně. Hotel Panon je opravdu skvělé místo. Užili jsme si saunu, bazén a na závěr i masáž. Pokoje taky neměly chybu, takže tento hotel 100% doporučujeme. |
| Klientka Ilona B.8.10.2009 | Celkové hodnocení 75% | Pokoj pro 4 osoby byl spíše jako ubytovna než jako hotel. V koupelně zašlé kachličky, chodba ponurá. Asi bych se zde již neubytovala, pokud by mi opět nabídli tento pokoj. Jinak recepční byly příjemné a i okolí hotelu nedaleko centra je sympatické. Snídaně byla v dostačujícím množství a chutná. Hotel bych doporučila svým známým jen v případě ubytování v lepším pokoji. |
| Klientka Šarká H.3.9.2009 | Celkové hodnocení 70% | Během ubytování jsme měli nesnesitelné horko na pokoji. Kuchyně nás moc mile nepřekvapila, ceny vysoké a provozní doba nic moc. Příště bych zvolila jiné ubytování. |
| Klient Petr Voženílek V.10.5.2019 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient Josef T.10.12.2018 | Celkové hodnocení 100% |
| Klientka Dana K.13.5.2013 | Celkové hodnocení 84% |
| Klientka E.9.9.2011 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Jiří K.11.8.2011 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Miloslav H.8.8.2011 | Celkové hodnocení 68% |
| Klientka C.5.8.2011 | Celkové hodnocení 75% |
| Klient Pavel K.4.7.2011 | Celkové hodnocení 88% |
| Klient Robert C.3.7.2011 | Celkové hodnocení 80% |
| Klient PhDr. Ján B.2.3.2011 | Celkové hodnocení 75% |
| Klient M.2.2.2011 | Celkové hodnocení 100% |
| Klient Ladislav J.6.10.2010 | Celkové hodnocení 73% |
| Klientka Anna S.6.8.2010 | Celkové hodnocení 92% |
| Klient Tomáš B.4.5.2010 | Celkové hodnocení 80% |
| Klientka A.3.3.2010 | Celkové hodnocení 80% |
| Klientka M.8.1.2010 | Celkové hodnocení 75% |
| Klientka Milena B.3.11.2009 | Celkové hodnocení 85% |
| Klient Hanz K.3.11.2009 | Celkové hodnocení 45% |
| Klientka S.2.11.2009 | Celkové hodnocení 93% |
| Klient Pavel L.3.9.2008 | Celkové hodnocení 93% |
Byli jste v tomto hotelu ubytováni s Hotely.cz? Nepřišel Vám odkaz pro hodnocení? Chcete získat slevový kupón až na 400 Kč? Napište nám na email info@hotely.cz a připojte číslo Vaší objednávky a jméno. Po ověření Vám zašleme odkaz na nový formulář hodnocení.
1.1 Provozovatelem portálu HOTELY.cz je společnost HOTEL.CZ a.s. se sídlem Kolbenova 882/5A, 190 00, Praha 9. Korespondenční adresa: Řeznická 7, 460 01 Liberec, telefon 222 500 555, email: rezervace@hotely.cz.
1.2 Zákazník – osoba (fyzická nebo právnická) objednávající si služby nabízené v Ubytovacích zařízeních.
1.3. Ubytovací zařízení – vlastník/nájemce ubytovacích prostor, poskytující Zákazníkovi služby podle objednávky zprostředkované Provozovatelem.
2.1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) upravují smluvní vztahy mezi Portálem Hotely.cz, Zákazníkem a Ubytovacím zařízením při realizaci zprostředkování rezervace ubytování, nabízeném Ubytovacím zařízením na internetových stránkách Portálu Hotely.cz.
2.2. Smluvní vztah mezi Portálem Hotely.cz a Zákazníkem se vedle těchto VOP řídí Obchodními podmínkami každého jednotlivého Ubytovacího zařízení (dále jen "OP"), jenž jsou uvedeny v patičce rezervačního formuláře každého konkrétního Ubytovacího zařízení. Tyto VOP se použijí vždy, pokud OP neobsahují úpravu jinou.
3.1. Smluvní vztahy mezi Smluvními stranami se řídí právním řádem České republiky.
4.1. Objednání
Zákazník vyjadřuje svůj zájem o službu odesláním formuláře. Portál Hotely.cz ověří u Ubytovacího zařízení volnou kapacitu v termínu, který Zákazník požaduje a sdělí Zákazníkovi informace o dostupnosti a konkrétní ceně ubytování pro vybraný termín. Závazné objednání služby nastává v okamžiku telefonického nebo písemného potvrzení objednávky Zákazníkem a Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu Zákazníkovi).
4.2. Cena služby
Cena služby je určována Ubytovacím zařízením. Portál Hotely.cz cenu služby nenavyšuje. Cena je závislá na vybraném termínu, počtu osob a dalších parametrech, které zadává Zákazník v objednávce. Portál Hotely.cz před závazným potvrzením informuje Zákazníka o konečné ceně, po jejím schválení Zákazníkem dojde k závazné objednávce služeb. Ceny zobrazené u jednotlivých Ubytovacích zařízení jsou orientační a nejsou závazné do doby závazného potvrzení rezervace Portálem Hotely.cz (zaslání Ubytovacího poukazu).
4.3. Platební podmínky
Platba se provádí v Ubytovacím zařízení. U některých rezervací a to zejména u skupinových rezervací nebo pobytových balíčků je Ubytovacím zařízením nebo Portálem Hotely.cz požadována garance kreditní kartou nebo platba zálohy až do výše 100% ceny pobytu. O garanci kreditní kartou nebo platbou dopředu je Zákazník informován v průběhu procesu potvrzení rezervace.
4.4. Zprostředkování komunikace
Ubytovací zařízení tímto souhlasí se zprostředkováním komunikace Portálem Hotely.cz (včetně jakéhokoli zpracování, ukládání, příjmu, přístupu k, nahlížení do a monitoringu komunikace Portálem Hotely.cz) a prohlašuje, že důkladně informuje své zaměstnance, zástupce a dalších osoby (a v souladu s platnými zákony od nich k tomu má souhlas) o využívání služby Zprostředkování komunikace, která je mu poskytována nebo je poskytována jeho jménem. Ubytovací zařízení souhlasí s tím, že nebude používat službu zprostředkování komunikace k odeslání nevyžádaných obchodních sdělení. Ubytovací zařízení plně odškodní Portál Hotely.cz za jakékoli nároky třetích stran nebo pokuty, vyplývající z nezákonného nebo neoprávněného používání služby zprostředkování komunikace pro vlastní účely Ubytovacího zařízení.
5.1 Storno podmínky určuje Ubytovací zařízení v OP. V případě, že Ubytovací zařízení nemá definované vlastní storno podmínky, je u garance platební kartou při nedojezdu účtována první noc. Pokud je rezervace zrušena (za zrušení rezervace se považuje písemné potvrzení Portálu Hotel.cz o zrušení rezervace) 24 a více hodin před původně plánovaným příjezdem hosta, není u garance platební kartou uplatněn žádný storno poplatek.
Zákazník je povinen informovat Portál Hotely.cz o všech změnách v rezervaci nebo jejím zrušení písemně.
Reklamace kvality ubytování a služeb poskytnutých Ubytovacím zařízením se provádí přímo v Ubytovacím zařízení.
Reklamace služeb Portálu Hotely.cz je možná písemně elektronicky na emailové adrese info@hotely.cz nebo korespondenčně na adrese HOTEL.CZ a.s., Řeznická 7, 460 01 Liberec.
6.1. Zpracování osobních údajů
Zákazník výslovně souhlasí s tím, že Portál Hotely.cz je oprávněn v souladu s příslušnými obecně platnými právními předpisy, zejména v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále jen „GDPR“) zpracovat a uchovat veškeré informace a údaje, které mu pro účely zprostředkování objednávky poskytl (dále jen "Osobní údaje"). Portál Hotely.cz je správcem všech Osobních údaj, které zpracovává. Osobní údaje nebudou postoupeny žádné třetí straně kromě Ubytovacího zařízení a společností majetkově spjatých s Portálem Hotely.cz. Ubytovací zařízení se stává správcem osobních údajů poté, co je přímo nebo nepřímo obdrží prostřednictvím technického zpracovatele. Zpracování Osobních údajů pro Portál Hotely.cz provádí zpracovatelé, kteří jsou vázáni zpracovatelskou smlouvou. Každá ze stran je povinna poskytnout odpovídající ochranu Osobních údajů, aby bylo zabráněno jejich ztrátě, neoprávněnému přístupu, použití, vymazání a zveřejnění, a podle platných zákonů zpracovávat Osobní údaje způsobem, který zajišťuje odpovídající zachování důvěrnosti a bezpečnost Osobních údajů. Údaje získávané dle zákona budou zpracovávány po dobu uloženou zákonem, ostatní údaje maximálně po dobu 5 let od poslední objednávky Zákazníka. Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem správného poskytnutí objednané služby a za účelem přesnějšího nabízení vhodných doplňujících služeb. Nesouhlas se zpracováním Osobních údajů může Zákazník vyjádřit na emailové adrese info@hotely.cz.
6.2. Prohlášení o souborech cookie
Portál Hotely.cz používá soubory cookie, které jsou popsány v samostatném dokumentu Zásady používání souboru cookie https://www.hotely.cz/page/view/cookie/.
6.3. Zasílání obchodních sdělení
Zákazník vyslovuje souhlas se zasíláním obchodních sdělení na svou emailovou adresu samotným odesláním objednávkového formuláře na stránkách Portálu Hotely.cz. Tento souhlas má Zákazník možnost kdykoliv zrušit na stránce https://www.hotely.cz/mailq/logout/"email Zákazníka" a v každém jednotlivém obchodním sdělení.
6.4. Nahrávání telefonických hovorů
Zákazník souhlasí s tím, že všechny telefonní hovory jsou nahrávány z důvodu zkvalitňování služeb a pro zaznamenání souhlasu Zákazníka s VOP, OP a potvrzením objednávky. Svůj souhlas výslovně či konkludentně vyjádří Zákazník tím, že pokračuje v telefonickém rozhovoru s pracovníkem Portálu Hotely.cz.
7.1. Tyto VOP nabývají platnosti a účinnosti dnem 25.5. 2018.
Platné znění těchto VOP je k dispozici v sídle provozovatele i majitele Portálu Hotely.cz a je zveřejněno na webových stránkách www.hotely.cz.